Crimsoni

Paikka pelaajaesittelyille. Kerro itsestäsi mitä lystäät, mutta pakko ei ole. Kuitenkin, onhan se aina hauska nähdä, minkälaisia ihmisiä tänne on eksynyt!

Valvojat: Crimson, Ivy

The Saviour
The Saviour

Viesti Ti Syys 13, 2011 12:56

Crimsoni

Kutsuvat minua monella eri nimellä, joskin tunnetuimmin ja paremmin hulppeimmalla taiteilijanimelläni, R (Ryosuke/Ryoyichi = Ryo = R. Repikää siitä). Tottelee nykyään myös nimeä Crimson tai Crim. Oikealta nimeltä sitä saa kutsua Sonjaksi, jos nyt ihan välttämättä halutaan.
Syntynyt keskellä yötä, syyskuun 17. päivä vuonna -92.
Levinneisyys tämän uniikin otuksen kohdalla ompi hämeenlinna, mutta sen saattaa myös tavottaa matkailemasta ympäri suomea toisinaan.
Skype löytyy kun iskee hakuun Ryoyichi, josta siellä vissiin on näkyvissä kaunis nimimuunnokseni R. Mut saa lisäillä, kunhan vaan mainittette keitä otuksia olette. Koska muuten mä blokkaan kaikki tuntemattomat~

Harrastan piirtämistä, kirjottamista, dataamista, pelaamista, koodaamista. Olen hyvin musikaalinen, soitankin pianoa, ja toteutan tätä harrastusta lähinnä omalla kosketinsoittimellani. Uneksin kyllä flyygelistä. Tahtoisin myös huuliharpun.

Me likes
- Pelikonsoleista. Peleistä, konsolilla ja tietokoneella. Hyvin monenlaisia genrejä tulee pelattua, sillä mitään en varsinaisesti vihaa. Suurimpia suosikkeja on varmaan roolipelityyliset, fantasia/vanhempaan aikaan sijottuvat seikkailut, strategia ja kamppailupelit. Final Fantasyt ja Castlevaniat ftw!
- Eläimistä
- Harmaan sävyistä. Eläisin mielelläni mustavalkofilmillä.
- Hiilestä
- Syksystä ja talvesta
- Kulmikkaista asioista
- Musiikista, millaisena raitana tahansa.
- Kimono tyylisistä aamutakeista
- Pimeydestä
- Ruuasta
- Oluesta, kahvista, viinistä.
- Painajaisista sillä omalla ihanalla tavallani.
- Leffoista
- Roboteista, Mechasta rakastan kaikkea mekaanista. Ja steampunk!
- Barokki ja Rokokoo aikakausista. Yleensäkin vanhoista asioista.
- Taiteesta yleisesti. Missä muodossa tahansa, millaisena tahansa.

Me hates
- Huumorintajuttomat, valittavat, tylsäntyperät ihmiset
- Ötökät
- Keltainennnnnnnnnnnnnnnn
- Stereotypiat
- Lämmin ilma. Palelen mielummin, kuin paistun.

Luonteeltani olen aika hiljainen oman tieni tallaaja. En kaipaa useimmitenkaan seuraa vaan viihdyn paremmin omassa ylhäisessä yksinäisyydessäni ja saadessani tehdä jotain itseni mielestä mukavaa, mitä se nyt sitten ikinä onkaan. Arvostan todella niitä, jotka uskaltaa tulla rohkeasti puhumaan ja tutustumaan meikäläiseen. Musta saa helposti hyvän ja luotettavan kaverin, jos hommat menee yksiin \o/
Olen myöskin hyvin huumorintajuinen ja aika usein tulen keskusteluihin sisään vitsillä ja hirnuen. Samalla mun huumorintaju on varmaan niin kieroutunutta ettei kukaan tajua mua ja juttujani aivan täysin välillä, mutta sepäs ei minua haittaa, DEAL WITH IT. Olen myös aika lapsellinen. Pukeudun mustaa. Vaan mustaan. Harvoin viitsin jotain värikästä päälleni laittaa. Hiukseni ovat myös mustat, ja kajaali on parhain. Olen pieni ja minulla on pienet jalat, koska sehän oli niin tärkeä yksityiskohta mainita. Tykkään kaikesta kiiltävästä, erityisesti jos se jokin on väriltään jotain hopeisen harmaata! Koruista en niinkään välitä, paitsi sormuksista.

Roolipelaus taustaa on kertynyt aika monta vuotta jo. Aloitin legendaarisesti koiraroolipeleistä - ja siitä sitten eteenpäin eksyin fantasiaroolipelien pariin. Olen pelannu lukemattomissa erilaisissa paikoissa, joista suurin osa on kuitenkin lopettanut joko ennen tai jälkeen paikalta poistumiseni. Olen myös pelannut tnf:ssä kaksi vuotta aikaisemmin ennen uudelleen areenalle astumistani täällä, höhö.

Kysymyksiin vastaan mielelläni, jos jotain jäi auki.
Kiitän ja kumarran o7
Viimeksi muokannut Crimson päivämäärä Ke Loka 09, 2013 9:56, muokattu yhteensä 20 kertaa
MY NAME IS CRIMSON, FAMED SOLDIER OF NIGHTMARES, AND I AM HERE FOR DINNER
---
IRIADOR MIR VALDOREN - DELATHOS N'DRAYER - JACKALOPE - ARETH CÚTHALION - ATREVAUX ARGENTEUS - SHYVANA - NOEL ARTANIA - LORYTHAS - WYRIUS - NESSAYA ANERITTE - QIRA A'DARUIL - OMANIRON
---

Elä pelkää ottaa yhteyttä yksärillä, jos peli kiinnostaa missään muodossa o7

Monarkki

Viesti Ti Syys 13, 2011 1:32

Warcraft III

New troll here~

The Saviour
The Saviour

Viesti Ti Syys 13, 2011 1:34

Damn you catch me~
---
IRIADOR MIR VALDOREN - DELATHOS N'DRAYER - JACKALOPE - ARETH CÚTHALION - ATREVAUX ARGENTEUS - SHYVANA - NOEL ARTANIA - LORYTHAS - WYRIUS - NESSAYA ANERITTE - QIRA A'DARUIL - OMANIRON
---

Monarkki

Viesti Ti Syys 13, 2011 1:43

Oletko sinäkin viettänyt yksinäisiä iltoja pelaten Warcraft kolmosta vain jotta voit klikkailla niitä hahmoja ja kuunnella mitä ne sanoo?

The Saviour
The Saviour

Viesti Ti Syys 13, 2011 1:50

Kysytkin vielä .. totta hitossa olen <3
---
---

Monarkki

Viesti Ti Syys 13, 2011 1:54

<3 Ihanaa etten ole ainoa!

The Saviour
The Saviour

Viesti Ti Syys 13, 2011 1:59

Se on hyvää ajanvietettä! Hyvää ajanvietettä myös itse pelin aikana vaan alkaa klikkailemaan niitä tyyppejä ja naureskella niille. Sitten tajuaakin että oho vihollinen on tuhonnut puolet kylästäni sillä välin kun olen naureskellut jollekin örkki gruntin höpinöille <3
---
---

Monarkki

Viesti Ti Syys 13, 2011 2:36

LOL NIIMPÄ!

WhosYourDaddy
AllYourBaseAreBelongToUs

The Saviour
The Saviour

Viesti Ti Syys 13, 2011 3:39

Ehei se noin mene vaan --!

SomebodySetUpUsTheBomb
---
---

Viesti Ti Syys 13, 2011 4:06

Warning ! Lissään siun mesen ihtelleni. Minttukitty@hotmail.com Please dont refuse

The Saviour
The Saviour

Viesti Ti Syys 13, 2011 4:08

Nöy Pröblem ! Lissäele poes voon x)

Ohhoh kuulostipa joltai siansaksalta hahhah~
---
---

Monarkki

Viesti Ke Syys 14, 2011 12:14

Moninpelaaminen tapahtuu Battle.net-palvelun kautta. Siellä pelaajat voivat keskustella keskenään, liittyä satunnaisesti peliin tai vaikkapa pelata fanien tekemiä Warcraft III -kenttiä.

Pelaajat voivat taistella keskenään tai jopa tiimeinä toisiaan vastaan. Yksi ottelu onnistuu maksimissaan 12 pelaajan kesken.

Jos ikinä onnistun saamaan tuon toimimaan niin olisiko mahdollista pelailla sun kanssa?

The Saviour
The Saviour

Viesti Ke Syys 14, 2011 12:22

No mikä ettei :O Pitää vaan keksiä miten sais tuon jutskan toimimaan siihen liittyen .. ja toisena .. missä on mun warcraftin cd ;_____;

Varotan jo etukäteen että olen huono jos koskaan päästään kahdestaan pelaamaan <3
---
---

Monarkki

Viesti Ke Syys 14, 2011 12:24

EEEEEEEEEEEEEEH <3
No joo, en mäkään oo kummonen pelaaja ilman koodeja 8DDDDDD Kehitetään ittemme super hyviks ja si mennään pwnaan jotain muita surullisia sieluja yhdessä.

The Saviour
The Saviour

Viesti Ke Syys 14, 2011 12:32

NJEEEEEEEEEEEEEEEEH <3

Mitään koodeja tueta XD
Itsehän en ole koodeilla pelannut varmaan koskaan warcraftia~ .. Age of Empiresiä senkin edestä <3

Tuli mieleen hieno kun pelattiin kaverin kanssa kerran kahdestaan niitten langattomassa verkossa warcraftia .. no otettiin sitten normal botti vastustajat vastaan ja nämä tuhos meidän molempien kylät aivan kybällä .. ainoa pelastus oli pieni saari metsikön takana minne ei päässy ku lentämällä eikä kukaan tajunnu sitä sieltä ja arvaa vaan vallotettiinko se ja voitettiin sen avulla koko peli X'D <3 oli hieno~

Mutta enemmän kuin mielelläni pelailisin tuota kanssasi .. pwnaus suunnitelmasikin kuulostaa perkeleen hienolta. Jossain vaiheessa sitten ylletään jonkun tuntemattoman ranking tilaston ykköseksi !

Onko sulla muuten The Frozen Throne lisäosa vai pelaatko ilman ?
---
---

Seuraava

Paluu Esittele itsesi