Rauhaton yö, part 3

Jos ja kun saat luvan astua kuninkaan saliin, on näky komea. Suurten, jykevien ovien takaa avautuu mahtipontinen, koristeellinen sali. Keskellä salia kulkee punainen matto, joka johtaa suoraan valtaistuinkorokkeen eteen. Koroke itse on noin kymmenen rappusen kivinen kokonaisuus, jonka ylimmällä tasanteella on koristeellinen, vankka valtaistuin. Kuninkaan istuimen vierestä löytyy paikka tuon puolisolle oikealta puolelta ja vasemmalta puolelta vielä yksi kuninkaallinen paikka. Kaksi muuta istuinta ovat hienoja, koristeellisia, mutta eivät niin mahtipontisia mitä itse päävaltaistuin. Valtaistuin koroke on salin peräseinällä. Seinä on koristeltu seinäkankaalla, johon on kirjailtu suuri, ihmisten vaakuna, sekä Scarlingtonin suvun vaakuna.

Salista löytyy penkkirivejä itse punaisen maton molemmin puolin, mikäli salissa joskus suurempaa tapahtumaa järjestetään. Salin oikealla seinällä on suuria ikkunoita ja vasemmalla seinällä löytyy muutama ovi sivuhuoneisiin, jotka sisältävät pienen, yksityisen ruokailutilan, strategiahuoneen, jossa asiaan kuuluvat henkilöt voivat keskustella valtakunnan tilanteesta kera karttojen, sekä pieni oleskelutila.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Joulu 2007, 17:31

Black&Kunkku&Lily

"woo, odotas hetki. Black mene hänen mukaansa varmuuden vuoksi" Harald sanoi pysäyttäen Ophelian ovella.
Black katsoi hölmistyneenä hetke, mutta nousi sitten ylös ja käveli Ophelian luo.
"HEI! minä tahdon myös!" Lily parkaisi nousten ylös.
"Lieneekö tuo nyt maailman paras ajatus..." Harald mietti.
"Olkoon tai ei, minä haluan nähdä hänet" Lily sanoi taas normaalilla äänellään, mikä merkkasi sitä että hän oli taas kuvioissa.
"Noh..." Harald aloitti "Olkoon sitten, mutta sinä et edes koske haltijaat, tuliko selväksi?" Harald sanoi heristäen sormeaan.
"Tuli tuli" Lily sanoi ja luikahti Blackin ja Ophelian ohi ovesta ulos.
Black katsahti ihmeissään Lilyn perään ja siirsi katseensa sitten Opheliaan.
"Katsokaakin ettei hän mene lähellekkään haltijaa" Harald sanoi ja kittasi lisää viiniä alas kurkustaan.
"Selvä se kuningas" Black sanoi ja piti ovea auki Ophelialle.

// tyrmään? //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Ivy » 13 Joulu 2007, 17:42

Ophelia

Ennen kuin Ophelai oli ehtinyt ulos ovesta, kuningas pysäytti hänet ja määräsi Blackin hänen mukaansa, ilmeisesti mahdolliseksi turvaksi.

Lily parkaisi tahtovansa myös mukaan, kuningas ei tainnut pitää ajatuksesta mutta hävisi väittelyn tyttärensä kanssa.
Ennenkuin Ophelia ehti liikahtamaankaan, Lily oli jo pujahatnut hänen ja Blackin ohitse ulos ovesta.
Ophelia katsahti Blackiin ihmiessään siinä missä Blackin oli katsahtanut Opheliaan.
Heidän tuli luvata ettei Lily menisi lähelle haltijaa, vaikka kuulemma olikin pahassa kunnossa.
"Me pidämme siitä huolen." Ophelia sanoi heti Blackin perään ja astui ulos ovesta.

//Joo, sinne. TÄÄ LIENEE HISTORIAN LYHKÄSIN VIESTI XD//
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

Edellinen

Paluu Kuninkaan sali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron