Kelpaako seura? (Vaaleanpunaiselle pantterille pelikaveri)

Täällä voit etsiä itsellesi peliseuraa tai suunnitella pelejä. HUOM. Tarkista ensin jo olemassa olevat seuranhakuilmoitukset, ennen kuin teet uuden (mikäli etsit randomia peliseuraa/kuka tahansa kelpaisi). Näin säästymme seuranhakuilmoitusten tulvalta.

Valvojat: Crimson, Ivy

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Elo 04, 2011 2:05

"Some people just need a high-five...
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Pe Elo 12, 2011 12:57

Jerrell kaipaa kipeästi seuraa, kaikki seura käy ja missä vain paitsi haltiakylässä. *kilpikonnanpoikasilme*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Viesti Ma Elo 15, 2011 12:02

Kävisikö minun Eve jollekkin? :3 minulle nyt ihansama kuka. jos ei kuiteskaa haltiaa? ja tottakai haltiatki käy :)

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ma Elo 15, 2011 6:06

Tottahan se käy :> Kelpaako Evelle uutukaiseni Jerrell seuraksi, vaikka kuuro onkin (ja ikäeroakin vähän löytyy, köh)? Voisivat elekielellä tai hiekkaan kirjoittelemalla kommunikoida jos ei muuten, ja olisi kiva korkata tuo uusi hahmo :)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Viesti Su Elo 21, 2011 4:05

:) kiva. no käy todellaki. ( ja ikähän on vaan numeroita:3 ) eikä se kuurous mitää haittaa:) eve omaa kyllä kirjottamisen taidon. no minulla nyt ei hirveesti aiheita tule mieleen. even hevosta en ajatelllu tunkia mukaan, ja evellä saa kaikenlaisia ropeja, paitsi noita taistelu ropeja, jos ei joku halua kapakkatappelussa saaha mun tytöltä turpaa nii kyllä se käy >:3 siitä aiheesta vielä... minkälaista ropea saa jo kokeneen miehen, ja nuoren tyttösen kanssa? vaikka ja mitä! :D:D jos vaikka jonkulaista säpinää? tavallista juttelua? kaikkee :3

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Su Elo 21, 2011 8:12

Juuh ei munkaan puolesta tarvi tulla taistelua kun Jerrell ei oikeen osaa edes tapella eikä omista asettakaan. :) Laitetaanko siis jonnekin semmonen extempore-peli ja katsotaan ilman juonta että mihin peli johtaa? Ja kumpi aloittelisi?

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Viesti Su Elo 21, 2011 8:31

No tehdää näi. Jos minä alotan kylässä vaikka? :3

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ma Elo 22, 2011 3:14

Käy, sitä odotellessa... (:

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Viesti Ma Elo 22, 2011 7:16

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ma Loka 24, 2011 3:30

Hiroi the hero ottaa mielellään pelejä vastaan :)

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Viesti Ma Loka 24, 2011 7:55

Meikä voisi mielellään änkeä Efun seuraksi jos vaikka saisi jotain mielenkiintoista aikaan? ^^

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ti Loka 25, 2011 3:27

Selvä se :) Kenellekäs haluaisit neitosesi seuraa tarjota? Mun puolesta peliin saa vetää kenet vaan, tosin noita ihmisiä sillä varauksella että saattaa meno yltyä sotaisaksi.

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Viesti Ti Loka 25, 2011 6:21

Ihan kenellä itse mieluiten pelaisit, esim Hiroin tai Fredin kanssa vois tulla ihan hauska peli ^^

Efu ei ole suoranaisesti aggressiivinen hahmo, mutta sen kanssa saa kyllä halutessaan tappelunkin aikaiseksi, oli pelikaverina sitten ihminen haltia tai muu otus. Kerro vain jos keksit ideaa peliin tai voi sitä ihan fiilis pohjallakin mennä :>

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ke Loka 26, 2011 7:59

Mitä nyt tuossa kattelin niin koska hahmosi on haltia ja nuo kummatkin mun pojat on ihmisten puolella niin siitä saattaisi sitten tulla aika sotaisa peli. Fred on vähän avoimempi haltiatuttavuuksille mutta Hiroi, joka on armeijassa komentajana ei kyllä katso haltiarotua hyvällä.
Mut ainahan sitä voi tappelupelin pelata :) Hiroilla ehkä mielummin pelaisin kun Fredillä on tuntunut olevan paljon vientiä näin syksystä ja Hiroilla ei oo toistaiseksi pelattu yhtään pelejä. Fiilismeiningillä voidaan mun puolesta mennä sillä ainakaan omaan päähän putkahtanut tarpeeksi hyvältä kuulostavaa juonta. :D

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Viesti Ke Loka 26, 2011 8:23

Tuo Hiroi voisi olla kiva tyyppi :> Sille saat seuraksi Felixin, Himen, Yoshin tai Keikon. Eli ihan kenet vain haluat.

Juonen saat myös keksiä hahmon mukaan. Jos et mitään keksi niin minä voin kyllä yrittää :>
EdellinenSeuraava

Paluu Peliseuraa?