Jumal Velho
Crimson
Olen syntynyt -92, ikää siis lähemmäs 30 vuotta. Asustelen Tampereen suunnilla mieheni ja karvapallojen, kissan ja koirani kera meidän unelmakämpässä, jossa ollaan nyt majailtu muutamisen vuosi jo tämän kokonpanon kesken. Koulutukseltani olen it-tradenomiksi opiskellut, kuitenkin koodailun ja sen sellaisen ohjelmoinnin ollen jäänyt pitkälti harrastukseksi nykyiseltään. Työskentelen freelancer-artistina atm, joten voisin väittää artin tekemisen olevan varsinainen työni siinä missä myös intohimo ja harrastus.
Oon tämmönen hiljainen mustiinpukeutuva mörkö, saa tulla juttelemaan missä vaan jos siltä tuntuu! Parhaitenpa mut tavottaa varmaan discordista nykyiseltään NoblessePrime#1782.
Postailen toisinaan settejä myös tumbluriin lory_draws@tumblr.
Virallinen kanava artille ja mun jorinoille löytyy kumminkin twitteristä LoryDraws@twitter.
Toisinaan striimailen kans twitchissä, lähinnä pelejä, sillon kun on jotain katsomisen arvosta striimattavaa.
Ropetaustaa alkaa olemaan jo niin monta vuotta ja niin monesta eri paikasta, että voisin väittää olevani veteraani tässä touhussa. TNF:ään olen kuitenkin jämähtänyt varsinaisesti, joten missään muualla ropepiireissä mua ei oikeastaan tavoitakaan. Oon kova pelaileen roolipelien lisäksi myös videopelejä ihan nostalgisesta super nintendostani lähtien, pc pelailun taitaen olla nykyisin lähinnä sydäntä, vaikka meillä onkin konsoleita (niitä perinteisiä, kuin myös käsikonsoleita) huusholli täynnä. FFXIV on mun ikisuosikki ja vannottu maailma MMO pelien osalta, joten vinkatkaa jos kans pelailette ;3
Kysymyksiä? Pokee mua! Seuraa mua somessa! ♥
Kiitän ja kumarran o7