Vanhan talon vesihana aka. Ikane

Paikka pelaajaesittelyille. Kerro itsestäsi mitä lystäät, mutta pakko ei ole. Kuitenkin, onhan se aina hauska nähdä, minkälaisia ihmisiä tänne on eksynyt!

Valvojat: Crimson, Ivy

Kansalainen
Kansalainen

Viesti Ti Kesä 27, 2017 10:53

Vanhan talon vesihana aka. Ikane

Kuka? Ikane, irl Ida
Mistä? Savonmualtahan sitä ollaan! Tuuppa vuan huastelemmaan... (lol en oikeasti viännä savvoo kuin korkeintaan puhuessani)
Milloin? Vuodesta 1997 on maailma nauttinut läsnäolostani.
Kenen kanssa? Asun oman hauva-vauvan Valon (paimensukuinen lapinkoiranarttu) kanssa poikaystävän nurkissa ainakin kirjoitushetkellä.

Olen horoskoopiltani härkä, ja koen sen osana identiteettiäni. Aamulla revin kappaleiksi sen joka herättää kesken unien, mun ruokaan ei passaa koskea ja oon yleensä aika rento ja lunkki tyyppi. En jaksa suuttua, mutta saatan ärsyyntyä asioista. Sitten pitää ottaa vähän pidemmät siimat vaan käteen. Sukulaiset jo osaavat välttää katsekontaktia ennen aamuyhdeksää ja aamiaista! XD En usein sano asioita ihan niin jäykästi kuin useimmat ehken tekisi, koska mun mielestä on kivempaa olla kiva.
Ruoka on erityisen kiva juttu jota pitäisi olla paljon ja aina. Mieluiten aina sitä herkullista vain. Olen perso leivonnaisille, mutta mikään ei voita alkuperäisiä nallekarkkeja, kiinalaista noutopöytää ja Oreo-shakea, sopivine virvokkeineen, tietty. Tykkään myös laittaa ruokaa ja leipoa, sekä tehdä muita kotihommia - tosin vain jos itse haluan. Älä edes yritä pakottaa.
Hikoilu ei yleensä inspiroi ja tykkään olla puhtaissa vaatteissa puhtaana... niin kauan kunnes meen tallille, koiran kanssa metsään tai telttailemaan. Olen siis tehnyt lajinvaihdon, ennen tanssin balettia ja nykytanssia 5 vuotta (oheisineen meni joku 11 treeniä viikossa v2016 keväänä...) mutta jalat sanoi poks niin otin sitten lepoa. Kunnes rupesin heppailemaan. xD Tanssia jatkan ehkä syksyllä -17, jos oikea sääri ja polvi ovat kivuttomat ennen sitä kuntouttavaa treeniä varten.
Anime and games are life ja sillei. Olen ollut hidas katsomaan yhtään mitään viimevuosina, mutta tahti voi enää vaan parantua, eikös~ Tässä linkki MyAnimelistiin, jos kiinnostaa. Steam on paras kaveri, ja sieltä löytyy niin indiepelejä (mm. StardewValley), fantasiahöttöä (Skyrim bae), masokistille sopivaa sisältöä (Dark Souls/prepare to die, jne) kuin myös hehkutettua keskeneräisyyttäkin (The Witcher saga). Steam tosin otti nyt lomaa ja ratkon parhaillaan sen ongelmia, liekö saanu tarpeekseen mun kirjaston sisällöstä.
Musiikki on hyvin suuri osa itseäni, vaikka en soitakaan mitään. Olen suihkuesiintyjä! xD Tykkäilen muunmuassa seuraavista: Seether, Sonata Arctica, Placebo, Eurielle, First Aid Kit, Ed Sheeran, Scandal, Shinedown, Rise Against, sekä satunnaiset kappaleet jotka on vaan sikahyviä, ihan sama kuka ne esittää.
Vanhan talon vesihana? Juontaa juurensa siis siihen, kun olen varsin ailahteleva pelitahtini suhteen. Joskus vastaan vaikka onlinessa useamman päivän ajan, joskus menee yli kuukausi. Saa tökkiä pyllystä jos ahistaa.
Sanoitko siis koira? Juu, perheeseeni tuli hauva-vauva Valo, pieni paimensukuinen tyttö ♥ Äitin silmäterä, ja mun vanhemmatkin ovat ihan rakastuneita, ja sisko hoitaa tätivelvoitteita. Herkkua on maksamakkara ja kuivattu kana!
Piirtelen ja maalailen silloin tällöin, mutta se on jäänyt ajan saatossa vähemmälle. Nyt yritän taas saada sitäkin tehtyä lisää ihan jo terapeuttisena asiana. 8D Alustana on käsin tehdessä Windsor&Newtonit, Derwentin kynät, Sakura finelinerit ja Copiceja muutama tussi ja seepialiner. Diginä mennään Wacomin Intuos 4L mallilla, varapöytä Bamboo Special Edition on siirtynyt siskoni haltuun. Ohjelmana nyt vain Krita Studio, haaveissa hankkia jokin "parempi", jos rahat joskus antaisivat periksi.
Valokuvaan myös ahkerasti, eniten tapahtumissa (estekisat, koiranäyttelyt, häät, festivaalit...) ja yksityisjuhlissa. En tee sitä työkseni, vaan ihan harrastelen. En ole kovin hyvä mutta suunta vain ylöspäin, eikös! 8D Laitteistona jalustan lisäksi Nikonin D3100, 18-55mm kitti sekä Tamronin 70-300 AV VR USD zoomi.

Päivittelen ittestäni sitten lisää, jos ja kun esimerkiksi opiskelupaikka tulisi, harrastukset etenee tai valloitan maail-- siis vakavoidun maallikoksi. Eikun mitä.
Tack och vi ses! Leikki leikkinä en puhu svenskaa lähes ollenkaan. Unohtunut mokoma. If you wish, we can also try something in English - although, be warned, my skills in the said language are somewhat terrible.
Doozo yoroshiku~!!
Sudella on suden luonto, ja syömmetön sus' se vasta vaarallinen on.
Ei hän saanut lainaksi vapautta, vaan syntyi siihen aamutähtien alle.

Korpimetsän kuiskinnasta, maasta mustien muistojen
pimeydestä pihkaisesta, tuoksusta tunturin tuulen
löysin sinut ja vapauden.

Monarkki

Viesti Ti Kesä 27, 2017 11:51

Re: Vanhan talon vesihana aka. Ikane

AAAH. TAHDON NÄHDÄ HAUVAVAUVASTA KUVIA JOOOKO?
Also Krita ftw. Tho just ostin itte Clip studio paintin kerta oli alessa, mutta KRITA ON SILTI AWESOME. Ja mitä tulee sun anime listaan, pylly ku siel on niin paljon mitä mä oon aina halunnu kattoo. Osaatko lonkalta heittää jtn suositusta? 8)

Kansalainen
Kansalainen

Viesti Ke Kesä 28, 2017 9:16

Apua näitähän luetaan! 8D HAUVAVAUVASTA TULOSSA KUVIA JES SÖÖR!
Hei fellow Kritaihminen! Se on kyllä uskomattoman hyvä ohjelma verraten siihen miten kevyt se on (rip menin ennen photoshoppi 8:lla joten kaikki pyörii hyvin siihen verraten)! Clip studio paint kuulostaa kanssa kivalle, pitääpä tutustua! Varaohjelma on aina hyvä olla hollilla, kun ei sitä ikinä tiedä jos ohjelma korruptoi itsensä. :'D
Ja apua öööh animee. Siis ainakin noista mitä oon kattonu voin muutaman kivan heittää! (Näitä on joku 60 jo täällä halp) En nyt tiedä onko jotkut nimet jo sulla katottu mutta tässä tulee: Re:Zero jos haluat lähes kusta housuusi koska juonenkäänteet; Ookami Kodomo no Ame to Yuki on vaan pakko katsoa, se on meikäläisen lempianimeleffa ikinäkoskaan ja itken jo kun ajattelen; No.6 on ihanan erilainen ja poikarakkaus passaa aina, kuten toki Yuri!! On Ice ja kumppanit; Madoka Magica on raskas katsoa ja todella synkeä, mutta tuo aikalailla kauniin tarinan esille ja animaatio on upeaa; Koe no Katachi on jälleen katsomisen arvoinen animeleffa, superihana animaatio; Haikyuu sai mut innostumaan urheilugenrestä Free!:n kanssa joten ne; 07 Ghost on jälleen poikarakkautta ainakin rivienvälistä ja ihan kivaa katottavaa; klassikkona mainittakoot Cowboy Bepop joka kaikeksi ihmetyksekseni olikin aikas kiva. Jätin nyt suosiolla Ghiblin ja Fullmetal Alchemistit pois koska ne kuuluu jo oletuksena mukaan. >:D Tässä "muutama" kiva! Oon aika vaihtelevasti pisteyttäny ite niitä sinne listaan, koska vaikka jonkin animen tarina on kiva niin toteutus saattaa jättää paljon toivottavaa, tai vastaavaa. Poikkeuksetta listassa kympin animet on sokeria makuhermoilleni! >3<

JTP

Kansalainen
Kansalainen

Viesti Ke Heinä 19, 2017 9:19

Ikane kirjoitti:my skills in the said language are somewhat terrible.

kas! huomasinpa virheen tekstissäsi, ajattelin vaan mallikansalaisena ilmottaa, että on sulta menny sormien läpi tällänen virhemaininta! ;)
In the ruins they stand, a guardian without anyone left to guard.
Like a broken vessel or a dull sword, useless.
But they know that life can be cruel, it can be hard.
So if someone can rise, it's they, even when the fight is endless.

Kansalainen
Kansalainen

Viesti Ma Elo 14, 2017 4:55

Valovauva (9vko)

Valo pikkuinen (noin 4kk)

Tässä meidän karvapyllyvauva, mamman mussukka, äitin rakas <3

Paluu Esittele itsesi