Kirkolla

Suuri, mahtipontinen kivikirkko. Korkeat, mustat katot kohoavat taivaisiin ylistämään jumalan sanaa. Kirkossa järjestetään jumalanpalveluksia, kuin myös häitä ja hautajaisia.. vain niille, joilla on asemaa moisiin huvituksiin. Kellotornit kohoavat kaikkein korkeimmalle. Torneista kuulee aika ajoin kellojen soittoa, milloin mistäkin syystä. Kirkkosali on suuri ja valoisa. Sivuhuoneet ja sivurakennukset sisältävät tiloja kirkon henkilökunnalle, aina piispasta haudankaivajiin.
Pihamaalla sijaitsee suuri hautuumaa, jonne on haudattu niin kuninkaita kuin kansalaisiakin. Ylempiarvoisten haudat ovat tietenkin suurempia, hienompia, mitä tavallisen kansan. Mutta jokainen on laskettu lepoon asiaankuuluvalla tavalla.
Kirkossa ei katsota hyvällä friikkejä, taruolentoja tai muun uskonnonharjoittajia. Yleensä nuo saatetaan heti ensimmäisenä ulos herran huoneesta, mikäli eivät sopivasti sulaudu massaan, joka saarnaa on tullut kuuntelemaan. Kirkko on auki myös öisin.

Valvoja: Crimson

Kirkolla

ViestiKirjoittaja Anonymous » 12 Tammi 2008, 14:34

// Saa tulla mukaan : ) //

Hana oli muuttuneena feenikslinnun muotoonsa. Se oli tullut levähtämään kirkonkaton päälle. Hana näki ihmisiä, jotka kävelivät kirkon ohitse. Hän vain toivoi, ettei häntä nähtäisi, silllä siitä ei tulisi mitään kaunista näkyä. Yhtä äkkiä Hana alkoi hengittää hyvin raskaasti. Sulat alkoivat putoilla ja ihmisen muoto alkoi pikku hiljaa tulla esiin. Mustat hiukset heilahtivat tuulessa, kun tyttö nousi katolla seisomaan. Sitten tapahtui jotakin odottamatonta. Hanan jalka lipesi, ja tämä alkoi pudota kirkon kattoa pitkin alas maahan. Kuului vain pieni pum, ja tyttö oli tömähtänyt keskelle kirkon pihaa.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 12 Tammi 2008, 21:38

Daer

Daer oli eksynyt metsässä monta kertaa ja harhaillut siellä. Pimeillä teillä kun aamu oli sarastanut hän huomasi tulleensa ihmisten asutuksille ja lähelle näiden kylää. Vaikka hän oli ihminen niin hänen piti varoa kun vihollinen oli todella lähellä siellä.

Daer käveli ihmismassojen seassa törmäillen ihmisiin ja joihinkin sotilaisiin. Hän sai kyttääjiä peräänsä ja tämä huomasi nämä ja nopeutti kävelytahtiaan. Daer päätti mennä jonnekin rauhaiselle paikalle ja kääntyi kirkkoa kohti . Eksyttäen kyttääjät perästään kauaksi. Daer käveli kirkon lähellä ja ei pelännyt että joku tulisi häiritsemään kun mietiskeli. Äkkiä joku tipahti muutaman metrin päähän hänestä. Daer käveli tämän luokse rauhallisesti. "Kävikö pahasti ja mitä sinä kirkon katolla teit?" Daer kysyi.

//Päätin tulla mukaan vain.//
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 12 Tammi 2008, 22:35

// No ihanaa että joku tuli mukaan! //

Hana, nousi istumaan ja katsahti miestä. ''Ei tässä mitään. Kunnossa olen.'' Hana oli vähän epäluuloinen, mutta antoi asian olla. ''No tuota... Muutuin feenikslinnuksi, enkä osaa kunnolla hallita vielä sitä osaa voimistani, joten muutuin takaisin haltijaksi'' Hana töksäytti sanat suoraan suustaan. Nyt hän nousi seisomaan miehen eteen. Hana taikoi pienen liekin eteensä ja siitä loihti oman sauvansa. Kirkasta valoa oli kaikki alla. Hana piilotti sauvansa sen verran, ettei kukaan ihmisistä näkisi sitä, mutta oli valmis, jos tarvitsisi alkaa tappelemaan. ''Minä olen Hana Tsuki'' Hana sanoi ja antoi kätensä eteenpäin, jotta mies olisi voinut kätellä tätä.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 12 Tammi 2008, 22:46

Daer

Daer oli melkein unessa kun kuunteli tätä ja hätkähti. "Hyvä ja vai että feenikslintu, en olekaan niitä moniin vuosikymmeniin nähnyt niitä." Daer sanoi innokkaalla äänellä. "Edes kukaan oppinut ei hallitse kykyjään hyvin sillä joku kyky saattaa olla hyvin vaikea aika monikin kyky. Daer katsoi kun tämä nousi seisomaan ja katsoi Daeria. Hän katseli mielenkiinnolla kun tämä taikoi sauvan esiin ja näki myöskin loisteen. Daer laski hupun alas. "Nätti nimi sinulla ja minä olen Daer minusta käytetään lempinimeä ruttokoira." Daer sanoi ja tarttui Hanan käteen ja kätteli.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 13 Tammi 2008, 00:51

'Vai että ruttokoira' Hana ajatteli kun irrotti otteensa Daern kädestä. ''Asutko täällä lähellä, vai muutenko vain olet täällä?'' Hana kysyi Daerlta, ja samalla heilautti mustia pitkiä hiuksiaan tuulessa toiselta olkapäältään toiselle. Ne kimaltelivat kauniisti auringon paisteessa. ''No muta, minä olen menossa kylälle päin hiukan kiertelemään'' Hana sanoi ja nosti punaisen huppunsa päänsä päälle. Hän heitti lopuksi sauvansa ilmaan, jolloin se paloi ja katosi.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 13 Tammi 2008, 01:38

Daer

Daeri ihmetteli kun tämä vetäisi äkkiä kätensä pois kun oli maininnut ruttokoira lempinimensä. Daer tiesi että moni ihminen pelkäsi häntä nimen takia ja sen takia kun hänestä tuli kuollut öisin pakosti ja päivisin jos halusi, hän haisisi pahalle vaikka hänellä ei ollut ruttoa mutta moni ei tiennyt mistä oikeastaan lempinimi ruttokoira tuli. "En asu täällä, tulin vain tänne." Daer katseli Hanaa ja kun tämän hiukset kimalteli. "Voin tulla mukaasi juttelu seura ei tekisi pahitteeksi yhtään mutta minun on käveltävä koirana kun kyttääjät ovat varmaankin vielä kylällä." Daer sanoi ja alkoi muuttumaan hitaasti koiraksi. Kun tämä tapahtuma oli ohi, Hanan edessä istui harmaa koira.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 13 Tammi 2008, 02:03

Hana katsoi Daer:in koira muotoa ja hymyili. Kun Hana katsahti kirkon portista ulospäin, oli joukku ihmisiä vähentynyt, nyt vain pariin ihmiseen. Oli selvästikkin turvallista kävellä, niin ettei tarvitsisi juosta pakoon. Hana suuntasi keskustaapäin, ja kun hän astui kirkon portista pois päin, alkoi siinä samassa sataa kaatamalla. ''Että minä sitten ihnoan sateita!'' Hana murahti pistäessään huppuaan paremmin päähänsä.

//Mentäisiikö vaikka keskustaan?//
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 13 Tammi 2008, 10:49

Dudeboy
 


Paluu Kirkko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron