Joen solinaa

Quinn metsän halki virtaa pääasiassa yksi suuri joki, joka koostuu monesta pienemmästä. Pienemmät joet ja purot liittyvät aika ajoin tähän suureen jokeen, jota kutsutaan nimellä Meinrad. Meinrad laskee kaukaa pohjoisista aina etelärannikolta mereen. Sen matkalle mahtuu niin rauhallisia, leveitä väyliä, kuin valtoimenaan kuohuvia koskia. Meinrad virtaa myös Aodhá järven läpi, joka on Cryptin suurin järvi.
Meinrad on myös syyllinen suoalueeseen Aodhá järven lähettyvillä, joen tulvien aika ajoin muutenkin kostealla metsämaalla.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Frances » 09 Kesä 2009, 08:38

Laris

Päätti vastata vain viimeiseen kysymykseen ''Vähän kalaa olisi tarjolla. Syö pois, minulla ei ole enää nälkä.'' Hymyilee tuolle.
''Olen nopea paranemaan.'' Sanoo tuolle, vaikka oikeastihan useimmat liikkeistä sattuivat osasi vain piilottaa sen.
''Kyllä minä pärjään.'' Lisää vielä. Laris istuutuu Naisen lähelle tulen äärelle ja alkaa nojata maahan käsillään.
Frances
 

ViestiKirjoittaja Ay » 09 Kesä 2009, 12:32

Evgenia

" Kiitos. " Hän sanoi ja mielellään hän söi kalaa mitä mies tarjosi.
Pienesti Evgenia hymähti miehelle sanomiselleensa.
" Sinä huijaat. " Hän sanoi ja uskoi asia olevan niin.
Evgenia katsoi miestä huolestuneena ja hänen huolellisuus näkyi naisen kasvoissa vapaasti. Hän uskoi, että mies ei hallunnut huolestuttaa, mutta mies sai hänet enemmän huolestuttamaan.
" Oletko todella kunnossa? Ettet vai yritä peittää kipuasi? " Evgenia sanoi.
" Olet hyvä kokki. Kala on ihanasti paistettu. " Nainen sanoi perään virkeämmin.
Nopeasti hän halusi vaihtaa puheen aihetta toiseen, ettei saisi ajatella muuta.
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Frances » 09 Kesä 2009, 12:56

Laris

''Olen täysin kunnossa, kiitos kysymästä.'' Vastaa tuolle hymyillen, eihän halua huolestuttaa enää. ''Enkä nyt tiedä olenko mikään hyvä kokkaamaan.'' Sanoo vielä. ''Haluaisitko siirtyä jonnekkin muualle täältä joelta?'' Kysäisee perään, ei oikeastaan halunnut jäädä samaan paikkaan turhan pitkäksi aikaa. ''Uskon että pystyisin lentämäänkin niin ettei tarvitse tänne jäädä.'' Lisää vielä. Katsoo taivaalla lenteleviin lintuihin ja kuuntelee niiden laulua, haluten itsekkin lentää taas. ''En minä kuitenkaan satuttaisi itseäni'' Sanoo että pääsisi lentämään, vaikka ei ollut kovin vahva lupaus tuokaan.
Frances
 

ViestiKirjoittaja Ay » 09 Kesä 2009, 13:41

Evgenia

Hän ei halunnut mies esittäisi sitä mitä ei ole. Aina tapahtuu kamallia asioita mistä hän ei pitänyt, kun vasta puoli yritti esittää mitä ei ollut. Eniten väärin käsityksiä tulee paljon mikä ärsytti naista kovasti.
" Olen aika nirso ruan suhteen eli olet hyvä ruan laittaja. " Evgenia sanoi.
Mies halusi lähteä pois tässä paikasta, mutta ilman häntä. Hänen seura nähtävästi kelpaisi miehelle. Evgenia kyllä halusi kylpeä joessa viellä puhdistamassa ihoaansa. Miksi hän ei voinut tehdä sitä yön aikana, kun mies nukkui. Itselleen täytyi myöntää, että hän oli väsynyt ja siksi oli mennyt illalla nukkumaan. Hä ei oikein osannut vasta miehelle niin, että kumpiakin mielytti hänen sanomansa.
" Minne haluisit mennä? Jos et täälä viihdy enään. " Varovasti Evgenia sanoi.
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Frances » 09 Kesä 2009, 14:41

Laris

''Kyllä tiedät kenet haluaisin tavata, mutta ei se onnistu kuitenkaan joten eipä kai minulle ole väliä minne menisimme'' Vastaa tuolle. Ei hänelle oikeastaan ollut väliä missä he olisivat, muttei haluaisi koko ajan olla samassa paikkaa. Hän usein halusi löytää paikkoja missä ei ennen ollut käynyt. ''Tietäisitkös sinä jotain hyvää paikkaa? aina on hyvä tutustua uusiin paikkoihin.'' Sanoo tuolle.
Frances
 

ViestiKirjoittaja Ay » 09 Kesä 2009, 14:47

Evgenia

Nainen uskoi, että hän halusi tavata sen herran minkä oli mainninnut ääneen. Miehen kysyen tietäisikö hän mitä kivaa paikkaa. Oikeastaan hänelle kaikki paikkavat olivat kovoja paikkoja, mutta muutama pois luettuna esim. veri kenttä. Se oli hirveän karmea paikka.
" Minusta kaikki ovat kauniita paikkoja. Itse pidän enemmän siitä, että lennät jonnekkin vahingossa. " Evgenia sanoi.
Useisesti hän teki niin ja nautti kovasti yllätyksiä, kun reittiä ei ole suuniteltu.
" Jos lennettäisiin sokkona? " Evgenia kysyi.
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Frances » 09 Kesä 2009, 15:32

Laris

''Kyllä se sopii.'' Vastaa tuon kysymykseen jä lähtee varovasti ilmaan.
Jo rohkeammin alkaa mennä vauhdikkaammin ilmassa ja tekee erilaisia temppuja, varoen kuitenkin haavojaan välillä. Pian katsoo tuliko Evgenia mukaan ja lähtee satunnaiseen suuntaan metsään. ''Mennään nyt'' Sanoo iloisena. Rupeaa lentämään rauhallisemmin naisen vierellä nauraen ilosta kun vihdoin saa taas lentää.
Frances
 

ViestiKirjoittaja Ay » 09 Kesä 2009, 17:56

Evgenia

Toisella oli jo kiirre, kun pinkaisi ilmaan sanomisen jälkeen. Pieni naurahdus tuli naisesta. Lariksen perään nuori Evgenia pyrähteli ilmaan. Ennen sitä hän sammutti nuotion ja jätti kalan raadot varikselle. Pian nainen lenteli taivallaa ihmisenä mikä oli harvinaista ja ihmisten takia hän nousi korkealle pilvien ylitse. Hän ei halunnut, että ihmiset näkisivät lentävää ihmistä. Moni varmaakin ihmettelisi ja yrittäisi ampua hänet alas. Taivaalla hän väisteli miehen tempuilua. Mielummin Evgenia käveli taivalla ja loikki pilvestä toiseen. Naisen eleet olivat tanssimista, jolta puuttui tanssi pari.

//Haluatko aloitaa uuden töpön?//
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Frances » 09 Kesä 2009, 18:40

// minne aloitan uuden töpön?//
Frances
 

ViestiKirjoittaja Ay » 09 Kesä 2009, 18:56

//Minulla oikeastaan ihana sama, mutta ei veri kentälle.//
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Frances » 09 Kesä 2009, 19:07

Frances
 

Edellinen

Paluu Joet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron