Friikki tupa (sovittu)

Kaupungin paras ja kallein majatalo. Suuri ja avara, kodikas ja mukava. Majatalosta löytyy varmasti tilaa matkalaisille, joilla on rahaa taskussaan ja tarve päästä lepäämään pitkän päivän päätteeksi. Ruokaa ja juomaa löytyy, joskin majatalo ei ole Kallen kapakan veroinen juhlimispaikka. Huoneita löytyy niin aatelisarvoisille, kuin myös tavalliselle kansalle.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Ay » 27 Loka 2010, 22:32

Iho oli kylmä, mutta ihan varmasti se olisi pian lämmin. Käsillään hän nopeutti lämmön palautumista ylä osalle mikä oli paljan. Käännyttyään katsomaan Kamia ei Sil voinut olla huomaamatta naisen surua. Se oli pienesti ihmeelinen ja sai omaa olonsa haparoivammaksi. Huomaatta nuorukaisen silmien väri muuttui keltaiseksi. Sisässään jossakin sielä oli pelkuutta.
" Anteeksi, jos olen saanut sinut surulliseksi. " Sil sanoi pahoittelevasti, koska hän piti itseänsä syypänä, kun Kamilla on niin surullinen katse.
Sil oli iloissaan, että tällainen juttu kävi Kamille. Kamin pitäminen taistelusta sai Sillin surulliseksi, koska se toi kamalia muistoja. Pian hän sai iloisuutta, kun kuuli huulun soittamisen taidosta. Jos hänellä olisi häntä esillä niin hän heiluttaisi nyt sitä vinhaa tahtia.
" Minä pidän huilun musiikista. Taistelu ei ole taas minun juttuni. Osaatko tanssia? " Sil sanoi hyvin mielenkiintoisena ja uteliaana.
Keltaiset silmät ovat haihtuneet Sillin silmistä.
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Princess » 31 Loka 2010, 19:01

Kami näki että Silin silmä muuttui keltaiseksi. Se oli hieman outoa, eikä Kami tiennyt, mistä se johtui. Olisikohan värien vaihteellisuus jotenkin mielialaan kytkettynä? Toinen kun pyyteli jotain anteksi, kunnes Kami tajusi, että hänen ilmeensä oli saanut pojan varmaan hämilleen.
"Ei, ei tässä mitään, minä vain.." peikko tyttö sanoi käsiään heilutellen, koska ei ollut varma miten jatkaisi.
"Tuota, sanotaanko vaikka niin, että en ole tottunut... näkemään... tuota..." peikko tyttö ei tiennyt miten jatkaa, joten hän viittoli toista hieman, toivoen, ettei toinen suuttuisi tai pahastuisi.
Toinen näytti ilosemmalta, kun Kami kertoi soittavansa huilua.
Sil kertoi pitävänsä huilu musiikista, inhosi taistelemista. Kamikin inhosi taistelua, mutta sen harjoittaminen oli ihan hyväksi, koskaan ei tiennyt, miten tulevaisuudessa tulisi käymään. Sotaa toisensa perään.Rauhaa tuskin tulisi ihan heti näille maille.
"Pidän! Minusta tanssiminen on ihanaa!" Kami sanoi kikatellen ihanasti. Jos nyt soisi musiikki, hän saattaisi uskaltautui toisten friikkien aikana tanssahtelemaan hieman.
"Mutta käärmeet ja hämähäkit eivät ole ihania. Hyi!" Kami sanoi värähtäen. Hän inhosi kiemurtelevia ja moni jalkaisia ötököitä!
Princess
 

ViestiKirjoittaja Ay » 01 Marras 2010, 15:39

Eikö peikko ollut tottunut näkemään näin laihojoa miehiä tai jopa naisia? Aika moni Sil oli nähnyt hänen kokoaansa mikä sai ihmettelemään peikon oloa. Jos hänen laihuus ollutkaan erikoista vaan hänen silmänsä. Sil oli varma, että hänen laihuus oli aiheuttanut tämän. Kylkiluut repsutti näkyvästi ja selkänikamat loisti toisella puolella henkilöä.
" Vai, että laihuus ei ole sinun mieleesi. Minä tunnen monen henkilö, jotka ovat yhtälaihoja, kuin minä. Tämä on ihan normaalia. " Sil sanoi.

" Vau! " Silin olin pakko ilmaista itseäänsä.
Hän oli yllättynyt, että peikot pitävät tanssimisesta ainakin osa heistä. Jos Sillillä olisi häntä ihmismuodossa niin hänen häntäsä vispaisi edestakaisin, kuin kappellimestarin kädet. Ehkä hän voisi viedä Kamin tanssimaan, jos he astelvat tanssilavan ohitse missä olisi hyvä musiikki.
" Ihana kuulla, että jokin muukin pitää tanssista. " Sil sanoi.
Sanottuaan ihastelen sinisillä silmillä hän puku kuivuneen paitansa. Housunsa oli edelleen märkä ja samoin takkinsa ja nallihattunsa.

Kepeä naurahdus karkasi Sillin huulien välistä, kun sai kuulla mistä Kami ei oikein pitänyt. Itsekkään ei oikein pitänyt niistä otuksista, mutta ei kuitenkaan kauhistellut hullun lailla.
" Minä en kauhistele niitä yhtälailla, kuin sinä...." Sil sanoi ja sitten hänen täytyi miettiä mitä sanoo, kun ei tiennyt miten voisi jatkaa.
" Osaan stepata ja juosta ulkona pitkiä lenkejä. " Sil sai sanotuksi itsestään.
Hänen vuoronsa sanat eivät olleet hyviä ainakaan Sillin mielestä, mutta hän ei keksinyt kehuvilla sanoilla kehua itseänsä.
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Princess » 03 Marras 2010, 22:08

Silin mielestä oli normaalia olla noin laiha. Eihän Kamikaan mikään läski ollut, mutta ei hänellä kyllä tuolla tavalla kylkiluut törröttäneet. Ehkä se sai näyn näyttämään kamalammalta kuin se oli? Kumminkin, Kami päätti olla utelematta enempää, ettei toinen pahastuisi. Tyttö vain nyökkäsi toisen sanoille, eikä jatkanut aiheesta. Hän ei halunnut tuottaa Silille pahaa mieltä.

Kami nauroi toisen ällistykselle. Sil oli kai luullut, ettei kömpelöt peikot tanssi. Noh, Kami olisin eri maata ja erilaisempi kuin tavalliset peikot.
Hän piti tanssimisesta, musiikista, huilun soittamisesta. Kaikeen taiteen aloista, vaikka neitokainen ei pitänyt itseään mitenkään hyvänä piirtäjänä, mutta hän tykkäsi katsella muiden taideteoksia.
"Harvoin kukaan myöntää sitä asiaa, siis tanssi intoaa. On ihme, että sinäkään myönsit, jotkut miehet kun tuntuvat häpeävän tanssitaidon myöntämistä" Kami sanoi hymyillen ja sipaisi hiuskiehkuran korvan taa.

Sil kertoi taas itsestään, jolloin Kami kallisti päätään.
"Stepata? Mitä se on?" peikko tyttö kysyi. Sana ei kuulostanut tutulta. Mikä steppaus oli? Jonkinlaista liikuntaa?
Kami mietti hetken verran, mitä kertoisi taas itsestään.
"Minä pelkään vettä. Siis järviä, meriä ja muita sellaisia isoja vesistö alueita" Kami myönsi toiselle ja toivoi, ettei toinen nauraisi.
"Enkä siis osaa uida..." tyttö sanoi ja punastui hieman.
Moni häpesi sitä asiaa, eikä Kami ollut poikkeus.
Princess
 

ViestiKirjoittaja Ay » 11 Marras 2010, 13:07

Se oli toisinaan totta, että kukaan ei viittynyt myöntää inota tanssimaan kohtaan mikä ihmetytti Silliä. Hän oli kovin innokas puhumaan kaikenlaista tanssimisesta ja ennen kaikkea sanomaan, että piti kovasti tanssimisesta. Jokainen, joka halusi jollakin lailla tuntea häntä saisi tai no pitää tietää, että hän rakastaa tanssimisesta. Tanssiminen oli niin kaunista asiaa ja niin hienoa. Kuka voisi vihata tanssia? Onneksi Kamikin piti, koska hän itse ei ole saanut tarpeeksi tanssimisesta. Hyvässä ajassa ja päästyttyään ujoudesta Sil oli varma, että pyytäisi neidon tanssimaan hänen kanssaan. Pelko oli enään siitä, että suostuisiko Kami parikseensa. Hänen innoitus on saanut monia neitokaiset laukkaamaan kauemmaksi hänestä. Sitä syytä Sil ei oikein tiennyt kunnolla.

Heleästi Sil naurahti, kun Kami ei tiennyt mikä oli stepata.
" Se on sellainen tanssilaji mistä lähtee ääntä. Se on hyvin hauskaa, vaikka onkin raskas laji. " Sil sanoi ja toivoi, että oli selittänyt asian hyvin.
Kuulessaan mitä Kami pelkäsi sai Sil kasvot surullisemmaksi, koska sääli toista. Hän ei itsekkään pitänyt vedestä, mutta meni joskus uimaan puhdistamaan itsensä.
" No minä opetan sinua uimaan. " Sil sanoi leikkiäästi.

" Olen perheen nuorin lapsista. " Sil sanoi itsestään hieman positiivisesti.
Perheen asia oli arka, mutta Kami oli antanut jonkinlaista rohkeusta mikä ihmetytti myös Silliä.
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Princess » 15 Marras 2010, 17:05

Sil kertoi, mitä steppaaminen tarkoitti. Neito mietti asiaa hetken.
Siitä kuului ääntä ja se oli hauskaa, vaikkakin raskasta.
Peikko tyttö hymyili toiselle ja katsoi toista silmiin.
"Voisitko näyttää? Haluaisin tietää, minkälainen ääni siitä tanssimisesta lähtee" neito sanoi ja näytti innostuneelta.
Hän ei ole kuullutkana moisesta, se olisi pakko nähdä!
Toivottavasti Sil näyttäisi mitä tämä steppaus olisi. Ei ehkä nyt, mutta joskus myöhemmin.

Sil ehdotti, ehkäkin leikkimielisesti, että voisi opettaa peikko tytön uimaan.
Kami värähti miettiessään veteen menemistä, mutta uimistaidosta olisi hyötyä, jos hän joskus joutuisi vedenvaraan.
"Voisitko?" peikko kysyi ja katsoi silmät suurina nuorukaista edessään.
Ehkä Kamin pitäisi hoitaa tätä "fobiaansa" vähitellen? Mennä pieniin määriin vettä ja jatkaa isompiin lammikoihin ja järviin? Ajatus kyllä puistatti.

"Niin minäkin!" Kami sanoi, kun Sil kertoi olevansa perheen nuorin.
"Monta teitä on? Meitä on minun lisäkseni kolme. Kaksi veljeä ja isosisko" Kami selitti toiselle ja rummutti innoissaan sormilla pöydän pintaa.
Princess
 

ViestiKirjoittaja Ay » 16 Marras 2010, 00:27

Pieni heleä naurahdus tuli Sillin huulista, kun Kami haluisi nähdä hänen steppaustaansa. Ennen lupautumista pojan täytyi katsoa, että oliko hänellä metalliset osat mukana. Hän oli itse tehnyt, että sai metalliset pohjat irti ja päälle. Niin oli käytännöllisempi hänelle, jos joutuu varsinkin pulaan.
" Voin näyttää sinulle, kun kuulen hyvän musiikin. " Sil lupautui.
Uima juttu oli ihan läppä häneltä, mutta mielellään opettaisi Kamia uimaan. Kami tuntui hyvin rohkealta ja helppo tuntuiselta opetettavasti uimaan. Elikkä hän voi lupautua.
" Voin opettaa, mutta aurinkoisella säällä. Tälläisessa säässä ei ole yhtään mukavaa uida. " Sil lupasi.

Sil nosti kulmiaansa, kun sai tietää, että Kami oli myös nuorin. Hänen perheessä oli yhden hengen suurempi.
" Meitä on yhteensä viisi. Kaksi isoveljeä ja siskoa. " Sanoi Sil.
" Ja tarkemmin sanottuna ollaan synnytty kaikki samaan aikaan. " Sil sanoi lauseen mikä kertoi itsestäänsä.
Se lause oli hyvä kertomus itsestään. Enemmäkseen Sil halusi nähdä Kamin ilmeen, kun heidän äiti oli synnyttänyt viisi lasta samaan aikaan. Tarkemmin sanottu Sil oli syntynyt sutena eikä ihmisenä. Sil uskoi, että sutena oli helpompi synnyttää viisi lasta, kuin ihmismuodossa.
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Princess » 22 Marras 2010, 00:08

Sil lupasi näyttää tätä steppaamista, kunhan kuulisi ensin hyvää musiikkia. Kami katseli ympärilleen. Tietenkin juuri sillä hetkellä musikantit olivat päättäneet pitää juoma tauon. Vaikka, se näytti tulevan tarpeeseen. Soittajat olivat punaisia, hikisiä ja väsyneen näköisiä, vaikka nauroivatkin rämeästi ja ottivat kehuja vastaan virnuillen.
Kun Sil lupasi vielä opettaa peikko tytön uimaan, tyttö ei tiennyt mitä sanoa. Hän oli hetken hämillään, istui hölmistyneenä paikoillaan, kunnes kasvot sulivat leveään hymyyn.
"Oikeasti? Kiitos!" tyttö sanoi riemuissaan, eikä välittänyt oudoista katseista, joita he saivat osakseen, Kamin riemunkiljahduksen myötä.

