Kelpaako seura? (Vaaleanpunaiselle pantterille pelikaveri)

Täällä voit etsiä itsellesi peliseuraa tai suunnitella pelejä. HUOM. Tarkista ensin jo olemassa olevat seuranhakuilmoitukset, ennen kuin teet uuden (mikäli etsit randomia peliseuraa/kuka tahansa kelpaisi). Näin säästymme seuranhakuilmoitusten tulvalta.

Valvojat: Crimson, Ivy

Viesti Ke Loka 26, 2011 9:12

Okay, voin kirjoittaa aloituksen johonkin sopivaan paikkaan ja linkitellä tänne ^^

Hovinarri
Hovinarri

Viesti To Loka 27, 2011 2:57

Ventus-setä, luultavasti ainakin Keiko ja Hime on poissa laskuista koska kummatkin on naispuolisia haltioita jotka Hiroi todennäköisesti teurastaisi hetkessä, ja noiden tapaaminenkin olisi tosi epätodennäköistä. :P Joko Felix tai Yoshi siis, kumman kanssa itse haluaisit pelata? Veikkaan että vampyyripojusi kanssa saattaisi myös tulla tappelupeli.

Tiuku, tämä selvä, saavun sitten sinne komentajan kanssa. :)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Viesti To Loka 27, 2011 4:33

No Yoshiakos sie sitten ajattelit? :o

Ja minkäslainen juoni?

Hovinarri
Hovinarri

Viesti To Loka 27, 2011 5:23

Ei mulla väliä ole, jos haluat Felixillä pelailla. ^^ Juonta en sen pahemmin lähtenyt kaavailemaan, käviskös jos nää törmäilisi kapakassa tai jotain? Vai käykö poikasi pahemmin siellä ollenkaan? Ja tokihan sellainenkin käy että Yoshi on jossain kiipelissä ja Hiroi tulee sitten sovittelemaan asioita ettei sitä pieksetä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Viesti To Loka 27, 2011 5:32

No Felix on vähän huono sinne kapakkaan, joten kai mä otan Yoshin. Ja juoneks käy vaik toi viimeinen. Yoshi ei nimittäin sovi hirveän hyvin mihinkään kapakoihin. Mutta alotatkos sä vai mä? Ja missäs se alotettais?

Hovinarri
Hovinarri

Viesti To Loka 27, 2011 5:52

Josko jossain päin ihmiskylää tai jossain kapakassa, ei niin väliä. Varmaan loogisuuden kannalta parempi että teikä aloittaa. :)

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Viesti To Loka 27, 2011 6:22

Okei. Laitan sen aloituksen sitten vaikka kapakalle. Linkittää en osaa silleen jännästi miten te laitatte ne (silleen et ne on valkosia), joten kerron sitten vain kun olen roolannut.

Siellä se nyt on ----->

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ke Joulu 14, 2011 3:35

Pelejä pelejä, kenelle tahansa hahmolle ja minkä tahansa näköistä juonta hyvän maun rajoissa :) Kaipaan seuraa.

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Viesti Ke Joulu 14, 2011 4:13

Hmm, käviskö miun Inna ja siun Loyren ? Muttei nyt ihan heti, kohtapuoliin, jos vaikka kaavailtas kunnon juoni pelille ?

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ke Joulu 14, 2011 8:40

Sopii paremmin kuin hyvin. :) Ilmeisesti tämä peli pitäisi siis käydä jossain lähellä merta, mitä nyt hahmoesittelyä luin, kerta tyttösesi asuu meressä eikä ole sieltä pahemmin poistunut. Vaan mikä olisi syy heidän kohtaamiseensa ja laitammeko pystyyn ystävyyspelin, hämmästelykummastelupelin, actionpelin vai millaista?

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Viesti Ke Joulu 14, 2011 9:08

Eikä tarvi olla meren läheisyydessä, Innan hommaaminen pois merestä on jo käynnistynyt, se vaan on niin vaiheessa ettei siitä voi juurikaan hehkutella vielä tuolla esittelyn puolella.

Itseasiassa sanoisin ettäpä tuo haltioiden piilopaikka vois olla aika hyvä, tai sitten jos tahdot tempasta Loyrenin kanssa kunnian olla mukana siinä kun Inna huomaa ettei sen pyrstö olekkaan ikuisiksi ajoiksi menetetty, vois olla joku paikka missä on vettä lähellä, vaikka lampi, tai lätäkkö tai ämpäri. Tuleeko vielä mitään jänsää mieleen ?

Ja oisko ystävystyminen ? Tahi sitten hämmästely kummastelu ?
Taai, kenties jotain sinneppäin että neidot tutustuu vähäsen ja sitten Inna kompuroikin ittensä johonkin lätäkköön WHUM pyrstö tulee takasin, mikä onkin sitten kummallekkin osapuolelle ylläripylläri. Sitten on myös hämmästelykummastelu.

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ke Joulu 14, 2011 9:58

Okei, selvä se. Ja parhaiten todennäköisesti sais ideaa tuosta suunnitelmasta, jossa ne ensin tutustuu/kaverustuu ja sitten yhtäkkiä tullaankin siihen että sillähän on PYRSTÖ OMG! Pystyykö Inna siis hengittää maan päällä silloinkin, kun sillä on pyrstö? Jos ei, niin siitähän saisi vaikka mitä kivaa "jouduimme sateeseen, aagh, missä on lähin lätäkkö, se tukehtuu" -peliä.

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Viesti Ke Joulu 14, 2011 10:18

=D Ei hitto mikä mielikuva, valitettavasti pystyy hengittelemään pinnalla vaikka omaisi pyrstön.
Muutta oisko vaikkapa seuraavan kaltaista:

Inna on jeesaamassa vaikka kirjakauppiasta, ja kantaa tuon apuna kirjoja, no kirjoja onkin vino pino eikä sieltä takaalta oikein näe, sitten Inna törmää ´vaikkapa Loyreniin, säikähtäen toki että kehen osui, ja kompuroiden säikähdyksen takia. Mässähtää maahan, niin Loyren vois vaikkapa jeesiä sen takasin tolpilleen ja auttaa kirjojen kantamisessa. Siinä ois semmosta rupattelua ja tutustumista, ja kun kirjat on viety niin oisko matka vaikka joelle ? Ihan vain maisemointiin.?

HOoo ideaa ! Jos joella Loyren tipahtaiskin astetta voimakkaamman virran kohalla veteen, vaikka liukkaan kohan takia, onhan nyt talvi kuitenkin. Ja Inna on et kaveria ei jätetä loikaten suuna päänä perään.

Ensin on melko epätoivosta saada haltianeitoa kiinni, menee vettä suuhun ja meinaa itekkin hukkua, mutta kun pyrstö tuleekin jalkojen tilalle sais Inna sitten homman haltuun ?

Vai olisko muita toiveita ?

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ke Joulu 14, 2011 10:23

Tuo toimii. Eli ensin kylään, ja sieltä tutustumisen jälkeen joelle joka ei välttämättä ole jäätynyt virtauksen takia. Kumpi vetää aloituksen?

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Viesti Ke Joulu 14, 2011 10:36

Hmm, no kai se on loogisempaa jos mie alotan ? Mutta nyt piinaan sua ja sanon ettei vielä, koska Innan tulo Cryptiin on vielä vaiheessa, ja vähän kaikkea voi tapahtua, ettei mene aikajana mun pienessä päässä sekasin niin malttasitko ootella jonninverran ?
EdellinenSeuraava

Paluu Peliseuraa?