Paluu kotiin

Makuuhuoneita ja vierashuoneita sijaitsee linnan toisessa ja kolmannessa kerroksessa. Kuninkaallisten huoneet ovat prameampia mitä muut, mutta mikäli olet onnekas ja pääset viettämään yön linnan vierashuoneissa, tulet varmasti näkemään ja kokemaan luksusta.
Makuuhuoneisiin lukeutuu myös ensimmäisen kerroksen, sekä sivurakennusten palvelijoiden huoneet ja tilat, sekä muut mahdolliset oleskelutilat mitä linnasta löytyy.

Valvoja: Crimson

Re: Paluu kotiin

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Marras 2013, 18:54

// Niin, oikeasti Roswell vain tykkää ruokailla Henryn kanssa. Onhan Henry sen verran hurmaavaa ruokaseuraa. Ja osaa pöytätavatkin. Niin. Vieläkö se haluaa jotain linnalla demonin kanssa rällästää vai keskitytäänkö me vain Garrett pulassa peliin? Olen avoin kaikelle. Paitsi sinulle. En pyllistä //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Paluu kotiin

ViestiKirjoittaja Sands » 07 Marras 2013, 19:01

((Roswell opettaa demonien pöytätavat, niin. Ei Henry sitä temppua osaakaan. Ja sinäkin pyllistit, niin. Samahan se minulle, ei kyllä nyt juuri tällä hetkellä ole mitään sen erikoisempaa mielessä. Joku päivä peli Blackin kanssa ja joskus Henryn kanssa pitää käydä ulkona, mutta onhan tuolla vielä tuo Garrettkin.))
Avatar
Sands
Kreivi
 
Viestit: 1628
Liittynyt: 27 Elo 2010, 13:40
Paikkakunta: Vattavaivane lehemä

Re: Paluu kotiin

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Marras 2013, 19:05

// Henry haluaa ulkoilemaan siinä missä velho kaipaa seuraa. Ihan miten itse haluat. Mene pelastamaan Garrett. Mutta HENRY ON ISTUNUT JO TARPEEKSI AAAA. Onhan siitä jo vuosi. Bout. //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Paluu kotiin

ViestiKirjoittaja Sands » 07 Marras 2013, 19:45

((Liikaa pelejä, liian vähän aikaa. Jäjestetään jotain tässä joku päivä, kun laiskuus loppuu.))
Avatar
Sands
Kreivi
 
Viestit: 1628
Liittynyt: 27 Elo 2010, 13:40
Paikkakunta: Vattavaivane lehemä

Edellinen

Paluu Makuuhuoneet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron