Kelpaako seura? (Vaaleanpunaiselle pantterille pelikaveri)

Täällä voit etsiä itsellesi peliseuraa tai suunnitella pelejä. HUOM. Tarkista ensin jo olemassa olevat seuranhakuilmoitukset, ennen kuin teet uuden (mikäli etsit randomia peliseuraa/kuka tahansa kelpaisi). Näin säästymme seuranhakuilmoitusten tulvalta.

Valvojat: Crimson, Ivy

Viesti Pe Tammi 06, 2012 2:00

Äänestäisin että eka olisi Agna ja sitten minä, tai toisin päin.

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Pe Tammi 06, 2012 2:02

Voin laittaa aloituksen sillä oon koko viikonlopun isoskoulutusleirillä joka on täynnä pissiksiä (lue: 20kpl) + yksi kaveri + yksi poikakaveri + kanksterijätkät (lue: 10kpl).

Ihmisten kylästä löytyy hetken kuluttua.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Viesti Pe Tammi 06, 2012 2:04

Eikö meidän pitänyt odottaa että Aksulla on tilaa? D:

Vai vastaako Aksu sitten kun tilaa vapautuu jos me muut jo alotellaan vai pistääkö Agna vaan aloituksen koska on viikonlopun menossa mutta muuten peliä ei jatketa vai täh?

Monarkki

Viesti Pe Tammi 06, 2012 2:26

Mulla on periaatteessa jo yks tila vapaana. Pitäis vaan heittää tonne tantereelle oma lopetus viesti - ja Rossin peliin kans - niin sitten oisin valmis.. joten alottakaa vaan, tuun sitten mukaan. Mutta mikä siis on järjestys?

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Pe Tammi 06, 2012 2:27

Käykö järjestykseksi Agna, Lotdow, harlekiini, Aksu?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 1/2

Viesti Pe Tammi 06, 2012 2:43

Yosh. Näin tehrään.

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Pe Tammi 06, 2012 3:05

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 1/2

Viesti To Touko 24, 2012 7:01

Sisko rakas kultapieni, huvittaisiko pelailla? Paderdorin uusittu luonne kaipaisi seuraa.

Hovinarri
Hovinarri

Viesti To Touko 24, 2012 10:06

Sisko rakas kultasuuri, käyhän se. Fredi tulee vastaan. Kalapuuhissa? Voi kyllä. Lähtekäämme siis lammelle lengaamaan liaaneilla. Onko juonikaaviota?

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 1/2

Viesti To Touko 24, 2012 10:18

Juonikaaviot hoidettu IRL-taktiikalla, joten aloittakaamme. Meikä vai teikä?

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Pe Touko 25, 2012 11:17

MÄ. Mutta huomenna vasta kun itekkin menit jo nukkumaan.

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 1/2

Viesti To Touko 31, 2012 11:54

Tuli mieleen, kun mulla ja Lotdownilla on peli meneillä ja ne on tulossa/ovat kylällä niin miettisin että voisihan velikulta ilmestyä paikalle, jos innostaa kaikkia osapuolia?
Tietysti joku muukin kolminpeli kelpais veljensten kanssa, jos haluatte multa jonkun muun hahmon (jolla on tilaa)

Ja sitten tyrkyttäisin Electraa peliseuraksi. Koska olen huono hahmojen nimien kanssa, niin miettisin kuitenkin sitä siun kuuroa kaveria, koska Electra ei tosiaan puhu/pysty puhumaan. Se vois oppia oikeeta viittomaa siltä XD Kaikki muutkin kelpaa toki, jos innostaa joku muu paremmin. Jos haluaa romansseja sekin käypi tosin ELectra on siis lohikäärme.

Hovinarri
Hovinarri

Viesti La Kesä 09, 2012 12:05

Aaaah katsos Ylva, en ollut ollenkaan huomannut tätä viestiä! Pahoitteluni! :D Electran ja Jerrellin välinen peli voisi olla mielenkiintoinen, jos vielä olet kiinnostunut asiasta. :) Mikäli Jerrell ei kuolisi säikähdykseen törmätessään lohikäärmeeseen.

Voit vielä kysellä Lotdowilta tuosta kolminpelistä, minun puolestani asia on ihan okei mutta voimme toki tehdä niin että otamme jommankumman vaihtoehdon, tuon yllämainitun kaksinpelin tai sitten tämän kolminpelin.

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ma Elo 27, 2012 6:25

Paiskatkaapa Pullaa peleillä, arvon herrasväki! Muillekin saa tarjoilla.

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 1/2

EdellinenSeuraava

Paluu Peliseuraa?