Aamupäivän ajanvietteitä

Kaupungin paras ja kallein majatalo. Suuri ja avara, kodikas ja mukava. Majatalosta löytyy varmasti tilaa matkalaisille, joilla on rahaa taskussaan ja tarve päästä lepäämään pitkän päivän päätteeksi. Ruokaa ja juomaa löytyy, joskin majatalo ei ole Kallen kapakan veroinen juhlimispaikka. Huoneita löytyy niin aatelisarvoisille, kuin myös tavalliselle kansalle.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Arilyn » 18 Touko 2008, 18:40

Mayen

Mayen yrittää välttää liian kovaa vetämistä takkuja aukoessa, mutta isoinpien kohdalla se on melkein mahdotonta.
"En nyt tiedä onko haltioiden hajuaistissa sen enenpää kehumissa kuin ihmistenkään, mutta näkö- ja kuuloaistit meillä pelaa!" Mayen sanoo ja hymyilee. Hymy muuttuu pian nauruksi kun Dean menee inahtamaan. "Joo, mä teenkin susta lemmikkini..." Hän sanoo vitsaillen. "Ainakin olisit suloinen lemmikki", puolihaltia sanoo hieman punastuen.
Mayen ei ole yhtään yllättynyt Deanin sanoessa ettei ole tutustunut haltia käsitöihin. Kovin monikaan ei ole, mutta Mayen onkin sentään puolihaltia. Hänen kuuluu ainakin omasta mielestään olla kiinnostunut haltioista ja kaikenlaisesta haltioihin liittyvästä.

"Mulla ei oo sama ongelmaa koskaa... Nää on kyl aina näin käkkärällä, mutta ei koskaan takussa" Mayen sanoo hymyillen. "Mut nää pitkät hiukset sopii sinulle hyvin..." Hän jatkaa ja vetää viimeisen takun suoraksi...
Arilyn
 

ViestiKirjoittaja Miwra » 18 Touko 2008, 19:02

Deanoic

"Minulla taas toisinpäin, näkö- ja kuuloaisti ovat huonompia kuin hajuaisti, toisaalta minulla on hyvä pimeänäkö", Deanoic mutisi kuin olisi suurikin alan professori ja virnisti sitten, "On tässäkin aihe, josta keskustella! Voi hyvänen..." Hän pudistelee päätään hymyillen, mutta muistaa sitten Mayenin vielä selvittävän hänen takkujaan ja koettaa pysyä jälleen paikoillaan.
Dean punastuu myös toisen sanoista ja silmäisee Mayenia hämmentyneenä.
"Ehm...kiitos, olen otettu", hän virnistää, saaden aamiaisensa syötyä lähes samoihin aikoihin kuin Mayen saa takut selvitettyä, "Lellipentu, sinulla on kauniit hiukset ilman takun takkua! Minä kärsin!" Deanoic valittaa, mutta hymy hänen kasvoillaan paljastaa hänet.

"Upeaa, ne ovat kuin silkkiä!" Hän hihkaisee ja juoksuttaa sormiaan hiustensa lomasta. Hänen sormensa eivät nappaa kiinni yhteenkään takkuun, vaan hiukset putoavat kauniisti takaisin alas, "Ryhtyisit kampaajaksi." Dean kyllä tiedosti sen, että kampaajan ammattiin tarvittiin muutakin kuin vain taito selvittää takkuja, mutta hänelle se olisi riittänyt, hän ei hiuksiaan aikonut leikellä.
"Mitäs nyt? Onko jotain mitä en ole vielä kysynyt?" Deanoic tiedusteli ja etsi taskustaan vaaleanruskean silkkinauhan hiuksiinsa. Hän kiinnitti hiuksensa löysästi kiinni nauhalla ja siirsi sitten katseensa Mayeniin.
Miwra
 

ViestiKirjoittaja Arilyn » 18 Touko 2008, 19:34

Mayen

Mayen nauraa. "Minun hiuksenipa eivät pysy edes kastuessaan suorina, ne on aina kiharat, toisinkuin sinun.. Ne on hienosti suorina." Hän sanoo hymyillen.
Mayen on iloinen kun Dean tykkää hänen kampaamistaan hiuksista ja puolihaltia ojentaa kamman takaisin hänelle. "Kiva kun kelpaa, muttei musta mitään kampaajaa oo kuules tulossa..." Mayen sanoo ja saa taas nauraa. "Jaa'a... Voithän sinä kysellä vaikka aikasi kuluksi, mutta pieni hetki vain..." Mayen sanoo, nousee, ottaa Deanin lautasen ja lähtee viemään sitä pois. Sitten hän hoitaa muutaman tilauksen ja palaa piakoin Deanin luo. "Haluaisitko lähteä vaikka metsään kävelemään?" Mayen kysyy hieman arasti. "Minun työvuoronikin loppuu näillä hetkillä..."
Arilyn
 

ViestiKirjoittaja Miwra » 18 Touko 2008, 20:09

Deanoic

"Kiharat sopivat sinulle", Deanoic sanoi ja otti kampansa takaisin, tukkien sen taskuunsa. Hän seurasi toisen menoa katseellaan ja virnisti.
Mayenin tullessa takaisin hän kohotti katseensa tähän ja kohotti tälle kysyvänä kulmiaan.
Kysymyksen kuullessaan hän nappasi paperinpalan taskustaan ja lähti vastaanotto-tiskille. Hän nappasi pöydältä sulkakynän, kirjoitti sillä viestinsä, antaen sen sitten jollekin vastaanottovirkailijalle.
"Antakaa se veljelleni Movyanille kun hän tulee takaisin", Deanoic sanoi. Kyllä nuo jo tietäisivät miltä hänen veljensä näytti, kun he olivat täällä jo sen aikaa asustelleet.
Hän kääntyi Mayenin suuntaan ja nojaili tiskiin.
"Mennään?" Dean kysyi olematta varma siitä, oliko Mayenin vuoro jo loppunut vai loppuisiko se vasta hetkisen kuluttua, mutta hän oli valmis lähtemään tuon kanssa kävelylle vaikka heti. Sekin voitti tylsyyden täytteisen loikoilun omassa huoneessa...
Miwra
 

ViestiKirjoittaja Arilyn » 19 Touko 2008, 07:01

Mayen

Mayen punastuu hieman Deanin kehuessa hänen hiuksiaan. Itse hän piti niitä toivottomina.
Mayen katsoo kun Deanoicia, tämän viedessä paperin vastaanotto-tiskille. Movyan on varmaan se hänen veljensä... Mayen päättelee. "Käyn vaihtaan vain tän mekon pois... sit voidaan mennä." Mayen vastaa ja suuntaa portaisiin ja kiipeää yläkertaan.
Portaat ovat melko lahot ja natisevat, mutta kun Mayen kiipeää niitä pitkin ei kuulu natinan natinaa. Mayen suuntaa hänelle varattuun huoneeseen mikä on ihan portaikon vierellä. Ovi natisee hieman Mayenin avatessa sen ja astuessa sisään.
Nopeasti hän kaivaa vaatteensa esille lipastosta ja vaihtaa ne ylleen. Miekka vyötä hän ei kuitenkaan laita vyötärölleen tällä kertaa. Puolihaltia poistuu huoneestaan ilman sitä. Matkalla alas hän laittaa hiuksensa poninhännälle. Mayen palaa Deanin luo hymyillen. "No nyt voidaan mennä... vai?"
Arilyn
 

ViestiKirjoittaja Miwra » 19 Touko 2008, 07:37

Deanoic

Deanoic nyökkää ja jää odottamaan Mayenia alakertaan. Häntä hymyilyttää tämä tilanne, hänenhän piti vain käydä aamiaisella ja nyt hän sai jälleen uuden ystävän, jos nyt niin sopi vielä sanoa. Ihmisten kylästä näytti kuitenkin löytyvän vielä ihmisiä ja taruolentoja, jotka hänet hyväksyivät ja Deanille itselleen se kelpasi paremmin kuin hyvin.
Deanoic ihmettelee hetken sitä, etteivät portaat pidä minkäänmoista ääntä Mayenin niillä astellessa, mutta sitten hän sen hoksaa. Puolihaltia, jolla tosissaan riittää haltioiden piirteitä, suipot korvat ja äänettömät askeleet...
"Nyt voidaan mennä", Deanoic toistaa ja hymyilee hieman.

//Voi apua, tänään matikan koe .____.' Tahtooko hän jatkaa metsän puolelle, vaihko mitenkä? :)//
Miwra
 

ViestiKirjoittaja Arilyn » 19 Touko 2008, 07:58

/Voi apua, tänään on äikän koe.... O_o Ja juu sinne tää kait sit jatkus... Pitää kaiketi jaksaa mennä siis sinne "Metsä" kohtaan XD Ja sit pitää viel jaksaa linkkaa se tänne... Oon nii laiska, mut kaipa sekin on ny sit tehtävä... XD Linkkaan sen linkin tänne editillä//
Arilyn
 

ViestiKirjoittaja Arilyn » 19 Touko 2008, 15:11

//Voi apua, tänään on äikän koe.... O_o Ja juu sinne tää kait sit jatkus... Pitää kaiketi jaksaa mennä siis sinne "Metsä" kohtaan XD Ja sit pitää viel jaksaa linkkaa se tänne... Oon nii laiska, mut kaipa sekin on ny sit tehtävä... XD Linkkaan sen linkin tänne editillä
Noniii tos o --> http://p1.foorumi.info/thenightfantasy/ ... .php?t=319 //
Arilyn
 

Edellinen

Paluu Brogan Majatalo

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron