Murinaa ja puhetta [sov.]

Quinn metsän halki virtaa pääasiassa yksi suuri joki, joka koostuu monesta pienemmästä. Pienemmät joet ja purot liittyvät aika ajoin tähän suureen jokeen, jota kutsutaan nimellä Meinrad. Meinrad laskee kaukaa pohjoisista aina etelärannikolta mereen. Sen matkalle mahtuu niin rauhallisia, leveitä väyliä, kuin valtoimenaan kuohuvia koskia. Meinrad virtaa myös Aodhá järven läpi, joka on Cryptin suurin järvi.
Meinrad on myös syyllinen suoalueeseen Aodhá järven lähettyvillä, joen tulvien aika ajoin muutenkin kostealla metsämaalla.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Dogster » 03 Elo 2010, 23:48

Dynamo

"Olen viimeinen...", fechi murahti tuon kommenttiin hänen veljistään. Flame, Burst ja Volume olivat jo kuolleet aikoja sitten. Tai karanneet. No sitähän fechi ajatteli koko ajan, joten tottakai se muuttui hänen puheenaiheeksikin koko ajan. Siis jos puhui lainkaan.
"Kuolleita. Jokainen veljeni.", Dymo mutisi vielä itsekseen, tuntien pientä katkeruutta ihmisiä kohtaan jälleen. Mitä pahaa he oliva tehneet? Ensin heidän vanhemmat tapettiin, ja sitten kaikki neljä orjuutettiin kerralla.

Nida toi sitten varsin järkevän pointin esiin, mutta Dynamo oli tällä hetkellä niin masentunut, että vain kurtisti nenäänsä.
"Jään tähän ja annan vaikka susien hoidella. Näin päättyy viimeisen fechin tarina, vaikka joskus olimme vahva ja itsenäinen rotu... Nykyään... Tsah. Olisi pitänyt karata satamaan ja yrittää päästä sinne mistä olen kotoisin.", punapää tuhahteli, ja nousi sitten kyykkyyn, istahtaen sitten hyvinkin ihmismäisesti. Vaikka Dymo olikin enempi koira, hän vihasi esittää koiramaisempaa kuin oikeasti oli. Käsi kävi raaputtamassa niskaa, ja melko kapinallinen katse kävi joessa.
"Minä käy enään kenenkään kimppuun, elleivät aio käydä minun kimppuun.... Paitsi jos käyvät tulella.", viimeisen kohdalla Dynamo virnisti hiukan väsähtäneesti, ja alkoi katsomaan sitten jalkaansa. Se oli vääntynyt, totta, eikä koira saisi sitä paikoilleen ilman apua. Apuva....

[[Dymolle löytyy hyvää kirjotusmusaa, toisin kuin muille hahmoille O.o]]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Dogster » 22 Joulu 2010, 13:13

[[Pistän pelin poikki, ilmoittelethan jos seura kelpaa vielä? ]]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

Edellinen

Paluu Joet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron