Kysy hahmoilta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Heinä 2015, 16:10

Loryen: Ihmiset tulisi rajata omalle alueelleen. He saisivat valita: joko jättävät Cryptin iäksi, tai hyväksyvät heille asetetut elorajat.
Aberec: Haltiat ja ihmiset voisivat elää sovussa toistensa kanssa ja haltia- sekä ihmiskaupungit lakkautettaisiin. Eroamme suurimmaksi osaksi vain eliniässämme ja korviemme muodossa, ei meitä tarvitse erotella eri lokeroihin.
Fred: Urgh... Sota on arka kysymys. Olen surkimus, joka ei edes taistellut kuninkaansa joukoissa sodan hetkellä, ja sitten hänet tapettiin. Minusta tämä koko sotasoopa on aivan turhaa. Haltioiden pitäisi antaa meidän asua täällä rauhassa, ja voisimme yhdistää armeijamme puolustaaksemme mannerta ulkopuolisilta vihollisilta.
Eugene: Salamurhattaisiin kummatkin kuningassuvut ja kansa saisi elää vapaana sellaisena, kuin haluaisi. Kaikkihan tietävät, että tämä viha kumpuaa johtajien keskinäisistä erimielisyyksistä.
Jerrell: Tehdään erillisten kuningassukujen sijaan yhteinen senaatti, jossa on päättäjiä kaikista roduista. Siten kaikki saisivat äänensä kuuluville.
Hiroi: Ihmisten on laitettava niskuroivat haltiat kuriin. Ymmärrän heidän kiintymyksensä luontoa kohtaan, mutten näe mitään syytä sille, miksi rauhanomaisesti eläviä ihmisiä tulisi pyyhkiä mantereelta pois. Luulisi täällä olevan tilaa myös ihmisrodulle? Puolestani haltiat saavat asua Cryptissä, mutta heidän on lakattava ajattelemasta, että he ovat dominoiva laji.
Aphaderuiondur: No hei hei, mites olisi tämä: ihmiset voisivat vaikka TUTUSTUA haltioihin? Ja haltiat ihmisiin? Tajuaisitte sen myötä ehkä olevanne aika pitkälti toistenne kaltaisia, ja että tämä järkyttävän suuri manner tarjoaa lokeroita kaikille mahdollisille lajeille. Aerdirnaithon, tule, mennään jakamaan rauhaa ja rakkautta.
Pulla: Ihmiset ja haltiat puristaisivat kättä ja asuisivat välillä toistensa puolella. Armeijat lakkautettaisiin ja kaikki lähtisivät seikkailemaan ja etsimään alueita, joita Cryptistä ei ole vielä löydetty. Minähän tietysti johtaisin seikkailupartioita. Sitten kun alueet löytyisivät, meillä olisi tilaa levittäytyä laajemmalle niin, että jos joku ei tykkää jostain toisesta, hän voi mennä asumaan vielä vähän kauemmaksi tästä.
Arasinya: Synnyttäisin haltiakuninkaalle lapsen, nitistäisin muut perijät ja hallitsisin sitä kautta lapseni kanssa Cryptiä. Toisin haltiat sotakentiltä takaisin metsän siimekseen, ja rakentaisimme siviilisaatiotamme rauhassa ja piilossa. Haalisimme puolellemme luonnonhenget ja taikaolennot, sillä olemme erkaantuneet luonnosta liikaa. Kun aika olisi oikea, ajaisimme ihmiset pois - elleivät he sitten alkaisi vaalimaan asuttamaansa mannerta suurin sydämin, mitä en usko koskaan tapahtuvan. Jos niin ei kuitenkaan ole tarkoitettu, uskon ylijumalten pitävän sodan kulusta huolen.

Suurin epäonnistumisesi?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Lörri » 05 Elo 2015, 17:13

Albinus: En ole onnistunut kitkemään saastaista ja epäpyhää ainesta seurakunnastani ja sen ympäriltä!! Sikiävät kuin rotat!
Bartholomeus: Olisin sydämestäni toivonut voivani jotenkin estää Haraldin kuoleman.
Nau: Poikani menetys. Pidän yhä itseäni ja omaa toimintaani syynä siihen, vaikka järki muuta sanookin.
Jeremiah: Avioliittoni!

Kaunein lause jonka olet kuullut sinulle sanottavan, ja kuka sen sanoi?
Lörri
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Forte » 12 Elo 2015, 13:43

Roherdiron: No jaa. Olen enemmän tekojen kuin sanojen mies. Mieleeni jäävät paremmin kauniit teot. Mutta luultavasti kauneinta oli, kun Varnefindon lupasi hakea minulle apua ja palata takaisin. Se oli lojaalia.
Rimedur: Vaikea sanoa. Ehkä kauneinta noin yleisesti on ollut se, kun tekemiäni jousia on kehuttu.
Darion: Näytänkö todella sellaiselta, joka saa osakseen kauniita sanoja?
Acar: Minua ovat usein laumani jäsenet kehuneet hyväksi metsästäjäksi ja johtajaksi. Se on kauneinta, mitä voi Old Lacerta kuulla.

Kuka teistä muistuttaa pelaajaansa eniten, ja miksi?
Forte
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Suzume » 15 Elo 2015, 10:02

Caladhiel: Mikä pelaaja? Ai, siis, jaa. No, minä ehkäpä. Ulkoisena olemuksena täytyy todeta, että omistan samantyyppisen silmienvärin hänen kanssaan. Hän kyllä vaikuttaa joissakin asioissa minua! *menee nurkkaan miettimään neljännen seinän rikkoutumista*
Calanon: En tiedä kenestä kyllä puhut. Jos joku jotain hyvää haluaa sanoa niin kaikki vain ihan siskon puolelle kiitos. Mikä ihmeen kysymys tuo on, miksi joku loisi jotain minunkaltaistani?
(extra) Caladhiel: No,tiedän että hän tunnistaa jotain sinusta itsessään, Calanon.


Saat korviisi kuulokkeet ja sinulle soitetaan pelaajan tämänhetkisiä lempikappaleita. Mitä mieltä olet, kuinka reagoit?
Suzume
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Lörri » 15 Elo 2015, 11:57

Jeremiah:
Jopas jotakin! Tämähän..saan todella hyvin kiinni, joskin tekisin itse jotain vähän toisin; paremmin.
Nau:
Ei kommenttia, tanssii ja fiilistelee.
Bartholomeus:
Kaikenlaista sitä onkin...oikeastaan kyllä nautin tälläisen kuuntelemisesta.
Albsu:
!!!!! Saatanallisia säveliä!!! Kuka tästä on vastuussa?

Teko, jonka oplet tehnyt ja jonka jättäisit tekemättä jos saisit uudelleen valita?
Lörri
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Mori » 04 Tammi 2017, 20:54

Edward: En olisi tappanut kahta kylää...
Shael: En olisi varmaankaa päästänyt miestäni menemään viimeiselle vaellukselleen
Un: En olisi lähtenyt sinä tiettynä päivänä pois, olisin voinut suojella rakastani ajoissa
Chloros: HAHAHAHA! En olisi tutustunut siihen virheeseen!!
Sil: Olisin jättänyt sanomatta ne kaikki kauheat asiat... Sinä tiettynä iltana...
Izenik: Ei ole.
Alvara: Hmmmm, en ole varma onko minulla sellaista, mutta jos saisin tilaisuuden menisiin katsomaan mielelläni kuninkaan aarekammiota. Hihihi
Rafael: Jumalan käsissä minulla ei ole mitään kaduttavaa, voi voisin kertoakin muutaman kertomuksen joka tuli mieleeni täs-

Jos saisit tilaisuuden olla päivän Jumala, mitä tekisit?
Mori
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Ikane » 25 Tammi 2017, 18:49

Lapis: *alakuloista murehdintaa* Jos minulla olisi päivän, tai edes hetken, kaikki maailman mahti, varmistaisin ettei "setäni" enää hengittäisi saati saisi haudassaankaan lepoa. Eikä kukaan muukaan samanlainen hirviö. Ehkä sitten voisin viimein hengähtää...
Elëniel: Mitä tekisin jumaluudella, jos luonto jo on minut tervetulleeksi kotiin toivottanut? Heh, uteliaisuutesi ei näytä heltiävän. Ehkäpä kasvattaisin koko synkeän metsän täyteen vadelmapensaita... *myhäilyä*

Rakkain aarteesi/kokemuksesi/vastaava?
Ikane
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja JTP » 10 Touko 2017, 21:26

Andelethar: Rakkain kokemukseni on kun Chaya tajusi, että olen hänen suojelusenkelinsä ja hän otti minut vastaan rakkaudella.

Suurin koettelemuksesi tähän mennessä?
JTP
 

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Ivy » 06 Elo 2019, 00:07

Aaron: En saa kokonaista juusto pyörää mahtumaan suuhuni.

Hetki johon kaipaat takaisin?
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

Edellinen

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron