Kelpaako seura? (Vaaleanpunaiselle pantterille pelikaveri)

Täällä voit etsiä itsellesi peliseuraa tai suunnitella pelejä. HUOM. Tarkista ensin jo olemassa olevat seuranhakuilmoitukset, ennen kuin teet uuden (mikäli etsit randomia peliseuraa/kuka tahansa kelpaisi). Näin säästymme seuranhakuilmoitusten tulvalta.

Valvojat: Crimson, Ivy

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ma Heinä 20, 2015 11:51

Re: Kelpaako seura? (Juonikuviot päivitetty! 11.6.2015)

Heippa (ja tervetuloa)! Just lueskelin sun tyttösi esittelyä ja täytyy sanoa että aivan ihana tapaus! :> Pelaisin kyllä oikein mielelläni jonkun pelin sun kanssa.

Meinasin jo sanoa että Jerrell ja Eleonora vois olla aika monimutkainen tapaus jos Noralla meinaa olla hankaluuksia kirjoitus- ja lukutaidon suhteen, mutta sainpas sitten idean. Koska meillä on käsissämme kätilö, niin Jerrell voisi vaikka olla taluttamassa menneisyydessään mainitun NPC-perheen emäntää kätilölle, koska tämän kuvaukseen voisi ihan hyvin sopia raskaus joka on juuri lopuillaan. Siinä olisi sitten hätääntyneellä kuurolla aggressiivisesti viitottavaa ja elehdittävää, kun yrittäisi saada Noran tarttumaan punaisesta langasta kun emäntä on jäänyt johonkin ojanpieleen makoilemaan. Samalla voisivat sitten symppiksesti ja kömpelösti tutustua toisiinsa siinä ohessa kun saattavat vauvelin maailmaan. Että sellanen peli-idea ainakin olisi yksi vaihtoehto!

Loryenin suhteen ei varsinaisesti ole ideoita - Loryen ei vihaa tai välttele ihmisiä, mutta suhtautuu näihin varauksella. Ei varmasti pitäisi Noraa vihollisena. Koska hahmo on ensimmäiseni, se on tällä hetkellä melkoisen remontin alla, muttei ole kokemassa esimerkiksi luonteensa suhteen mitään radikaaleja muutoksia (lähinnä tarkennuksia). Siispä peli kyllä käy. :) Heistähän voisi tulla vaikka kaverit kun Loryen on niin kovin yksinäinen tätä nykyä.

Valinta on sinun!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Porvari
Porvari

Viesti Ti Heinä 21, 2015 12:13

Voi apua! Rakastuin kyllä oikein todenteolla tuohon ideaasi, ja kun Jerrell on vielä ilmeisesti oikein sympaattinen kaveri niin Norakin varmasti pysyisi nahoissaan - etenkin tuommoisessa ns. tiukassa tilanteessa.

Kuitenkin haltiaan tutustuminen voisi olla oikein tarpeellinen juttu, jotta Nora voisi selkeyttää omaa asettumistaan ihmisten ja haltioiden sodassa. Hmm... apua.

Olisiko ideaa ensin vaikkapa aloitella tällä ideoimallasi pelillä, ja jossain vaiheessa myös voisi sitten tutustuttaa (vaikkapa hahmoremontin jälkeen?) Loryen ja Nora?
Eleonora
" En ole nainen, en yhtään mitään. Kidutettu eläin häkissään. Jos lyöt vielä kerran niin minä tapan sut"
PMMP-Joku raja
Thea
"Nuuhkin tuomet. Taivutan kaulaa. Edessäsi nauran"
Scandinavian Music Group-Näin minä vihellän matkallani
Dagny
"Sinä olit ukonlintu, outolintu. Lapin tuiman tuntureilta. Kuningatar germaaninen."
Olavi Uusivirta-Ukonlintu ja Virvaliekki

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ti Heinä 21, 2015 12:28

Eiköhän sitten pistetä Jerrell ja Nora synnytyspuuhiin! :D Tää peli on varmasti mulle järkevämpää aloittaa niin sun ei tarvitte roolia semmosia turhia paikallaan istuskeluja siihen alkuun, mutta oon loppuviikon kokonaan poissa niin saisin alotettua aikasintaan sunnuntaina. Onko tämä ok?

Ja toki voidaan sitten myöhemmin pelailla Loryenin ja Noran peli, tosiaan vaikka sitten kun hahmo on uudistettu niin saat säkin vastapelaajana siitä enemmän irti :)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Porvari
Porvari

Viesti Ti Heinä 21, 2015 12:35

Näin teemme!

Sopii, että aloittelet pelin kun joudat! Minä sitten eksyn hahmoineni paikalle :)
Eleonora
" En ole nainen, en yhtään mitään. Kidutettu eläin häkissään. Jos lyöt vielä kerran niin minä tapan sut"
PMMP-Joku raja
Thea
"Nuuhkin tuomet. Taivutan kaulaa. Edessäsi nauran"
Scandinavian Music Group-Näin minä vihellän matkallani
Dagny
"Sinä olit ukonlintu, outolintu. Lapin tuiman tuntureilta. Kuningatar germaaninen."
Olavi Uusivirta-Ukonlintu ja Virvaliekki

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Pe Syys 16, 2016 12:43

Heh noniin! Arasinyan eli Ayan luomisesta on jo yli vuosi, joten eiköhän tässä olla tarpeeksi makusteltu. :'D Olis nyt himohyvä inspis sille, joten löytyiskö jotakuta joka tykkäisi pelata vahvan naikkosen kanssa?
Jos hahmosi on lohikäärme, tulee hyvä palvomistapaaminen, sillä lohikäärmeethän on Ayan uskonnossa pyhiä. Tai sitten Aya voi (yrittää) värvätä magian osaajia klaaniinsa, tai sitten joku voi tulla visiitille kylään tai mitä nyt vain keksitäänkin. Jee! Olen avoin kaikille ehdotuksille.

Toivon, että tää mun inspis ei kuole, mutta uskaltakaa ottaa riskejä :d Ette kadu.

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Edellinen

Paluu Peliseuraa?