Kami virnisti kuullessaan, että Silin perhe oli suurempi kuin hänen. Tyttö katsoi toista pää kallellaan.
"Onko sinulla sitä hankaluutta, että veljesi ovat tosi ärsyttäviä ja tekevät sinut hulluksi alkukantaisella metelillään tai että sisko on kaunis ja saa kaikkien huomion itseensä, eikä sinua sitten kukaan huomioi?" Kami kysyi. Hän tunsi itsensä välillä todella olemattomaksi muun perheen keskellä. Sisko sai monen huomion itseensä, niin positiivisen kuin negatiivisen (positiivista huomiota enimmäkseen) vaikka tämä oli yhtä peikkomainen kuin Kamikin. Veljet höyrysivät ja metelöivät ja joskus Kamista tuntui, että hän ei saanut sanaa suustaan missään, missä veljetkin olivat. Ehkä peikko tytö pitäisi vain oppia nauttimaan näistä ulkoisista reissuista ja huomiosta, jonka sai juttelu kaverinsa kanssa.
"Mitä?! Kaikki samaan aikaan?! Miten se on mahddollista?!" Kami kysy ja nojautui nyt lähemmäs toista, suu ammollaan ja silmät suurina.
Oliko Silillä kaksoisveljiä ja sisaria? Wau!
Princess
 

ViestiKirjoittaja Ay » 30 Marras 2010, 16:57

Sil pelkäsi, että hän oli sanonnut väärin, että voisi opettaa toista uimaan. Ei hän halunnut pakottaa toista oppimaan uimaan. Sil halusi opettaa toiselle uimista ja toiseksi hänellä oli tyhjää aikaa kalenterissaansa.
" Tietenkin minä opetan sinua, jos haluat vai? " Sil sanoi.
" Minun pitää etsiä sinut sitten jostakin, kun tulee aurinkoinen sää. " Hymyillen nuori poika sanoi.

" Kaikkein parhaiten menee niin, että olet olematon. Enemmän siskokset kinaavat kuka on kaunein tyttö. " Sil sanoi.
Hän pikkuisesti surullistui, koska ei heidän vanhempansa nähneet heidän leikkejään. Hänen vanhempansa olivat kuolleet, vaikka Eversti oli. Se ei kuitenkaan antanut minkäänlaista äidin korviketta ja isääkää kunnolla. Pieni helehdys tuli pojan huulilta. Ehkä ihmisenä ei olisi mahdollista, mutta sutena kylläkin.
" Kyllä vain. Kaikki samaan aikaan ulos, mutta tietenkin yksi tellen. Ihan luonnollista minun rodulleni. " Sil sanoi.

Pian Sil meinasi sanoa itsestään jotakin, mutta huomasi, että Kami oli unohtanut sanoa sanomisen perään. Ei sisar kohtaa otettu siihen mukaan kuvioon.
" Unohdit sanoa itsestäni jotakin. " Sil huomautti.
Ei hän sano mitään ennen, kuin toinen oli sanonnut häntä ennen.
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Princess » 03 Joulu 2010, 18:50

"Kyllä! Kyllä!" Kami hihkui, kun Sil lupasi opettaa neidon uimaan, jos vain tämä tahtoi.
Uimataidosta olisi hyötyä jossain vaiheessa. Ja jos hän haluaisi matkustaa muille maille, hänen pitäisi päästä meri kammostaan.
Kuullessaan toisen sanat, Kami mietti hetken.
"Milloinkohan muuten paistaa seuraavan kerran? Ja miten me tapaamme? Tulemme seuraavana aurinkoisena päivänä tähän majataloon?" Kami ehdotti kysyen ja kallisti päätään mietteliäänä.

Kami nauroi kuullessaan, että Silin sisarukset kinastelivat siitä, kuka on kaunein.
"Niinkö? Tai siis, en minä mieti tuollaisia asioita, useinkaan. Tiedän että sisareni on kauniimpi, joten..." Kami sanoi olkiaan kohauttaen ja hymyili. Silin ilme oli muuttunut surullisemmaksi.
"Sanoinko jotain väärin?" peikko tyttö kysyi hädissään ja puri huultaan. Oliko hän ollit töykeä sanoissaan?
Kun Sil paljasti, että kaikki olivat syntyneet samaan aikaan, Kamin suu loksahti auki.
"Wou. Miten..? Tai siis... miten se johtuu rodustasi?" Kami kysyi, mutta kuullessaan SIlin sanat, että Kami oli jättänyt sanomasta itsestä jotain, tyttö naurahti ja mietti tovin.
"Nooh... tykkään vaellusretkistä metsiin ja pidemmällekkin. Haavenaa onkin, että pääsen näkemään muitakin maailmoja" Kami sanoi haaveilevan näköisenä.
Princess
 

ViestiKirjoittaja Ay » 04 Joulu 2010, 01:29

" Ööö..En oikein tiedä milloin on seuraava kaunis päivä. " Sil sanoi.
" Sopii mainiosti se, että tulee kaunis päivä niin näemme täälä majatalossa. " Ainakin Silielle kävisi näin.
Täältä olisi helppo mennä metsä aukiolle polskuttelemaan. Perään kuului vatsan murinaa minkä Sil yritti peittää asennon vaihdolla.

Kyllähän hänen sisaruksensa mittelivät toisilleen ja samoin veljensä, mutta eri tavalla ja tyylillä. Miksi hän oli näin surullinen hetken ajan sai pikkuisen myöhemmin Kami tietää.
" Se on meidän rodulle tyypillistä. Mitä olen kuullut on mahdollista saada kahdeksan lasta samaan aikaan. " Sil sanoi.
Hän ei ihan ymmärtänyt mitä ihmeelistä oli. Hän oli susi, joka sai monta lasta samaan aikaan, kuin kissa ja koira.
" Minäkin pidän matkan vaelluksista, jos päämäärä on tanssilava. " Sil sanoi leveällä hymyllä.

" Surullisuus oli siitä, että en ole koskaan nähnyt vanhempiani. " Sil sanoi ja samalla oli hänestä jotain.
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Princess » 05 Joulu 2010, 18:15

Kami mietti hetken toisen vastausta. Hän toivoi, että seuraava kaunis päivä koittaisi pian, että hän pääsisi olemaan taas Silin kanssa ja oppisi uimaan. Se olisi todella hyödyllinen taito! Ja hän voisi sitten opettaa siskoaan ja äitiäänkin uimaan, jos nämä tahtoisivat, kunhan nyt hän itse oppisi. Isä ja veljet tuskin halusivat kastella takkuisia turkkejaan, joten näille tuskin kannatti edes ehdottaa moista.

Kamin silmät suurenivat kun Sil kertoi, että hänen rodulleen tyypillisesti lapsia voisi syntyä samaan aikaan jopa kahdeksan! Kahdeksan?! Siinähän paikat hajoaisi! Ja mitä rotua Sil nyt olikaan? Kami ei voinut edes kuvitella, että äiti saisi kahdeksan lasta saman aikaisesti, kamalaa!
Piekko tyttö nauroi, kun toinen sanoi pitävänsä myös vaelluksista, jos määränpäänä oli tanssilava. Kami ei voisi käydä tanssilavoilla, hän vain saisi siellä turpaan. Mutta pienissä majataloissa ja karnevaaleissa hän sai tanssia, ilman että joutui pelkäämään saavansa selkäänsä. Mahan murahdus sai neidon havahtumaan. Hyvän kuulonsa ansiosta hän kuuli että Silillä oli nälkä.
"Jospa tilattaisiin nyt? Mitä haluaisit? Minä maksan, muista se" Kami sanoi ja hymyili.
"Olkoon se sitten vaikkapa maksu sinun tulevista uima opetuksista?" Kami atkoi ja viittoi tarjoilijaa, mutta tarjoilijalla oli kiire sillä hetkellä, joten hän ei tullut heti.

Nyt Sil kertoi taas lisää itsestään, selittäen samalla, miksi tämä oli aiemmin ollut surullinen.
"Voih... olen pahoillani" Kami sanoi, olettaen, että toisen perhe oli joko kuollut tai hyljännyt perheensä, mutta ääneen hän ei sanonut, ei tohtinut kysyä, ettei toiselle tulisi kamalan paha mieli.
"Olen lapsi rakas ja tahtoisin tulevaisuudessa ainakin 2-3 lasta" Kami sanoi sitten, kertoen itsestään hieman. Hänellä ei olisi enää hirveämmin kerrottavaa itsestään. Kamin ajatukset keskeytti tarjoilija, joka oli vihdoinkin saapuntu.
"Mitäs teille saisi olla?" esiliinaan pukeutunut ihmistyttö kysyi.
Princess
 

ViestiKirjoittaja Ay » 06 Joulu 2010, 23:23

Kuulessaan, että hän ei saisi maksaa ruasta. Sil pienesti mieteliääksi, koska hän halusi maksaa, mutta nähtävästi hänellä ei ollut sana valtaa olessaan Kamin seurassa. Kamin sanoessaan, kun hän saa maksaa niin se olisi uima opetuksesta. Sil halusi ilomielin opettaa toista uimaan.
" Ei sinun tarvitse maksaa minun annosta. Voin itse maksaa. Minä vapaamielisesti haluan opettaa sinua uimaan. " Sil sanoi, vaikka uskoi, että Kami ei halunnut hyödyntää hänen ehtoa.
" Öö...." Sil sanoi ruasta, koska ei tiennyt mitä oli oikein tarjolla tässä talossa.
" Mitä voi saada tilatuksi. Mitä sinä tilaat? " Hän kysyi.

Silin silmät meinasi pudota, kuinka monta lasta haluisi saada. Itse hän ei halunnut laisinkaan lasta ainakaan juuri nyt. Hän oli lian nuori isäksi.
" Kun olen aidossa muodossa silmätni ovat eriväriset. " Sil sanoi itsestään, koska hän ei oikein keksinyt itsestä sanomasta.
Se oli totta, että hänellä oli eri väriset silmät susi muodossa. Pian tarjoilia tupsahti ja Sil ei vielä osannut oikein päättä mitä tahtosi syödä.
" Mitä tarjoatte ja mikä on tarjouksena tänään? " Sil kysyi, jos auttaisi päätöksen tekoon mitä söisi tänään.
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Princess » 09 Joulu 2010, 19:19

Sil näytti mietteliäältä kun Kami kielsi tätä maksamasta ruoat. Sil väitti asiasta vastaan. Peikko tyttö hymyili, toinen kulma koholla.
"Minä vaadin saada tarjota ruoat sinulle" Kami sanoi pitkittäen sanan "vaadin". Sehän olisi epäreilua, jos Sil opettaisi häntä ja hän ei voisi maksaa sitä mitenkään. Ehkä hän voisi myös antaa miehelle pari kulta kolikkoa kun uimatunnit päätyisi. Kami ei varmasti olisi helppo opetettava, vaikka tahtoa oli, mutta mitä jos henkinen olemus ei sallinut veteen astumista?
Kun Sil kysyi ruokavalikoimasta, Kami kohautti olkapäitään.
"Tilaan aina joko sienimuhennosta tai pihvin perunoiden kanssa. En tiedä mitä muuta täällä on. Taidan tilata tällä kertaa pihviä ja perunoita, ne ovat hirmu hyviä ja annokset tosi suuria!" Kami sanoi, näyttäen kädellään, ehkä hivenen liioitellusti, kuinka suuri annos oli.

"Niinkö? Minkä väriset ne ovat toisena muotonasi?" Kami kysyi silmiään hämmästyksestä räpytellen ja mietti hetken, mitä hän paljastaisi toiselle.
Ennenkuin Kami ehti kertoa itsestään mitään, tarjoilija tupsahti paikalle ja Silin kysymyksen myötä kertoi päivänerikoisen, joka oli häränliha varras ja tuoppi olutta, mutta nainen kertoi myös muista ruoista, mitä olisi tilattavana.
"Minä otan pihvin ja perunoita" Kami sanoi oman tilauksensa. Tarjoilija nyökkäsi tuttavallisesti, tämä oli kai arvannut, mitä peikko tyttö tilaisi.
"Entäs teille?" tarjoilija kysyi Sililtä uudestaan ja tuijotti tätä tiiviisti.
Saatuaan Silin tilauksen, tarjoilija lähti keittiön suuntaan. Kami katsoi tämän perään hetken, ennenkuin kääntyi katsomaan Siliä.
"En muista enää sanoinko tämän jo, mutta pelkään vettä, suuria määriä, joten uimaopetus saattaa olla hankalaa, ainakin aluksi" Kami kertoi itsestään. Hän ei enää muistanut mitä oli kertonut ja mitä ei.
Princess
 

Edellinen

Paluu Brogan Majatalo

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron