Kelpaako seura? (Vaaleanpunaiselle pantterille pelikaveri)

Täällä voit etsiä itsellesi peliseuraa tai suunnitella pelejä. HUOM. Tarkista ensin jo olemassa olevat seuranhakuilmoitukset, ennen kuin teet uuden (mikäli etsit randomia peliseuraa/kuka tahansa kelpaisi). Näin säästymme seuranhakuilmoitusten tulvalta.

Valvojat: Crimson, Ivy

Monarkki

Viesti Ma Elo 27, 2012 8:01

Bulla ja Raella vai Hiroi ja Henry seuraavaksi kun edellinen on loppuun saatettu?! Raella tosin on kohta puoliin tekemässä eeppisen mad adventures tempauksen ihmisten kaupunkiin kera Numman, joten peli vois sijottua sinne jos Pulla poika ei kääpiöiden mailla liiku?

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ma Elo 27, 2012 8:09

Minullapa ei tälle ole väliä. Pullahan on, kuten mainittua, seikkailunhaluinen ihminen joten sinänsä ei olis ihme vaikka se olis päästellyt tiensä kääpiöiden maisemiin. Eri asia miten se sinne olis löytänyt (pikemminkin eksynyt). Mutta jos loogisemmalta vaikuttaa Raellan eeppinen amazing race niin miksei! Ja sitten Pulla innostuu kun se on niin lyhyt.

Ja voidaanpa vaikka heittää Pulla&Raella-peli ensin kun Hiroilla on menoja talvisilla länsikujilla vielä :D Jahka Jerrell on löytänyt ulos metsästä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Monarkki

Viesti Ma Elo 27, 2012 8:28

Eeen oikeestaan keksi mitään hyvää juonta miten ne vois tavata kääpiöiden alueilla, joten mulle kelpais enemmän tää maailmanmatkaaja versiotapaaminen. Mut se tosiaan onnistuis vasta sitten ko Pappiksen kans ollaan pelattu se peli, misäs Raella ja Numma saapuu tonne koska pfft, jotain loogisuutta pelijärjestykseen.
Hiroi pois sieltä kujilta. Jerrell ulostautuu metsästä.

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ma Elo 27, 2012 9:03

Ei Hiroi nyt ehdi kun sillä on siellä le Grande tourismousse tour lohikäärmeen kanssa!
Ja yes man. Siihen väliin lienee turha yrittää ahtaa Hiroi + Henry -peliä? Tuleeko liikaa sörsseliä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Ay

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Elo 30, 2012 2:07

Voidaanko joskus ottaa uusiksi Suan ja Aberecin pelin???

Hovinarri
Hovinarri

Viesti To Elo 30, 2012 8:52

Voisimmehan me. Otetaanko kokonaan uusi juoni silleen, että he tuntisivat jo? Vai onko muunlaisia ehdotuksia?

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Viesti Pe Elo 31, 2012 9:13

Minä nyt luovun passiivisesta kyttäämisestäni ja tarjoan Khaleemia vaikkapa juurikin Pullan seuraksi, koska startattava on. Yritän pitää homunculustani ihmiskaupugin rajojen sisäpuolella joko kaupassaan, torilla tai ne yhdistävillä kujilla, jotennnn.... käykö hobitti lyhyestä ihmisestä/lapsesta? Ja jos ei käy, piiloutukoon vaikka Shoppen tynnyreihin. Ja näin on tapaamisongelmakin ratkaistu \o/ Mitään suurta äksöniä ei ainakaan pelin alkupuolella tule välttämättä tapahtumaan, mutta sen näkee mihin se kehittyy.

Interested? Yes? No? Call me, maybe?

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Pe Elo 31, 2012 9:39

Arvaa mitä, meinasin eilen kolmesti heittää Pulla + Khaleem -pelipyynnön mutten sitten saanut aikaiseksi. Kyllähän tuo siis käy! Metrin korkuinen kun on niin menee varmaan rumasta, karvaisesta lapsesta tai lyhyestä ihmisestä. Liikkuiko mielessäsi jotain siihen liittyvää?
I'll call you!

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Viesti Pe Elo 31, 2012 10:51

Excellente. Vaan sen verran siihen liittyvää liikkui, että millä perustellaan hobitti ihmisten kaupungissa. Ainoat juonimahdollisuudet mitä mun pölyttyneet putkiaivoni tästä kykenivät sumplimaan olivat a)Pullakahveet muuten vaan tai b)roturasismi saa Pullan poikkeamaan Shoppeen piiloutuakseen. Keksinet varmasti parmepiakin idoita, mutta nämä tulivat nyt ekana mieleen.
Ja Khaleem on uskollisesti tiskinsä takana. Muah.

Hovinarri
Hovinarri

Viesti La Syys 01, 2012 11:58

Hmm-hm-hmm. Voisipa vaikka olla että Pulla eksyy Shoppesi nurkille käyskentelemään ja hoksaa sitten että sieltä löytyy kaikkea mielenkiintoista kamaa, utelias kun on. Ja sitten voivat vaikka pullakahvitella, eipä niin väliä sillä vaikkei olisi juoneltaan loistokas peli kunhan saa tuon uuden hahmon korkattua ja sitä rataa. Pulla voi nykiä Khaleemia parrasta ja ihmetellä onko se oikeasti aito.
Kumpi heittää aloituksen? Jos minä heitän niin saat odotella ainakin huomiseen kun lähden tästä kohta asuntoautoilemaan.

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Viesti La Syys 01, 2012 9:03

Passar bra. Jos jaksat aloittaa, niin olisi kiva, multa ei nimittäin muuttoväsymyksen jälkeen vähään aikaan irtoa yhtään mitään, ja siksi ei haittaakaan vaikka vähän odotusta tulisikin.

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ma Syys 03, 2012 8:28

Tuo tie nyt meitä vie, harlekiiniseni.

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Ay

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Syys 27, 2012 9:16

jos ne tuntevat niin sitten juonta en keksisi, mutta toisinaan olisi hyvä. Toisinaan ajattelin, että voitaisiin kokonaan ottaa se peli uusiksi? Maja mistä löytyy tuntematon ovi jonnekkin

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Su Loka 07, 2012 8:24

Vaikkapa se ensikohtaaminen uudelleen siis. Mutta sitten pitäisi taas keksiä miten he kohtaisivat ja sitä rataa, mistä se maja sitten mahtaisi löytyä ja minne se tuntematon ovi johtaisi, etteivät he putkahtaisi ihan kummalliseen ja epäloogiseen paikkaan sieltä.

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Ay

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ma Loka 08, 2012 10:21

Jos ne tapaa ulkosalla ja sitten alkaisi sataa Suan tietää yhden paikan sen maja (entinen metsästäjän talo) mikä on maan alla. Jos se toinen ovi menisi jonnekkin toiseen paikkaan tai sieltä löytyy jokin kammio missä olisi jotain mukavaa tai pahaa?
EdellinenSeuraava

Paluu Peliseuraa?