Janni is out of town!

Jos aiot olla pidemmän ajan hiljaisena syystä taikka toisesta, täällä voit kertoa siitä kanssapelaajille. Niin matkoista, kuin muistakin kiireistä. Jos aiot olla yli kolme kuukautta hiljaisena, pätevällä syyllä, ole ystävällinen ja selitä tilanteesi tarkemmin ylläpidolle yksärillä, jos et halua yleisesti kertoa miksi siirryt pidemmäksi aikaa hiljaiselolle. TNFssä poistellaan yli kolme kuukautta hiljaisena, ilman pätevää syytä olleet tunnukset armotta, mikäli missään ei lue kunnon perusteluja.

Valvojat: Crimson, Ivy

Viesti Ke Huhti 16, 2014 6:03

Janni is out of town!

Lähen huomenna pääsiäislomaksi helsinkiin päin ja ei ole aikaa + ei ole konetta jolla voisin kirjoitella vastauksia, korkeintaan saatan kännykän kautta käydä katteleen mikä meno täällä on. Eli 17.4 - 21.4 olen poissa :3

Viesti Ti Huhti 22, 2014 11:22

Re: Janni is out of town!

I HAVE RETURNED!

Viesti Pe Kesä 06, 2014 6:21

Tiedoksi pelitovereilleni, että vietän huomisen lauantain ja sunnuntain keskellä korpea, ainoa nettiyhteys toimii vain kännykässäni ja en ole varma jaksanko vastailla viesteihin peukaloillani. Palaan sitten sunnuntai iltana :3

Viesti Su Kesä 15, 2014 2:33

Hei ihanat pelitoverini ja muut ihmiset joita kiinnostaa! Lähden maanantaina 16.6 hensingin nurkille poikakaverin luo. Olen siellä päässä kaksi viikkoa ja pääsen käyttämään konetta arkipäivinä päiväseltään kun mies on töissä, joten olen ne pari viikkoa semiaktiivinen. Mutta, 1.7 tullaan poikakaverin kaa takas ouluun ja hän viettää vuorostaan kaksi viikkoa täällä, mutta koska hän aloittaa kesälomansa niin tuskin ehdin olemaan koneella. Toki kännykkä on hyvä stalkkaus väline, mutta vastauksia peleihin tuona aikana tuskin tulee. Mies lähtee muistaakseeni 14-16.7, en muista tarkkaan, mutta palaan sitten normaaliin arkeeni.

Hauskaa kesää kaikille <3

Viesti Ke Heinä 30, 2014 7:35

Ahoi ahoi, kuulolle pelipallerot! Lähden huomenna reissulle kaverin tykö ja tuun viimestään 2.8 lauantai iltana. Ja kuten tiedätte minulla on kännykkäni, mutta voi olla etten ehi hopuiltani kirjotteleen senkään kautta. Kiitos ja kuulemiin! :3

Viesti Ma Elo 11, 2014 1:45

Okei oon tänään lähössä viikoksi etelän suunnille jälleen kerran, niin läsnäoloni foorumilla tulee olemaan hiljainen :3

Viesti Ke Loka 08, 2014 9:26

Halloota hyvät kanssapelurini! Lähden huomen iltapäivällä kohti etelän maita (eteläsuomea), nyt kun syyloma on astunut ovelle ja en oikein pääse foorumilla pyörimään, näin ollen en pääse peleihin vastaileen. Toki minulla on rakas kännykkäni, mutta tuskin vastausta tulee niin aktiivisesti, saa nähdä. Palaan 19.10 iltahämärässä.

Viesti To Loka 23, 2014 6:17

Okiiis joo, pahoitteluni näin etukäteen mut huomenna lähen testaileen uutta mökkiä jonka vanhemmat osti ja tuun sit sunnuntai iltana takas, nii ei ole harmainta hajuakaan millaeset yhteydet siellä on tarjolla kännykälle, jolla muutenkin on hieman vaikea vastailla. Etttä näin tiedoksi kanssa pelaajille ja onneksi nyt ei montaa peliä ole niin aktiivisesti menossa ettei montaa ihmistä harmita.

Viesti To Marras 13, 2014 6:31

Mökki reissu edessä jälleen huomenna eli perjantaina! Paluu suunnuntaina, tiedoksi vain :3

Viesti Pe Joulu 19, 2014 1:27

Tässä alkaa joulukiireet pikkuhiljaa painaa päälle ja siihen perään vielä on viikon reissu etelään miehen luokse, jonka jälkeen mies tulee pariksi viikoksi vuorostaan tänne pohjoseen, joten jos laskin oikein huikeat neljä viikkoa loistan poissaolollani täällä foorumilla!

Joten, hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta pallerot! <3

Viesti La Helmi 28, 2015 7:00

Huomenna extemporee helsingin reissu, olen viikon poissa, vastailen kyllä peleihin, mutta en yhtä aktiivisesti! o/

Viesti Ke Huhti 01, 2015 9:19

Huomisen jälkeen alkaa pääsiäisloma, niin kuin me kaikki tiedämme! Ja minä... tietenkin... lähden etelään suoraan töistä, joten en tule olemaan niin aktiivinen foorumilla. Palaan maanantaina :3

Viesti To Kesä 11, 2015 5:59

Huomenna lähden viikonlopuksi Tornioon kaverin tykö, niin en ehdi vastailemaan lainkaan, mut tuun sitten sunnuntaina takasi o/

Viesti To Kesä 18, 2015 12:57

Juhannus woop woop! Ja sehän tarkottaa mökkeilyä, joten häippäsen tänään sinne ja varmaan palaan sunnuntaina o/

Viesti Pe Kesä 26, 2015 1:28

Jöses kauheesti poissaoloja nyt monena viikkona peräkkäin ja valitettavasti tää on pisin tähän mennessä. Poikakaveri tulee tänään kyläileen ja lähtee ensviikon sunnuntaina, joten aikaa ropeihin ei pahemin ole. Pahoittelut palleroiseni, mutta palaan kyllä heti kun voin o/
Seuraava

Paluu Poissaoloilmoitukset