Re: Ylös, ulos ja lenkille || Sands
"Mutta mikäli olet sitä mieltä, ettet muka parempaakaan tekemistä keksi, niin enhän minä voi tarjouksestasi kieltäytyä" Kuningas hymähti "Kerta minulla ei ole tänään mitään ohjelmassa, kukkien hakemisen lisäksi. Joten, mikäli sinullakaan ei mitään ohjelmassa ole, kenties tulisit viettämään iltaa seurassani?".
"Mutta kuten sanoit, kukat ovat juuri nyt tärkeämpiä" Pieni naurahdus karkasi kuninkaan suusta "kerta tänne asti olen nyt konkannut, parempi vain suorittaa yksi tehtävä pois alta, ennen kuin uusia alkaa sen paremmin järjestelemään".
Sen suuremmitta mutkitta matka jatkui seuraaville kukkaistutuksille, josta Henry pyysi Roswellia aina poimimaan enemmän tai vähemmän kauniita kukkia. Värien piti kuitenkin pysyä iloisina, kesäisinä ja pirteinä, Henry ei halunnut vieläkään mitään kovin raskasta väriä kimppuun. Myös kukkien merkitys ja viestittämät viestit koitettiin unohtaa, ehkä Kerri tosiaan olisi vain tyytyväinen lahjasta, eikä alkaisi sen syvällisemmin miettimään mitä mikäkin kukka värillään koitti viestittää. Ehkä Kerri tosiaan ymmärsi sen, ettei Henry moisista tiennyt, vaikka kuningatar itse ehkä saattaisikin olla paremmin tietoinen kukista... Kuten heidän ensitapaamisella oli käynyt selväksi ajat sitten.
Jahka kimppu oli tarpeeksi rehevä ja värikäs, oli aika suunnata kulku takaisin linnalle. Henry alkoi olla jo lopen uupunut ulkoilusta, joka olikin ehättänyt venyä jo muutamantunnin mittaiseksi. Lähinnä sen takia, ettei Henrystä ollut liikkumaan niin nopeasti puutarhassa - saatikka missään muualla - ja välillä oli pakko pitää taukoja, sillä yksijalkainen ei yksinkertaisesti jaksanut pitkiä aikoja tai matkoja olla seisaaltaan ja loikkia eteenpäin. Varsinkin, kun tämä oli ensimmäinen kunnon ulkoilu hänelle joten ilta hänen osaltaan tuskin tulisi venymään kovin pitkäksi. Olihan hän jo nyt uupunut. Toisaalta, saattoihan hän saada ties mitä energiapuuskia, jahka sisälle taas joutuisi. Niitä kun oli tullut pitkän lepäilyn jälkeen lähes joka ilta... tai yö.
"Eiköhän siinä ollut tarpeeksi" Henry kävi tokaisemaan kun matka oli jo kääntynyt kohden linnan ovia, jotka puutarhaan johtivat "Nyt vain vien kimpun Kerrille... Ja vietän tovin hänen seurassaan. Haluan varmistaa, että hänellä on kaikki kunnossa" Henry olisi kutsunut Roswellin mielellään mukaan, mutta ei tiennyt, missä mielentilassa kuningatar oli saatikka arvostaisiko viimeisillään raskaana oleva nainen yllätysvierasdemonia.
"Joten, tapaammeko myöhemmin huoneellani illanistujaisten merkeissä, vai?" Monarkki kysäisi, samalla kun hymyillen viittoi pienesti demonia ojentamaan kerätyn kimpun hänelle. Olisihan kimpun kanssa kävely hankalaa, mutta eiköhän Henry siitä selviäisi. Nehän olivat vain kukkia, ei mitään painavaa tai vaikeasti kannettavaa....
// mau. Katos sain vastattua. Meillä onkin paremmat ukkoset mitä teillä. Pari karvaa voi lähteä mukaan, ei haittaa. Rapsutuksia ei saa. Henry hankkii puujalkansa ja tulee lyömään sillä kaikkia. Olin ilkeä ja tein aikahypyn koska kukkien kerääminen ei ole tärkeää //
Pelitilanne
Seuraa saa myös kysellä yksärillä!
Typotus ala Aksutus