Crimin pelinurkka

Täällä voit etsiä itsellesi peliseuraa tai suunnitella pelejä. HUOM. Tarkista ensin jo olemassa olevat seuranhakuilmoitukset, ennen kuin teet uuden (mikäli etsit randomia peliseuraa/kuka tahansa kelpaisi). Näin säästymme seuranhakuilmoitusten tulvalta.

Valvojat: Crimson, Ivy

The Saviour
The Saviour

Viesti Su Loka 09, 2011 12:09

Ja joo Delihän tosiaan tykkää kerätä paheksuvia katseita ja kateutta puoleensa .. sitähän mies suorastaan rakastaa jos mitään.

Kuulostaa peräti mainiolta suunnitelmalta näin alkuun. Minulla ei taaskaan ole mitään erityistä mielessä, että jos lähdetään tuolla sinun juonentyngällä kehittämään jotain. Siitähän tosiaan voi sitten edetä vähän suuntaan jos toiseenkin, ken tietää mihin ja mitä saadaan aikaiseksi. Ehkä jotain säpinän poikasta tai kapakka rähinää?
Kunhan saat tuon hahmosi taas foorumille asti niin voisin vähän tutustua että mimmosen neitokaisen kanssa se Del oikeen pääsee touhuamaan~
MY NAME IS CRIMSON, FAMED SOLDIER OF NIGHTMARES, AND I AM HERE FOR DINNER
---
IRIADOR MIR VALDOREN - DELATHOS N'DRAYER - JACKALOPE - ARETHDRIEL CÚTHALION - ATREVAUX P. ARGENTEUS - SHYVANA - NOEL ARTANIA - LORYTHAS SEYR - WYRIUS - NESSAYA ANERITTE - QIRA A'DARUIL - OMANIRON - LOTHAR T. MORDECAI
---

Elä pelkää ottaa yhteyttä yksärillä, jos peli kiinnostaa missään muodossa o7

Viesti Su Loka 09, 2011 12:26

Ehhh, niin inhoon tota kun liittymis viekussa on viestinpituus raja =___= Ei viitti ees jäsentää sitä tekstiä kunnolla kun se ei muutenkaan mahu siihen.... Toivottavasti Aksu jaksaa sen lukea, mutta niin nyt on hahmon esittely nähtävissä siellä netin syövereissä, tsekkadeh.

The Saviour
The Saviour

Viesti Su Loka 09, 2011 12:45

Tämän takia minulla on kotisivut hahmoilleni koska itse vihaan myös kyseistä ongelmaa vieraskirjan viesteissä. Mutta ymmärrettäväähän tuo on, etteivät ne romaaneja tue.
Mutta toivotaan parasta, pitää itsekin käydä tuo lukemassa, jahka mä saan siihen sopivan inspiraation. Puhellaan pelistä sitten lisää kun Mimoza tänne asti tosiaan pääsee. ;)
---
IRIADOR MIR VALDOREN - DELATHOS N'DRAYER - JACKALOPE - ARETHDRIEL CÚTHALION - ATREVAUX P. ARGENTEUS - SHYVANA - NOEL ARTANIA - LORYTHAS SEYR - WYRIUS - NESSAYA ANERITTE - QIRA A'DARUIL - OMANIRON - LOTHAR T. MORDECAI
---

Viesti Ke Marras 16, 2011 6:59

Zaeltheus on ihana ulkonäkö ♥.♥

Mutta joo kiinnostaisikos sua roolailla mun kanssani tuolla hahmosella. Näistä saat jonkun valita ja juonenkin voitaisiin sitä mukaa keksiä. Felix on vamppyyri, Hime on haltia, Yoshi on ihminen, Keiko on ihmiskissa ja Chika on ihmiskettu.

The Saviour
The Saviour

Viesti Ke Marras 16, 2011 7:22

No mutta, tätä olenkin odottanut että joku tulee Zaelista pelikaveriä pyytämään! Kiitos siitä sinulle \o/

Eniten minua varmaan kiinnostaisi pistää Felix ja Zaeltheus samaan peliin *3* .. toki muutkin käyvät, mutten välttämättä jaksa inspiroitua täysillä Himen, Keikon tai Chikan kanssa .. ja Yoshi on ihmisten puolella, en keksi mitään syytä miksi tai/ja miten Zael siihen yllättäen törmäisi x)

Näin ollen kelpaisiko sinulle tosiaan että Felixin valitsisin pelikaveriksi hahmoistasi? Ja olisikos sinulla jotain juoni ideaa mielessä? Meikäläisen ajatukset harhailee tällä hetkellä jossain aivan muualla, joten itse en keksi mitään mainittavan arvosta ;____;
---
---

Viesti Ke Marras 16, 2011 7:25

Juu Felix käy mainiosti.

Mutta siis.. Se juoni hömm.. Missä nää vois tavata? Metsässäkös? Ja sitten alkavatkos nämä heti tappelemaan, vai tuleekos juonesta vähän rauhallisempi? Omatkaan aivoni eivät toimi, mutta voi yrittää xP

Ja vielä yksi kysymys.. Saanko mä ladata ton kuvan mun kännykkään? ♥.♥

The Saviour
The Saviour

Viesti Ke Marras 16, 2011 7:36

Jossain Quinn metsän alueella olisi varmaan viisainta. Zaeltheus voi olla poistunut rakkaasta majapaikastaan etsimään sinne jonnekin tarvitsemiaan kasveja alkemiaansa varten .. varmaan ainoa syy miksi se talostaan poistuu xD Toisaalta voisihan Felix tehdä visiitin myös pikku alkemistini majapaikkaan jostain syystä, mutta se taas sijaitsee haltioiden piilopaikassa niin luulen että se saattaisi kenties mennä turhan monimutkaiseksi? Who knows, en tunne vielä herraasi kunnolla :D

Ja toivotkos ihan rähinä juonta vai juurikin jotain erikoisempaa? Minulle passaa kyllä kaikenlainen, tappeluita on menossa ja niin on myös toisenlaisia joten olen valmis ottamaan molempia vastaan *3*
---
---

Viesti Ke Marras 16, 2011 7:45

Tuo juoni kuullostaa hyvältä. Eli sun herras on keräämässä jotain kasveja ja Felix vois varastaa sen korin tai sen jutun mihin se niitä sen kasveja keräilee. Sitten se voisi ihmetellä jotain ja huomata Felixin jollain oksalla virnuilemassa sille. Siitä voisi sitten syntyä joku riita/tappelu.

Haluaisitkos sinä aloittaa?

The Saviour
The Saviour

Viesti Ke Marras 16, 2011 7:51

Tuopas kuulostaakin hyvältä!

Ja voinhan minä aloittaa. Viimeistään viikonloppuna naputtelen pelin käyntiin, sovitaan niin, niin se ei jää sitten venymään ja vanumaan minun osaltani. Jos olet kuitenkin kovin kärsimätön odottamaan, niin voit sinäkin sen aloittaa siinä tapauksessa no problemo. Pistän yksityisellä vaikka viestiä sitten sinulle, niin löydät paikalle herrasi kanssa n___n
---
---

Viesti Ke Marras 16, 2011 8:01

Viikonloppu käy hyvin (:

Viesti To Joulu 15, 2011 2:12

Heiiiiii (tiedän että on peli jo menossa mutta...) haluaisiko loharisi tavata Nathalan. Tuli vain hassu juttu mieleen noista arvotuksista kun siis koska Nat on valaistunut ei oikeastaan ole arvoitusta mihin se ei osaa vastata. Jos on oikein kinkkinen ja sen täytyy olla se Nysalorin arvoitus niin sitten menee miettimisessä aikaa. Mutta ns. normaalit arvotukset no problem. Niin kuitenkin tilanne jossa hr. loharisi yrittää itsevarmana arvuutella Nathalaa ja se perkule vastaa kaikkeen oikein.

Viesti To Joulu 15, 2011 9:19

Jos vielä haluat peliä, minäkin ole vapaana : )

The Saviour
The Saviour

Viesti Pe Joulu 16, 2011 8:37

Tokihan mää olen vailla pelejä, AINA, kun hahmoilla vaan on vapaata tilaa! ;D Tällähän hetkellä mulla on kaikilla hahmoilla ainakin se yksi peli vapaana .. tosin Delathosilla on yksi sovittu, mistä meinasin suunnitelman toiselle osapuolelle tunkea viestiä vasta kenties uudenvuoden jälkeen kun aktiivisuuteni palaa takaisin normaaliksi täällä suunnin. Joten jos ja kun Deliä ei mukaan lasketa, niin tarjolla olisi aina niin ihana ja ystävällinen Iriador, foobikko neropatti Zaeltheus ja tosiaan tuo uusin hahmoni Dagnir, jolla en ole päässyt vielä ollenkaan pelailemaan täällä.

Siispä Forte, jos pieni viivästys vastailuissani ei haittaa näin joulun alla ja olet tästäkin huolimatta innokas aloittamaan peliä, niin kerrohan kenen kanssa olisit halukas pienestä kaartista pelaamaan? ;D

Ja Ylvan kanssa tosiaan sovittiin jo, ettei peliä aloiteta kun hän ei aktiivisesti pääse täällä käymään. Joten jos joku muu on innokas aloittamaan pelejä, niin saa tulla ihan vapaasti niitä kinuamaan \o/
---
---

Viesti Pe Joulu 16, 2011 9:42

Ajattelin Iriadoria tai Dagniria omalle Rimedurilleni : )

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ti Joulu 27, 2011 2:23

Kelpaisikos minun hahmojeni seura jollekin miekkosellesi seuraksi? Kenties Dagnirille? Saisit itse päättää mikä kuulostaa sopivimmalta seuralta. :3
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?
EdellinenSeuraava

Paluu Peliseuraa?