Sivu 6/7

ViestiLähetetty: Ma Loka 22, 2012 6:53
Kirjoittaja Nipustin
Pakkasta, pthyi! Siksi niillä on turkit! Tehkööt sopimuksen senkin kanssa:D

Niin Hecate parka ei sitten pääse mukaan :< Toivottavasti taitaa metsänhenkenä metsässä pakoilun, sillä se taito tulee varmaan sitten tarpeeseen.

Oli mulla muuten mielessä yksi toinenkin vaihtoehto, joka tuli uudestaan mieleen kun luin Lyronin historiikkejä. Voisihan ne tehdä tavallaan haltiakaupunki kakkoset ja taikoa itelleen sellaisen pesäkolon ettei sinne löydä ellei tiedä missä se on. Mutta tätä varten ne tarvitsis useita vahvoja taikureita, noitia, maageja miten sen nyt haluaa todeta.
Mutta musta se kuulosti vähän lusmulta, jotenkin... "Joo hei tuo setä suuttui meille. Eiköhän loitsita itsellemme kiva pikkuinen loitsu tähän ettei meitä koskaan saada kiinni, jes!"
Mutta teoriassa, oisko se sitten hyväksyttävää? Koska siitäkin voisi sitten äänestää.

ViestiLähetetty: Ma Loka 22, 2012 7:02
Kirjoittaja Aksutar
En ny tiiä kuin tarpeellista se ois - saatikka hienoa tavallaan "matkia" yhden ropen sisällä olevaa ideaa jo. Piilopaikka ideoita on muitakin kun tän yhden suuren pelialueen käyttämä. - Quinn on perkeleen iso, sen kun vaan hankkiutuu vähän hiljasemmille seuduille sisämaahan.
Lisäks eihän Aran nytkään etti Lyronin laumaa kauheen intensiivisesti, jos joku random haltiajoukko tulee vastaan ja tunnistaa lauman josta on annettu tappomääräys, ni ne päiviltä hoidellaan, mut ei niitä nyt väen väkisin etitä. Riittää tosiaan et ne häipyis vähän rauhallisemmille aluielle itse tapahtumien keskiöstä. Muutenkin haltiat on yhäkin enemmän ihmisten perässä, kun puolueettomien, harmittomien laumojen kintereillä.

ViestiLähetetty: Ma Loka 22, 2012 7:16
Kirjoittaja Nipustin
No näin minä vähän funtsin että no need.

Mutta karkumatka ei ehkä ole mitenkään must myöskään koska ei haltioiden armeija ole kokonaisuudessaan tulossa koputtelee ovia, mutta se ois vähän vipinää tähän laumaelämään ja Lyron saisi olla niin ihanan huolissaan. Mutta eihän tuota tiedä jos kaikki laumalaiset sanoo että ei muuten *piip* mennä niin snif ei päästä seikkailuun:'< Henkilökohtainen kyynel

ViestiLähetetty: Ma Loka 22, 2012 7:25
Kirjoittaja Aksutar
TO THE ADVENTUREEEEEeeee. Lounis lähtee aina. Ainakin jos se kokee tarpeelliseks lähtee bodyguardiks jollekulle kivalle. Tosin nyt sillä ei vielä ole ketään kivaa vielä, ei se tunne ketään kunnolla >:
Ja eiks se ois hieno draama jos osa jäis ihan vaan sillä kapina asenteella että mehän ei väistytä ja sit myöhemmin ne jotka on lähteny sais tietää, että oho ne jäi väijytyksen kynsiin ja sit Lyron vois olla vähän enemmän QQ kun - oletan ainakin - et se ottais siitä si syyt omaan niskaansa.

ViestiLähetetty: Ma Loka 22, 2012 7:33
Kirjoittaja Nipustin
Jooo:OO LET'S DO THAT! Let's let them dieee>:DDD
Eikun.

Niin vähä ois draamallisesti huippu. Mutta hei, hei, hei! ...Eihän suloinen pikku Hecate lukeudu uhrien joukkoon?:<

Ja beliiv mii, Lyron ois iha angst kuukausia. Voi toista Q^Q

ViestiLähetetty: Ma Loka 22, 2012 7:43
Kirjoittaja Aksutar
HECATE EI KUOLE KOSKAAN! Se voi olla niin derp ettei oo ees paikalla vaan tuttuun tapaansa kävelyttämässä palloaan jossain huitsinnevadassa ja si ku se palaa ni si se voi ihmetellä miks kaikki makaa verilammikoissa. Eihän se ole tervettä.
Jos ei kukaan muu ni Hecatehan voi olla se, joka tän dramaattisen veistin käy tuomassa. Hecate the seikkailija lähtee maailmalle.
Mutta josko muidenkin mielipiteitä asiaan odottelis (--D

Voi Lyron, älä itke. Muuten joudumme kruunaamaan sinut angstisten kuninkaaksi ):

ViestiLähetetty: To Loka 25, 2012 4:01
Kirjoittaja Onzki
Mie voin osallistua siihen ryhmäpelii((: Ysu lähtis nyt minne vaan Lyronin perässä:D

ViestiLähetetty: La Loka 27, 2012 1:38
Kirjoittaja Ylva
enpä ollu tajunnu kattoa tätä ku ollu hiukan kiireitä. toki voin osallistua peliin.

ViestiLähetetty: La Loka 27, 2012 9:24
Kirjoittaja Nipustin
No löysithän tuota tänne kuitenkin:) Ja jes, kaksi uutta osallistujaa jo minun ja aksun täytteeksi.

ViestiLähetetty: Su Loka 28, 2012 11:03
Kirjoittaja Ylva
heh kun aksu vähän potki ;)

ViestiLähetetty: To Marras 08, 2012 8:58
Kirjoittaja Nipustin
Noniin!
Laitoin vielä yksäreitä kahdelle laumalaiselle tästä pelistä mutta nyt voitaisiin varmaan alkaa jo keskustella pelistä.

Eli kultaisena lankana on se että Lyron kutsuu laumansa koolle kuulemaan mitä hänellä on sanottavaa (Eli minä teen aloituksen, oletettavasti paikkaan luola ja sitten linkkaan sen tänne). Sitten kun Lyron on saanut aloitusviestissä ensimmäisen kohtansa asiastaan eli lauman muuttamisen kerrottua, jokainen laumalainen saa vuorollaan äänestää.
Mietin että pelin sujuvuuden kannalta olisi ehkä hyvä että ei tarvitsisi reagoida aivan jokaisen pelaajan vastauksiin, muuten kuin minä koska alfan tulee kuunnella mitä kaikilla on sanottavana.
Tämä saattaa näin ollen tarkoittaa että minulta tulee aina pitkä teksti (no pidempi) ja muilla ei tarvitse olla niin pitkiä kun yleensä peleissä nyt on, koska eivät voi viedä peliä eteenpäin.

Onhan tämä nyt selitetty mahdollisimman epäselvästi? Kypysyksiä?

ViestiLähetetty: To Marras 08, 2012 9:02
Kirjoittaja Ylva
Eiköhän se ole ;) Eiköhä jokanen osaa reagoida sopivasti :) Olen messissä kunhan peli alkaa.

ViestiLähetetty: To Marras 08, 2012 9:13
Kirjoittaja Aksutar
Imo on hyvä reagoida edes jotenkin myös muidenkin pelaajien viesteihin, koska tyhmäähän se ois jos hahmo Herbert ehdottais et mennään derppaileen tonne muualle mieluummin ja sitten hahmot Irmeli ja Pena ois, niiku eivät sitä ehdotusta olisi kuullukaan.

Lienee kuitenkin järkevintä sopia järjestyksestä. Ekana totta kai Nipustin, mutta siitä eteenpäin? Jos kellään ei oo hinkua olla tokana, niin voin itte heittää viestin sitten seuraavaks vedoten siihen, että mun hahmot on nyt harvinaisen selvillä mitä tekevät: Lounis tulee koska Lyron ja Aethena (oletan että suunnitelmat pitävät paikkansa?) ja Hecate jää koska hänen kotinsa. Eipä niillä sit varmaan mitään muuta lisättävää siihen ole.

Mut kuka sitten vie peliä eteenpäin, eli on ns pelinjohtaja? Kaiketi paras, jos Nipustin olis se, näin ottaen myös vastuun siitä NPC joukosta, joka vastustaa muuttoa ja pelaa suurimmaks osaks myös niillä, vai?

ViestiLähetetty: To Marras 08, 2012 10:00
Kirjoittaja Nipustin
Joo siis siksi "pitää joihinki reagoida, ei tarttee iha kaikkiin" koska jos just Herbert on vastaan niin totta mummossa Irmeli ja Pena saa kiukuta vastaan tai vastaavaa, mutta sitten jos on mukana vielä Juksu ja Makekin jotka ovat myös vastaan niin sitten tulis tosi paljon sellaista: Juksu katsoi kun Herbert kertoi olevansa samaa mieltä. Myös Make oli samaa mieltä. Ja myös herra X oli samaa mieltä. Myös Y oli samaa mieltä... Niin siis en minäkään tiedä aina hukun omiin esimerkkeihini:D

Ja jebbasjee voin olla pelinjohtaja koska multa se juonen eteenpäin moukarointi sujuu parhaiten ja voisin tietty samalla paapatuttaa suurta NPC joukkiota. Niin, ellei joku tahdo itselleen välttämättä lisäpelattavaa.

Jos minä nyt toimisin kauheana yksinvaltiaana ja määräisin järjestykseksi
Nipustin
Aksutar
Ylva
Onzki
Mahdollinen Templer
Mahdollinen Kitty
ja sitten from the top!

Vissin passais?

ViestiLähetetty: To Marras 08, 2012 10:07
Kirjoittaja Aksutar
Jos oletetaan sillain, et Nipustin ohjailee pääsääntösesti NPC hahmoja, mutta mikäli joku haluaa tuoda lisädraamaa tai lisätapahtumia omaan viestiinsä, niin muutkin saa näitä NPC hahmoja liikutella.

Mulle järjestys passaa, mikäli kellään muulla ei oo mitään sitä vastaan. Voin toki myös luovuttaa ton toisen sijani jollekulle, mikäli joku palavasti innostunut haluaa sen paikan ottaa.

Niin ja jos Templer ja Kitty ei osallistu peliin, niin saisko ainakin kuulla niiden hahmojen mielipiteen asiaan? Ajatellen, että ne ois sitten tossa pelissä mukana, mutta niin sanottuina NPCinä, joita kukaan ei saa liikutella. Sillä periaatteella, et tiedetään jääkö ne vai lähteekö mukaan. Koska kerta kyseessä on lauman kokous, oishan se hassua ajatella, et pari on jääny pois syystä X tai Y