Byye \o

Jos aiot olla pidemmän ajan hiljaisena syystä taikka toisesta, täällä voit kertoa siitä kanssapelaajille. Niin matkoista, kuin muistakin kiireistä. Jos aiot olla yli kolme kuukautta hiljaisena, pätevällä syyllä, ole ystävällinen ja selitä tilanteesi tarkemmin ylläpidolle yksärillä, jos et halua yleisesti kertoa miksi siirryt pidemmäksi aikaa hiljaiselolle. TNFssä poistellaan yli kolme kuukautta hiljaisena, ilman pätevää syytä olleet tunnukset armotta, mikäli missään ei lue kunnon perusteluja.

Valvojat: Crimson, Ivy

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ke Helmi 01, 2012 4:20

Olen poissa viikonloput 3.-6. tätä kuuta sekä 10.-12. tätä kuuta. Sekä isoskoulutus Aholansaaressa että Hörrykkä (riparitapahtuma näinsanoakseni) Jyväskylässä. Näinä päivinä ei siis todnäk. vastailua!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Hovinarri
Hovinarri

Viesti To Helmi 23, 2012 10:38

Huomhuom! Tässä tulee nyt melkoisesti poissaoloa ja laitan kaikki samaan viestiin:

Hiihtolomaviikon eli 25.2.-3.3. olen Levillä, ei nettiä, en pääse vastailemaan tahi kirjautumaan paikalle.

Siinä välissä on viikko jolloin ei ole muuta kuin rutosti kokeita, sillä jakso vaihtuu, vastailussa siis saattaa kestää.

9.3. meille saapuu Olga-niminen tyttö Espanjasta joka viipyy meillä sen viikon, ja sinä aikana en luultavasti myöskään ole kovin aktiivinen sillä se olisi epäkohteliasta.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ti Touko 22, 2012 5:04

Ohhoh! Kesä on saapunut Etelä-Pohjanmaan Metropoliin. Siispä nautin mielummin ulkona auringosta kuin istun koneella, jos mietit, mikä kestää tai miksei minua näy.

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ti Kesä 26, 2012 3:35

Kas herraisä, foorumi alkaa toimia kreivin aikaan! Olen JUURI lähdössä nyt Helsinkiin, josta lennän huomenna Belgiaan ja palaan 1.7. Sen jälkeen mökkeilen, ja 6.-8.7. viikonloppuna minut löytää Isostakyröstä Herättäjäjuhlilta.

Tapaamisiin!

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti To Loka 11, 2012 10:48

Agna matkaa ympäri maailman jälleen. Ensiviikon tiistaina kutsuu DUBAI! *salsatanssi* /o/ \o~ \o/ ~o/ \o\
Huomatkaa mahtavat muuvit.

Menemme jo maanantaina iltapäivästä Helsinkiin yöksi ja aamulla varhain 16.10. pitkän pitkä lentomme kohti Arabiemiraatteja alkaa. Netin käyttö hotellihuoneessamme maksaa 20/päivä ja sen lisäksi vielä 10/tunti... Veikkaan siis, että en tule käyttämään sitä. Loungessa kuitenkin oli kuulemma ilmainen netti, mutta en todennäköisesti vastaa koska ä- ja ö-kirjaimet puuttuvat ja puhelimella en jaksa alkaa tuhertaa.
Viikonlopun vietän pakkaamisen, huomisen taksvärkin (operaatio Ta'lon Sí Vous) ja poigagaverin parissa. Pyydän kärsivällisyyttä pelien suhteen! :) Palailemme asiaan palattuani.

+ Varoitan jo aivan marraskuun alussa lähestyvästä koeviikosta, jolloin olen hyvin epäaktiivinen.

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Pe Helmi 08, 2013 12:28

Ahem ähom öhöm. Jos olette huomanneet minussa tätä niinsanottua epäaktiivisuutta, voitte niinuskoakseni olla oikeassa sillä meidän niinkutsuttu koeviikkomme on alkanut, ja olen viettänyt niinnähdäkseni melkoisen paljon aikaa opiskeluun viimeaikoina.

Mutta teen parhaani. Yippee. Heittäkää minua kivillä joissa on vihaisia viestejä, jos koette jääneenne paitsioon. Paitsi Lotdow, vastaan varmaan kun maassa on taas ruohoa.

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Pe Helmi 22, 2013 2:50

Menen hiihtolomaksi 23.2.-2.3. laskettelemaan Leville ft. mmupu (ei se ole enää listoilla älkää etsikö sitä sieltä). Jos ehdin, koitan tänään pröötätä vastaukset pariin peliin jotka sellaista kipeästi kaipaavat! Olen myöskin lagaillut hyvin paljon viimeaikoina enkä ole osoittanut mitään eloa, mutta olen täällä yhä. Tsiigaan aina foorumin alueet.

Metsästäkää punaisia lasketteluhousuja ja mustaa laskettelutakkia sekä munapäätä. Minä käytän kypärää.

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti La Kesä 01, 2013 11:38

Rippileirillä isosena 2.6.-15.6. ja siitä seuraavana päivänä on vielä Lotdowin rippijuhlat. Mikäli tulette Ahikseen leirille jostain sattuman syystä niin tervehtikäähän!

Palailkaamme asioihin silloin.

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Su Kesä 30, 2013 2:37

Huomisesta keskiviikkoon lähden mökille ja sen lisäksi vielä 4.-7.7. olen Heriksillä Haapajärvellä. Periaatteessa ei siis nähdä viikkoon! Vastapelaajat odotelkoot, palailemme asiaan :>

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti La Heinä 13, 2013 10:34

19.-29.7. extempore pyrähdys Saksaan poikakaverin kanssa ja kaikenlisäksi olen vihdoin saanut upotettua itseni Game of Thronesin maailmaan, joten vietän hirveästi aikaa lukien ja hirveän vähän tietokoneella :$

Ja mainitsemattomia extempore lähtöjä mökillekin on ollut kuten viime maanantaista perjantaihin, minkä takia mua ei oo näkynyt :/ En voinut vaikuttaa asiaan.

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ma Syys 09, 2013 4:26

Nyt on taas se aika lukuvuodesta kun koeviikko koittaa! Se kestää keskiviikosta ensi keskiviikkoon, ja olen jo aloittanut lukemisen eli olen todella vähän tietokoneella :) se ei kuitenkaan tarkoita että ajatus vastaamisesta olisi IHAN mahdoton, jos nyt oikein innostun... Sen lisäksi olen viikonlopun poissa kotoa kokonaan (mainio juttu lukemisen kannalta, pfft) eli silloin ei oo mahdollisuutta vastailla :/
Palaillaan asiaan.

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti La Joulu 07, 2013 6:16

Re: Byye \o

Olen nolis ja ajattelin etten joutuisi kirjoittamaan tänne vaan jaksaisin vastailla, mutta ei, joulu ottaa minustakin niskaotteen D: Koeviikko on alkamaisillaan ja toistaiseksi viikot on kuluneet läksyjen ja viikonloput balettinäytöksen parissa. Vastailu on näinollen jäänyt ja olenkin oikein pahoillani että pelit seisoo, se on ärsyttävää, tiedän :c Mutta vastaan mielummin sitten kun mulla on oikeasti aikaa koska pelaan nyt niin hyvien tyyppien kanssa niin kivoja pelejä, että vastaan sitten mielummin kunnolla enkä mitään typeriä lirutekstejä. Toivottavasti kestätte tämän hulina-ajan yli (tai toivottavasti olette yhtä kiireisiä :D), palaillaan asiaan.

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ke Loka 22, 2014 1:59

Kröhöm. Aika noloa ilmoittaa näin jälkikäteen, mutta:

10.-19.10. olin Floridassa lomailekassa 'Murican lämpöisessä sylissä, ja tulin sieltä vastikään siis pois, ja siksi olin syyslomaviikon hiljaisena.
Sitä ennen suokaa anteeksi piiiiiiiiiiiiiiitkääkin pitempi ajanjakso, jonka olin pois YO-kirjoitusten takia. Näiden ajanjaksojen välillä taas vähän puhaltelin ja keräilin voimia.

Ja olkaatte varoitetut, koeviikko lähestyy, vaikkakaan ei aggressiivisesti. Pelailu jatkukoon.

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ti Tammi 06, 2015 9:59

Kirjoitan keväällä biologian, kemian, pitkän matikan ja äidinkielen.
20.5. haen lääketieteelliseen yliopistoon opiskelemaan.

Kevät menee siis lukiessa ja vapaudun siitä vasta 21. toukokuuta, joten pyydän kärsivällisyyttä ja ymmärrystä. Olen poissa paljon ja varmasti aika laiska vastaamaan, vaikka yritänkin tehdä parhaani. Suurin osa peleistä siis jäissä, ellei toisin mainita. Jos harmittaa, saa laittaa poikki tai pistää yksityisviestiä ja udella olenko elossa. Kohti turmiota!

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ma Heinä 06, 2015 10:38

Suokaa anteeksi, (yli) viikko meni hiljaisuudessa kun mökkeiltiin ja reissattiin Sotkamossa ilman minkään maailman tietokoneksia. Nyt palaan vastausten pariin. Ei siis hätää! En ole kadonnut, en vain muistanut/tajunnut ilmoittaa.

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

EdellinenSeuraava

Paluu Poissaoloilmoitukset