FruityLove 4 -to be continued-

Galleria on tarkoitettu pelaajien omille taiteiluille. Vain ja ainoastaan TNFään liittyviä kuvia! Pidetään galleria aiheeseen kuuluvana, eikä aleta postailemaan jokaista hienoa kuvaa, jota tuotetaan. Tarkemmat ohjeet foorumin puolella.
Toisten töiden kopioiminen on kiellettyä, ellei toisin mainita.

Valvojat: Crimson, Ivy

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Pe Joulu 18, 2009 8:53

Uskallanko täältä vilttini alta tulla kyselemään, että saisiko Dymosta kuvasen, vaikka porkkanan kanssa? Pikkkuvanaa.... Tassunjälki? En yhtään tiedä^^' Olisin kiittollinen, itse osaan piirtää Dynamon vain ilkeänä tai neutraalina ^^''
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"Hey, what I've been saying? I am impossible to kill - I had to do it MYSELF, and even then I got back in the books of living just to piss people off."

Ava (c) Minä.

kuninkaan neuvonantaja
kuninkaan neuvonantaja

Viesti Pe Joulu 18, 2009 9:58

Animedogin Dynamo hahmo lisätty odotuslistaan ^^

Viesti Pe Joulu 18, 2009 10:08

Tota olisiko mahdollista laittaa Incin? Siitä ei ole kuvaa, mutta olen valmis kärsimään taiteilijan vapautesi toimista :)

Incinille sopisi melkein parhaiten kynttilä.

kuninkaan neuvonantaja
kuninkaan neuvonantaja

Viesti Ti Joulu 22, 2009 4:55

Noviisin Inchin lisätty listaan! Kynttilästä tulee kivan poikkeuksellinen teemaan nähden ja yritän tulkita ulkonäkökuvausta parhaani mukaan.

Alan varmaan piirtämään näitä vasta joulun jälkeen, sillä muut kiireet vievät ensisijaisesti mukanaan. Hyvät joulut kaikkille!

kuninkaan neuvonantaja
kuninkaan neuvonantaja

Viesti Ma Tammi 11, 2010 6:36

Ilmoitusluontoista asiaa; Työt tulevat valitettavasti viivästymään odotettua kauemmin. Joulu kului kiireiden ja itse vieton kanssa, niin kuin myös uusivuosi reissatessa. Aloitin juuri opiskelun uudessa koulussa, täysin vieraassa ympäristössä ja viime viikonloppuna sukulaisen hautajaisten johdosta en ole kerenryt/jaksanut piirtämään. Yritän saada tulevaisuuden viikonloppuina aikaan edes vähän aiheeseen liittyen.

Ivory

//voidaan jo näin vuoden jälkeen todeta ettei onnistu >: Pahoitteluni
Edellinen

Paluu Galleria