Hahmomixquizstuffthing

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nipustin » 26 Marras 2012, 23:57

1. Arent Bazer
2. Lounatuuli
3. Elspeth Fuchs
4. Lamenderlyn Dwinneldth
5. Lily Scarlett
6. Azure
7. Lyron Brell
8. Kettu-herra:3 (Mitenniin en muistanut sen nimeä!)
9. William Thann
10. Aethena

__________________________________________________________


1) Ovikello soi. Menet avaamaan ja oven takana seisoo 6, joka pyytää sinulta lupaa saada viettää sateinen yö kanssasi. Mitä teet?
Hyväksyn hahmoni lapsien äidin toki sisään ja samalla ihmettelen mitä ihmettä se siellä tekee:o

2) Kaadut rappusissa. Auttaako 9 sinua?
Auttaa!<3 ...tai parempi ois auttaa! Opetin sille kyllä luodessani enemmän käytöstapoja kun naisten hylkääminen pipeinä rappusiin!

3) Mikä biisi sinulle tulee ensimmäisenä mieleen 3:sta?
Suvi Teräsniskan - Pahalta piilossa

4) Kohtaat tilanteen, jossa sinun on pakko valita kumman kanssa avioidut (ja miksi). 10 vai 1?
No mä en tykkää tytöistä niin ihan vain siksi tuo 1:o Ja käsityksieni mukaan ei Arent kyllä paha ois katellakaan;3

5) 7 pyytää sinua kahville. Menetkö?
JUUUU! <3 Dream cum truuu<3

6) 5 uhkaa henkeäsi. Onko pelisi menetetty vai onko sinulla mahdollisuuksia selvitä?
No ei siinä paljon mitään jos se lähettää kaikki ne vartiansa perään>:O Kiva.

7) Kumman luona viettäisit yösi, 2:n vai 4:n? Miksi?
Lounis asuu atm luolassa ja toinen haltialinnassa... Tosin selviäisinkö yötä kummassakaan paikassa:D Otan kuitenkin riskillä Lamin(herra 4).

8) Kerro 8:sta pari sinua miellyttävää piirrettä (mitä vaan).
Suloinen ja hyväsydäminen mies joka otti suojiinsa minun pienen orponi<3

9) 10 ja 6 aikovat ottaa verisesti yhteen julkisella alueella. Miten showdown tulee päättymään?
Aethena osaa muuttua lohikäärmeeksi!:O Sori Azure mutta kyllä voitto sinne menis.

10) Heräät aamulla ja kääntyessäsi huomaat 2:n nukkuvan vierelläsi. Miten reagoit? Mitä on tapahtunut?
Me oltiin seikkailemassa koko yö:3 Se lennätti mut suoraan Maness saarille kun autoin niitä muutossa. Kai me sitten nukahdettiin siihen vierekkäin, ei muuta kerrottavaa... Kiellän kaiken!

11) Saat kuulla 4:sen olevan syvästi rakastunut sinuun, mutta tuo on liian ujo kertoakseen siitä. Miten suhtaudut asiaan?
No jos se oli liian ujoa sanoakseen tätä niin antaa olla, en tuo asiaa esiin, mutta jos se kuitenkin kiusallisesti esiin nousisi sanoisin että sry man oon varattu

12) Mikä olisi parhain tapa viettää päivä 7:n kanssa?
Tehdä pitkä susiratsastus retki metsiin ja sitten uida suden kanssa joessa ja paijata sen pehmoista turkkia<3 Ottaa muutama juliste sutena ja haltiana millä tienaisin hirmuiset massit!

13) Löydät 9:n hakattuna kujannurkalta. Autatko tuota?
Nyt ja ikuisesti!

14) 1 tulee kertomaan sinulle olevansa oikeasti isäsi / äitisi. Miten reagoit?
Noh... Et sää nyt iha hirveesti mun oikeesta, siis isästä jonka luulin olleen mun isä, isästä eroa... Oli sekin joku rosvo ja istu linnassa. Että tervetuloa vaan kerhoon "ISI"...

15) 5 ja 8 juovat päänsä täyteen ja päätyvät kämpillesi. Mitä tapahtuu?
Mulla on vaan yks lisäsänky joten se menee varmaan tikkuja vetelemättä prinsessalle, joten Kettu joutuu tyytymään sohvapaikkaan:3 En usko että muuta tapahtuu...

16) Minkälaisia lapsia sinulle ja 3:lle tulisi? (mikäli tämä on biologisesti mahdotonta, leikitään että se on mahdollista)
Semmoisia vähän pidempiä peurasarvisia mukuloita:3 Ne ois muuten söpöjä!!<3
Nipustin
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Marras 2012, 00:56

UUDESTAAN, sanoivat teletapit, kun junan alle jäivät.

1. Roswell
2. Tsytan
3. Mäyrä
4. Albinus Macimillian Hillgore
5. Jörmungandr
6. Ikolok Tornhelm
7. Atrevaux Argentus
8. Kreivi Areth Cúthalion
9. Lanae Winder
10. Frippi Pulla Bunce

1) Ovikello soi. Menet avaamaan ja oven takana seisoo 6 (Ikolok), joka pyytää sinulta lupaa saada viettää sateinen yö kanssasi. Mitä teet?


Sateisen yön saa tulla viettämään mun luokse, mutta ei välttämättä mun kanssa. Tosin, mitä oletettavammin siltä sais kuunnella eeppisiä tarinoita tuopposten ohessa.. Enkä voi kieltäytyä.

2) Kaadut rappusissa. Auttaako 9 (Lanae) sinua?

Uskoisin. Jos ei tule sieltä maasta nostamaan niin tulee ainakin kysymään, että sattuko. Ei, muuten vaan solmussa

3) Mikä biisi sinulle tulee ensimmäisenä mieleen 3:sta (Mäyrä)?

Kaiken koomisuuden nimissä

4) Kohtaat tilanteen, jossa sinun on pakko valita kumman kanssa avioidut (ja miksi). 10 (Pulla) vai 1 (Roswell)?

Tarviiko tuohon nyt edes vastata? Sori pulla, mutta kun.. sarvet!

5) 7 (Atrevaux) pyytää sinua kahville. Menetkö?

Epäilen syvästi että kyseessä olisi juoni. Mutta menisin silti. Nuo koivet ovat myrkkykahvin arvoiset.

6) 5 (Jörre) uhkaa henkeäsi. Onko pelisi menetetty vai onko sinulla mahdollisuuksia selvitä?

Olemme kuninkaallisesti kusessa.

7) Kumman luona viettäisit yösi, 2:n (Tsytan) vai 4:n (Albinus)? Miksi?

. Onko pakko jos ei halua? Vaan jos saan nukkua erillisessä huoneessa, mitä kumpikaan noista. Mutta jos on pakko valita niin. Mieluummin valvon yöni lyöden luudalla lähelle tulevaa Tsytania kuin kuuntelen yhtäkään saarnaa uskonkiihkoilijalta >:

8) Kerro 8:sta (Areth) pari sinua miellyttävää piirrettä (mitä vaan).

NUO VIIKSET! NUO ASEET! Ja tuo pylly.

9) 10 (Pulla) ja 6 (Ikolok) aikovat ottaa verisesti yhteen julkisella alueella. Miten showdown tulee päättymään?

Osanottajien vertikaalinen rajoittuneisuus huvittaa minua. Mutta kyllä Pullasta leikellään pieniä pullapaloja tässä tapauksessa.

10) Heräät aamulla ja kääntyessäsi huomaat 2:n (Tsytan) nukkuvan vierelläsi. Miten reagoit? Mitä on tapahtunut?

En olisi oikeastaan yllättynyt. Mitä on tapahtunut, sen arvaa varmaan kaikki. Tsytanille tuli kylmä niin se tuli viereen nukkumaan. Kyllä. Kuitenkin potkisin sen pois ennen kun se ehtis edes virnistää.

11) Saat kuulla 4:sen (Albinus) olevan syvästi rakastunut sinuun, mutta tuo on liian ujo kertoakseen siitä. Miten suhtaudut asiaan?

Ei tehdä tästä Frollo & Esmeralda asetelmaa, jooko?

12) Mikä olisi parhain tapa viettää päivä 7:n (Atrevaux) kanssa?

Harjaisin sen koipikarvoja. Sitten mentäisiin sieneen <:

13) Löydät 9:n (Lanae) hakattuna kujannurkalta. Autatko tuota?

Totta kai! >:

14) 1 (Roswell) tulee kertomaan sinulle olevansa oikeasti isäsi / äitisi. Miten reagoit?

Insesti oli keskiajalla ok, eikö?

15) 5 (Jörre) ja 8 (Areth) juovat päänsä täyteen ja päätyvät kämpillesi. Mitä tapahtuu?

Lähdetään Pyynikin uimahallille riehumaan! Jörre tykkäis!

16) Minkälaisia lapsia sinulle ja 3:lle (Mäyrä) tulisi? (mikäli tämä on biologisesti mahdotonta, leikitään että se on mahdollista)

Pessimistisyyden ja flegmaattisuuden multihuipentumia. Tylsiä ihmisiä.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Ivy » 27 Marras 2012, 01:22

Aksu pakotti

1. Perian
2. Belial
3. Lanae
4. Roswell
5. Ikolok
6. Areth
7. Constantine
8. Lounatuuli
9. Kerensa Rosen
10. Henry Scarlington

1) Ovikello soi. Menet avaamaan ja oven takana seisoo 6 (Areth), joka pyytää sinulta lupaa saada viettää sateinen yö kanssasi. Mitä teet?

8))))))))))) tervetulloo tervetulloo


2) Kaadut rappusissa. Auttaako 9 (Kerensa Rosen) sinua?
Ehkä... Ehkä ei... Ehkä joo....

3) Mikä biisi sinulle tulee ensimmäisenä mieleen 3:sta (Lanae)?
Nyt on pakko sanoo ettei tuu mieleen mitään, ei kyll tulis kenenkään muunkaan kohdalla.

4) Kohtaat tilanteen, jossa sinun on pakko valita kumman kanssa avioidut (ja miksi). 10 (Henry) vai 1 (Perian)?
Henry, mustaha tulis kuningatar. Emmä Periania kauaa kestäisi.

5) 7 (Constantine) pyytää sinua kahville. Menetkö?
Kyllä!

6) 5 (Ikolok) uhkaa henkeäsi. Onko pelisi menetetty vai onko sinulla mahdollisuuksia selvitä?
Peli taitaisi olla menetetty, minä minnekään jaksa juosta mitään karkuun saatikka ole mitään kokemusta tappelemisesta.

7) Kumman luona viettäisit yösi, 2:n (Belial) vai 4:n (Roswell)? Miksi?
Belialin kanssa varmaan päätyisin kaduille... Roswell taas asuu linnalla. Katto pään päällä kyllä nyt voittaa. Muuta en kommentoikaan.

8) Kerro 8:sta (Lounatuuli) pari sinua miellyttävää piirrettä (mitä vaan).
Tykkään sinisestä ja suomukkaista.

9) 10 (Henry) ja 6 (Areth) aikovat ottaa verisesti yhteen julkisella alueella. Miten showdown tulee päättymään?
Henry kaatuu turvalleen ja Areth räkättää verisesti. Musta vähän tuntuu ettei Henrysta ole ottelemaan ketään juuri nyt.

10) Heräät aamulla ja kääntyessäsi huomaat 2:n (Belial) nukkuvan vierelläsi. Miten reagoit? Mitä on tapahtunut?
Olen joko ollut hirveässä jurrissa tai sitten se on kömpiny mu viereen sammahdettua lämmön perässä. Jos herää niin tainnutan pannulla takasi untemaille ja krkaan paikalta.

11) Saat kuulla 4:sen (Roswell) olevan syvästi rakastunut sinuun, mutta tuo on liian ujo kertoakseen siitä. Miten suhtaudut asiaan?
N'aaaaaaaaaaaaw, jos asuisin Cryptissä niin sitten varmaan kosaisin jos tietäisin sieltä tulevan noin hyvää palautetta.

12) Mikä olisi parhain tapa viettää päivä 7:n (Constantine) kanssa?
Ryypyllä, olis kyll jännää jos se suostuis painimaan karhun kanssa mun mieliksi. Tahtois nähdä...

13) Löydät 9:n (Kerensa Rosen) hakattuna kujannurkalta. Autatko tuota?
Riippuu täysin siitä nostiko tuo mut aikaisemmin kadulta.... Toisaalta taas kyseessä on tuleva kuningatar, ehkä kannattais suosion nimissä.

14) 1 (Perian) tulee kertomaan sinulle olevansa oikeasti isäsi / äitisi. Miten reagoit?
AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAH puhu pukille

15) 5 (Ikolok) ja 8 (Lounatuuli) juovat päänsä täyteen ja päätyvät kämpillesi. Mitä tapahtuu?
Jaa'a, heittäisin molemmat pihalle mikäli se menee lohikäärmeen metsästykseen, jos nämä kaksi ovat rauhassa niin juottaisin niille vähän lisää että sammahtaisivat.

16) Minkälaisia lapsia sinulle ja 3:lle (Lanae) tulisi? (mikäli tämä on biologisesti mahdotonta, leikitään että se on mahdollista)
Hyvin ristiriitaisia... Mikään ei olisi varmaa, nättejä kyllä!
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Tammi 2013, 01:28

Ok, no kokeillaas. :D

1. Darius Winder
2. Zara
3. Lelacã
4. Dagnir
5. Tsytan
6. Clarina Newpoison
7. Mäyrä
8. Delia Cúthalion
9. Hiroi Seginas
10. Jenna Brooks

******************************

1) Ovikello soi. Menet avaamaan ja oven takana seisoo 6(Clarina Newpoison), joka pyytää sinulta lupaa saada viettää sateinen yö kanssasi. Mitä teet?

- Kutsun sisään varmaan, mitäpä tyttöä nyt tuonne uloskaan jättämään.

2) Kaadut rappusissa. Auttaako 9 (Hiroi Seginas) sinua?
- Kyllä, uskoisin ainakin vahvasti näin.

3) Mikä biisi sinulle tulee ensimmäisenä mieleen 3:sta? (Lelacã)
- ömmömmön. Tämä. En tiedä miksi, mutta.. kyllä. :D

4) Kohtaat tilanteen, jossa sinun on pakko valita kumman kanssa avioidut (ja miksi). 10 (Jenna Brooks) vai 1 (Darius Winder)?
- No voehan kökä. Kummatkin on miehiin päin.. >: Mutta khyl minä tuon Dariuksen ottasin, koska itsekin enemmän miehiin päin.. :D ja no.. Darius suuremmassa asemassa ja haltia ja kaikkea hyödyllistä.

5) 7 (Mäyrä) pyytää sinua kahville. Menetkö?
- En. En pidä kahvista. (:D)

6) 5 (Tsytan) uhkaa henkeäsi. Onko pelisi menetetty vai onko sinulla mahdollisuuksia selvitä?
- Luulenpa, että pelini oli nyt pelattu.

7) Kumman luona viettäisit yösi, 2:n (Zara) vai 4:n (Dagnir)? Miksi?
- Kovin liskomaisia kummatkin, mutta mieluummin Dagnirin, sen kanssa voisin ehkä jopa tulla juttuun.. paremmin kuin Zaran. :D

8) Kerro 8:sta (Delia Cúthalion) pari sinua miellyttävää piirrettä (mitä vaan).
- Huolehtivaisuus, kauneus ja sellainen luonteellinen ja ulkonäöllinen sirous. heh, ette tajunneet, mutta siltii. c:

9) 10 (Jenna Brooks) ja 6 (Clarina Newpoison) aikovat ottaa verisesti yhteen julkisella alueella. Miten showdown tulee päättymään?
- Jaa'a. Vaikea kuvitella moista tilannetta, kummatkaan ei vaikuttas siltä, että pistäisivät tappelun pystyyn, mutta ehkä jonkun miehen perässä nii miksei. Voittajaksi voisin veikata Claraa.. miksi? en tiedä. Tai sitten riita sovittaisiin ja kummatkin lähtee pois. :D

10) Heräät aamulla ja kääntyessäsi huomaat 2:n (Zara) nukkuvan vierelläsi. Miten reagoit? Mitä on tapahtunut?
- Jaahas.. no varmaan kiljaisisin ja juoksisin puuhun. Mitäkö tapahtunut.. hmm.. oon ollut metsällä kävelyllä ja nukahtanut nukkuvan liskon viereen.. en usko, että mitään suurempia on voinut tapahtua. :D Zara vaan varmaan söis mut, joten en heräiskään enää aamulla. plör~

11) Saat kuulla 4:sen (Dagnir) olevan syvästi rakastunut sinuun, mutta tuo on liian ujo kertoakseen siitä. Miten suhtaudut asiaan?
- No aaaaawns~ Heittäydyn tietenkin kaulaan. :D

12) Mikä olisi parhain tapa viettää päivä 7:n (Mäyrä) kanssa?
- Rupatellen? Enpä usko, että kovin mitään yhteistä löytyisi. Mäyrä on vähän semmonen kaveri että..

13) Löydät 9:n (Hiroi) hakattuna kujannurkalta. Autatko tuota?

- Auttoi tuo mua portaissa, miksen auttais sitä. :D Mutta ellen tuntisi niin varmaan vaan juoksisin pois, ei sitä joka päivä törmää siniseen mieheen.

14) 1 (Darius Winder) tulee kertomaan sinulle olevansa oikeasti isäsi / äitisi. Miten reagoit?
- No jösses! Mutta lopulta paarti paarti! \o/

15) 5 (Tsytan) ja 8 (Delia Cúthalion) juovat päänsä täyteen ja päätyvät kämpillesi. Mitä tapahtuu?
- Vaikea kuvitella tilannetta, mutta Tsytan joko varmaan riehuu tai jotain muuta mukavaa, manaa ja tälleen.. Delia varmaan vaan.. istuu. :D

16) Minkälaisia lapsia sinulle ja 3:lle (Lelacã) tulisi? (mikäli tämä on biologisesti mahdotonta, leikitään että se on mahdollista)

- ööö.. no kastematoja? :D En minä tiedä!! :D
Templer
 

Re: Hahmomixquizstuffthing

ViestiKirjoittaja Vahti » 31 Maalis 2014, 23:09

1. Kuningas Henry Scarlington
2. Thalion "Revian" Lainadan
3. Elodie
4. Tilland
5. Rimedur
6. Nathala
7. Kalmankoira
8. Haltiakuningatar Delia
9. Frippi "Pulla" Bunce
10. Bronn "Bearclaw"

__________________________________________________________


1) Ovikello soi. Menet avaamaan ja oven takana seisoo NATHALA, joka pyytää sinulta lupaa saada viettää sateinen yö kanssasi. Mitä teet?
- Nappaan sen sisään ja alan harjaamaan sen turkkia hyristen. ^^

2) Kaadut rappusissa. Auttaako 9 sinua?
- Hobbit has to help another hobbit, or it's revenge time... -.-

3) Mikä biisi sinulle tulee ensimmäisenä mieleen 3:sta?
- Olen nyt rauhallisella päällä, joten minusta Spice and Wolf kakkoskauden alkutunnari sopisi! ^^

4) Kohtaat tilanteen, jossa sinun on pakko valita kumman kanssa avioidut (ja miksi). 10 vai 1?
- Henryy!! Mukava kaveri ja jotenkin symppis, ei etteikö Bronnkin olisi, mutta Henry nyt on sentään myös kuningas~

5) 7 pyytää sinua kahville. Menetkö?
- Miksipä ei, varsinkin jos se tarjoaa.

6) 5 uhkaa henkeäsi. Onko pelisi menetetty vai onko sinulla mahdollisuuksia selvitä?
- *tirsk* Eiköhän.

7) Kumman luona viettäisit yösi, 2:n vai 4:n? Miksi?
- Tilland, se ei ole minua vastaan sentään.

8) Kerro 8:sta pari sinua miellyttävää piirrettä (mitä vaan).
- Määrätietoinen, hienostunut ja lojaali?

9) 10 ja 6 aikovat ottaa verisesti yhteen julkisella alueella. Miten showdown tulee päättymään?
- Nathala kai, se kun on oikea peto. Kirjaimellisesti.

10) Heräät aamulla ja kääntyessäsi huomaat 2:n nukkuvan vierelläsi. Miten reagoit? Mitä on tapahtunut?
- ..Jooos minä lähden etkä listiä minua? ^^' Tiesin että se haltiajuoma eilen oli virhe...

11) Saat kuulla 4:sen olevan syvästi rakastunut sinuun, mutta tuo on liian ujo kertoakseen siitä. Miten suhtaudut asiaan?
- Ihan kiva, mutta liian nuori minulle. ^^' *taputtaa Tillandia päälaelle* Hyvä poika.

12) Mikä olisi parhain tapa viettää päivä 7:n kanssa?
- Koirapuistossa, hah!

13) Löydät 9:n hakattuna kujannurkalta. Autatko tuota?
- Tietenkin! D8 Kyllä hobbitin tulee auttaa hobbittia!

14) 1 tulee kertomaan sinulle olevansa oikeasti isäsi / äitisi. Miten reagoit?
- D8 ...Eiks me menty äsken naimisiinkin!? AAAGH!

15) 5 ja 8 juovat päänsä täyteen ja päätyvät kämpillesi. Mitä tapahtuu?
- Noh eihän sitä kai näe joka päivä haltiakuningatarta kännissä? Mutta jos on kyse alkoholista, ehkä kuningatar liihottelee ja Rimedur piilottelee sohvan takana. Yritän saada molemmat nukkumaan päänsä selviksi. Toivottavasti Aran ei listi ketään kuullessaan...

16) Minkälaisia lapsia sinulle ja 3:lle tulisi? (mikäli tämä on biologisesti mahdotonta, leikitään että se on mahdollista)
- ...Todella suloisia lapsia joilla on pirullinen luonne~ >D
Vahti
 

Re: Hahmomixquizstuffthing

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Huhti 2014, 20:31

Uudestaan sanoi teletappi.

1. Dominik Fritz
2. Kappa
3. Shyvana
4. Karhuntakku
5. Elodie
6. Nakami "Tulihäntä"
7. Arata Yavardean
8. Iriador Mir Valdoren
9. Darion
10. Lyron Brell


1) Ovikello soi. Menet avaamaan ja oven takana seisoo Nakami, joka pyytää sinulta lupaa saada viettää sateinen yö kanssasi. Mitä teet?

.... No jos se nätisti pyytää niin joooo. Mutta varautuneesti.

2) Kaadut rappusissa. Auttaako Darion sinua?

.... Ennnn tiedä. En usko. Joko se ei ehdi tai ei uskalla kun näytän murhanhimoiselta siellä rappusten juurella.

3) Mikä biisi sinulle tulee ensimmäisenä mieleen Shyvanasta?

Emilie Simon - Song of the storm
CAN'T YOU HEAR MY STORM COMING

4) Kohtaat tilanteen, jossa sinun on pakko valita kumman kanssa avioidut (ja miksi). Lyron Brell vai Dominik Fritz?

.... Lyron sä oot liian kaunis poika mulle, sitä paitsi uskon tulevani erittäin hyvin toimeen Dominikin isäpapan kanssa 8) Joten Dominik se on.

5) Arata pyytää sinua kahville. Menetkö?


En. En mä hullu ole. VAIKKA ilmaisesta kahvista ei saa koskaan kieltäytyä mutta...

