Kysy hahmoilta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Suzume » 24 Heinä 2014, 22:01

Caladhiel:Kauhu..leffa...? *minä kumarrun koneen yltä ja selitän* Aaa.. Siis sellainen josta nään kaikki kauhuni ja pelkoni? Hmmmh. Katsoisin varmaan koko jutun loppuun, eihän se minua voisi oikeasti satuttaa. Myöhemmin sitten saisin kamalat sätkyt ihan turhasta... Syyttäisin siitä teitä kun kerran sellaisia kehittelette. Mikä idea toisten tahallsessa säikyttelyssä on? *jupisee kaikesta hullusta mitä on minulta jo kuullut*

Rikotaan neljättä seinää vielä vähän, pääsetkin koneen toiselle puolelle. Rektiosi, tuntemuksesi, kun löydät itsesi nykypäivän suurkaupungin hälinästä?
Suzume
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Vahti » 26 Heinä 2014, 15:35

Aleiga: Mi- TÄÄLLÄ ON OMENOITA KAIKISSA MUODOISSA!? Soseutettuna... Piirakkana... Karamellisoituna..! JÄÄTELÖNÄ!? En tiedä mikä jäätelö on mutta kautta Gargen jos siinä omenaa niin syön sitä! <3
Geilir: ..... *taisi mennä rikki*
Karhuntakku: ...Juu, missä on lähin metsä? MIT-!? NIITÄ EI OLE!?
Nardur: ...Noh, mietitäänpäs tätä, miten pääsen takaisin maailmaani.


Hieman revitään referenssiä tähän. Saat käsiisi kultaisen taikasormuksen, jolla muutut näkymättömäksi -et mitään muuta- ja jostain syystä kaikki haluavat sen sinulta. Mitä teet?
Vahti
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Templer » 26 Heinä 2014, 20:06

Yuráiden: No tietysti heitän sille, joka sen ensimmäiseksi haluaa. Kiiltävät asiat ei ole mun juttu + sitä paitsi ainoa ilo tuosta olisi että voin kulkea alasti 24/7.. ja no.. ei kuulu hartaimpiin haaveisiini.
Lanae: My precious. Eikun siis mitä? No, siis eipä sillä nyt paljoakaan voisi tehdä joten jättäisin varmaan johonkin laatikkoon, enkä kertoisi että se on minulla. >:3

Syöt ensi kertaa vesimelonia, mikä on mielipiteesi?
Templer
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Mori » 28 Heinä 2014, 11:47

Edward: Se on vetistä ja makeaa... Pidän sen väristä. Ja hänellä ei sitten ollutkaan muuta sanottavaa
Shael: Hmmmmm..... *Rousk rouks*

Saat käsiisi hyvin kallisarvoisen esinee, mutta se kuuluu jo jollekulle ja tiedät jopa tämän henkilön, mitä teet?
Mori
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Heinä 2014, 14:51

Henry: Tietenkin palautan esineen omistajalleen! Mitä minä sillä tekisin...
Aran: Pidän esineen tallessa, kunnes omistaja sitä tulee hakemaan... Sitten voimme keskustella vaihtokaupasta... Parempi tarjota jotain tilalle, jos haluaa arvoesineensä takaisin. Nyt se on minun.
Darius: Jos satun törmäämään kyseiseen henkilöön, palautan sen. Muussa tapauksessa pistän jonkun muun palauttamaan esineen omistajalleen, jahka töiltäni ehätän.
Alf: Mikä esine? En minä mitään moista nähnyt... Hulluja puhut.
Kali: Tulkoot hakemaan, jos sen takaisin haluaa! Minähän en ketään lähde metsästämään pitkin maita ja mantuja, jotta voin mokoman esineen palauttaa.
Samhaina: Samhaina palauttaa esineen, heti kun löytää omistajan.
Pumpkin: ... Saattaisin ensin tutkia mokoman esineen kunnolla, ennen kuin palauttaisin.
Hecate: Heca kaivaisi kuopan ja pistäisi aarteen sinne <: Paitsi jos aarre olisi herra pässin piippu, silloin Heca veisi sen takaisin!
Edna: Vaikka ajat ovatkin tiukkoja, palauttaisin esineen ennemmin kuin käyttäisin sitä omaksi hyödykseni.
Lily: Palauttaisin esineen, jos kyseinen henkilö sitä tulisi kyselemään... nätisti.
Black: ...... Jos se on esine, mistä minä hyötyisin huomattavasti paljon enemmän, mitä sen omistaja, pitäisin sen. Hyst.
Erudessa: Palauttaisin sen. Veikkaan, että saisin Kreiviltäni mitä vain ikinä toivoisinkaan, joten minulla ei ole tarvetta "varastaa".
Perian: Jos se on nätti esine niin se saattaisi unohtua taskuuni....
Raella: Isä on opettanut että varastaminen on rumaa eikä sovi prinsessan arvolle, tietenkin palauttaisin sen! Se olisi jalo ja reilu teko.
Arathet: Tietenkin palauttaisin sen.
Lounatuuli: ..... Se saattaisi päätyä aarteiden joukkoon luolaani. Riippuen, kenelle esine kuuluu ja kuinka tärkeä se heille on....
Marduk: Se on minun nyt. Tule hakemaan, jos uskallat.
Shiloh: Palautan sen.
Constantine: Palautan esineen, jahka ehdin. Minä en lähde toisten perässä juoksentelemaan esineen palauttamisen takia... Paitsi jos kyseessä on joku korkea-arvoisempi.
Nimue: Riippuu, millä tavalla se on kallisarvoinen? Jos pelkästään rahallisesti, se ei minua kiinnosta... Mutta jos kyseessä olisi jonkinlainen maaginen esine niin....
Sethos: .... Jos sillä on arvoa, pyytäisin löytöpalkkiota tai myisin sen eteenpäin... Nyt kun tarvitsen rahaa...
Mirell: Jos hinnasta sovitaan, löytää esine tiensä takaisin omistajalleen... Mutta muussa tapauksessa se saattaa vaihtokaupan myötä päätyä jonnekin aivan muualle....


Joudut viettämään viikonloppusi jossain ihmisten/kääpiöiden/puolueettomien kylässä. Missä niistä viettäisit viikonloppusi ja miksi? Jos olet vastuussa kylästä, sinun täytyy valita joku muu kylä, kuin omasi.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Templer » 31 Heinä 2014, 18:48

Yuráiden: ... eh.. kaippa se olisi jokin puolueeton kylä, jossa haltioita katsotaan ihan hyvällä.. ehkä Eryn? Siellä varmaan nyt viikonlopun kestäisi..
Lanae: Aston! Kävisin samalla katsomassa uutta ystävääni Graytä (:

Lempikukkasi?
Templer
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Janni » 02 Elo 2014, 20:14

Samkiel: Lempikukka? Miksi minä haluaisin kukkia eritellä? ...tyhmää.
Elodie: Voi, kukkia on niin monenlaisia! Pidän niistä kaikista, en osaa päättää... Ketään ei saisi syrjiä... anteeksi.
Gray: Hmmm... voikukka kenties ja keltainen on piristävä väri. Näen niitä niin harvoin kotipuutarhassani.

Milaiset uskoisit olevan viimeiset sanasi?
Janni
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Mori » 03 Elo 2014, 19:01

Edward: Olen elänyt tarpeeksi antaakseni sen mitä olen antanut? Liian dramaattista tälläiselle hirviölle?
Shael: Viimeiset sanani? Ei niitä tule olemaan! Ei vielä moneen sataan vuoteen! Ei taatusti!

Kennen kanssa menisit säkyyn jos olisi pakko?
Mori
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Mums » 03 Elo 2014, 19:46

Kappa
M-mmmmmmmmmm-mit-mitääääää??? N-no e-eee-en tiedä k-kun..... *Punastuu tomaatiksi ja kierii pois.*
Mums
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Templer » 03 Elo 2014, 20:20

vastaan edelliseen, kun viimeisestä on unohtunut kysymys pois ;3

Yuráiden:
Eeeh.. no enpä tiedä, ei ole ketään eritystä tiedossa, mutta varmaan jonkun kivan naikkosen ottaisin.
Lanae: Mikä tämä kysymys oikein on? Hävytön. Enhän minä tiedä, en minä tunne paljoakaan muita, enkä ketään palvelijaa ottaisi. Ehkä sitten Gray, mutta hän on niin vanha.. vaikka haittaisiko se? enminätiedä, miksi sinä minulta tällaista kysyt? >:

Kenen kanssa et ikinä menisi sänkyyn?
Templer
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja suskari » 07 Elo 2014, 17:34

Kalma: Minä mene kenenkään muun paitsi Ednan kanssa <.<
Jack: Hmm... haltian tai yhdenkään friikin
Zara: Sänkyyn? Siis nukkumaan? ...en minä tiedä.
Acom: Olen varattu.
Ivor: No minulle ei moisia iloja ole suotu.. joten ei ole ketään.
Ghost: Minua tuollaiset jutut kiinnosta >: ellei siihen liity tappaminen
Raban: ? o-o

Onko sinulla hyvä lauluääni?
suskari
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Michyy » 07 Elo 2014, 21:42

Nakami: Jotkut kehuvat, toiset eivät, en tiedä. Kukaan ei ole vielä haukkunutkaan joten kai se menettelee.

Joku ventovieras potkaisee oven auki, marssii sisään ja käskee sinut keittiöön ja tekemään voileivän. Miten reagoit?
Avatar
Michyy
Porvari
 
Viestit: 407
Liittynyt: 28 Huhti 2013, 19:05
Paikkakunta: Kukkaruukku

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Templer » 09 Elo 2014, 02:33

Yuráiden: Katkaisen sen jalat ja pistän sen korvaamaan oven, kunhan olen vain syöttänyt sille jalkansa leivän välissä.
Lanae: No.. en oikein tiedä. Kaippa joku palvelijoistani voisi sen leivän tehdä, mutta minä itse en varmaan siihen rupeaisi..

Kuka on tärkein läheisesi? Mitä tekisit jos hän kuolisi?
Templer
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Mori » 09 Elo 2014, 15:15

Edward: Ei ole. Ja sekoiaisin niin kuin aina.... *omituista mutinaa*
Shael: Coline. Ja jos hän kuolisi, en tiedä. En todellakaan tiedä miten suhtautuisin siihen. Varmaankin hautautuisin jonnekin, enkä koskaan tulisi enää ylös.

Paras hetkesi elämässäsi?
Mori
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Lörri » 22 Syys 2014, 02:00

Bartholomeus:
" Hoh. Ihan joka hetkihän se on paras hetki! Mutta varmaankin se kun sain ylennykseni eliittikenraaliksi. Se se oli!"
Albinus:
" Virallinen vihkimys piispan virkaan. Se päivä, se hetki. Se säilyy muistoissani iäti kirkkaana."
Jeremiah:
" Parhaita hetkiä on niin paljon, eihän niistä osaa sanoa! Ja riippuu, olisiko se paras hetkeni kauppiaana, maantierosvona, salakuljettajana, muusikkona, vai vielä jonakin muuna......"
Nau:
" Phoenix."

Mikä on kipein kokemuksesi ja kenelle siitä kertoisit jos se olisi aivan PAKKO.
Tuplakysymys nyt.
Lörri
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron