Ken toiselle kuoppaa kaivaa se siihen itse lankeaa//Jester!!

Suurimman joen Meinradin ja suurimman järven Aodhán lähettyvillä aukeaa suoalue, joka tunnetaan nimellä Nenad. Suoalue on suuri ja vaihteleva, mutta varmaa on, että tulet suohon uppoamaan, jos liian syvälle ja liian varomattomasti kuljet. Suoalueella tuntuu alati olevan usvaa ja hämärää, vuorokaudenajasta riippumatta. Puhutaan, että suoalue on kirottu ja siellä liikkuu alkusotien aikaisia aaveita.
Varsinaisia muita soita Quinn metsästä ei löydy, ellei satunnaisia vettyneitä alueita lasketa.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja jester » 20 Joulu 2011, 00:06

Vaikka Shashi ei erikoisemmin välttämättä vieraista pitänytkään, ei tämä ollut voinut jättää nuorta makaamaan tajuttomana iltaa kohden viilenevään säähän. Sitä paitsi, naga tuntui muodostaneen tavan kutsua kaiken maailman vieraita kotiinsa. Ehkä tämä kieltämättä oli hieman yksinäinen pelkkien korppien seurassa. Joten naga oli sitten kantanut puolidemonin korpeista välittämättä mökkiinsä ja laskenut matalaa ruokapöytää ympäröiville värikkäille tyynyille. Molemmat vanhemmat linnut olivat protestoineet käytöstä varsin äänekkäinä, eivätkä ne vaikuttaneet suuremmin pitävän demonista. Kolme nuorempaa seurasivat uteliaina ja hiljaisina sivusta. Tietämättä kuinka kauan toinen olisi tajuttomana, Shashi siirtyi pajan puolelle laittaakseen kuumaa teetä pannuun kiehumaan tulen ylle. Ainakin toinen saisi herättyään jotain lämmintä juotavaa. Itse asiassa loppujen lopuksi mies oli koonnut pöydälle lämpimän teen lisäksi pientä syötävää, kuten erilaisia suolattuja lihanpaloja sekä sokeroituja hedelmiä. Toinen saisi valita itse kumpia haluaisi syödä. Varoittava vilkaisu korppeja kohti sai myös linnut pitämään nokkansa erossa herkuista. haluamatta häiritä puolidemonia, naga siirtyi itse pajan puolelle.

Tosin kauaa Shashi ei saanutkaan töitään jatkaa, ennen kuin yksi kolmesta mökin puolelle jääneistä korpeista lennähti pajan puolelle.
Riiviö herää, herää
Kuului ilmoitus kun musta lintu kaarsi pajan ympäri ja istahti sitten nagan olkapäälle.
Herää
Shashi hymyili korpin vahvistaessa vielä sanomaansa nyökkäyksellä. Mies siirsi työnsä syrjään ja nousi paikaltaan hieman venytellen, ennen kuin siirtyi sitten pajan ovelle. Mökin puolelle päästyään Shashi huomasi puolidemonin kierähtäneen tyynyiltä lattialle ja makaavan yhdellä mökin lattian harvoista matottomista kohdista. Tai nyt itse asiassa istuvan.
Oletko jo hereillä?
jester
 

ViestiKirjoittaja Nya » 20 Joulu 2011, 11:24

Taka

Nuorukainen katsoi nyt Shashia hetken ja pudisti hiemab päätään herätäkseen todellisuuteen. "Juu... Olenhan minä hereillä." Taka hymyili ja nousi lattian tasolta ylös seisomaan. Hän tutki katseellaan taloa ja sen sisustusta. Pöydällä näytti olevan katettu kaikki valmiiksi. "Taisin olla melko painava kantaa? Kiitos kuitenkin." Taka kiitti ja jäi sitten hieman pohtimaan asioita.

Nuorukainen kertasi hiemab asioita mielesaään. Hän oli saanut "kohtauksen" ja pyörtynyt. Shashi oli kantanut hänet tänne ja hän oli sitten herännyt täällä. Shashin kodissa. "Oikein mukavan näköinen koti sinulla." Taka kommentoi ystävällisesti ja käveli heman puutuneilla jaloillaan. Hän hieman venytteli ja katsoi sitten ulos. Vetäen ilmaa keuhkoihinsa ja kääntyien nagaan päin. "Toivottavasti et säikähtänyt kun pyörryin. Johtuu menneisyydestä." Nuorukainen kohautti olkiaan ja istahti sohvalle. Hän katsoi eteensä ja mietti vielä hetken.
Taka kääntyi katsomaan Shashia. Hän tutki katseellaan käärmemiestä ja sitten korppeja. Olisi voinut vaikuttaa siltä, että hän oli hieman epävarma missä oli. No Taka oli nyt vielä vähän pökeröinen ja hiroi ohimoitaan lievittääkseen päänsärkyä.
Nya
 

ViestiKirjoittaja jester » 22 Joulu 2011, 21:27

//Vaihdoin pelin Metsään, kun kerran Shashin mökki on siellä eikä suolla. Täältä löytyy.
jester
 

Edellinen

Paluu Suoalue Nenad

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron