Parhaista parhain

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Parhaista parhain

ViestiKirjoittaja Amaris » 07 Marras 2009, 23:21

Laitanpahan nyt tähän tälläisen. Viestin idea on tämä:
Edellinen kysyy vaikka, että mikä on mielestäsi paras tv-sarja ja seuraava vastaa, että mikä on sen mielestä paras sarja ja laittaa uuden kysymyksen, että vaikka mikä on paras eläin ja niin edelleen.
Mä alotan.


Mikä on paras elokuva?
Amaris
 

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 08 Marras 2009, 20:55

Nyt heitit pahan...
Mikä Star Warseista on paras?! x)

No, voisin sanoa että paras elokuva mielestäni on Star Wars Episodi III Sithin kosto.
- Hayden Christensenillä on ihanat hiukset x)
- Anakin ja Obi-Wan ovat vain upea parivaljakko ja hauskaa katseltavaa.
- Niin ja loppu on sydäntäraastava.

Kuka on paras kirjailija?
ZeZininenWalomiekka
 

ViestiKirjoittaja Amaris » 09 Marras 2009, 20:50

Aivan yhtä pahan heitit...
Tällä hetkellä kai Cornelia Funke, sillä Mustesydän-trilogia nyt vaan on niin ihana erityisesti hahmojen ja kerronnan osalta.


Mikä on paras vuorokaudenaika?
Amaris
 

ViestiKirjoittaja Yan » 10 Marras 2009, 16:15

AAAAAA yö tietenkin! Ü
Sillon on pimeää ja sillon voi nukkua, mutta ja koska vampyyrin vaistot käskevät pysyä hereillä, yöllä voi polttaa kynttilöitä ja katsoa leffaa ja pitää muutenkin hauskaa ((:

PS. Katoin justiinsa sen Mustesydän elokuvan ja se oli muute aika hyvä. Pitäis varmaa itekki ruveta lukee niit kirjoi...

Mikä on paras muistosi?
Yan
 

ViestiKirjoittaja Ay » 10 Marras 2009, 20:18

Hui niitä on monia ihania muistoja.
Kun olin suunilleen menossa seuraavana syyskuuna ekalle menossa, mutta silloin oli hiihtoloma. Hiihtolomalla oltiin porukalla lerissä yhdessä urheilupaikalla missä voi tehdä kaikkea urheilua. Oltiin juuri saavuttu ja ihmiset asettuvat huoneisiin. Meillä oli kolmas talo ja toinen kerros käytöksessä. Minä seikkailemassa ja tutkimassa, kuka sai minkäkin huoneen talosta. Eteeni tupsahti nuori poika, joka oli tullut ulkomaita. Hän ojensi minulle paketin. Sanoi, että se oli minulle. Olin innoissaan, mutta hieman ujoinen, koska aijemmin minulle poika ei ole antanut lahjaa. Poika juoksee pikaisesti pois annettuuaan paketin. Kaatuilee rappusissa ja juoksee huoneensa ohitse. Juoksee takaisin ja sujautti itsensä huoneensa. Minä katson eteeni ällistyneenä ja menin iloisena äidille huudellen " Äiti, katso mitä minä sain siltä pojata. " Avasin paketin innolla (huono maltti) ja sieltä tupsahti ihana vaaleanpunainen puuvillaneuloinen pusero missä on vetoketju edessä.
Loppu.

Mikä on sinun lempi ruokasi?
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Daniella » 10 Marras 2009, 20:49

Aaww, vähän söpöä tuo tuommoinen.

Hmm.. pahan heitit, mutta kyllä nuo tortillat tai kana ja riisi taitavat olla ne parhaimmat. Siis jos mamman tekemiä herkkuja ei oteta mukaan :).


Paras lukemasi kirja?
Daniella
 


ViestiKirjoittaja Morado » 11 Marras 2009, 17:02

Tällä hetkellä Greyn anatomia.

Paras korusi?
Morado
 

ViestiKirjoittaja Amaris » 12 Marras 2009, 21:01

Äitiltä saatu hopeinen ruususormus.


Paras vihannes?
Amaris
 


ViestiKirjoittaja Akselmo » 02 Joulu 2009, 15:32

The Elder Scrolls III: Morrowind. Ehdottomasti.

Paras biisi ikinä?
Akselmo
 


ViestiKirjoittaja Eeli » 26 Maalis 2010, 20:10

Siis miten sattukaan. Toivoin kokoajan saavani ämän kysymyksen. Kiitokset siitä:)
Mutta vastaus on Three Days Grace

Paras näytteliä?
Eeli
 

ViestiKirjoittaja Ay » 28 Maalis 2010, 19:47

Paha erittäin paha. Niitä on niin paljon. Sean Connory on yksi parhaista mitä vanhempi on ollut. Siis mitä iäkkäällä on tehnyt on vat hyviä.
Nicolas Gate se toinen aarteen metsästäjä on hyviä näytteli tapoja.
Meryll Treamp (Julie ja Julian) Uusin leffoissa näytteliä, jolla on 16 oscar ehdokkuutta ja kaksi voittoa niin ehdottomasti naisista ja saattaa voitta miehetkin.

Mikä aine on paras peruskoulussa?
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Pippuri » 30 Touko 2010, 15:36

Kotitalous!
En vaan voi valita sitä valinnaiseksi, ku ole musiikkiluokalla... :'(

Paras paikka maailmassa?
Pippuri
 

Seuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron