Aksun pelit (päiv. 4.3)

Täällä voit etsiä itsellesi peliseuraa tai suunnitella pelejä. HUOM. Tarkista ensin jo olemassa olevat seuranhakuilmoitukset, ennen kuin teet uuden (mikäli etsit randomia peliseuraa/kuka tahansa kelpaisi). Näin säästymme seuranhakuilmoitusten tulvalta.

Valvojat: Crimson, Ivy

Monarkki

Viesti Ti Loka 11, 2011 11:44

Kolme peliä vapaana. Atm haluaisin seuraa uudelle hahmolleni, Hecatelle. Muillakin hahmoilla onnistuu pelaaminen.
Kuitenkaan Pumpkinilla, Alfilla ja Dariuksella en haluaisi ottaa lisää pelejä tähän väliin, sillä niitä on tultu käytettyä enemmän kuin muita hahmoja.

Nya

Viesti Ti Marras 08, 2011 12:57

Hei Aksu. Minä tässä ihan ajattelin että kun Ventus kerran on roolannut kanssasi niin on minukin. Koska mä en kestä sen ilkumista siitä että se on roolnnut sun kanssasi. Minulla on hieman inspin alkua mietteillä ja ehdottaisin Ravenia minulta päin ja Jasminea sinulta päin, jos vain sopii. On minullakin ehtoni. Jos minä hittaan (Toivon että niin ei käy.) Niin olisitko kiltti huomauttaisit vain. Ei tarvitse saarnata siitä, minun on hieman vaikea muistaa asioita, kun minulla on kapea-alainen muiti häiriö. Kiitos.

Juonen alku: Rave tulee ihmisten kylään hieman kurkkimaan ja ostamaan hieman tavaroita. Hänen juostessaan pitkin torin katua, hän törmää Jasmineen, niin että neiti parka kaatuu. Rave kohteliaasti pyytelee anteeksi ja auttaa tämän ylös. He erkanevta ja tekevät omiaan. Kuitenkin he törmäävät taas toisiinsa, kun Rave on hieman pihistellyt kasviksia. Koska heitä aletaan jahdata, Rave ohjaa heidät pois torilta ja kutsuu Nii-chanin. Hän ojentaa rohkaisevasti toisele kätensä ja auttaa tämän suden selkään. (//Toivon että neito pystyy lähtemään metsään) Heidän pysähdyttyä metsään Rave vihdoin kysyy tytön nimeä. Ja esittäytyy itse.

Lisäile juonee mitä tahdot minulle kelpaa kaikki. En oiken nyt keksinyt enempää asioita tuohon metsässä olemuseen. Tuleeko ideoita.

Jos kiinnosti tai voit aloittaa kanssani peli. Olisin kiiiiitollinen! ^^

Monarkki

Viesti Ti Marras 08, 2011 1:37

Ihanaa, uusia pelikavereita~
Juoni kuulostaa vallan mainiolta, mutta siinä on yksi aukko: Jasmine on haltioiden kylässä orjana, eikä ole koskaan käynytkään ihmisten pääkylässä (Kun on kotoisin Nahorista). Atm pelaan Ylvan kanssa peliä, jossa Jasminen olisi tarkoitus vihdosita viimein paeta orjuudesta, mutta ihmisten kylään ei tuolla ole suunta menossa.

MUTTA! Voisinko ehdottaa, että Jasmine korvataan Ednalla? Edna asuu tuolla kylässä ja olisi minun korviini täydellinen hahmo tuohon peliin.
Jos kuitenkin välttämättä haluaisit Jasminen kanssa pelin pelata, niin joudun valitettavasti pyytämään sinua odottamaan, että olen saanut pelin Ylvan kanssa jonkinlaiseen lopetukseen, niin osaisin sanoa mihin päin Cryptiä Jasmine on päätynyt (Todennäköisesti Nahor kylään takaisin).

Tällä hetkellä pelitilanteeni on kutakuinkin täynnä, mutta koska yksi peli on jäissä, niin voisin omasta puolestani aloittaa pelin sinun kanssa piakkoin.

Nya

Viesti Ke Marras 09, 2011 8:42

Mew! Edna kuulostaa hyvältä! Voisitko aloittaa? Kun minä teen vähän sinun makuusi lyhyitä. Kun aloitus on pitkä, niin vastauskin on. Heh.
Minä kyllä jaksan odotella, että vapaudut jostakin pelistä. Laita viestiä.

Monarkki

Viesti Ke Marras 09, 2011 2:30

pyhpyh, Epäilen syvästi että tekisit minun makuuni muka liian lyhyitä. Kaiken pituiset vastaukset käy, kunhan ne vievät peliä eteenpäin tai niissä on jotain reagoitavaa~
Paitsi jos vastaus on yhden lauseen mittainen >:

Mutta juu, pistän sinulle yksäriä jahka pelipaikka vapautuu - toivottavasti pian~

Nya

Viesti Ke Marras 09, 2011 2:49

Höm! Ja minähän en sitten kirjoittele mitään yhden lauseen pituisia aloituksia. Se olisi jo typeryyden huippu. Mew! *3*

Viesti To Marras 10, 2011 3:04

Noin nyt kun mun hahmoli on hyväksytty (lisään sen foorumille kunhan pääsen koneelle), niin mähän voisinkin tässä kysyä hänelle seuraa. Alf tai Frederico kuullostavat hyvältä. Mutta käykö sinulle?

Monarkki

Viesti To Marras 10, 2011 4:25

Meinaat Chikaa? Voisin Fredericolla pelailla neitosen kanssa, sillä Alfin seurassa tuo olisi todennäköisesti vain kuollut ja raiskattu.. tai raiskattu ja kuollut.
Mutta käykö, että ennen kuin toista peliä sinun kanssa aloittelen, niin pelataan nykyinen pois alta? :3

Ja oliko jotain juonta mielessä?

Viesti To Marras 10, 2011 4:51

Hoho tuli Alfista mieleen yks hirveen pervo poika. Tosin se ei mua oo raiskannu mut sanojensa avulla on O.o Se on kyl muuten tosi sulonen ja hauska :3

Joo pelataan se toinen pois alta :>

Hömhöm.. Jätän juonen suunnittelun sulle >D Olen nimittäin huono näissä asioissa

Monarkki

Viesti To Marras 10, 2011 5:06

No mut juonen suunnittelu yksistään on aika hankalaa >: Atm mulla ei oo ees mitään ideaa, minkälaista peliä haluat pelata? Fredericolla pelatessa sun täytyy varmaan olla se osapuoli, joka huomion herättää. Missä ees haluaisit pelata? Ihmisten kylässä tuskin onnistuu, kerta hahmos on puolueeton ja melko huomiota herättävä ulkonäöllään. Raukkahan joutuu hirteen ):

Viesti To Marras 10, 2011 6:13

Hmm.. No jos metsässä tai jossain siellä päin? Ja tuota.. Jos Chika vaikka harjoittelisi ja sitten se Frederico löytäis tiensä sinne. Sitten Chika voisi vaikka hyökätä sitä päin kun se luulee Fredericon olevan jonkinlainen pahis. Ja siitä sitten jotain :P

Haluan sitten joskus sen Alfinkin kanssa roolata >3

Viesti To Joulu 01, 2011 5:34

Helloouuh Aksuu. ^^

Kysyisin tässä, että onkos sinulle ketään hahmoa tuolle Yardille kaveriksi, tässä ehkä hänen sisariaan ajattelen, mutta jos et heitä halua mukaan pistää, niin sentään jonkun muun? (:
Olisi kiva saada tuo minun lohikäärme mieheni edes johonkin hyppimään. :D

Monarkki

Viesti To Joulu 01, 2011 7:13

Kuulostaisiko miltään peli, mihin toisin sekä Anahitan että Sigurdin? Jos vaikka Yard sattuu törmäämään syystä taikka toisesta törmäisi Pumpkiniin. Kaksikko voisi vaihtaa kuulumisia ja kun Yard kuulisi, että myös Lounatuuli olisi tällä mantereella, haluaisi tuo haastaa isoveljensä uudelleen/Nähdä veljensäkin vuosien jälkeen? Tuosta sitten seuraisi se, että kaksikko lähtisi yhdessä etsimään vanhinta sisaruksista, kunnes löytäisivät sen jostain päin Cryptiä.

Miltä kuulostaa?

Viesti Pe Joulu 02, 2011 5:42

Kuulostaa täydelliseltä!
Miksen minä osaa koskaan keksiä järkeviä juonia... *mutisee*
Paikaksi siis ainakin näin alkujaan siis tulisi jokin kylän kaltainen? Vai tapahtuisiko tapaaminen lohikäärmeinä, jolloin he tuskin kylän liepeillä törmäisivät?

Viesti Pe Joulu 02, 2011 6:33

Heei! Löytyisikö sulta vielä vapaita hahmoja Shashille seuraksi?
EdellinenSeuraava

Paluu Peliseuraa?