Friikkisirkus

Täällä voit etsiä itsellesi peliseuraa tai suunnitella pelejä. HUOM. Tarkista ensin jo olemassa olevat seuranhakuilmoitukset, ennen kuin teet uuden (mikäli etsit randomia peliseuraa/kuka tahansa kelpaisi). Näin säästymme seuranhakuilmoitusten tulvalta.

Valvojat: Crimson, Ivy

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Heinä 21, 2011 10:11

Friikkisirkus

Jos kaipaat peliseuraksi eriskummallisia otuksia, olet oikeassa osoitteessa. Saattaahan sieltä pari melkein normaalia hipovaa yksilöä löytyä, mutta pahoin pelkään että tänne ovat majoittautuneet vain korkeamman asteen örvelöt.
Tervetuloa Friikkisirkuksen pariin. Alta löytyvät herrat vastaanottavat kaikenlaisia pelejä ja juonia - paitsi romansseja.
Jos yleisön arvosteleva silmä hirvittää, seuraa ja juonia voi ehdotella täysin vapaasti yksärillä.

Randy Foamles 1/2
- Femuri kaukomailta.
- Iki-iloinen, pirteä ja positiivinen.
- Ystävystyy helposti kaikkien kanssa.
- Allekirjoituksessa: Toukansyöjä

Varnefindon Wiltbin & Morna 1/2
- Kaksipersoonallinen haltia.
- Varne on seikkailunhaluinen ja valmis oppimaan uutta.
- Morna on agressiivinen eikä pidä kenestäkään.
- Allekirjoituksessa: Kaksinaama

Lelacã 0/2
- Entinen ihminen, nykyinen hirviö.
- Erittäin varovainen ja
- Ei osaa puhua ihmisten tai haltioiden kieltä, mutta kommunikoi kirjoittaen tai elehtien. Osaa puhua eläinten ja taikaolentojen kanssa.
- Allekirjoituksessa: Maan matonen

Aerdirnaithon Katheranegareya JÄISSÄ TOISTAISEKSI
- Muodonmuuttaja (ihminen, harjasusi, piru, puu)
- Karismaattinen, rento ja musiikkia rakastava.
- Tulkaa hakemaan, neidit! || KOLMINPELEJÄ vastaanotetaan (Agna, Lotdow, sinä).
- Allekirjoituksessa: Viulun vinguttaja

Ascaris 1/2
- Vanhanpuoleinen raglus
- Johtaa sala- & palkkamurhaaja ryhmää.
- Ylpeä, kreivillinen ja rikas.
- Saattaa sisältää Occoe-linnun
- Allekirjoituksessa: Keppikeisari

Nix 1/2
- Mutaatio
- Haltioiden hovin tiedemies
- Ei pidä ihmisistä, muuten hyvin seurallinen ja vähän outo
- Liikkuu kaikkialla paitsi ihmisten alueilla
- Allekirjoituksessa: Mehumestari

Juonikaavioita
-Eivät muutu/katoa ellei toisin mainita-

Randy

-Castaway-
Randy purjehti Manasses-saarille kasvitutkimuksiaan tekemään, mutta sai yhtäkkiä päähänsä lähteä merelle kalaan. Hahmosi voi joko lähteä rannasta käsin kalakaveriksi, tai he voivat tavata merellä, siitä voidaan sopia sitten. Ideana kuitenkin on, että merellä yltyy aikamoinen myrsky ja kaksikko (miksei kolmikko jos halukkaita on) haaksirikkoutuu yhdelle pienemmistä saarista Manassesin vieressä. Siellä heidän täytyykin sitten selvitä hetki omillaan, ennen kuin keksivät keinon päästä takaisin kotiin.

Varnefindon

-Suuri seikkailu!-
Varne haluaisi lähteä jonkun kanssa kiertämään Cryptiä ja ratkomaan sen arvoituksia. Tällä monen päivän reissulla kierreltäisiin kylissä ja tavattaisiin uusia ihmisiä ja/tai olentoja, joten pelistä tulenee väistämättäkin pitkä. Miten on, haluaisiko sinun hahmosi lähteä seikkailemaan?
Kommelluksista tien päällä voidaan sopia erikseen.

Lelacã

-Wanted!-
Hectorin reppanalle kävi sellainen hassu juttu, että hän otti yhteen Constantinen kanssa, mutta selvisi hengissä. Sana jättimäisestä käärmehirviöstä tietty levisi kylälle ja kukapa kunnianhimoinen ihminen ei haluaisi yrittää tappaa petoa, jota eliittikenraali ei ehtinyt hengiltä saada? Tiedossa siis lähinnä tappelua, mutta haluttaessa voidaan juttu päättää joidenkin sotkujen kautta ystävyyteen.

Ascaris

-James!-
Ascaris asuu sanalla sanoen suuressa kartanossa kahdestaan kanan kanssa ja hän ei edes osaa kävellä kunnolla. Elämäänsä helpottaakseen tarvitaan siis ehdottomasti muullekin kuin rahalle uskollinen hovimestari, jonka tulisi auttaa Ascarisia päivittäisissä arkisissa askarissa, joihin hänen lintunsa Occoe ei pysty.
Occoe itse ei ole kauhean mielissään uudesta hovimestarista, joka tulee "viemään hänen paikkansa".

-Haluton tiedustelija-
Ascarisille on ehdottoman tärkeää pysyä kärryillä maailman menosta, mutta koska kuusisilmäiset, vihreähiuksiset vanhat miehet herättävät yllättävän paljon huomiota markkinoilla, ei hän itse halua lähteä.
Siksi kaipaisinkin Ascarisille niin sanottua vakoojaa ihmisten ilmoille, joka ilmestyy aina silloin tällöin hänen ovelleen kertomaan mitä maailmalla tapahtuu.
Kunnon sopan aikaansaamiseksi kyseinen henkilö x voisi olla pakotettu työhönsä, jos Ascaris omaa hänestä sellaista tietoa jolla voi kyseistä henkilöä kiristää.
Pitemmän päälle voidaan sitten miettiä, miten hahmo pääsee Ascarisista eroon jos pääsee ollenkaan.

-Töitä vailla?-
Kurkkaa tämä
Mikäli hahmosi työskentelee jo Ascarisille ja haluaisit sovittavan jonkin murhaustehtävän niin nykäise hihasta, eiköhän ne sellaiset järjesty.

Nix

-Apulainen-
Nix on kaikinpuolin kiireinen tiedemies ja jättääkin jälkeensä usein aikamoista sotkua minne ikinä kulkeekaan. Nix tarvitsisikin hyvin läheisen apulaisen joka kulkee hänen kanssaan kaikkialle pyydettäessä. Minkä Nix sotkee, hän siivoaa ja sitä rataa. Kyseinen hahmo saattaa myös joutua toimimaan Nixin koehenkilönä jos pöpi tiedemies keksii jotain rohtoaan kokeilla.
Apulaisen tulee olla haltioiden puolella, mutta muita vaatimuksia ei ole, eikä kyseisen hahmon tarvitse myöskään 24/7 Nixin kanssa kirmailla, mutta heille voi sattua yhtä sun toista.

-Hupsista keikkaa-
Nix on päättänyt kokeilla vaarallista koetta kaukana kaikesta sivilisaatiosta keskellä ei mitään, jotta kukaan ei voisi loukkaantua, sillä hän ei ollut kokeen seurauksista varma. Juuri silloin sinun hahmosi päättää ilmestyä paikalle sattuneista syistä ja epävakaan kokeen räjähdys tekee hahmollesi jotain. Ehkä muuttaa sammakoksi, halvaannuttaa, tai vaihtaa hahmosi sukupuolta, sovitaan siitä sitten, mutta tärkeintä on keksiä keino palauttaa hahmosi normaaliksi. Seikkailun seurauksena heistä voi tulla joko ystäviä tai vihamiehiä, mutta hahmosi on pakko tulla mielipiteestään huolimatta Nixin kanssa toimeen parannuksen löytämiseksi.
Viimeksi muokannut Lotdow päivämäärä Ma Syys 21, 2015 3:01, muokattu yhteensä 49 kertaa

Viesti To Heinä 21, 2011 10:27

Kelpaisko mun uusi tyttönen Clarina pelikamuks? Linkki esittelyyn on alhaalla. :?: :-o

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Heinä 21, 2011 10:35

Kelpaa oikein mainiosti. Mitään juonta mielessä vai sovelletaanko vaan? Entä mikä paikka?

Viesti To Heinä 21, 2011 10:51

no paikkana oisko...oon huono tässä suunittelussa :-) mut sopisko vaikka Aodhá järvi? Juonta en oo sen enempää keksiny mut onko se hyvä jos vaan sovelletaan? Jos juonta vaadit niin.. Clara on kuullut tarun miten aodhá järvellä on muka taru-olentoja ja menee itse tarkistamaan asian. Kun hän on saapunut järvelle hän toteaa että mitään yliluonnollista järvessä ei ole, mutta hetken päästä näkee sen sinun randyn. hän on kaukana ja eikös Randy olekkin kaukotaistelia tai hyvä siinä? siinä jotain juonen alkua, tai sitten sovelletaan :)

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Heinä 21, 2011 11:42

Tuossahan on hyvä idea, sinne siis! Juttuhan voisi lähteä aika sotaisasti alkuun käyntiin silleen että: Randy on jahdannut justiin jotain demonia sinne järvelle, mutta kadottaa sen siellä. Sitten se huomaa sun Claran ja luulee sitä siksi demoniksi. Tietty Randy heittää pamauttaa puukon kohti sitä ja sitten lähemmäs tultuaan huomaa erehtyneen henkilöstä. Se että jatkuuko tappelu vai antaako Clarasi anteeksi pienen erheen... No sen saat päättää itse. Aloitatko sä vai mä?

Viesti To Heinä 21, 2011 11:55

No se alkaa sujua sit hyvin ja luulen et Clara alkaa pikkasen huutaa eka sille Randylle mut kyl se siitä sit rauhottuu ku tajuaa et mies ei ookkaan pelkkä ihminen. Ja mää oon alottanu nii monesti kaikki mun pelit niin voitko helpottaa mun rtessiä ja alottaa?

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Pe Heinä 22, 2011 11:03

Viesti Su Heinä 24, 2011 9:58

Minulla olisi Frederic vapaana, se on siis ihminen ja ammatiltaan metsästäjä. Jos Randyltä vielä aikaa liikenee?

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ti Heinä 26, 2011 9:28

Tottakai! Missä ollaan, mitä tapahtuu?
"Some people just need a high-five...
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Viesti Ke Heinä 27, 2011 6:57

Minulle käy mikä vain ja olen hyvin huono ideoita keksimään, että jos sinulta jotain idaa irtoaisi? (::

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Heinä 28, 2011 12:02

Hmm. Jos tuonne jonnekkin pusikkoon mennään.
Mitenkäs jos vaikkapa: Randy on ravaamassa pusikossa tyylin: lallalaa onpas ihana päivä. Samoihin aikoihin Frederic on ollut metsällä ja saanut saaliikseen jotakin mielenkiinroista. Mitä ikinä keksitkin. Lämmin ilma a Frederic jättää saaliinsa hetkeksi aikaa maahan ja menee itte siitä vähän kauemmas varjoon lepäämään. Sitten tulee tuo mun Randy ja huomaa että oho, joku on unohtanut ruokansa maahan. EI tietenkään näe Fredericiä puun varjossa ja mennä tepsuttelee lihan luokse ja ajattelee ottaa sen mukaansa. Silloin Frederic huomaa mitä tapahtuu ja jatkoa seuraa. Miltä kuulostaa?
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Viesti To Heinä 28, 2011 6:11

Tuo kuulostaa mainiolta! (: Minä varmaan aloitan, vai? (::

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Heinä 28, 2011 11:42

jees. Linkkiä sitten vain tännepäin!
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Viesti Pe Heinä 29, 2011 12:45

Siinäpä, jos tälläinen kävisi? (::

http://p1.foorumi.info/thenightfantasy/ ... 5611#25611

Aatelinen
Aatelinen

Viesti La Heinä 30, 2011 3:01

Vastattu o7
Viimeksi muokannut Lotdow päivämäärä Pe Maalis 22, 2013 6:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille
Seuraava

Paluu Peliseuraa?