Kelpaako seura? (Vaaleanpunaiselle pantterille pelikaveri)

Täällä voit etsiä itsellesi peliseuraa tai suunnitella pelejä. HUOM. Tarkista ensin jo olemassa olevat seuranhakuilmoitukset, ennen kuin teet uuden (mikäli etsit randomia peliseuraa/kuka tahansa kelpaisi). Näin säästymme seuranhakuilmoitusten tulvalta.

Valvojat: Crimson, Ivy

Porvari
Porvari

Viesti Pe Elo 30, 2013 7:45

Hjuva sitten .w.' mullei ole mitään erikoista juonta, mutta josse tahdot toteuttaa jotain omistas niin sekin onnistuu. Tällä hetkellä tarjoisin vaan joko Azurea tai Haulokkia, jaaaa niille nyt käy edelleen kaikki ihmisten kaupungissa tai sen läheisyydessä tapahtuvat pelit, aka mitäs mieltä solisit? Ja molen muuten odottanut mahista pelata enkuksi, lol.
... Kaikkia kinosti.

Seuraa tarjolla
(melkein) 24/7

Azure ◇◆◇ Haulokki ◇◆◇ Aella ◇◆◇ Marielle ◇◆◇ Cecil

Hovinarri
Hovinarri

Viesti La Elo 31, 2013 1:42

Pikkupiru Haulokki kuulostaa mielenkiintoiselta mun korvaan :> Koska mies on ihmisten puolella/alueella niin siinä tapauksessahan mun porukka supistuu hahmoihin Fred, Jerrell, Hiroi ja Aphaderuiondur. Sinänsä peli Jerrellin ja Haulokin välillä vois olla siisti, ehkä Haulokki saattaisi jopa ystävystyä kuuron kanssa kun sillä ei oo oikein yhtäkään ystävää (sniff :c), mutta sitten taas en tiedä että osaako poikas lukea tai kirjoittaa? Sinänsähän sillä ei ole väliä koska elekieli toimii aina. Reploja ei vaan tuu ainakaan mun puolesta silloin hirveästi mutta sehän ei haittaa :D Haulokki puliskoon itsekseen.
Sitten Fredin puolesta tulisi ehkä enemmän kahakkaa koska Haulokki varmaan ottaisi hermoon, Hiroi voisi ihmetellä miksi se on niin nuhjuisen näköinen ja tarjota ruokaa ehkä visiitin kotiinsa (ja sit se veis kaikki Hiroin huonekalut) ja Aphaderuiondur vois kiinnostua muodonmuuttamistaidoista. Moninaisia vaihtoehtoja on!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Porvari
Porvari

Viesti La Elo 31, 2013 3:47

Ooh, kivaa .w.

Ämm... me sanoisin että joko Fred tai Aphaderuiondur (mulla kesti oikeasti vuosi opetella tuo nimi) kuulostais kivalta .'D Fred lähinnä koska Haulokillei ole vielä ollut kunnon kahinaa kenenkään kanssa, vaikka varmaan luikkisi johonkin häntä koipien välissä. Ja Aphaderuiondur. Ihana nimi. Muodonmuuttajakaverit ois aika kivoja. Jaaa Jerrel kuulosti kivalta kanssa, vaikkakin aika vaikealta .w. Haulokki EI osaa lukea tai kirjoittaa btw. Ja Hiroin kanssa oli kivaa pelata, mutta hän ei oo varmaankaan ihan Haulokille oikeanlaista pelikaveria, jos ymmärrät? .w.
Mutta näin, kerro toki.
... Kaikkia kinosti.

Seuraa tarjolla
(melkein) 24/7

Hovinarri
Hovinarri

Viesti La Elo 31, 2013 4:39

Ymmärrän, ymmärrän. Siinä tapauksessa ehdottaisin Aphaderuionduria! Sillä on tullu kuitenkin vähemmän pelattua kun Fredillä, ja se saattaisi olla enkuksi värikkäämpää tekstiä tuottava kun tavisfred :D Olisko tapaaminen siis kylässä vai kylän lähellä? Kumpikin käy koska Aphaderuiondur asuu ihmiskylässä mutta ympärillä pyöriminen ei oo ongelma. Ja miten tapahtuu kohtaaminen, normaaleissa muodoissa vai jossain muodonmuutosmuodossa? Aphaderuiondur on puu ja meinaa säikäyttää jonkun ja sit Haulokki pesukarhu kiipeää päälle... :D Ihmismuodotkin toki käy, esim jossain torilla törmäten, mutta en sitten tiedä että miten ne tulis tietoisiksi toistensa muodonmuutostaidoista. Ehdotuksia?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Porvari
Porvari

Viesti La Elo 31, 2013 4:48

Aphaderuiondur it is then .D

Son puu. Ja Haulokki juoksee pesukarhuna jotain elukkaa (ihan jotain pikkusta eikä syystä x älyä muuttaa muotoaan takasin) karkuun ja kiipeää "puuhun" eiku. Lol. Metikkö?
... Kaikkia kinosti.

Seuraa tarjolla
(melkein) 24/7

Hovinarri
Hovinarri

Viesti La Elo 31, 2013 5:01

Kohti jotain metsän osaa siis! Kumpi meistä aloittaa? Jos minä, niin se tapahtuu aikaisintaan huomenna koska olen mökillä eikä sorminäppäryyteni riitä pelaamiseen tällä puhelimella :D

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Porvari
Porvari

Viesti La Elo 31, 2013 5:18

Nooo... Käytännöllisesti aateltuna ois varmaan järkevämpi jos me alottelisin, niin ei tuu semmosta turhaa nököttelyä jos Haulokki heti kipuais herran niskaan? .w. On muutenkin pelejä vastailtavana, niin siinä samallahan Se menis. Eli... Me voin laittaa linkkiä vai tahotko ettiä ite?
... Kaikkia kinosti.

Seuraa tarjolla
(melkein) 24/7

Hovinarri
Hovinarri

Viesti La Elo 31, 2013 5:57

Tämä selvä, näin tehdään :) Voit vaikka pommittaa mua linkillä sitten niin hyvä tulee. Pusikoissa tavataan.

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Porvari
Porvari

Viesti La Elo 31, 2013 8:28

Kas näin .w. olkaapi hyvät.
... Kaikkia kinosti.

Seuraa tarjolla
(melkein) 24/7

Hovinarri
Hovinarri

Viesti To Loka 17, 2013 9:56

Tottahan toki olisi! :) Koska neitosesi on ihminen, mun hahmoista voisin tarjota sille seuraksi Fredin, Jerrellin, Hiroin tai Aphaderuiondurin :) kiinnostaiskos joku heistä? Periaatteessa loputkaan vapaana olevat hahmot ei oo mahdottomuus jos Amara liikkuu ihmiskylän ulkopuolella. Olisiko juonitoiveita?

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti To Kesä 11, 2015 11:43

Re: Kelpaako seura? (Juonikuviot päivitetty! 11.6.2015)

Uutta usvaa putkeen, KESÄ ON SAAPUNUT! Olen taas herännyt henkiin ja päivittelin sivulta 8 löytyvät juonikuviot, käy siis toki katsomassa, jos löydät mieleisesi. Valmiiden juonten ulkopuolelta keksityt juonet käyvät myös hyvin, ole siis hyvä ja ehdota!

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Viesti To Kesä 11, 2015 2:45

Lueskelin noita juonikuvioitasi ja miettisin mitäs jos Albine ja Jarrel laittaisi hynttyyt yhteen?

//Jerrel siis, en osaa lukea XD

Hovinarri
Hovinarri

Viesti To Kesä 11, 2015 3:54

Huhhuh kun meni kauan löytää sun hahmo kun en tiennyt mitä puolta tai rotua se edustaa ja sitä ei löytynyt sun allekirjoituksesta :'D Nakkaan sua ihan just yksityisviestillä, piu!

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Viesti To Kesä 11, 2015 5:56

Sori, kuten todettua kaikki on mulla täällä hieman retuperällä XD Enpäs yhtään tuotakaan ajatellut. (sain viestisi ja vastasin)

Porvari
Porvari

Viesti Ma Heinä 20, 2015 10:49

Heips!

Olen ihan uuden uutukainen tässä ja ajattelin uskaltautua kyselemään, että löytyisikö sinun hahmoistasi peliseuraa Eleonoralle? Pikaisella vilkaisulla hahmoistasi Jerrelin tai Loryenin kanssa voisi kaiketi saada jotain aikaiseksi? Toki Loryen varmasti sillä varauksella kuinka vihamielinen on ihmisiä, puolueettomiakin, kohtaan. Linkki hahmoon pitäisi löytyä allekirjoituksesta.
Eleonora
" En ole nainen, en yhtään mitään. Kidutettu eläin häkissään. Jos lyöt vielä kerran niin minä tapan sut"
PMMP-Joku raja
Thea
"Nuuhkin tuomet. Taivutan kaulaa. Edessäsi nauran"
Scandinavian Music Group-Näin minä vihellän matkallani
Dagny
"Sinä olit ukonlintu, outolintu. Lapin tuiman tuntureilta. Kuningatar germaaninen."
Olavi Uusivirta-Ukonlintu ja Virvaliekki
EdellinenSeuraava

Paluu Peliseuraa?