Oma reviiri //Dude tänne//

Mättäitä, puskia, kiviä, havu- ja lehtipuita, kukkuloita. Mitä ikinä metsä pitääkään sisällään. Metsän reunat ovat tasaista, usein lehtimetsää, mutta mitä syvemmälle metsään vaeltaa, sitä hankalammaksi ja aaltoilevammaksi maasto muuttuu. Metsää on silmänkantamattomiin, aina Cryptin etelärannikolta pohjoiseen, Kleth vuorille ja niistä eteenpäinkin.
Metsästä löytyy vaikka mitä enemmän ja vähemmän mukavaa. Pohjoisemmasta metsästä löytää melko usein raunioituneita kivirakennuksia, jäänteitä kylistä. Metsästä löytyy kuitenkin myös toimivia, pieniä kyliä, joista suurin osa on ihmisten hallinnassa. Osa kylistä on täysin ihmisten asuttamia, osa taas koostuu suurimmaksi osaksi taruolennoista. Haltioilla ei ole yksittäisiä kyliä pitkin metsää, vaan heillä on yksi, suuri kylä piilossa metsässä.
Käräjäkivet ovat yksi tunnetuimmista muinaispaikoista metsässä. Käräjäkivet ovat suurehko rinki isoja, istumakelpoisia kiviä, joiden keskellä on yksi isompi, pöytää muistuttava järkäle.

Viimeisimmän tannersodan jälkeen haltiat ovat ottaneet metsää haltuunsa. Yksin liikkuvien ihmisten on parasta varoa haltioiden partioivia joukkoja. Myös ihmisten karavaanien, jotka käyttävät metsäteitä, pitää varoa haltioita. Haltiat eivät kuitenkaan ole ainoa uhka metsäteillä ja poluilla. Satunnaiset maantierosvot vaanivat pahaa-aavistamattomia uhrejaan vakiopaikoissaan.
Metsäteitä on rutkasti. Suurin osa niistä on tarpeeksi leveitä ja hyväkuntoisia vankkureille, jotka saattavat matkata kylien välillä, jopa kaupunkiin. Teitä menee aina eteläisimmästä päästä pohjoiseen. Metsätiet ovat kauppiaiden suosima reitti maantierosvoista huolimatta, sillä arojen tiet ovat alttiita lentävien olentojen, kuten lohikäärmeiden hyökkäyksille.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 11 Joulu 2007, 00:38

Daer

"Heistä olisit saanut laumaasi jäseniä.." Daer sanoi oudolla äänellä mutta hän kuuli Zhion sanat. "Hyvä on nuorukainen kuten tahdot." Koirat kerkesivät tulla paikalle ennen kuin Daer ehti liikahtaa. Daer katsoi näitä kahta oudolla katseella ja aurinko alkoi mennä pilveen. Daer veti hupun päähänsä kun huomasi tämän. Daer tunsi kuika iho alkoi muuttua ja vetäytyi hiukan kauemmaksi.
"Mitä haluatte?" Daer kysyi näiltä kahdelta. Toinen koirista vastasi. "Me halutaan tavata tämän reviirin johtaja." Tyttö koira kysyi innoissaan.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 11 Joulu 2007, 01:33

´Mitä ihmettä?´ Zhiu mietti. "Mihin te minua tarvitsette?" uros kysyi samalla kun tuli naarasta kohti. Zhiu oli vähän hämillään noista kahdesta koirasta. Kuitenkin he ovat tuomassa pahaa viestiä tai jotain muuta vastaavaa...

((anteeksi tuli lyhyt))
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 11 Joulu 2007, 01:40

Daer

Daer katseli Zhiu käveli yhden luokse. Daer päätti olla sivussa ettei Zhiu huomaisi hänen todellista ulkomuotoaan.
"Me haluttaisi tapella kun on niin tylsää ja mikä täällä haisee? Ihan kuin jokin mädäntynyt ruumis. Tyttö sanoi yrittäen olla haistelematta. 'Nyt olen pulassa.' Ajatteli Daer. Daer otti muutaman askeleen taakse päin.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 11 Joulu 2007, 14:58

Zhiu katsoi tyttöjä hölmistyneenä. "Te? Te haluaisitte tapella minun kanssa?" uros sanoi painavalla äänensävyllä. Ja jatkoi: "Minulla ei ole aikaa teidän hölmöihin tappeluihin, olime Daerin kanssa ajatelleet juuri lähteä muualle... Ja ette te minua kuitenkaan voittaisi" Zhiu sanoi jo hieman kyllästyneellä äänellä naaraille.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 11 Joulu 2007, 16:43

Daer

Tytöt päättivät lähteä kun alkoi ruveta haisemaan pahalle paikka. Ne lähtivät kiireen vilkkaa pois paikalta. 'Sinne menivät ja toivottavasti eivät tule takaisin.' Daer ajatteli.
Daer päätti muuttua koiraksi ja koki hitaan muodon muutoksen mutta huomasi että aurinko oli pilvessä ja hänellä ei ollut kaapua päällä kun kuolleisuus näkyi hänen ruumissaan ihmisenä ja koirana pimeän aikaan pakonomaisesti.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 11 Joulu 2007, 16:47

Zhiu katsoi Daeriin päin ja kysyi: "Joko lähdetään katselemaan minun reviiriä? Tämä ei ole kovinkaan iso paikka". Sitten Zhiu huomasi miten Daer taas muuttui koiraksi, ja oli jälleen hämillään, muttei peloissaan. "Tykkään sinusta enemmän koirana. Tuntuu että ymmärrät minua paremmin koirana" Uros sanoi ja katsoi taas daeriin päin.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 11 Joulu 2007, 16:59

Daer

"Voisihan sitä lähteä ja keneltä sait hallittavaksesi tämän pikku alueen. 'Utelias nuorukainen todellakin siitä voi olla hyötyä monessakin asiassa.' Daer mietti innostuneena.
"Pidät minusta en ole kuullut noita sanoja pitkään aikaan, niin saattaa ollakin ja voisin pitää yhdellä ulkomuodollani vieraat poissa." Daer sanoi köhisevällä äänellä.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 11 Joulu 2007, 17:03

"Joo! Tule, haluan ehdottomasti näyttää sinulle kotini, siis paikan jossa viettelen enimäkseen aikaani." Zhiu sanoi ja hämmästeli, ettei kukaan ole koskaan sanonut Daeria mukavaksi tai muuta vastaavaa. ´Millainenkohan se hänen muoto on...´ valkoinen uros mietti, mutta samalla hymyili Daerille innokkaalla hymyllään. "Noh, mitä vitkastelet?"
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 11 Joulu 2007, 17:14

Daer

"Mukava paikka varmaan kotisi se paikka." Daer sanoi lempeällä äänellä. 'Pitää minusta näköjään aika paljon sen näkee hänen silmistä.' Daer ajatteli vähän kummastuneena. "Vai että haluaisit nähdä todella miltä näytän ja siinä on syy miksi olen elänyt pitkään." Daer puhui kieli roikkuen suusta.
Daerin turkki alkoi muuttua mädäntyneen näköiseksi ja luita alkoi näkymään. "Minua kutsutaan toisella nimellä ruttokoiraksi." Daer sanoi nauraen.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 11 Joulu 2007, 17:20

Zhiu käveli päin hänen kotiaan Daerin vierellä. Hän vain hymyili sitä kuinka hyvän kaverin oli löytänyt. "Niin se on tosi kiva paikka mielestäni..." Uros sanoi ja katsoi taas Daeriin päin ja pian hänen kasvoilleen nousi kuvotusta kuvaava ilme, kun tämä näki mädän ja luut hänen ruumiissaan. "Hyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! en ole koskaan nähnyt noin iljettävää koiraa!" Zhiu sanoi ja häntä etoi Daerin ulko näkö.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 11 Joulu 2007, 17:34

Daer

Daer käveli Zhiun vierellä ja kuunteli kun tämä puhui. Innostuneena mihin tämä mahtaisi viedä. Daer näki sivuvilkauksella tämän ilmeen. Kuullen tämän huudon.
"Niin poikaseni tämä on hinta pitkään elämisestä ja siksihän kukaan ei pidä meistä pimeän kultin jäsenistä kaukaisilla mailla." Daer sanoi huokaisten.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 11 Joulu 2007, 17:46

"Noh... Jos et oo usein tuon näköinen, niin se on hyvä..." Zhiu sanoi. He tulivat Zhiun kotiin. Siellä oli kevät. Kukkia kasvoi, ruoho vihersi vieläkin viileänä. Lehdet olivat taydessä terässä. "Täällä minä vietän aikaani. Ja täällä on minun "pesä"" Uros sanoi vilkaisten pahalta haisevaa koiraa. Zhiun makuu paikka oli varsin pehmeän näköinen. Siinä oli linnun höyheniä. Lintujen, joita Zhiu oli metsästänyt, niistä hän oli repinyt sulat pois ja laittanut ne itselleen pediksi. "Mitä pidät?"
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 11 Joulu 2007, 17:56

Daer

"Niin todellakin mutta en mahda sille mitään kun satun muuttumaan pimeän aikoihin." Daer puhui ja muuntautui takaisin harmaan väriseksi koiraksi kun aurinko paistoi. 'Päätti sitten esitellä petinsä minulle.' Daer ajatteli hymyillen.'

"Nätti nukkuma paikka, et taida olla tekemisissä tyttöjen kanssa kun välttelet niitä ja olen nyt normaali." Daer sanoi hauskalla äänellä.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 11 Joulu 2007, 18:20

Zhiu oli tyytyväinen että Daer tykkäsi hänen nukkuma paikastaan. "En ole tyttöjen kanssa tekemisissä... niistä on vain haittaa. Niin minä ajattelen." Ja olet paljon kivemman näkönen n itsesi näköisenä. Zhiu sanoi silmiään räpsytellen hassusti. "Ruetaanko nukumaan?" uros kysyi Daerilta väsyneenä. "On jo myöhä, ja minua väsyttää ihan kamalasti!" Koira sanoi. Tuskin se edes pystyi pitämään silmiään auki.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 11 Joulu 2007, 18:29

Daer

"Niin todellakin pidän mutta alkaa tulla pimeää taas, muutun sen myötä taas." Daer sanoi intoa huokuvalla äänellä. "Tytöistä ei ole aina harmia ne osaa parantaa niin jotkut." Daer jatkoi. Daer katseli kun Zhiu haukotteli.
"Nukutaanko me vai samassa pedissä vai?."
Dudeboy
 

EdellinenSeuraava

Paluu Metsä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron