Minkä elokuvan katsoitte viimeksi?

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Syys 2012, 13:43

Citizen gangster

Kertoo tarinan Eddie Boyd nimisestä miehestä Toisen maailmansodan jälkeisessä ajassa. Boyd on sotaveteraani, joka tahtoo pitää perheestään parhaan mahdollisen huolen, mutta samalla toteuttaa haaveensa näyttämö tähtenä Hollywood-tyyliin. Molemmat haaveet on mahdollista toteuttaa ryöstelemällä pankkeja, josta myöhemmin tuleekin Boydille enemmän ja vähemmän paha elämäntapa, joka tuo mukanaan kaikenlaisia käänteitä.
Tositapahtumiin perustuva tarina.

Aikansa vaati aluksi, että tuon makuunin hyllyltä nappasin käteen. Mietin että eihän tuo voi olla mielenkiintonen ollenkaan, mutta toisin sitten taisikin käydä. Takakannen juonikuva iski heti ja pitihän se sitten ottaa kateltavaksi.
Itse tykkäsin mielettömästi niin tarinasta kuin näyttelijäkaartista. Sopivasti äksöniä ja sitten taas rauhallisempaa draamaa vastapainoksi. Mielenkiintoinen kateltava, voisin suositella.
Avatar
Crimson
Jumal Velho
 
Viestit: 4312
Liittynyt: 04 Syys 2011, 17:10
Paikkakunta: Void

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Syys 2012, 14:18

Men In Black III

Njoo, ei niin huono mitä odotin. Ihan viihdyttävää kattottavaa, imo parempi mitä kakkonen. Perus pelastetaan maailma asetelma, jälleen kerran.
Ja Griffin <3 Haluan sen höpöttämään nurkkaani.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Lotdow » 14 Loka 2012, 00:08

Nightmare on Elm street (1984)

And I'll never sleep again.
Lotdow
 

ViestiKirjoittaja Nipustin » 20 Loka 2012, 21:56

Spirit - Villi ja vapaa

Arvostelisin täydelliseksi piirretyksi että kaikki jotka piirretyistä tykkäätte tämä on must see! Laulut on upeita ja tarina on hieno ja toteutus on kaunis ja no mulla on plussana myös lapsuudesta kumpuava nostalgia~
Nipustin
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Joulu 2012, 13:38

The Brave - Urhea

Vähän poikkeavampi teemaltaan, mutta jos ettimällä ettii niin kyllä sieltäkin kliseitä löyty, mistä nyt ei löytyis? Ehkä vähän kiirehditynolonen mut silti sen katto, kattois uudestaankin. Animaatio ja hahmot oli nättejä ja äiti & tytär teema oli goody good. Kelle muulle tuli mieleen perjantai on pahin?
Kilttejä. Kilttejä kaikkialla.
En edes harkinnut dubattuna kattomista.

Ice Age 4

"Hei otetaan tutut hahmot, lisätään pari uutta johon ei mitenkään tutustuta pahemmin, mut oletetaan et nekin jää päähän. Lisätään pakollinen uusi romanssi jollekin päähenkilölle ja sitten ripotellaan moralisointia ja kliseitä sinne tänne, kuten "Perhe on tärkein" ja "kaikki ovat erillaisia, mutta silti perhettä" ja "ystävää ei jätetä" ja meillä on uusi hitti! Ai niin, ei unohdeta maskotti oravaamme. JA KAIKKI TÄMÄ 3D!"

Miksei Sid saa romanssia vaikka se ykkösessä sellasta etti?!
Meni taustalla, ei muuten jaksanu oikein kiinnostaa enää. Siellä oli laulu? Eihän ne ennen oo IA leffoissa laulanu?! Vai olenko nukkunut kolme edellistä leffaa?
Moar Eddie and Crash.

Vares - kaidan tien kulkijat


Haluun käymään jossain hihhuli peräkylässä. Ei mulla muuta.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Templer » 16 Joulu 2012, 00:55

Hobitti - Tuli katsottua, kyllä. Eikä varmaan tullut edes monelle yllätyksenä, että katsoin.
Pidin aikalailla juu, erosi toki kirjasta joissain kohdin aeka paljonkin, mutta mikäpä ei eroaisi? Näyttelijöissä plussaa, ku eivät olleet vaihtaneet niitä sentäs ja ja.. nii. ei tietenkää yhtä hyvä ku LOTR, mutta menihän se tuokin. :3 Ainoa miinus tulee musiikeista! Ei kerpeleessä samoja musiikkeja ku Taru Sormusten Herrassa jo on!! D:< Arvosanaksi tulee kuitenniin sellanen 9
Templer
 

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Joulu 2012, 23:30

Hobitti - Odottamaton matka pesee täältä myös niinkuin näemmä äskeiselläkin! :D Aluksikin täytyy mainita että olen sairaalloisen suuri Taru Sormusten Herrasta -fani, ja olin kyynelehtiä jo kun vain näin Bilbon ja Frodon ilmaantuvan ruutuun, ja huhhuh. En ole lukenut kirjaa, joten en voi verrata juonta siihen. Haluaisin myös teilata lehtiarvosteluiden väitteen "elokuva eteni hitaasti", sillä minun mielestäni se oli oikein mukavaa seurattavaa vaikka olikin kestoltaan kolmetuntinen. En pitkästynyt lainkaan. :) Musiikeista, VARSINKIN teemabiisistä pidän aivan suunnattomasti, ja mielestäni taas oli ihan mukavaa että mukana oli muunneltuja sovituksia TSH:n biiseistä. Varsinkin hobittien teema on ihan ehdoton Konnussa. Näyttelijöiden suorituksille sai hurrata ja tykkäsin siitä, kuinka Martin Freeman näytteli Bilboa.
Ja vanhat tutut hahmot ♥ Vaikkakin kenties vähän arvelluttavaa, että Gandalf näyttää 60 vuoden takaisissa tapahtumissa vanhemmalta kuin vanhassa trilogiassa. Oh well!
Näytös oli 3D, ja kasvoja kohti syöksyviä kohtauksia oli verrattain vähän. Olisin voinut mennä katsomaan heti uudestaan. Odotan innolla toista osaa.
Viimeksi muokannut Agna päivämäärä 03 Tammi 2013, 21:05, muokattu yhteensä 1 kerran
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2574
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

ViestiKirjoittaja Mohnake » 22 Joulu 2012, 00:10

The Dark Knight Rises

Batman on Batman. Pakko tykätä. Oli kyl niin tajuttoman hyvä leffa, koska hyvin on seurattu sarjakuvia. Ainoat huonot puolet olivat Banen ääni(odotin jotain körmympää tai massiivisempaa ääntä), Miranda Taten(Talia al Ghul) kuolema(ja tämä sen takia, että odotan Batmanin pojan mukaan tulemista) ja Robinin esiintyminen pelkissä siviilivaatteissa.

Seuraavaa osaa odotellessa.
Mohnake
 

ViestiKirjoittaja Templer » 25 Joulu 2012, 01:59

Australia ~

Aloitin tuolla enkuntunneilla katsomaan, tuli sitten tänään televiisiosta nii kahtoinpa sen lopun huvikseen. :3 Hyvä elokuva oli, vaikka alku olikin ehkä hieman.. liian hidas minun makuun. Plussaa Davidin mukaan repäisemisestä, se miäs on vaan sen verran karismaattinen, että khyllä kävi varsinki tuohon rooliin. Elokuva oli joissain määrin myös koskettava, mutta silti arvosanaksi vetäisen (vain) 8-, koska se alku ja ja no se Wenhamin David pelasti rooli suorituksellaan mielestäni aikalailla elokuvan huonommalta numerolta :D
Templer
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Tammi 2013, 21:01

Viisi legendaa - Rise of the guardians

PitchPitchPitchPitchPitchPitchPitch.
Olenko ainoa joka koki koko leffan ajan suurta myötätuntoa Pitchiä kohtaan. Vai johtuuko se siitä että tiedän taustoja?
Varmana ostan leffan kun tulee DVDlle.

Bad Moon

Saksanpaimenkoira vs. ihmissusi. En ole ainakaan itse nähnyt saatikka tietoinen toisesta leffasta, jossa olisi asetelma koira vs. ihmissusi, joten totta kai kiinnostuin katsomaan tämän 1996 vuonna tehdyn leffan. Ihan mielenkiintoinen, ei turhan pitkä. Vähän jäi kysymyksiä leffasta, mutta ne kysymykset antaa anteeksi.
Näytteleminenkin oli ihan kohtuullista, vaikka vähän mietitytti muutaman hahmon motiivit tehdä sitä sun tätä. Onko myöskään yllätys, etten tykännyt lapsinäyttelijästä? Koira oli ihana, totta kai koiraihmisenä sitä huutaa koiran puolesta. Jokseenkin perus ihmissusileffa sekoitettuna sankarikoira/lassie/susikoira roi/polisikoira rex tarinaan.
Suosittelen kaikille, jotka on ihmissusileffoista kiinnostuneita.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja tynnyri » 13 Tammi 2013, 19:48

Juoppohullun päiväkirjal
Mitä nyt sanoisi, olin kovin hämmentynyt elokuvan sovituksesta, koska oon lukenut kirjan/kirjat, niin herran pieksut kun mollotin vaan suu apposen avoinna katsoessani leffaa. Isovelikin oli yhtä puulla päähän lyöty. Mutta ihan katsottava elokuva, mutten kyllä laittas suosikkilistalleni. Huh huh..
tynnyri
 

ViestiKirjoittaja Nipustin » 24 Tammi 2013, 11:12

Katsoin myös Juoppohullun päiväkirjan ja voin sanoa että se oli häpeilemättä huonoin koskaan näkemäni elokuva. Itse kun olen vieläpä pienoinen Juha Vuorisen kirjojen fani niin tämä oli isku kasvoihin...

Sitten katsoin Yes Manin. Jim Carreyn sisältäväksi leffaksi aivan loistava:D Eli en itse näyttelijästä välitä oikeastaan, mutta leffa oli ihan kiitettävä arvosanan ansainnut.
Nipustin
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Helmi 2013, 01:11

Django unchained

How do you like the bounty hunting business?
Kill white people and get paid for it? What's not to like?


Dr. King Schultz, kuinka rakastuinkaan sinuun. Mahtava leffa, westernit ei yleensä iske, mutta tämän haluan heti nyt tällä sekunnilla hyllyyni koristamaan. Kiitos <: Hahmot oli hyviä, en kyllästyny yhteenkään niistä. Raakaa ja rumaa tarinaa orjuudesta, ajalta pari vuotta ennen yhdysvaltojen sisällissotaa. Tästä johtuen haluan nyt mennä kattomaan sen tulevan/tulleen? Lincoln leffan. Gorea ja verta lensi naurettavissa määrin kun ammuskeltiin, mutta se oli silti.. kaunista.
Huumori nyt olin niin ja näin, saako tälle nauraa . se kun oli niin kovin mustaa. *badumtshhh* Eli nauroin. Teatterissa oli kyllä yhdellä naisella turhankin hauskaa, ei meinannut lopettaa räkätystä trailereiden aikana ollenkaan.

Musiikit oli hyviä ja nyt loopannutkin soundtrackia viimeiseen asti. asd. Näyttelijäsuorituksetkin oli loistavat, itse tykkäsin suuresti Christoph Waltzin ja Samuel L. Jacksonin rooleista. Kerry Washington oli nätti nom.
Ps. Rakkaat älypuhelimenomistajat: Se näyttö on melko kirkas pimeässä elokuvateatterissa. Jos ette sitä räpläisi kesken elokuvan siinä edessä, niin ei paistaisi ikävästi silmään. Kiitos.

You sir are a sore loser.
And you are an abysmal winner


Yllättäen tekee mieli pelata RDRää YEHAW.

"Django. The D is silent. "
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Ay » 04 Helmi 2013, 18:33

Les Misèrables

Ooppera vedetty toisen kerran elokuva kankaalle. Erittäin hyvin pitkä leffa, mutta se ei haittaa kun lauletaan. Ei ole paljon vuoropuheluita. Tarina etenee hienosti eteen päin. Oseissa näyttelee kuuluisia näytteliöitä, jota osaavat hallita laulun ääntä. Hugh Jackman pitää elokuvan juonta hyvin kassassa.
Itse pidin enemmänkin missä näyttelee Gérard Depardieu elokuvasta.
Suosittelen, kuka pitää musikaaleista ja historiasta.

Werewolf: The Beast Among Us
Erittäin jännittävä ja mielenkiintoinen tarina. Hahmot olivat todella hyvin esitellyt ja samoin myös heidän ratsunsa. Miten yksi suden metsästäjä ratsastaa kaksi raajaisella hevosella.
Ihmissuden muoto kylläkin näytti Underwoldin ihmissudelta. Vampyyri sen sijaa näyttää aina kauniilta ja viehättävältä herralta.
Ehdottomasti suosittelen.
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54


EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron