Friikkisirkus

Täällä voit etsiä itsellesi peliseuraa tai suunnitella pelejä. HUOM. Tarkista ensin jo olemassa olevat seuranhakuilmoitukset, ennen kuin teet uuden (mikäli etsit randomia peliseuraa/kuka tahansa kelpaisi). Näin säästymme seuranhakuilmoitusten tulvalta.

Valvojat: Crimson, Ivy

Viesti La Joulu 31, 2011 2:22

Juu, jos vaikka molemmat pelit sitten käyntii. Raualla on tilaa listassa xD Jos sinä vaikka aloittaisit sen haltiapelin ja minä sitten sen lohispelin kun ilmoitat Critin olevan valmis?

Aatelinen
Aatelinen

Viesti La Joulu 31, 2011 3:04

Crit on valmis!

Ja juu, otetaan vaan molemmat pelit, mutta meikältä löytyy kaksi haltiaa (papupata & kaksinaama) niin kumman kanssa haluaisit pelata?

Lisäksi edes jokin alku pelille voisi olla kiva, mutta sitten improvisoiden voitaisiin jatkaa.
"Some people just need a high-five...
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Viesti La Joulu 31, 2011 3:39

Hmm, papupata voi olla mukavempi :-D HAltijan ja lohikäärmeen välillä voisi sattua jonkinlainen väärinkläsitys vaikka tuo minun urokseni autteleekin haltioita. Se siun haltijas vois vaikka löyttää lohikäärmeen tarkkailemasta jotain halltiapaikaa ja luulis sitä tyyliin viholliseks/vakoilijaks?

Ja se lohikäärmeiden välinen peli hiukan mietitytttää, siitä ei tule mitään mieleen, ainakaan vielä. Sinulla?

Aatelinen
Aatelinen

Viesti La Joulu 31, 2011 4:05

Ni minulle kelpaisi kyllä kunnon letokisa, kun Crit on Cryptin parhaita lentäjiä, eikä tosiaankaan aio olla luopumassa siitä tittelistä, mutta koska hahmoesittelyn mukaan oma lohiksesi osaa lentää taitavasti, voisivat nuo sitten ottaa kisan. Ainoastaan se että kumpi suostuu häviämään ja myöntämään lohikäärmeensä huonommaksi lentelijäksi on vähän ristiriitaista.

Niin ja tuo haltia idea toimii varmasti. Saisi ainakin aika koomisen tilanteen kun Horthein rupeaa selittämään raamatun mittaista tekstiä siitä kuinka hävytöntä on "vakoilla" haltioita.

Jos saadaan lentokisan voittaja sovittua, niin kelpaiskos nämä tämmöiset? Pelipaikkoina voisivat toimia: lohiksilla Mor vuoret tai arot, ja haltioilla ehkä ihan tuo haltioiden kylä, mutta sitten vaan ilmoitettaisiin siellä pelissä että ollaan ihan reunoilla asti.
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Viesti La Joulu 31, 2011 4:14

Juu, molemmat paikat käyvät. Jos minä vaikka alottaisin tuon haltia-lohikäärmepelin ja sinä tuon lohikäärmepli? Siinä se ongelma vain onkin että kumpi suotuu häviämään x)

Aatelinen
Aatelinen

Viesti La Joulu 31, 2011 4:16

En minä ainakaan! :D Koska keksin juuri ratkaisun: koska nuo kisaavta sumuisilla ja lumen peittämillä vuorilla ja Critin tapa pelata peliä on se ettei koskaan pelata reilusti, niin tuo voisi jotenkin huijata kisassa ja voittaa siten. Jos sopii, niin lohiksesi ei huomaisi huijausta, mutta näin pääsisimme siihen tulokseen ettei oikeaa voittajaa tiedetä. Tadaa! Käykö?

Ja joo, minähän voin peliä aloitella ja odottaa sinun aloitustasi.
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Viesti La Joulu 31, 2011 4:36

Hmm, kaipa tuo sitten käy mutta jotain Rau aavistelee, onhan se kuitenkin hyvin fiksu. Häviötä tuo ei myönnä vaikkei tarkasti tiedäkään toisen huijaavan vaan aavistelee vain jotain... tästä peliin CLIK

Aatelinen
Aatelinen

Viesti La Joulu 31, 2011 7:25

Sinäpäs olit nopea, mutta niin olin minäkin >:D Forcea!
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ke Tammi 04, 2012 9:41

Noniin, naiset astukaa jonoon! Cryptin valloittaja veljekset ovat saapuneet keskuuteemme. Nyt jos koskaan otan pelejä ja voin mahdollisesti ottaa moninpelejä Agnan Aphaderuiondurin ja jonkun muun kanssa. Ketään halukasta lähteä pelaamaan?

(Syvä hiljaisuus....)
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Monarkki

Viesti Ke Tammi 04, 2012 10:14

Haluan ehdottomasti ottaa jonkun kolminpelin teidän kanssa, jahka pelipaikkoja vapautuu!

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ke Tammi 04, 2012 10:16

JEE! IHQUA! I'm in, venatkaa että saan mun hahmon edes tuonne peliseuratopsuun laitettua.

Odotamme innolla *hidas sormenpäiden naputus yhteen*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Tammi 05, 2012 3:04

OOH! Fantsua! Nyt sitten vain odottelemaan.

Odotamme sinua Tiitiäinen *naputtelee sormiaan hitaasti pöytään*
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ma Heinä 02, 2012 10:58

Ascarisille seuraa! Jotenka, uusi hahmo ja uudet pelit. Rakas silmäriippuvainen keppikeisarini kaipailisi ensipelejä ja kaikki seura kelpaisi.
Noniin, ei sitten etuilla jonossa :P Täällä mitään jonoa oo...
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

The Saviour
The Saviour

Viesti Ma Heinä 02, 2012 11:07

Minä minä minä! Valitse minut! Minuuuuuuuuuut! o/

Niin siis, mikäli seura vaan kelpaa, niin Crimsoni asettautuu ehdolle Ascarisin suhteen :3
MY NAME IS CRIMSON, FAMED SOLDIER OF NIGHTMARES, AND I AM HERE FOR DINNER
---
IRIADOR MIR VALDOREN - DELATHOS N'DRAYER - JACKALOPE - ARETHDRIEL CÚTHALION - ATREVAUX P. ARGENTEUS - SHYVANA - NOEL ARTANIA - LORYTHAS SEYR - WYRIUS - NESSAYA ANERITTE - QIRA A'DARUIL - OMANIRON - LOTHAR T. MORDECAI
---

Elä pelkää ottaa yhteyttä yksärillä, jos peli kiinnostaa missään muodossa o7

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ma Heinä 02, 2012 11:31

Hmm... HMMM... Vaikea valita, mutta päädyn ottamaan sinut! Kyllä, sinä pirteästi huuteleva ja pomppiva nainen siellä, astu esiin.

Tosiaan, asiaan. Tervetulemasta tänne Ascarisin ja minun seuraan, milläs hahmolla olisit liikenteeseen lähdössä taikka millaista peliä olemme hakemassa? :)
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille
EdellinenSeuraava

Paluu Peliseuraa?