Byye \o

Jos aiot olla pidemmän ajan hiljaisena syystä taikka toisesta, täällä voit kertoa siitä kanssapelaajille. Niin matkoista, kuin muistakin kiireistä. Mikäli pelaaja on poissa yli kolme kuukautta ilman perusteluja, poistetaan tunnus foorumilta.

Valvojat: Crimson, Ivy

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ti Heinä 21, 2015 12:23

Re: Byye \o

Olen ti-to Helsinki-cityssä ja sieltä tullessani to-su menoissa (kokonaisuudessaan 21.-26.7.) täällä kotopuolessa, sillä boifrendi palaa armeijasta pidennetylle viikonloppuvapaalle. Tarkistan foorumia ja vastaan viesteihin ja semmoista pientä sälää mitä puhelimella voi suorittaa, mutta pelejä en näpyttele! Palaillaan siis niihin asioihin tämän lyhkäisen katoamiseni päätyttyä. :)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Hovinarri
Hovinarri

Viesti To Elo 06, 2015 7:17

Olen huomisillasta ensiviikon tiistaihin poissa, eli 7.-11.8. Voin pyöriä paikalla puhelimella ja osallistua off-topailuun mutta en luultavasti ehdi pelata.

12.8. alkaakin sitten opiskelut jälleen, joten vastaustahti hidastuu huomattavasti, mutta pyrin tekemään parhaani! Ainakaan nyt aluksi ei pitäisi olla massiivisia katoamistaukoja. Ilmoitan koulujutuista luultavasti erikseenkin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ke Syys 23, 2015 9:16

Okei mun olis kyllä pitänyt kirjottaa tää jo aiemmin, mutta ootte saattaneet huomata että ilmassa leijailee epäaktiivisuuden vieno lemahdus. :D Se johtuu koulunkäynnistä - mulla vaihtuu joka viikko lukujärjestys ja joskus koulupäivät on kaheksasta neljään, ja siihen päälle vielä roima annos läksyjä ja välillä myös harrastuksia. Viikonloput valuu armeijasta palaavan poikakaverin treffailussa (silloin kun ei ole kiinni) ja vastailumahdollisuus aina jotenkin lykkääntyy sunnuntaille, jolloin olis kaikkea muutakin kivaa puuhaa.

Mutta mä teen parhaani ja yritän olla seisottamatta kenenkään pelejä määräänsä enempää! Tulkaa nakkaamaan yksärillä jos ootte ehdottomasti sitä mieltä että nyt kestää liian kauan, niin ryhdistäydyn ja koitan saada vastausta aikaan. Kiitos :*

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Pe Joulu 04, 2015 12:49

Ääähhh. Oon yrittäny mutta ei onnistu, joten vastaan peleihin vasta joululomalla joka alkaa 18.12. ellei toisin mainita. En saa mitään aikaan nyt kun on vielä kokeita ja koulua. Sori :(

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Pe Tammi 15, 2016 4:35

Moi toverit rakkaat ja männynkävyt. Jos huomasitte että hiljenin, olette varsin tarkkaavaisia. Sille on nimittäin syy, ja se syy on se, että joululoma loppui kaksi viikkoa sitten ja nyt on aika puurtaa niin kauan että puihin tulee lehdet.

Tässä on nyt nimittäin opereissön Kuolemankevät 2016 eli pakko päästä lääkikseen. Ja se taas tietää tolkutonta lukemista. Ne jotka on lukeneet bilsan, fysiikan ja kemian pitkänä lukiossa (tai hakeneet joskus lääkikseen?) tietävät tämän strugglen, ja voin kertoa että on kyllä aikas helvetillistä. Siispä vastailutahti on nyt megahidas. Jos haluatte pistää pelit pauselle "kesälomaan" (alkaa 18.5. klo 14:00 kun koe on ohi) asti niin asia okei, ajattelin kuitenkin että vastailen välillä jos vaan ehdin. Ei oo siis inspiksestä toistaiseksi kiinni vaan siitä että ON KAUHEE KIIRE. Ja ihan hitosti hommaa. Ihan hitosti opiskeltavaa. Näen päivänvalon seuraavan kerran sitten toukokuussa. Vastailutahti on varmaan keskimäärin luokkaa kerran kuukaudessa, ja olen siitä hyvin pahoillani mutta tämä on nyt pikkusen tärkeämpää. :D

Näkyillään Pulinan puolella :*

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ti Kesä 07, 2016 12:24

Viikko Ranskassa, nou tietokone, nou vastauksia. Näkyillään! Olen pahoillani kun myös viimeviikolla vastailu jäi, oli paljon juhlia ja aurinkoisia kelejä ja olin vain vähän sisällä.

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Pe Kesä 24, 2016 11:25

Sori viikon radiohiljaisuus, olin juhannusviikon kökkätöissä ja yövyin mummoloissa joten ei settiä, ja nyt juhannuksen vielä poissa. Palailen sunnuntaina!

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti La Tammi 07, 2017 4:10

Tosiaan nyt alkaa taas sitten Kuolemankevät 2017. Ehkä tänävuonna sisään lääkikseen, jos kolmas kerta toden sanoo. Yritän kuitenkin olla viimevuosista järkevämpi ja järjestää itselleni myös vapaa-aikaa, joten ehkä käykin niin huvittavasti, että kun kirjoitan tämän niin tulenkin vastaamaan melkein aktiivisesti peleihin. Se olisi hyvä jinxaus, otan riskin.

Mutta ymmärrystä pyydetään tämän jo vuosia kestäneen koitoksen keskellä, kyllä minäkin haluaisin että tämä olisi jo ohi. :D

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ma Touko 22, 2017 6:17

Pääsykoe on ohi! Olen Puolassa 23.-27.5. joten sillä välillä en vastaile, mutta palaan mitä pikimmiten pelien pariin!

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Pe Heinä 14, 2017 5:53

Hei, sorry radiohiljaisuus, mutta en päässyt taaskaan opiskelemaan ja vaikka tiedon saapumisesta on jo pari viikkoa niin olo on edelleen kurja. Pari peliä on aloittamatta ja toisista uupuu vastaus, yritän palata jaloilleni mahdollisimman pian.

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Edellinen

Paluu Poissaoloilmoitukset