6) Elodie uhkaa henkeäsi. Onko pelisi menetetty vai onko sinulla mahdollisuuksia selvitä?

Näytän sille mun juomasarvea ja se taitaakin jo juosta pakoon.

7) Kumman luona viettäisit yösi, Kapan vai karhuntakun? Miksi?

Kyl mä taitaisin Kappan seuraan mennä, Karhuntakku vaikuttaa vähän tasapainottomalta mun seuraan. Tekisin/sanoisin varmasti pessimistisyyttäni jotain väärää ja sitten saattaisinkin olla kuollu. Kappan kanssa puhumaan lohikäärmeistä <:

8) Kerro Iriadorista pari sinua miellyttävää piirrettä (mitä vaan).

Sen luonne ja kovapäisyys <: And dat butt. <8

9) Lyron ja Nakami aikovat ottaa verisesti yhteen julkisella alueella. Miten showdown tulee päättymään?


En mä tiedä. Veikkaisin et Nakami saattais voittaa kun Lyron on vähän tommonen mut sit toisaalta jos Lyron meinaa turpiinsa ottaa ni voi olla laumalaiset hyppimässä Nakamin kimppuun aika äkkiä.

10) Heräät aamulla ja kääntyessäsi huomaat Kappa nukkuvan vierelläsi. Miten reagoit? Mitä on tapahtunut?


No me juteltiin koko yö niistä lohikäärmeistä ja sitten nukahdettiin niille sijoille.

11) Saat kuulla Karhuntakun olevan syvästi rakastunut sinuun, mutta tuo on liian ujo kertoakseen siitä. Miten suhtaudut asiaan?

..... No isot ja karvaset kiehtoo mutta... Me ollaan semmoset luonteet et ei meistä tulis mitään.

12) Mikä olisi parhain tapa viettää päivä Aratan kanssa?


Kaukana toisista, mielellään tietämättömänä edes toisten olemassaolosta. Tosin jos pakko ois samassa tilassa päivä viettää niin varmana virnuilisin nurkassa ja hiljaa tuijottaisin sitä, kunhan oon varma, ettei sillä oo mitään millä nirhata mut sekunnissa. Oisin kyl varmaan siltikin kuollu alta aikayksikön.

13) Löydät Darion hakattuna kujannurkalta. Autatko tuota?

No jos se pyytää niin joo. Muuten saatan pistää bitch moden ja kävellä vaan ohi...
Tosin emt pystyisinkö siihen >: Kai mä auttaisin. Paukun tarjoaisin.

14) Dominik tulee kertomaan sinulle olevansa oikeasti isäsi / äitisi. Miten reagoit?

Miks näissä käy aina niin et meen naimisiin sen kans joka tulee kertomaan olevansa sit mun äiti/isä.
No kai mä sit kyselisin että notta saanko mennä vaarin kanssa hömpsylle. Vetoan sukuvikaan.

15) Elodie ja Iriador juovat päänsä täyteen ja päätyvät kämpillesi. Mitä tapahtuu?


Tästä tulee hauska ilta. Ehkä kätken sen juomasarven enkä kiusaa Elodieta sen enempää. Sitten isken Irin kun Elodie on sammunut.

16) Minkälaisia lapsia sinulle ja Shyvanalle tulisi? (mikäli tämä on biologisesti mahdotonta, leikitään että se on mahdollista)


Kauniita roid rage ämmiä jotka pistää koko maailman risaseks suuttuessaan.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Hahmomixquizstuffthing

ViestiKirjoittaja Lörri » 13 Loka 2015, 21:04

Eka meinasin että valitsen itselleni outoja hahmoja, mutta sitten totesin etten jaksa kahlata esittelyjä läpi, joten nää on nyt sit enemmän tai vähemmän tuttuja

1. Aleiga
2. Hiroi Seginas
3. Phoenix
4. Constantine Fritz
5. Lily Scarlington
6. Marielle Palomer
7. Ascaris
8. Aella
9. Isolde
10. Henry

1) Ovikello soi. Menet avaamaan ja oven takana seisoo Aleiga, joka pyytää sinulta lupaa saada viettää sateinen yö kanssasi. Mitä teet?

...olisi liian outoa, kieltäytyisin, tai korkeintaan tarjoaisin mahdollisuutta yöpyä rantasaunalla.

2) Kaadut rappusissa. Auttaako Isolde sinua?
Uskoakseni kyllä, ja jos tuli pipi niin voi vielä parantaakin jos hyvin sattuu?



3) Mikä biisi sinulle tulee ensimmäisenä mieleen Phoenixistä?

Ed Sheeran I see fire
https://www.youtube.com/watch?v=2fngvQS_PmQ

4) Kohtaat tilanteen, jossa sinun on pakko valita kumman kanssa avioidut (ja miksi). Aleiga vai Henry?
...Apua...emmä haluu kuningattareksi..olis kamalaa. Sanon siis Aleiga, sen kanssa varmaan vois sopia että tää oli tämmönen pakkojuttu tiäkkö, emmä muuten?


5) Ascaris pyytää sinua kahville. Menetkö?

Riippuu täysin kummassa muodossaan herra pyytää...voisin kyllä kieltätyä, vieraat vanhemamt herrat kun kahville pyytelee niin olettaisin että mukana täytyy olla jotain epäilyttävää.

6) Lily uhkaa henkeäsi. Onko pelisi menetetty vai onko sinulla mahdollisuuksia selvitä?
On mulla sentään jotain mahiksia, vaikka se onkin prinsessa joka voi vaan käskeä kaikkia ottaan mut kiinni ja hirttään.

7) Kumman luona viettäisit yösi, Hiroin vai Constantinen?
Hiroin. Hiroin kanssa olis oletettavasti mukavampaa. Fritzistä ei voi tietää.

8) Kerro Aellasta pari sinua miellyttävää piirrettä (mitä vaan).

Oon ihaillu aina niitä jokka osaa tehä käsillä..mäki haluaisin mutta ei vaan oo mun juttu. Ja Perytron muoto. Se olisi taatusti kaunis, haluaisinpa nähdä sen.

9) Henry ja Marielle aikovat ottaa verisesti yhteen julkisella alueella. Miten showdown tulee päättymään?
No todennäkösesti jotkut juoksee estään niitä ja erottamaan ne...en usko että kukaan antais Henryn käydä Ellen kimppuun, ei ainakaan kunnollista oikeudenkäyntiä :D

10) Heräät aamulla ja kääntyessäsi huomaat Hiroin nukkuvan vierelläsi. Miten reagoit? Mitä on tapahtunut?
Varmaankin juotiin ehtosella jotain alkohoolipitosta, kun oltiin vähän kiusaantuneita siitä että yhtäkkiä tollee viettää ny yötä ventovieraan kanssa. Ja sitten tuli väsy yllättäin siinä jutellessa ja tipahdettiin vierekkäin.

11) Saat kuulla Constantinen olevan syvästi rakastunut sinuun, mutta tuo on liian ujo kertoakseen siitä. Miten suhtaudut asiaan?

Ujo?
Annan asian olla, josko se vaan unohtuu jossain vaiheessa?

12) Mikä olisi parhain tapa viettää päivä Ascaris:in kanssa?
Jutella henkeviä jossain ihmistenilmoilla.

13) Löydät Isolden hakattuna kujannurkalta. Autatko tuota?
Tottakai, sehän paransi mun haavat.

14) Aleiga tulee kertomaan sinulle olevansa oikeasti isäsi / äitisi. Miten reagoit?
Nii, mun kaikki aviolittot tulee olemaan tuhoontuomittuja, tiedän. Alan huutaa että avioliitot on yliarvostettuja, haluun eron. Ja sit haluun tutustua mun äitiin.

15)Lily ja Aella juovat päänsä täyteen ja päätyvät kämpillesi. Mitä tapahtuu?
Katastrofin ainekset kasassa..muuten toi vielä vois mennä ja enemmiltä säästyttäisiin, mutta ku alko tulee mukaan...ni perytron ehkä söis Lilyn ja oksentais sen sitten kankkusesas pihalle? Toivottavasti kokonaisena..kyllä. kokonaisena, ei se oo sitä maistellu, koska ihmiset on kamalia.

16) Minkälaisia lapsia sinulle ja Phoenixille tulisi?
Ainakin tuliluontosia. Ois kauheen kiva jos ne olis pikkufeenixejä :) Ja varmaan jotenkin tasapainosiakin, koska Phoe olis hyvä isä...uskokaa tai älkää.
Lörri
 

Re: Hahmomixquizstuffthing

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Marras 2015, 19:36

Uuh teen tän pitkästä aikaa. Otin kolme kaikista kategorioista ja puolueettomista yks ekstra koska ne suorastaan tulvivat.

1. Cecil "Viljelijänpoika"
2. Tilland
3. Albinus Maximillian Hillgore III
4. N'k-H-mr D'lf
5. Electra
6. Suan Suner
7. Eleonora Wright
8. Un
9. Pisantheuma
10. Elle

1) Ovikello soi. Menet avaamaan ja oven takana seisoo Suan, joka pyytää sinulta lupaa saada viettää sateinen yö kanssasi. Mitä teet?
- Päästän sisään toki ja petaan sängyn! Suan on hyväntahtoinen, joten meillä olisi varmaan leppoinen ilta.

2) Kaadut rappusissa. Auttaako Pisantheuma sinua?
- Olen aika vakuuttunut että kyllä, vaikken kovin koditon olekaan.

3) Mikä biisi sinulle tulee ensimmäisenä mieleen Albinuksesta?
- Ilman minkäänsortin epäröintiä Helvetin liekit, ja nimenomaan suomeksi.

4) Kohtaat tilanteen, jossa sinun on pakko valita kumman kanssa avioidut (ja miksi). Elle vai Cecil?
- Kumpaakaan vastaan mulla ei oo mitään, ja vaikka Elle olis varmasti ihanan positiivinen vaimo niin koska olen miehiin suuntautunut, taidan viedä Cecilin mennessäni. :D Ja saanpahan maata kaupanpäälle!

5) Eleonora pyytää sinua kahville. Menetkö?
- Ehdottomasti. Ostaisin sille pullankin (tai pari), koska sillä olisi varmaan nälkä.

6) Electra uhkaa henkeäsi. Onko pelisi menetetty vai onko sinulla mahdollisuuksia selvitä?
- Jos se olisi humanoidi niin ainakin pääsisin karkuun. Tai sitten mulla pitäis olla joku timanttivasara joka kädessä juoksisin kiljuen meriveteen.

7) Kumman luona viettäisit yösi, Tillandin vai Nixin (N'k-H-mr)? Miksi?
- No siis. Tilland on hirmuisen söpö, mutta kuulemma rasittava ja ahne joten se varmaan söis kaikki meidän ilta- ja aamupalat. Toisaalta Nixin kanssa on se uhka että joutuisin koekaniiniksi tai räjähtäisin nukkuessani. Kahdesta pahasta pienempi lienee siis Tilland.

8) Kerro Un'sta pari sinua miellyttävää piirrettä (mitä vaan).
- Leikkisät hahmot on superia, PITKÄT hahmot on megasuperia, ja lisäksi Un on ulkonäöltään niin söpö että ehkä repeän. ♥

9) Elle ja Suan aikovat ottaa verisesti yhteen julkisella alueella. Miten showdown tulee päättymään?
- Traaginen raapimista ja hiusten repimistä sisältävä kissatappelu loppunee siihen, ettei kumpikaan osapuoli tiedä kuinka jatkaa taistelua, sillä magiaansa he tuskin käyttävät. Sitten he lähtevät kyräillen omille teilleen. Tai sitten voittaja on se, joka löytää käteensä isomman kiven jolla mäjäyttää vastustajaa.

10) Heräät aamulla ja kääntyessäsi huomaat Tillandin nukkuvan vierelläsi. Miten reagoit? Mitä on tapahtunut?
- Reaktioni on awwwwwwwwwww ja tämä on luultavasti seurausta siitä yökyläilystä. Tarkistan ruokakaapin ja omaisuuteni. Käsken soittaa aamuserenadin.

11) Saat kuulla Nixin olevan syvästi rakastunut sinuun, mutta tuo on liian ujo kertoakseen siitä. Miten suhtaudut asiaan?
- Karkaan äkkiä ennen kuin se keksii rohkaisujuoman tai joudun voodoon uhriksi tai jotain muuta kamalaa.

12) Mikä olisi parhain tapa viettää päivä Eleonoran kanssa?
- Ei ainakaan synnytys. :D Ehkä torireissu tai hemmottelu kylpylässä.

13) Löydät Pisantheuman hakattuna kujannurkalta. Autatko tuota?
- EIH! <l3 Todellakin autan ja hakkaan hakkaajan. >:C Ei kukaan voi piestä enkeleitä.

14) Cecil tulee kertomaan sinulle olevansa oikeasti isäsi / äitisi. Miten reagoit?
- CECIL?! Mutta mehän menimme naimisiin! D': Ei tämä nyt näin toimi. Plus sitten järkytyn ja sen jälkeen myhäilen koska tämä tietää sitä että perin maata. :D Ainakin jos eliminoin potentiaaliset kilpailijat tieltäni.

15) Electra ja Un juovat päänsä täyteen ja päätyvät kämpillesi. Mitä tapahtuu?
- Electra pistetään äkkiä kellariin ennen kuin tapahtuu mitään radikaalia, ja se saa sitten nukkua siellä rauhassa. Liskoon on luultavasti upotettu jos joitakin litroja alkoholia. Sen jälkeen varmaan kuuntelisin Unin tarinoita myöhään yöhön kunnes se sammuisi, jos sammuu.

16) Minkälaisia lapsia sinulle ja Albinukselle tulisi? (mikäli tämä on biologisesti mahdotonta, leikitään että se on mahdollista)
- No huhhuh, nyt on piispa repäissyt ja harjoittanut haureutta :'D Luulisin että niitä olisi kaksi. Toinen olisi kunnon rebel ja äitinsä lapsi, ja toinen olisi omistanut koko elämänsä Jumalalle eli ei varmaan näkisi päivänvaloa ennen kuolemaansa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Edellinen

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron