Janni is out of town!

Jos aiot olla pidemmän ajan hiljaisena syystä taikka toisesta, täällä voit kertoa siitä kanssapelaajille. Niin matkoista, kuin muistakin kiireistä. Jos aiot olla yli kolme kuukautta hiljaisena, pätevällä syyllä, ole ystävällinen ja selitä tilanteesi tarkemmin ylläpidolle yksärillä, jos et halua yleisesti kertoa miksi siirryt pidemmäksi aikaa hiljaiselolle. TNFssä poistellaan yli kolme kuukautta hiljaisena, ilman pätevää syytä olleet tunnukset armotta, mikäli missään ei lue kunnon perusteluja.

Valvojat: Crimson, Ivy

Aatelinen
Aatelinen

Viesti La Elo 01, 2015 10:08

Re: Janni is out of town!

Okei ilmotan näin etukäteen, että maanantaina 3.8 lähen pyöriin Hollantiin ja oon pois melkein kolme viikkoa, tuun takas 22.8. Epäilen ettei ole kauheesti aikaa vastailla peleihin ja mulla on vaan kännykkä käytössä, mutta jos joku ilta tulee tylsää saatan näpytellä vastauksia peleihin, mutta en lupaa mitään. Joten siihen asti vaarwel~

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ti Syys 01, 2015 10:57

Ei ole kyse isosta poissaolosta, mut mun on silleen hyvä ilmottaa et mun "vastaamis aikataulu" on muuttunu vähän. Tässä kesällä ku oon aikalailla pystyny vastaan ihan millon tahon ku oon kotona kökkiny, mut nyt ku uus koulutsydeemi alko, nii vastauksia tulee silleen vähemmän, mut ei mitään isoo järkyttävää muutosta kuiteskaan :D

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Su Syys 27, 2015 1:57

Informashuunia siihen tyyliin, et mieheni saapuu vierailulle huomenna kaheski viikoksi, joten kaikki vapaa-aika menee hänen seurassa olemiseen, joten peleihin ei tule vastauksi sinä aikana! o/

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Joulu 17, 2015 6:40

Okei, huomenna lähen viikonlopuksi kaverin tykö ja palailen sit sunnuntaina, et peleihin en kerkeä vastailla o/

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ke Joulu 23, 2015 2:57

Jouluaatto on kohta ovella ja lomaakin on jäljellä, se tarkoittaa näin Jannin kohdalla, että huomenna lähedetään reissaan! Perus mummola reissu ja siihen päälle sit melkein neljän viikon vietto miehen kanssa. Eli aktiivisuuteni laskee, kännykkä kun on olemassa. Siinä 20.1.2016 nurkilla alkaa taas kunnon arki ja aktiivisuus foorumilla. Mutta ei huolta en kokonaan katoa :3
Ja skypettäjille tiedoksi, minua ei saa tämän poissaoloni aikana kiinni skypestä, että yksärillä vain jos tulee hätä :D

Joten hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta kaikille! <3

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Maalis 03, 2016 2:43

Hiihtoloma hiihtää kuvioihin ens viikolla, joten mä lähen hiihteleen etelään huomen illalla. Vastaulu peleihin hidastuu. Palaan 13.3. :3

Aatelinen
Aatelinen

Viesti La Huhti 23, 2016 6:19

Mies tulee huomenna käymään ja on sen viikon verran, et viesteihin vastailu hidastuu, mutta ei lakkaa kokonaan. Esim päiväseltään töistä on helppo vastailla (ei sillä etten töihin keskittyisi) mut muuten, en katoa kokonaan mut tahti hieman hidastuu nii ei tarvitse ihmetellä o/

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Kesä 23, 2016 10:16

No sehän on juhannus tänä viikonloppuna ja meikä lähteepi tänään illalla mökkeileen. MUTTA, sehän ei minua estä vastailemasta peleihin >8D Korkeintaan vain pientä hiturointia normista poiketen :3

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Kesä 30, 2016 1:19

Huomenna lähden käväseen helsingin mailla miehen tykönä, joka tunnetusti tarkoittaa sitä etten ole niin aktiivinen foorumilla, mutta vastailen kyllä sen mitä kiireiltä kykenen.
Palaan sitten 10.7 normiin rytmiini :3

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Su Heinä 24, 2016 12:17

Huomenna mies tuleepi viikoksi kylään, joten foorumilla olo vähenee jonkin verran o/

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ti Elo 02, 2016 6:29

Ja taas on menoa, huomenna työreissulle etelään ja palaan sunnuntaina, eli hieman hidasta on mun foorumilla olo.

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Pe Elo 12, 2016 10:29

Tänään lähen viikonlopuks käymään kaverin tykönä ja palaan sit sunnuntaina, et aika hiljasta menoo tän viikonlopun osalta :3

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Marras 03, 2016 11:21

Semmonen homma nyt että muutto on edessä, jonka takia tämä kuukausi tulee oleen yhtä härdellisä, joten en tiedä kuinka aktiivinen tulen olemaan foorumilla. Syvät pahoitteluni kanssa pelaajilleni ja muille o/

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Joulu 22, 2016 4:44

Huomenna lähden tästä vanhempien tykö viettään joulua ja siitä sitten kiiruhdan miehen perässä etelään ja viettelen siellä aikaa uudenvuoden yli, joten vastaaminen tulee hidastumaan. Pahoitteluni ja hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta! \o/ <3

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Pe Tammi 06, 2017 1:51

Ja taas mennään! Huomenna mökeilleen ja maanantaina takasin. Olen siis ilman nettiä o/
EdellinenSeuraava

Paluu Poissaoloilmoitukset