Murinaa ja puhetta [sov.]

Quinn metsän halki virtaa pääasiassa yksi suuri joki, joka koostuu monesta pienemmästä. Pienemmät joet ja purot liittyvät aika ajoin tähän suureen jokeen, jota kutsutaan nimellä Meinrad. Meinrad laskee kaukaa pohjoisista aina etelärannikolta mereen. Sen matkalle mahtuu niin rauhallisia, leveitä väyliä, kuin valtoimenaan kuohuvia koskia. Meinrad virtaa myös Aodhá järven läpi, joka on Cryptin suurin järvi.
Meinrad on myös syyllinen suoalueeseen Aodhá järven lähettyvillä, joen tulvien aika ajoin muutenkin kostealla metsämaalla.

Valvoja: Crimson

Murinaa ja puhetta [sov.]

ViestiKirjoittaja Dogster » 20 Maalis 2010, 11:58

Dynamo

Fechi nilkutti takajalkaansa samalla, kun käveli joenvierttä. Korvat olivat luimussa, ja huulilta pääsi pariinkin kertaan pienoinen inahdus. Aivan sama, vaikka joki solisi ihanasti vieressä, ja ilmat olivat lämmenneet, Dynamoa ei kiinnostanut. Jalka oli venähtänyt pahasti Dynamon ollessa jälleen metsästämässä isäntänsä kanssa... jokin oli mennyt pahasti vikaan, Dynamo oli astunut vika-askeleen, ja kierinyt pitkän matkan mäkeä alas. Ja Nigelhan ei ollut mukana, joten tuo tuskin tietäisi mitä rakkaalle koiralleen kuului, luuli varmaan Dynamon karanneen jonkun nartun perään... Ja siitäkös hän saisi satinkutia, kun palaisi. Dymo painoi korvansa lähes niskaansa vasten, ja nosti katsettaan sulasta lumesta suoraan taivaalle. Ja kaiken pahan päälle hän oli mennyt eksymään! Mitä vielä, haltiapataljoona hänen perässään?

Punapä huokaisi, eripari silmät seuraten veden kimmellystä, ja siirtäen sitten katseensa taas eteensä... Ja haistaen jotain. No hitto, siellä OLI haltia, jossain päin metsikköä. Dymo laskeutui neljälle jalalle hajun suuntaan, ja nosti häntänsä selän päälle. Murina kuului vaimeana kurkusta, mutta hampaat eivät vielä näkyneet... Ties vaikka tuo vain menisi ohi, eikä edes näkisi Dynamoa?

[[Eeli! \o]]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Eeli » 22 Maalis 2010, 21:37

LEONIDA

Nida oli päättänyt vaihteeksi vain kävellä metsässä. Siellä hän viihtyi. Hän katseli ympärilleen ja kuunteli joen rauhallista solinaa.
Hän istuitui hetkeksi heiluttelemaan varpaitaan aivan liian kylmään veteen. Hän nautti siitä erittäin paljon jostain syystä.
Lumi oli alkanut jo sulaa, ja jäälautat ajelehtivat verkkaisesti Leon ohi. Hän huvin vuoksi pyydysti niitä varpaillaan päästäen ne aina sen jälkeen menemään.

Lopulta hän pyyhki jalkansa kuiviksi viittansa liepeeseen ja laittoi kenkänsä takaisin jalkaan. Tuntuipa mukavalta kävellä taas ruohikolla, joka oli kyllä vielä hyvin märkää.
Hän oli pusikossa juuri menossa läpi, kun hän kuuli murinaa. Se oli vaimeaa, mutta Leo tarttui miekkaansa varovaisesti ja katseli jalkoihinsa jottei säikyttäisi pois sitä mitä siellä olikaan...

//noin. Siinä on nyt jonkin moista pätkää ja tynkään.
Eeli
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 23 Maalis 2010, 22:34

Dynamo

Ilmeisesti haltia oli pysähtynyt, ainakin hajusta päätellen. Dynamo ei aikonut ottaa mitään riskejä, se alkoi hitaasti peruuttamaan toisesta päin... Korvat olivat edelleen paljon puhuvan luimussa, ja murinakin jatkui vaimeana kurkussa. Mutta eikö kukaan ollut opettanut hänelle, että piti katsoa mihin astui? Dynamo nimittäin astahti suoraan jääkylmään jokeen, ja virta meinasi napata takajalasta kiinni. Se saikin otteen, ja Dynamo joutui alaselkäänsä myöten uintireissulle jääkylmään veteen. Muutamaa vingahdusta myöhemmin, hän sai vedettyä itsensä takaisin kuiville, ravistellen itsensä kuivaksi kuten.. noh, koirat konsanaan.

Fechi katsoi taakseen, ja tuhahti kovaan ääneen joelle. Pahus, kuka tuon tuohon pisti!? Jalat tärisivät kylmästä, ja häntäkin oli aivan jäähileissä... kiva jos flensunkin menisi saamaan tästä hyvästä! Miksi hän oli edes jokeen... Dynamon ajattelu katkesi tuossa kohdin. Aivan, haltia, pusikossa! Fechi veti korvat taas luimuun, ja kyyristyi matalaksi. Pitikin unohtaa tuollaisen aivan tyhmän asian takia! Nyt tuo haltia varmasti nauroi vatsa kippurassa fechin tyhmyydelle, vaikkei varmasti ollut sellaista ennen nähnyt...

[[Ei taida olla oikein Dynamon päivä ^^' ]]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Eeli » 26 Maalis 2010, 21:08

Nida katsoi kuinka tuo jokin koiran ja ihmisen sekoitus lipsahti jokeen ja päästi ulvaisun. Häntä säälitti tuo otus.
Sillävälin kun toinen pyristeli joesta ja jatkoi murinaa tuli Nida pusikon läpi. Hän otti viittansa irti ja katsoi tuota toista ihmistä muituttavaa.
Hänellä oli punaiset hiukset ja karvat, mutta silti sinerväpaita ja liilat housun puolikaat.
"Ei kai sinuun sattunut?"
Nida kysyi, kuten aina jos jotakin kävi.
Hän käveli askeleen edemmäs välittämättä toisen murinasta ja katsoi vähän poispäin toisen silmistä. Ilma oli mukava, ja Nida nautti siitä. Tuo toinen oli niin kiehtovan näköinen, että hän ei vain voinut vastustaa kiusausta...

//tuli vähän lyhyt, ja anteeksi kesto. Yritän parantaa tapani.
Eeli
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 28 Maalis 2010, 14:15

Dynamo

Dynamon jalat tärisivät kylmästä, ja tuo yritti parhaansa mukaan samaan aikaan näyttää uhkaavalta ja saada itsensä lämpimämmäksi... Kunhan ei lähemmäs tulisi... Mikä oli turha toive, tuo tuli kuin tulikin, ja meni kysymään että oliko Dynamolla kaikki hyvin... Koira näytti vähän aikaa yksinkertaisesti hämmentyneeltä, suu aukeni hieman, ja häntäkin lopsahti alas. Mitä ihmettä, eikö tuo muka tiennyt että Dynamo oli ihmisten lemmikki!? Sehän suorastaan paistoi hänestä, jos hän olisi ollut haltioiden puolella, olisi hän pukeutunut huomattavasti maanläheisempiin väreihin...

Ilme kiristyi, ja fechi astui taas muutaman linkaavan askeleen taaksepäin. Korvat menivät niin luimuun kuin mahdollista, ja pienoinen murina alkoi uudestaan... varoittava sävy oli laantunut jonkin verran, mutta toimi elävänä muistutuksena, että yksikin väärä liike, ja Dynamo käyttäisi vaarallista purukalustoaan omaksi edukseen. Mutta toinen teki viisaasti, ollen katsomatta Dynamon silmiä. Olihan hän kuitekin koira...

[[No ei täältäkään mitenkään pitkää tullut Q_Q ]]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Eeli » 30 Maalis 2010, 17:53

Nida oli huomannut että koira taisi olla lähellä ihmisiä. Hän kuitenkin halusi auttaa sitä.
Eihän se niinkään ihminen ollut, vaan koira. Leo huomasi kyllä varoittavan sävyn sen murinssa, mutta ei ottanut aisiaa kuuleviin korviinsa.
"No heippa. Olet niitä ensimmäisiä ihmisten puolella olevia, joita en ole lähtenyt karkuun tai näyttänyt mitä mieltä heistä olen", Nida kertoi ja istahti maahan.

Hän päätti näyttää että ei aikonut olla tuolle mikään uhka...

//taas jäi vähän lyhyeksi.. Sori
Eeli
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Maalis 2010, 18:20

Dynamo

Dynamon murina loppui taas, kun toinen meni istahtamaan maahan lähelle Dynamoa. Fechi nosteli korviaan hämmentyneesti, sitten laski ne. Ei enään uhkaavasti,eiköhän hänen antama pointti tullut jo selväksi? Toinen sitten jatkoikin puheluaan, ja Dynamo oli viittä vaille ettei tuhahtanut jo jotain takaisinkin. Mutta mihinkään hän ei päässyt, siitä ei päästy yli eikä ympäri. Fechi asettui makuulleen maata vasten, pitäen silmänsä yhä toisessa kiinni.

Aikaa kului, ja jokainen liike, jonka Dynamo tulkitsi uhkaavaksi, sai murinaa kohdallensa. Mutta koipea pakotti... se oli todella pahasti vääntynyt, oli suoranainen ihme, miten fechi oli pystynyt kävelemään tännekkään asti. Korvat olivat taas luimussa, pää haudattuna osittain käsivarren kuoppaan... Edelleenkin hän pötkötti, tosin nyt kyljellänsä.

[[Ei jumala... ampukaa joku mut! ]]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Eeli » 04 Huhti 2010, 13:00

Se toinen meni kyljelleen ja näytti enemmän tai vähemmän sairaalta. Nidaa säälitti, mutta hän ei raaskinut mennä kamalasti lähemmäs koska toinen murisi suunnilleen jokaisen liikkeen yhteydessä.

Hän oli istunut jo kohta toista kymmentä minuuttia ja vain odottanut. Lopulta hän ei jaksanut enään vain istua, vaan nousi ylös ja meni taas pikkuriikkisen lähemmäs.

"Oletko kunnossa?" Hänen oli pakko kysyä uudelleen.
Nida meni aivan sen toisen kuonon kohdalle, mutta varoi koskemasta tähän.
"Olen muuten Leonida, jos se kiinnostaa ollenkaan. Nidaksi tai Leoksi kutsuttu. Ja sinä olet?"
Hän kysyi sen hyvinkin epäselvästi ja tarkensi:
"Siis nimeltäsi ja lajiltasi. En ole nähnyt koskaan kaltaisiasi."

//Anteeksi että jouduit odottamaan. On ollut vähän kiireistä
Eeli
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 04 Huhti 2010, 13:25

Dynamo

Fechi ei saanut olla edes rauhassa... tuo kohta liikahti, ja tulikin todella lähelle, ja Dymo luimisti korviaan erittäin protestoivasti. Hus, menen pois, ei yhtään lähemmäs!!! Tuo tuli kuitenkin tarpeeksi lähelle, että tuota pystyi nuuhkimaan... Ja niinhän Dymo sitten teki. Nuuski toista vähän tarkemmin.
Ja tuo jatkoi puheluaan, ja Dynamon teki mieli murista. Mutat tuo vaan jatkoi ja jatkoi, Dynamo hautasi pään käsivarsiinsa, ja nosti sitten tympääntyneenä takaisin.
"...Dynamo. Nimeni siis, se on Dynamo.", tuo murahti, paljastaen terävät hampaat siinä sivussa. Milloin hän oli viimeksi puhunut? Kaksi, kolme vuotta sitten? Oma ääni kuullosti niin oudolta omaan korvaan.
"Rotu on fechi.", tuo vielä jatkoi, ja painoi pään takaisin käsivarsillensa. "Iloinen?"
No Dynamo ei ainakaan ollut kovinkaan iloinen, tyhmän eläimen rooli oli nyt pilattu kokonaan.

[[Missä se kivääri on? Ei sun kesto, vaan tää mun viesti... ]]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Eeli » 16 Huhti 2010, 09:24

//Anteeksi että minulla tämä roolaaminen nyt kestää. Ihan vain tiedoksi ajattelin laittaa että yritän viimeistäään sunnuntaina laittaa jonkin moista elon merkkiä tänne, mutta tällä hetkellä' on oloni todella kuollut kurkkukivun ja flunssan takia...
Eeli
 

ViestiKirjoittaja Eeli » 25 Touko 2010, 20:38

Leonida hämmentyi, kun Dynamoksi esittäytynyt koiran tapinen olio puhui. Se näytti pettyneeltä ja Nida hymähti sille.
"Jaa että fechi?" Nida ajatteli ääneen.
"Oletko ollut täällä kauvankin??" Hän jatkoi, "tai siis tarkoitan täällä metsässä..."
Nida oli enemmän kuin hämillään omituisista lause rakenteistaan ja katseli ympärilleen välinpitämättömästi.

Jostain kumman syystä Nida oli tuntenut sympatiaa tätä koira olentoa kohtaan. Se oli hänen mielestään enemmän kuin hassua.
Aurinko oli mennyt keskustelun aikana pilveen ja Nidaa alkoi palella. Hän käärityi syvemmälle viittaansa ja irvisti:
"ompa kylmä"

//Nyt olen siis taas palailemassa peli kentille Xd et jos vaan raaskit enään kanssani jatkaa...
Eeli
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 27 Touko 2010, 15:50

Dynamo

"...Näytänkö muka metsäkoiralta?", Dynamo murisi, korvat luimussa, suu irveessä, ja ääni sarkastiselta. No ei tasan! Jos hän olisi metsäkoira, hän olisi ensinnäkin huomattavasti takkuisempi, likaisempi, ja olisi jo käynnyt kiinni toisen kurkkuun. Ja eikö tuolla nyt ollut silmiä päässä?
"Vaikea sanoa, en ole ajan kulkuun tutustunut...", tuo jatkui murinaansa, ja huomasi kyllä, että häntä ärsytti kun hänet oli nakiettu puhumaan noinkin helposti. Leonida saisi kyllä katua tätä! Fechin eripari silmät seurasivat taas puron liikkeitä, ja koira murisi taas, niskavillojen noustessa törröttämään. Että hän INHOSI vettä! Hampaat tulivat taas esiin, mutta tällä kertaa fechi nousi, neljälle jalalle tosin, ja linkkasi vähän kauemmas vedestä. Ja taas kyljelleen rojahtaminen. Nida sitten valitti jotain kylmästä, ja sai vastaukseksi vain epämääräisen murahduksen Dymolta, jota ei oikeastaan voinut vähempääkään kiinnostaa, että oliko toisella kylmä vai kuuma. No jos tuo nyt tulisi kokeilemaan, huomaisi tuo varmasti että Dymo oli lämmin. Todella lämmin. Olihan poitsu kuitenkin sisältä päin miltein elävää tulta, jos siis kurkkasi niiden sisukalujenkin lävitse.
"Eikö sinulla ole muuta tekemistä, kuin kiusata minua? Menisit etsimään jonkun ihmisen ja listisit sen.", punapää tiukkasi toiselta, vihdoinkin puhuen ilman että toisen tarvitsi patistaa.

[[Juu viittinhän minä, moon vaan aika hitaalla itekkin näin vikoina päivinä ^^']]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Eeli » 30 Heinä 2010, 16:35

// Sinäkin olet saanut tätä roolaustani jo kota kaksi kuukautta odotella. Anteeksi anteeksi anteeksi... Mutta nyt päätin taas aktiivistua, ja jos jaksat vielä kanssani pelata, niin ihanaa, mutta ymmärrän kyllä jos tämä alkaa tylsistytää kun joudut minua aina odottelemaan

"Hymm. Imisten listiminen. Se kuulostaisi mukavalta, mutta ei tänään. En vain yksin kertaisesti jaksa, koska kylmä ilma ei tee hyvää, kellekkään", Nida vastasi tämän ehdotukselle ihmisten tappamisesta.

