Ay/Kuu

Paikka pelaajaesittelyille. Kerro itsestäsi mitä lystäät, mutta pakko ei ole. Kuitenkin, onhan se aina hauska nähdä, minkälaisia ihmisiä tänne on eksynyt!

Valvojat: Crimson, Ivy

Ay

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ke Syys 17, 2008 8:12

Ay/Kuu

Nick: Yleisesti Ay eli kuu suomeksi. Mutta käytän muitakin nikkejä, kun tylsistyn helposti. Eli tääläkin voi vaihtuu joskus, kun siihen mahdollisuus.
Muuta Ay nickistä se on tataaria/turkki. Tatataariksi ja Turkiksi tarkoittaa kuuta. Muutenkin se on on lyhenne nimestäni. Sen minä jätän arvoituksi.
Ikä: Tällä hetkellä 18, mutta parikuukauden päästä 19 et ollaan jo niin vanhoja.

Ulkonäkö vaihtelee todella paljon jo hiusten leikkuulla. Musta hiukset ja ruskeat silmät. Erittäin pieni ihminen alle 160cm. Helposti sanottuna pieni ja pyöreä. Kuitenkaan en ole lihava.

Ropettanut kaksi vuotta ja puolisen kohta. Itsellä on kaksi rope paikkaa Red Norht ja Brother of the Horses. Muuten ropetan muualla ja yhdestä niistä olen mode.
Sosasiaalinen ihminen, mutta joskus viihtyy yksin. Erilaisia musiikkii voi kuunella, muttei jazzia. Katsoo todella paljon tv ohjelmia ja erittäin elokuva fani. On monta elokuvaa mistä pitää niin en oikein jaksa luotella. Huono nimi muistu, mutta näkö muisti hyvä. Rakastaa urheilu, vaikkei välillä jaksa mennä ulos juoksemaan tai kävelemään. Muutenkaan en oikein ehdi urheilla paljoakaa. Mitä olen harrastanut; 6 v. uimahyppyä, 3 v. ratsastus ja puolisen vuotta salibandyä. Tällä hetkellä on ehkä ratsastus ja ammuntaa (Ilmakivääri ja ilma pistooli).
Olen joutunut mennä sairaalaakin harrastuksen aikana ainoastaan uima hypyssä jo lämmittely vaiheessa (Kantapään murtuminen tuli kummallekin jalalle). Ratsastuksesta olen tippunut monesti alas. Lyöden pääni seinään, että taju meni pois hetkeksi. Pahiten missä itse kauhuistuin oli se, että jäin hevosen alle siis hevonen makasi minun päälläni.

Monarkki

Viesti To Syys 18, 2008 12:07

Minkälaisista elokuvista pidät? kauhu? Itse rakastan kauhu leffoja, niitä on kiva vertailla keskenään >8]
Olisiko mahdollisuus saada linkki ropeihisi? Uteliaisuus heräsi ^-^

Ay

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Syys 18, 2008 3:25

Red Norht ei ole onneksi kauhua ja samoin Brother of the Horses. Minä en pidä kauhu elokuvista, mutta pystyn katsomaan niitä päiväs aikaan. Paras kauhu elokuva oli se missä jokin rymä meni autiolle saarelle pitämään hauskaan. Porukasta yksi omisti sielä mökin tai oli hänen vaarinsa. He ei tiennyt mitä saarella on tapahtunut, kun he menivät. No sitten alettiin juosta koiria pakoon, koska koirat olivat ihmissyöjiä. Saari oli koe alue missä testattiin koirilla. Sitten tuli kiirre juosta koiria pakoon. Tai sitten mikä silmä elokuva se oli myös ihan ok kauhu elokuva.

Monarkki

Viesti To Syys 18, 2008 4:05

hmm, empä ole tuosta kauhuleffasta kuullut, mutta silmä kuulostaa tutulta jos meinaant "the Eye" kauhuleffaa.. mutta kumpaa niistä? Amerikkalaiset tekivät korealaisen (?) kauhuleffan pohjalta oman version (kuten Ringistä ja Kaunastakin). Itse en oikein tykkää amerikkalaisista covereista, ei amerikkalaiset osaa tehdä salaperäistä kauhua..

Ay

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Syys 18, 2008 7:31

Se koira elokuva oli minkä minä näin oli amrikkalainen pohjainen.
Jos siinä nainen oli aluksi sokea sitten sai näön takaisin, mutta samalla näki muutakin ja lopussa menettää näönsä, josse on The Eye elokuva tyyppinen? Uskoisin se oli se sitten.
Hirvein on varmaakin kuitenkin piraja elokuva/toiminta. On nähnyt erilaisia hirveitä kauhuja, mutta ei tiedä oikein niitten nimeä.

Ay

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ke Tammi 07, 2009 5:49

Kuolleiden maa
Maa missä hahmosi saavat elää entisen foorumien kuoleman jälkeen.

Paluu Esittele itsesi