Seura hakusessa!

Täällä voit etsiä itsellesi peliseuraa tai suunnitella pelejä. HUOM. Tarkista ensin jo olemassa olevat seuranhakuilmoitukset, ennen kuin teet uuden (mikäli etsit randomia peliseuraa/kuka tahansa kelpaisi). Näin säästymme seuranhakuilmoitusten tulvalta.

Valvojat: Crimson, Ivy

Porvari
Porvari

Viesti Ma Heinä 20, 2015 11:17

Seura hakusessa!

Allekirjoittaneesta sen verran, että vastaustahtini pyrin pitämään vähintään 1/pvä ja toisinaan vaikka useammankin pelin ehdin kirjoittamaan. Tämän vuoksi pidän hahmollani pelirajana kolmea peliä, jotta mikään ei jää vähemmälle huomiolle. Tietysti jos yksi peleistä on hidastempoinen, voin revetä neljäänkin peliin :)
Myös hidastempoiset pelit otetaan kyllä ilolla vastaan!

Pidän juonellisista ja hahmoa eteenpäin kuljettavista peleistä, mutta taivun kyllä randomimpaankin peliin ihan mukavasti. Rakkautta, draamaa, jännitystä,... Pelaan kyllä mielelläni myös muutakin kuin "ihmissuhdehömppää" ja tosiaan, juonelliset pelit on pop.

Seuranhaku:

Eleonora Pelejä 1 (+2 jäässä)
- Puolueeton
- Kätilö
- Hieman rajoittunut tyyppi, jonka seurassa ei varmasti tarvitse juuri pelätä

Noran ympärille olen kaavaillut työnharjoittamisen lisäksi ihmissuhteiden rakentelua, jonkinlaista päätöstä siitä kumpaa puolta edustaa, ehkä vähän lisää kolhuja, hankaluuksi, sekä kaikelle olen oikein avoin. Voi Nora vaikka pienet painitkin jonkun kanssa ottaa, kunhan vastus ei ole kovin halukas ottamaan naista hengiltä sillä Nora ei varsinaisesti ole mikään gladiaattori.

Jossain välissä olisi mukava kokeilla pelata hieman traagisempi peli, jossa synnyttämään tulleen asiakkaan vauva syntyy kuolleena/kuolee synnytyksessä. Synnyttäjä voi olla hahmosi, tai sitten hahmosi voi olla synnyttäjää saattamassa/tukemassa. Tällä hetkellä rahkeet ei riitä uuteen peliin, mutta pelin voisi pyöräyttää käyntiin heti kun joku peli päättyy. :)

Thea Pelejä 2
- Ihmisten puolella näennäisesti
- Hemmoteltu, raisu ja itsekäs
- Loppujen lopuksi kohtalaisen harmiton, jos seuralainen ei ole liian vietävissä

Thealle kaipaisin seikkailuja, aatteen julistamista, hulluttelua, miehiä, manipuloitavia ja myös jonkun naista vähän "kouluttamaan" pois ainaisesta itsekkyydestä.

Dagny Pelejä 2 (+1 jäässä)
- Puolueeton, ei ymmärrä tästä sodasta mitään
- Viimeiseen asti kiltti ja nöyrä, suloinen
- Pitkävihainen

Dagnylle mitä vain juonta ja juonenkäännettä, tai ihan vaikka vain tutustumista erilaisiin tyyppeihin. Jossain vaiheessa olisi hyvä päästä tapaamaan jotakuta, joka osaisi tuumia jotain naikkosen olemuksesta. Ainakin, että ei ole ihan tavallinen ihminen.
Viimeksi muokannut Wolga päivämäärä Ti Maalis 14, 2017 7:07, muokattu yhteensä 15 kertaa
Eleonora
" En ole nainen, en yhtään mitään. Kidutettu eläin häkissään. Jos lyöt vielä kerran niin minä tapan sut"
PMMP-Joku raja
Thea
"Nuuhkin tuomet. Taivutan kaulaa. Edessäsi nauran"
Scandinavian Music Group-Näin minä vihellän matkallani
Dagny
"Sinä olit ukonlintu, outolintu. Lapin tuiman tuntureilta. Kuningatar germaaninen."
Olavi Uusivirta-Ukonlintu ja Virvaliekki

Viesti Ti Heinä 21, 2015 10:50

Re: Seura hakusessa!

Haluaisitko Ellen Noran seuraksi?

Porvari
Porvari

Viesti Ti Heinä 21, 2015 11:43

Ehdottomasti kelpaisi! Tällä hetkellä on kolme peliä kehitteillä ja joudun nyt miettimään, että olenko riittävän aktiivinen kaikille peleille. Mutta rajojaanhan pitää aina kokeilla, eikä tulevien päivien ohjelma näytä erityisen pahalta, joten ehkäpä selviydyn kunnialla neljästä! :)

Olisiko ideoita millaista peliä lähdetään rakentamaan Ellelle ja Noralle?
Eleonora
" En ole nainen, en yhtään mitään. Kidutettu eläin häkissään. Jos lyöt vielä kerran niin minä tapan sut"
PMMP-Joku raja
Thea
Dagny
"Sinä olit ukonlintu, outolintu. Lapin tuiman tuntureilta. Kuningatar germaaninen."

Viesti Ti Heinä 21, 2015 12:45

Hömhöm... Noh, jos jompikumpi olisi hukannut jotain tärkeää, jonka toinen auttaisi löytämään? Tai jos naisille tulisi erimielisyyttä asiasta X? Tai jos toinen joutuisi johonkin kinkkiseen tilanteeseen, josta toinen auttaisi selviytymään? Jos tulisi suukopua vieraan kanssa jostain? Tai jotain muuta.. :'D

Porvari
Porvari

Viesti Ti Heinä 21, 2015 1:15

Nononono,... Nora ei välttämättä ole mikään väittelijä, ellei joku tule epäilemään sen taitoja kätilönä tai jotain muuta vakavaksi luokiteltavaa. Toki jos Elle pahoittaa mielensä esimerkiksi siitä, että Nora tönäisee sitä huomaamattaan tms. Ehkäpä parhaiten saisimme peliä aikaiseksi siis jonkinlaisesta kinkkisestä tilanteesta. Tai Nora voisi pyytää Ellen apua löytääkseen jonkun synnyttäjän luokse tms.
Eleonora
PMMP-Joku raja
Thea
Dagny

Viesti Ti Heinä 21, 2015 4:29

Tuo kuulostaa aika lupaavalta, jos Nora pyytää Elleä opastamaan itsensä johonkin, onhan neiti asunut kaupungissa lähes koko ikänsä. Olisiko paikka, jonne täytyy mennä, kenties jossain länsikujilla?
Edittiä// jos Noralla olisi kohtuu kiire sinne minne onkaan nyt menossa, mutta matkaan tulisi mutkia, esim. joku on tukkinut tien, tai sitten naisten täytyisi varoa jotain, niin tulisikohan siitä vähän mielenkiintoisempaa?

Porvari
Porvari

Viesti Ti Heinä 21, 2015 11:25

Kuulostaa suunnitelmalta. Ehkäpä voisi tiellä olla vaikkapa jonkinlainen puoluekysely tms.? Jossa voisi olla jonkinasteinen väkivallan uhka?
Eleonora
PMMP-Joku raja
Thea
Dagny

Viesti Ti Heinä 21, 2015 11:32

Kyllä! Kyllä! Kaikki haltiainmieliset joutavat ruhjottuina poistumaan! Kiertäisikö kaksikko kuulustelun vai pääsisivätkö leidit siitä läpi?

Porvari
Porvari

Viesti Ti Heinä 21, 2015 11:36

Eiköhän me laiteta naiset vakuuttelemaan olevansa ihmisten puolella, tai ottamaan turpiin - kumpi nyt tuntuu tärkeämmältä :D Tosin, Nora varmaan on ihan valmis vakuuttelemaan ihmisten puolella olemistaan jotta selviää ehjin nahoin.
Eleonora
PMMP-Joku raja
Thea
Dagny

Viesti Ti Heinä 21, 2015 11:38

Passar bra :) haluatko sinä aloitella?

Porvari
Porvari

Viesti Ti Heinä 21, 2015 11:42

En välttämättä :D Mietin, että olisiko helpompi jos kirjoittelet Ellen johonkin ja voin sitten heti omassa pelissäni ohjata Noran nykimään Elleä hihasta? Pääsisi nopeammin asiaan :)
Eleonora
PMMP-Joku raja
Thea
Dagny

Viesti Ke Heinä 22, 2015 11:06

Tämä selvä :) laitan linkin sitten tänne

Viesti To Heinä 23, 2015 3:31

Pyörähdäpäs täällä: viewtopic.php?f=10&t=2846

Ritari
Ritari

Viesti Pe Heinä 24, 2015 10:13

Hewwo! 0/

Jos joku mun hahmosista kelpaisi seuraksi niin olis kiva pelata! :)
Mun Vastailu on töissä ollessa aika hidas kun ei vaan riitä tunnit päivässä kaikkeen mut nyt on alkamassa 2vko lomat ni sit nyt vastata voi joka päivä koko päivä :D

Ja tervetuloa TNFään! :)
Only after losing everything, you are free to do anything
---
Once upon a time,
Young lad, who believed in the unbelievable.
Foxy elven blooded, who was bound to a cursed sword.
Charming nobleman, who knew his way with the ladies.
Betrayed sorcerer, who found his place among not his kind.
Beastmaster, who speaks to the beasts as one of them.
Dwarven abigail, who fought the illness.
Master of the flames, who called itself immortal.
Human loathing avenger, who seeked to corret injustice.

---
Peliseuraa multa saa kysellä kans yksärillä:3

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Pe Heinä 24, 2015 3:28

No hei, ihan tervehtimässä tulin käymään ja ajattelin, että jahka pääset ensimmäisistä peleistäsi vapaaksi. Niin minä ilmottauduin jo varasijalle!

Tahdon vähän aktivoitua ja hahmosi kuulostaisi mukavalta jajajjajaa... Siiis! Hahmoistani saat valita ihan vapaasti, valitettavasti minulla on aika mies painotteista, lisäksi Sil on vähän varattu, kun se orjaksi päätyi, eikä pääse oikein mihinkään sieltä, joten hänelle nyt en ota ainakaan vielä peliä.
Mutta jos joku osui silmään, ilmoita! Niin pääsemme suunnittelemaan peliä! :D
"Don't you dare stand there and judge me little man"
Monster of eating~Who couldn't stop his gluttony
Linseed of silver~Who hides her envy
Empty shell of stars~Who suffered his master's greed
Mermaid of darkness~Who had lust for money
Priest of happiness~Who hunts vampire for fun
Demon of shadows~ Who serves the greatest of them all
Seuraava

Paluu Peliseuraa?