~Project Night Fantasy~

Galleria on tarkoitettu pelaajien omille taiteiluille. Vain ja ainoastaan TNFään liittyviä kuvia! Pidetään galleria aiheeseen kuuluvana, eikä aleta postailemaan jokaista hienoa kuvaa, jota tuotetaan. Tarkemmat ohjeet foorumin puolella.
Toisten töiden kopioiminen on kiellettyä, ellei toisin mainita.

Valvojat: Crimson, Ivy

kuninkaan neuvonantaja
kuninkaan neuvonantaja

Viesti To Maalis 10, 2011 6:53

~Project Night Fantasy~

Elikkäs elikkäs... Kyseessä on video. Video jonka teon aloitin noin parisen vuotta sitten, jätin jäähylle kuvienpuutteen vuoksi ja kasasin loppuun kun takamukselle potkittiin.

Koska kyseessä on vanha projekti, sen tarinamaisuus ja kuvaskaala sijoittuu vielä siihen aikakauteen jolloin TNF-oli nuori (ja jolloin ei pahemmin ollut muita pitkän saagan pelejä vielä syntynyt). Jollei muuten niin käyköön nostalgisen fiilin nostatuksensa sitten joskus taas parin vuoden päästä. Saattaa hyvinkin sisältää ennen näkemätöntä materiaalia.

En halua tässä pälpättää mihin peleihin video sisältyy, mutta niitä on monia ja monia ja pitkiä! Video itse siis ei sisällä yhtä tiettyä tarinaa, vaan hyppii aikakaudesta toiseen, muistellen menneisyyttä, sen jälkeen tapahtunutta, tapahtuvaa ja ennustaen tulevaa. Haluan vain sanoa että tulkinnan varaa on ja rutkasti.

Kuva

Suosittelen fullscreeniä (Antaa miljoonan plus satayks paremman fiilingin)

LINNKI ----> http://www.youtube.com/watch?v=JZMk0Se9_bU <----IKKNNIL

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Maalis 10, 2011 7:40

Aivan ihana ^^ Hyvin olet onnistunut rytmittämään kuvat musiikin tahdissa, ja lopusta pidin toodella paljon.
Kalmankoira - Aavekoira
Jack Aaren Fisher (Merari) - Ihminen hirviön kehossa
Ivor - Kiltti demoni
Zara - Iso lisko
Raban - Katu kettu
Ghost - Demoni
Cole - Ihmissuden pentu

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Maalis 10, 2011 7:55

On ihana, aivan ihana, tunteet vievät mukanaan ja videota on pakko katsoa useamman kerran uudestaan >w<

Rakastuin ^^
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"Hey, what I've been saying? I am impossible to kill - I had to do it MYSELF, and even then I got back in the books of living just to piss people off."

Ava (c) Minä.

Hovinarri
Hovinarri

Viesti To Maalis 10, 2011 11:16

Oh, awesomeness... o.o Sain kylmiäväreitä, tässä oli jotain hiuksianostattavan hianoa! NICE WORK SYSTER, pidin tästä todellakin. (: Oli kuvia mistä oon aina tykänny ja kuvia mitä en ollu koskaan nähnytkään.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Monarkki

Viesti Pe Maalis 11, 2011 12:13

KAHDEN VUODEN POTKIMISEN JÄLKEEN VIHDOINKIN TEIT SEN! Olen ylpeä sinusta poikani. And damn it is awesome! luv it

kuninkaan neuvonantaja
kuninkaan neuvonantaja

Viesti Pe Maalis 11, 2011 7:29

Ivy kiittää kaikkia kommentoijia. Videon teko oli eri jännää musiikin antaessa hyvän mahdollisuuden tahdittaa kuvia mukaan jännästi. Videostahan ei olis tullu mitään ilman juuri tätä kappaletta ja sataayhtä Aksun kuvatusta. Hieman on haikea olo kun on nyt valmis, tahditus oli varsin jännää näpertelyä. Eiku nokka kohti uusia projekteja.

Viesti Su Tammi 08, 2012 6:31

OHHOH! Olenkin missannut tämän linkin jo pari kertaa. (; onneksi nyt löysin ja NICE WORK INDEED!! (::

Viesti Su Tammi 08, 2012 11:23

Minä oon muistaakseni kattonu ton joskus aikasemmin mut ei oo näköjään kommenttia irronnu multa niin: Nice work! iana ku on tälläne paikka pystyssä jota "jaksetaan mainostaa" ja tehä just kaikkee tollasta videoita yms. Mut sitte vielä video oiikeeein hieno, siis no.. En minä tiiä en halua kuulostaa miltää ihme kriitikolta jos rupean just jotain: kuvat sopi hyvin musiikkiin yms. :D niin sanon vaa et hieno!

Viesti Ke Heinä 02, 2014 10:16

Re: ~Project Night Fantasy~

Täytyy sanoa, että näin vuosien päästäkin katsoessa tämä video on upea! Musa + juuri nuo kuvat kertovat niin paljon että huh~ >3< Olipas onni että satuin tonkimaan galleriaa, täältähän löytyy kaikenlaisia helmiä!

kuninkaan neuvonantaja
kuninkaan neuvonantaja

Viesti Ti Heinä 15, 2014 3:15

Re: ~Project Night Fantasy~

Kiitos Ikane! Musiikkivideo on tosiaan todella vanha, mutta yhä yksiä kivoimpia juttuja joita olen työstänyt. Inspaisi vähän tehdä näitä lisääkin~ Näin kun vuosia on tässä vierähtänyt.

Paluu Galleria