Eihän Nida kamalasti tästä olennosta pitänyt, mutta sen tila sai hänet huolestumaan. Hän kuitenkin alkoi miettiä koiran puolta, joskaan se ei ainakaan vielä vaikuttaisi asiaan, tai muutenkaan mihinkään.
"Olet ihmisten puolella? Tavalla tai toisella?" Leo kysyi Dynamolta ja katseli koira olentoa arvostelevasti, ehkä pikkuisen jäätävästi, mutta ei siten että haluaisi kohta käydä, ei niin kirjaimellisesti, tämän kurkkuun.
"Itse olen hyvinkin vakaa haltijoiden kannattaja, jos se ei tullut vielä selväksi. Haluan vaan sanoa, että en välitä sinusta kamalasti, turha luullakkaan, mutta en kuitenkaan vielä inhoakkaan." Hän painotti sanoja vielä, ja turha luulakkaan.
Täytyihän hänen tehdä selväksi kantansa tässä asiassa.
Eeli
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Heinä 2010, 22:46

Dynamo

Toisen alkaessa puhuessa ilmasta, Dynamo murahti jotain omiaan. Se halusi jo kotiin... tai tämähän olisi loistotilaisuus karata omillensa! Varmasti hänen samaan aikaan syntyneet veljensäkkin, tai ainakin yksi noista, oli varmasti karannut. Nida mainitsi ihmiset, ja Dynamon kurkusta kuului hyvinkin syvä murina, ja loukkaantuneesta jalasta huolimattaan nousi neljälle koivelle, luimisti korviaan, ja murisi niin lujalla äänellä, että olisi voinut luulla toista sutta isommaksi ja vaarallisemmaksi otukseksi.
"Kehtaatkin. KEHTAATKIN! Minun ainut sidokseni ihmisiin on kyltymätön viha, ja se että minut on ORJUUTETTU toimimaan halpamaisena metsästyskoirana, pakotettuna näyttelemään vähäjärkistä ja puhekyvytöntä ettei minua hirtettäisi jostain puusta! Olen ihmisten puolella vain, koska en ole päässyt karkaamaan vielä! Ja minne muka menisin? Veljeni ja minä olemme tappaneet tarpeeksi monta haltiaa ja taruolentoa saadaksemme sotilaitanne niskaamme!", koira murisi ja ärjyi niin että koko joenpenkka kuuli, tosin ei tässä varmaan porukkaa paljoa ollut... ellei noita haltioita kykkinyt puissa kuin pieniä apinoita...

"Joten älä sano että olen ihmisten puolella, tämä on ainut tilaisuuteni paeta, ja onnistuin telomaan itseni, ja kaiken kukkuraksi joku haltia tulee vielä häiritsemään. Enkö saisi jo vihdoin ja viimein olla rauhassa!?", fechi vielä tiuskaisi, ja tuhahti siihen päälle vielä. Hyökätköön nyt jos uskalsi, mutta Dynamo ei aikonut jäädä helpoksi saaliiksi enään. Ei kyllä mielessä käynyt, että hän voisi sanoa hypänneensä juuri puolueettomaksi saatuaan tämän vapautensa takaisin... Jos siis saisi itsensä kuntoon enään. Ainut joka haluaisi auttaa oli juuripa Dynamon "omistaja", ja sekin vain koska Dymolla oli niin vahva purukalusto.

[[Dymo raivostui xD Mut mun odotusaika on kolme kuukautta, siihen mennessä ei oo tullut mitään ja sitten pistän poikki. Et eipä tuo mitään... Plus itsekkin jumitan niin montaa peliä, ettei oo oikeutta valittaa ^^' ]]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Eeli » 03 Elo 2010, 16:46

Leonida hätkähti kun koiraolento suuttui. Ensimmäistä kertaa hän tunsi olonsa ja enemmänkin refleksin omaisesti siirsi kättään lähemmäs selkäpuolella olevaa miekkaansa.
"Enhän minä nyt voinut tietää. Näytit vain siltä... Olette siis puolueettomia, sinä ja veljesi. Jahdattuja kummallakin puolella, jos niin voi sanoa."

Nida nousi ylös ja katseli ympärileen.
"Voihan minä jättää sinut, mutta minne menisit? Enkä minäkään tiedä oikein paikkaa. Kylä on kaukana ja jalkaisin sinne on monen tunnin matka", hän totesi osittain halveksuvalla äänellä miettien samalla miksi oli lähtenyt yleensä ottaen tälle matkalle.

"Ja en aijo käydä kimppuusi, ellet anna siihen potenttiaalista syytä", Leo kertoi vielä rauhoittaakseen itseän, sillä äskeinen tunteiden vuodatus oli saanut hänet äkäiseksi.
Eeli
 

Seuraava

Paluu Joet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron