Mitä vanhempasi sanoisivat, jos...

Keskusteluille tarkoitettu alue. Töpöjen luonti vapaata, mutta ennen kuin luot uuden, katso onko samankaltainen jo olemassa. Turhat/liian samankaltaiset töpöt poistetaan saman tien.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä haasteta riitaa tarkoituksella. Pidetään yllä rentoa, leppoisaa ilmapiiriä. Kiroilu minimiin.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Viesti Ma Marras 02, 2009 8:10

Mitä vanhempasi sanoisivat, jos...

Tämä idea on napattu eräältä toiselta foorumilta.
Idea on siis se, että ensimmäinen esittää kysymyksen. Esim Mitä vanhempasi sanoisivat, jos näkisivät sinun roikkuvan katulampusta ja laulavan Simpsons moviesta tuttua Spider big-laulua. Seuraava vastaa arvelunsa siitä mitä vanhemmat sanoisivat ja jatkaa samaa rataa.
Minä siis aloitan.

Mitä vanhempasi sanoisivat, jos näkisivät sinun leikkivän tarzania parkkipaikalla olevien autojen katoilla?

Aatelinen

Viesti Ti Marras 03, 2009 4:14

Hehee, tätähän on hauska miettiä.

Faija nauraisi tai kulkisi ohi sen enempää ajattelematta, äiti huutaisi ja hakisi jotain kättä pidempää, ellen tulisi alas... (olen kokeillut, mutten autojen päällä XD)

Mitä vanhempasi sanoisivat, jos maalaisit kaikki seinät räikeän pinkeiksi?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.

Monarkki

Viesti Ti Marras 03, 2009 4:59

Voi olla että isä ei välittäis - koska se ei asu samassa taloudessa -, mutta äidillä vois olla vähän sulattelemista.. voi olla että se joko repeäis nauramaan tai si menis sanattomaks ja toteis "Jaa" ja parin tunnin päästä tulis huudot :D

Mitä vanhempasi sanoisivat, jos toisit kotiisi kulkukoiran?

Viesti Ti Marras 03, 2009 9:01

Isukki ei välittäisi yhtään. Äiti heittäisi koira ressun ulos ja minä saisin piiiiiiiiiiitkän saarnan siitä miksi tuollaista ei pidä tehdä.

Mitä vanhempasi sanoisivat, jos näkisivät sinut telkkarin suorassa lähetyksessä kertomassa heidän pahimpia mokiaan maanlaajuiselle yleisölle?

Viesti Ti Marras 03, 2009 10:24

No huhhuh, siitähän mä oisin kuollu :''D. Iskä vissiin pitäis 2 vuotta ellei enemmänkin arestia, ja äiti ehkä kans jtn siihen suuntaaan, mut ennen sitä vissiin olisin nauttinu ku vielä olisin voinu.

Mitä vanhempasi sanoisivat, jos toisit kotiin näytille jonkun räppärin tyylisen tai oikein kunnon punkkari gootti jätkän?[/b]

Viesti Ke Marras 04, 2009 9:57

Iskä nauraisi ja äiti lähettäisi jätkä paran hymyillen jonnekkin huitsin nevadaan ja kieltäisi minua koskaan tapaamastä tätä.
Niinkuin se muka jotain auttaisi.

Mitä vanhempasi sanoisivat, jos kertoisit ottaneesi ison lainan ja tuhlanneesi sen kustantaaksesi oman rock-konserttisi?

Monarkki

Viesti Ti Marras 17, 2009 1:54

Molemmat huutais pää punasena ja saisin kuulla siitä vielä pitkään.

Mitä vanhempasi sanoisivat/tekisivät, jos SINÄ voittaisit lotossa jättipotin?

Viesti To Joulu 03, 2009 10:43

Ööh, äitini varmaan olisi hyvin iloinen ja miettisi jo kaikenlaista, mitä sillä ostaisi. Isä ei asu saman katon alla.

Mitä vanhemmat sanoisivat, jos toisit kotiin kokeesta nelosen?

Hovinarri

Viesti La Joulu 05, 2009 12:38

Takavarikoisivat koneen kahdeksi kuukaudeksi ja kotiarestiakin tulisi aika rutkasti.

Mitä vanhempasi tekisivät/sanoisivat, jos löytäisivät sänkysi alta pussillisen huumeita?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 1/2
Levo 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Monarkki

Viesti Pe Joulu 11, 2009 8:19

Isä pitäis puhuttelun ja äiti kysyis koska poltetaan 8D

Mitä vanhempasi sanoisivat, jos kertoisit heille olevasi raskaana/tyttöystäväsi olevan raskaana?

Viesti La Maalis 20, 2010 10:52

HIrvee järkytys ja sen jälkeen saarna.

MItä vanhempasi sanoisivat jos tilaisit heidän rahoilla ja luottokortilla Amerikasta hirmuisen kasan karkkia?

Viesti Su Maalis 28, 2010 8:32

En varmaan saisi mennä seuraavaan kolmeenkymmeneen vuoteen tietokoneelle :'D Sain kolme vuotta siitä, kun en tiennyt iskän lempiautomerkkejä(kieltoa sitten lievennettiin tuntiin)

...Jos he huomasivat sinun tuoneen tuntemattoman pojan/tytön kotiin ja he yllättäisivät teidät nukkumasta vierekkäin?

Viesti Ma Maalis 29, 2010 9:01

Nooh äiti varmaankin katsoisi heteken silmät pyöreinä vierestä ja jättäisi asian myöhemmälle 'mistä se oikein löytää näitä?' ja lähtisi yläkertaan.. krhm, Iskä taas heittäisi poikaparan pihalle samantien niskapers otteella ja kutsuisi poliisisedän paikalle :'D

Kun vanhempasi tulisivat kotiin, koko talo olisi täynnä kaikenlaisia eläimiä mm. kissoja ja koiria ja lintuja. Ja koko paikka olisi täyden sekasorron vallassa, kissat repineet verhot, linnut kakkineet sohvalle yms. Ja sinä istut keskellä olkkaria niin viattoman näköisenä ^.^'?

Viesti Su Touko 16, 2010 6:18

Äiti hermostuis ja rupeis huutamaan et MIKS SÄ ET TEHNY MITÄÄN?!?! ja isä ei sanoit mithän, ku se sais allergisen kohtauksen kissoista. ^^

...jos he saisivat selville, että olet saatananpalvoja?

Viesti Pe Tammi 07, 2011 12:30

Ne tietää jo, että olen ateisti, joten tuskin se tulisi niin karmeana yllätyksenä. : ) Mutta saarna siitä varmaan seuraisi.

...jos he löytäisivät huoneestasi nk. epäilyttävää k-18 video/lehtimateriaalia?
Seuraava

Paluu Keskustelut