Täällä taas. (K-15 Luku omalla vastuulla)

Kaupungin paras ja kallein majatalo. Suuri ja avara, kodikas ja mukava. Majatalosta löytyy varmasti tilaa matkalaisille, joilla on rahaa taskussaan ja tarve päästä lepäämään pitkän päivän päätteeksi. Ruokaa ja juomaa löytyy, joskin majatalo ei ole Kallen kapakan veroinen juhlimispaikka. Huoneita löytyy niin aatelisarvoisille, kuin myös tavalliselle kansalle.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Crystal » 11 Elo 2009, 16:56

Tyttö naurahti, mestarin tullessa komentamaan heitä. Naurahdus ei kuitenkaan ollut ilkeä vaan enemmänkin huvittunut. Cheryl vilkaisi mestaria tämän lähtiessä alakertaan ja nyökkäsi vahvistukseksi Incinin sanoille, vanhasta vuohesta. "En ehkä tiedäkään hänestä mitään, mutta ensivaikutelma kertoo paljon." Cheryl sanoi mutristaen huuliaan. Cheryl asteli ovesta ulos alakertaan. Aamiaisen tuoksu levisi keittiöstä ja tyttö nuolaisi huuliaan. "Ihana tuoksu." Tyttö totesi ja katsoi mestaria, kun tämä siemaisi taskumatistaan. Mitäköhän siinä oli? Ensimmäisenä tytölle tuli mieleen omatekoinen viina, mutta se mielikuva haihtui mestarin ojentaessa taskumattia Incinille. Vaarallista alle 20:lle. Tyttö nyökkäsi hymyillen. "Syön ihan mielelläni." Cheryl totesi ja istui pöytään. Emäntä toi hänelle aamiaisen ja Cheryl söi hyvällä ruokahalulla. Tyttö tuijotti mestaria kiinnostuneesti, kun tämä käveli hänen viereensä. Mestari näytti sormustaan ja kertoi mitä siinä luki. Cheryl oli kuin puulla päähän lyöty. Eihän tajunnut alkuunkaan mitä sormuksen teksti merkitsi, mutta peitti hämmästyksensä hyvin. Mitenköhän mestari osasi haltijakieltä? Monet koulutetut velhotkaan eivät sitä osanneet. Cheryl ei voinut olla ihailematta mestaria. Monet halusivat osata haltijakieltä, mutta eivät toiveestaan huolimatta saaneet sitä koskaan oppia. Mestari sanoi Incinille, että hoitaisi asian ja lähti. Cheryl katsoi mestarin perään ja puisteli hiukan päätään. Omituinen mies. "No, mitäs me tehdään?" Cheryl kysyi Inciniltä, hypäten tämän kaulaan.
Crystal
 

ViestiKirjoittaja Noviisi » 11 Elo 2009, 17:59

Incin

Incin oli melko kiinnostunut miehen sormuksesta. Se saattoi olla jonkinlainen taikasormus, mutta se oli nimettömässä eli se saattoi olla vihkisormuskin. No Incin oli kerran kysynyt, missä miehen vaimo oli, mutta mestari teki harvinaisen selväksi, ettei halunnut puhua siitä. Ajatukset katkaisi Cheryl, joka hyppäsi tämän kaulaan ja kysyi, mitä tekisivät. " Minua ei nyt huvita harjoitella. Mitä jos vain oltaisiin?" Incin kysyi rakkaaltaan ja halasi tätä pienesti. " Missä haluaisit käydä?" Incin kysyi tytöltä. Loitsulla oli pitkästä aikaa sanottavaa. Se tuli ulos, kun kuuli Incinin suunnitelmista. " Hei sinun pitäisi harjoitella, sydänkäpysihän on aina ihmeissään, mitä teet." se sihisi. Incin mulkaisi loitsua. " Minua ei oikeasti nyt huvita, sitäpaitsi mestari itse kehotti, minua pitämään tämän päivän taukoa. Miten sinä et kuullut, vai piileksitkö jossain nurkassa, kuin jänis." Incin kysyi pilkaten. Loitsu olisi taatusti punastunut häpeästä, mutta ei se siihen kykene. " No voimme mennä minne sinua huvittaisi, mikään paikka ei ole liian vaarallinen minulle." Incin sanoi tytölle ja suukotti tätä poskeen.

// Musta alkaa tuntua, ettei tämä pääty ikinä :D//
Noviisi
 

ViestiKirjoittaja Crystal » 11 Elo 2009, 21:10

"Sopii minulle." Tyttö sanoi hymyillen ja pussasi Inciniä. Tyttö oli harvinaisen hyvällä tuulella ja se näkyi päälle päin. "Mitäs, jos käytäisiin torilla kävelemässä ja katseltais ihmisiä? Tai voidaan mennä jonnekin piiloon ihan kahdestaan." Cheryl sanoi ja hymyili, kutittaen sormellaan Inciniä leuan alta. Tyttö iski silmää loitsulle kun tämä tuli ulos. "Annahan Incinin välillä levätä ja vain olla. Ei se yksi päivä haittaa." Cheryl totesi. Tyttö nauroi, Incinin ärjäistessä loitsulle. "Älä nyt. Ei pikku käärme pahaa tarkoittanut." Cheryl sanoi ja naurahti. Cheryl kääntyi lähteäkseen ja tarttui miestä kädestä. "Tule rakas." Cheryl sanoi ja astui ulos majatalon ovesta. Kirkas auringon paiste häikäisi hetkeksi tytön silmät, sillä majatalo oli aika hämärä. Pian tyttö kuitenkin tottui auringon valoon ja vilkaisi ympärilleen. Kaupunki kuhisi ihmisistä, jotka kiirehtivät kuka minnekin. Cheryl hymyili ja veti miehen perässään ulos. "Käydäänkö tuolla pienessä kahvilassa?" Tyttö kysyi ja vastausta odottamatta lähti kävelemään kohti kahvilaa. Se oli viehättävän näköinen pieni paikka. Ikkunaluukut olivat valkoiset ja kukkia oli joka ikkunalla. Cheryl käveli sisälle kahvilaan ja emäntä tervehti heitä iloisesti.
Crystal
 

Edellinen

Paluu Brogan Majatalo

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron