Art by Agna: Draamaa ja muotokuvia

Galleria on tarkoitettu pelaajien omille taiteiluille. Vain ja ainoastaan TNFään liittyviä kuvia! Pidetään galleria aiheeseen kuuluvana, eikä aleta postailemaan jokaista hienoa kuvaa, jota tuotetaan. Tarkemmat ohjeet foorumin puolella.
Toisten töiden kopioiminen on kiellettyä, ellei toisin mainita.

Valvojat: Crimson, Ivy

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Su Heinä 17, 2011 3:50

Art by Agna: Draamaa ja muotokuvia

Mitä isot edellä niin sitä pienet perässä. Kai se oli munkin aika laittaa jonkunlainen piirtotopic pystyyn.
Piirrustelut on toteutettu yleensä joko ääriviivat tussaamalla ja sitten puuväreillä värittäen, tai sitten kokonaan lyijykynätöinä. Jos oikein innostun niin piirtopöytää ja Gimp2:ta on apuna käytetty, joissain tapauksissa PhotoFiltrelläkin on saatettu suhertaa.

Uudempia töitä:

Hold out
Tämä mielenkiintoinen yksilö on kohtaus pelistä, jota ei (vielä) ole pelattu. En ole pistänyt pelijuonta vielä tarjolle, koska olen tämän suhteen toudella kranttu ja aion ensin käydä kaikki olemassaolevat, potentiaaliset hahmot läpi ja vasta sitten julkistaa mahdollisuuden kaikelle maailmalle :'D Innokkaimmat tosin näkevät juonikuvion pääpiirteiltään jo DeviantArtista. Lyhyesti kuvailtuna Eugene tulee vihdoin löytämään kaverin ja tutustuu häneen leikkimielisehkön kaksintaistelun tuoksinassa, mutta sitten kun tappelu onkin jo pelkkää leikkiä eikä kenenkään ole enää tarkoitus voittaa, onnistuu Eugene osumaan uuteen ja ensimmäiseen kaveriinsa ja voi pojat, siitä vasta matka alkaakin. Tuo maassa rähmällään makaava ukkeli voi siis olla sinun! Voi pojat! Giftarttia jaossa!
Teos on lyijykynällä tehty kuten näkyy. Taustat on sitä itseään, aika mushy ruoho ja mushy taivas mutta sainpahan käyttää hyväksi katsomaani kumitustekniikkaa noihin vesipiskoihin, joista tuli golfpallon kokoisia. No jaa! Lyijykynäväritystaitoni yltävät vielä joskus samalle tasolle kuin Lotan, joka on selvästi omaksunut muinaisia Ming-dynastian aikaisia oppeja suurilta senseiltä. Ja jep tiedän, onnistuin luomaan maailmankaikkeuden rumimmat saappaat tuolle en-vielä-tiedä-kenen-hahmolle. Ole hyvä, sinä tulevaisuuden pelikumppanini!

Eugene (c) Minä
Kaatunut mies (c) Sinäkö?

Discussing the deal
Anteeksi enkunkielisistä otsikoista jotka on cool. Lisäksi teitä on varoitettu hienovaraisen seksuaalissävytteisestä sisällöstä! K-Agnahko. Tämä kohtaus on Ayan ja Aranin ensitapaamisesta, kun Ayan piti mennä varmistamaan Kementárin ja kuningassuvun välisen sopimuksen jatkuminen. Tilanne siitä sitten vähän paisui (meidät) Aranin tuntien. Tämä valmistui joskus yön pikkutunteina kun piti saada kehiin ihmissuhdekuvia. Huomatkaa peppupilkut.

Arasinya (c) Minä
Aran Cúthalion (se on toi oikeenpuolimmainen) (c) Aksutar

Eleonora Wright
Voi ihana tätä hahmoa. Ihastuin jo ennen kuin pelasin ja ihastuinpa sitten pelattuanikin. Koska Noralla ei ollut kuvaa ja halusin miettiä, miltä neito mahtaisi näyttää, niin piti sitten pistää ajatus oikein paperille. Tuli ehkä pienet paineet "eteerisen symmetrisistä" kasvoista ja niinhän siinä sitten kävi että hyvä kun tuli edes symmetrinen pohjasoikio. Pisamia on mahtia piirtää.

Eleonora Wright (c) Wolga

Harald Scarlington the kuva
Major K-Agna varoitus kaikesta. Varokaa. Tämä on the kosteat nesteet eli the mostest bestest, ja Aksu on kaiken takana. Tää potrettihan on oikeasti myös ihmisten linnan seinällä muistuttamassa rakastetusta kuninkaasta.
Tässä kuvassa siis Harald ennen kuolinhetkeään. Ette tule koskaan näkemään koko kuvaa, koska se olisi teille liikaa. Siitä huolimatta saatte ihailla tätä säihkyvän timanttista teosta.

Harald Scarlington (c) Aksutar

Vanhempia:

Vanhojen julkaisemattomien kuvien paraati!

Nyt mentiin, pidä kiinni! (linkki rikki, työskentelen korjatakseni)
...Hihkaisi Hiroi, sieppasi Azuren reppariinsa ja syöksyi metsän uumeniin karhu perässään. Pakooooon! En tiedä, miksi helkkarissa en koskaan tehnyt tätä loppuun. Takana olevat puut ja dynaamisuusviivat vaan puuttuu, mutta muuten se oli valmis. Tein tämän helmikuussa 2013 jos muistan oikein, enkä koskaan julkaissut. Hitsi vie. Nyt se on jo vanha.
Azure & Pan-koira (c) Pandanna
Hiroi (c) Minä

Miekanputsailua
Tai sitten teroittelua. Eugene metsässä. Samaan aikaan piirretty kun kaikki Eugenen esittelykuvat, eli aika vanha.
Eugene (c) Minä

Jos kalaan tahdot mennä nyt
Lotdowin ja Crimsonin välinen joku vitsi joskus, ja piirsin sen. Tähän on mennyt literally 30 sekuntia joten ei mitään credittejä kiitos. Kala yrittää syödä Varnen hiukset.
Iriador (c) Crimson
Varnefindon/Morna (c) Lotdow

Muodonmuuttajien kohtaaminen
Enpäs tehnyt valmiiksi tätäkään, ja tämä on todellakin pelkkä kuori. Olisi voinut olla kiva. Viittaa mun ja Pandannan peliin, jossa Aphaderuiondur ja Haulokki kohtaavat. (Olen aika tosi tietoinen siitä että se peli seisoo tällä hetkellä, köhköh, mutta kyllä minä siihen vielä joskus vastaan kun pääsen laiskuudestani. Olen niin pahoillani.)
Haulokki (c) Pandanna
Aphaderuiondur (c) Minä

@#£@!
Raellaa ottaa kupoliin. Meinasin laittaa tämän "piirrä edellisen hahmo" -topsuun ihan tässä melko vähän aikaa sitten (ai, ilmeisesti vuoden 2013 lopussa) mutta sitten ajattelin että ei tuo kuvasta Raellaa mitenkään. Ehkä sitä keljuttaa, kun isi ei päästä sitä seikkailemaan vuorten ulkopuolelle.
Raella (c) Aksutar

Silmä
Ascaris pyörittelee silmää. Pikainen pieru.
Ascaris (c) Lotdow
+ Occoen papanat.

Harlekiinin synttärikuva
(Onpas se nyt valtavan kokoinen :l) Puhelimeni ilmoitti että tänään on henkilön Harlekiini syntymäpäivä, en siis tiedä onko se oikeasti mutta näin oletin.
Olet kertonut että vihaat kaikkea ja kaikkia, joten todennäköisesti vihaat myös syntymäpäiviä - tehköön tämä taideteosten taideteos siis päivästäsi paremman, tai kenties pahentakoon sitä. Ehkä emme saa koskaan tietää. Mutta katso miten onnellinen Lam on! Ja vielä nurmikolla! Oi tätä ilon päivää, ihan kartiohattu lähtee lentoon. PALJON ONNEA HÄRRRLEQUIN!
Lamenderlyn (c) harlekiini

He took a piece of coal in his hand
"Kaikki tämä vain oli niin uutta hänelle. Samoin se, kuinka palaneen talon seinästä poimittu hiili mureni helposti tuon käsissä pölyksi ja leijaili sitten vienon tuulen mukana matkoihinsa."
Siinä se tuhka vihdoin leijailee kaikkien näiden seitsemän kuukauden jälkeen. It took *boop*ing forever. Häpeänkö? Vähäsen. Vitsailin Crimsonille siitä että "Etköhän sä sen traden tämän vuoden puolella vielä saa :D"... Niin ei käynyt. Dagnir ei enää edes näytä tuolta, mutta älkäämme antako sen lannistaa! Heillä on yhä sama haarniska, vaikka minun omassani onkin paljon virheitä niin mitta- kuin muissa suhteissa. En oikein pidä värityksestäkään, koska se näyttää näin valokuvassa varsinkin tuhruiselta kameran tarkennettua kaikkiin värinpaloihin erikseen. Silti olen tyytyväinen siitä, että se on nyt valmis.
Tarkoitukseni oli saada kuvasta paljon intensiivisempi ja asentokin olisi voinut olla dynaamisempi, mutta hahmo oli vaikea, samoin kuin ajatus. Varsinkin juuri sotisopa tuotti harmaita hiuksia ja taitojen raja tuli yksinkertaisesti vastaan - tietää siis lisää harjoittelua minulle. :) Tausta on tarkoituksella melko kamala, mutta parempi se on kuin ei mitään. Ja olen tosiaan yrittänyt päästä rajojen tussaamisesta eroon, mutta kaikki työni ovat aina niin tilpehöörisiä että niistä tulisi sotkuisia jos en tussaisi. Ja jep, olisin lyijykynätöissä paljon parempi (odottakaapas vain, olen kehittynyt) mutta tuntuu jotenkin siltä että ne ovat enemmän doodlekamaa kuin tradeartiksi kelpaavaa. Ja se niistä pölinöistä. Toivon että Crimson on tästä ihan tyytyväinen :) ODOTIN TÄTÄ HETKEÄ NIIN KAUAN! :'D

Dagnir (c) Crimson

We'll show you how to dance
Laitoinpas tämän vihdoin tännekin. Tarkoitus oli lisätä kunnon läjä uusia kuvia kerralla mutta en jaksanut odottaa loppujen valmistumista. Tässä siis TNF:n 2012 Joulu-/Talvikuvakisan osallistumis- ja samalla voittokuvani. Olen siitä kovin ylpeä :> Näin kyllä paljon vaivaa mietiskellessäni aihetta, mutta mukava sitä oli tehdäkin. Kuva tosin oli päässäni hieman erilainen, vaan ei se mitään. Aphaderuiondur ja Aerdirnaithon ovat tanssittamassa ja laulattamassa ihmisiä kylän keskustassa joulumielen nostattamiseksi, ja en tiedä mitä tuo yksi nainen aikoo kuusenhavuillaan tehdä. Ihmisrinki jatkuu rutkasti kuvan ulkopuolelle, tämä ei ole mikään lame party. Jaksoin kerrankin nähdä vaivaa värittämiseen, ja tosiaan, koska kaikki kuvani ovat kameralla kuvattuja skannerin epäolemassaolon vuoksi, tummaihoisemmaksi tarkoitettu henkilö näyttää ainoalta jonka kasvoilla on väriä. Ja on jälleen huomautettava, että lumiukon yksi nappi on tippunut. Nostakaa se.

Aphaderuiondur (c) Minä
Aerdirnaithon (c) Lotdow
Jos joku tanssijoista näyttää mielestänne teidän hahmoltanne, olkoon niin.

Rämpytä kuin hullu!
8D Anteeksi, en voinut sille mitään. Olen suunnitellut sen piirtämistä niin pitkään, ja vasta NYT sain toteutettua! Aphaderuiondur ja Aerdirnaithon ette-ikinä-arvaa-minkä elokuvan henkilöiden päälle istutettuna. Kohtaus on loistava ja niin on myös elokuvakin. Samaten hahmot. TNF:n ainoiden (?) siskosten veljekset iskemässä naisia tai jotain.
Tämän työn ei ole tarkoitus loistaa piirrustustaidoillaan, vaan olla hauska. Ehe ehe. Piirtämiseen meni ehkä puolisen tuntia. Ja Aphaderuiondurin sormissa ei ole mitään vikaa, kuten ei banjon kielissäkään.
Aphaderuiondur (c) minä
Aerdirnaithon (c) Lotdow

Oh look! He's coming!
Joulukisatyö. Tästä onkin jo jonkinnäköinen sepustus kisatopassa, mutta toistettakoon että tekemiseen meni sen pari päivää kokonaisuudessaan. Aluksi lyijykynäluonnos, sitten ääriviivojen tussaus ja sitten väritys, johon en itse ole erityisen tyytyväinen mutta menköön. Oon liian kärsimätön ihminen tällaisten isojen töiden värittämisessä :D Siinä siis Hiroi jakamassa paketteja länsikatujen pikkulapsille, joilla ei normaalisti paketteihin varaa olisi. The new Robin Hood has born!

Lotdowin Lelacã ihmettelemässä sadetta.

Aksuttaren Hecate äkäisenä, tradeart.

Randy Foamles sekä hänen kasvonsa ohjeiden ja suuntaa antavan mallikuvan mukaisesti.
Randy (c) Lotdow

Fred & Evelyn kapakassa tutkimassa tuoppia, piirrelty minun ja Minttukittyn pelissä esiintyvän repliikin mukaan.
Evelyn (c) Minttukitty
Fred (c) Agna

Ja sitten, sarjassamme KNEJ (=Kehtaako Näitä Edes Julkaista), Eugene ja Randy ja tästä ei sitten sen enempää koska tämä tussityö on juuri sitä miltä näyttää.
Viimeksi muokannut Agna päivämäärä To Elo 06, 2015 6:24, muokattu yhteensä 20 kertaa
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Viesti Su Heinä 17, 2011 4:30

IT LOOKS LIKE PEE ! Oh yes it does indeed XD Hieno on =)

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Pe Elo 12, 2011 11:51

Wow, tattista Agna kun piirsit Randyn. Se on just sellanen miksi sen kuvittelin. Fantastico, mitä työtä!
"Some people just need a high-five...
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Hovinarri
Hovinarri

Viesti La Marras 12, 2011 3:24

Kiitokset kumpaisellekin n__n

2 työtä lisää, eli tradet Aksulle ja Lotalle. Tein niistä lyijykynätöitä koska se vaihtoehto tuntui tällä hetkellä kotoisimmalta. Toivottavasti kelpaavat!

Ps. Voin ottaa vastaan enemmänkin tradearttiehdotuksia, kuvien toteutustyyli saattaa vaihdella mutta toiveitahan voi aina esittää.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Aatelinen
Aatelinen

Viesti La Marras 12, 2011 6:40

Woohoo! It's so cute! Agna se osaa tehdä mistä tahansa suloista oli kuinka hirvittäväksi tehty hahmo tahansa ^^ Kiitos systeri, kohta tulee sinunkin hahmosi kuva!
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Monarkki

Viesti Su Marras 13, 2011 5:06

NAAAAAAAAAAAAAAAW <3 Hecate on vallan ihastuttava tässä kuvassa~ Epäilen kyllä myös, ettei tuo otus pahemmin siistiydy, edes vuoden välein. Anyway, kiitos tästä kuvasesta ^3^

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ma Marras 14, 2011 8:40

Olkaatte niin hyvät =3= Saattelenpa töhertää toistekin teidän ukkeleita.

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti La Joulu 31, 2011 2:53

Lisäilinpä tuon kisakuvan tällekin puolelle.

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Aatelinen
Aatelinen

Viesti La Joulu 31, 2011 3:08

Se on so tah bra! Rakastarakastarakastarakasta! Ihuna, meh gillah systah!
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Viesti Ma Tammi 02, 2012 6:43

WAU! En voi oikeastaan muuta sanoakkaan, itse en osaisi ;> *kade* (:

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ma Tammi 02, 2012 8:17

Kiitoksia kiitoksia paljon Lotdow ja Templer =3= ~

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Viesti Ti Tammi 03, 2012 12:46

Minoon jotenki ihastunut tuohon kilpailukuvaan =D Värits on siistiä ja tunnelma mainio, minkä lisäksi penskat on saatu mahtumaan mukavasti. Hiroi on myös hahmona symppis, mikä on myös lisäsyy siitä tykkäämiseeni.

En tiedä millaiseen lopputulokseen väritykselläsi tähtäät, se kun toimii kevyenäkin oikein hyvin, mutta huippuvarjot ja -valot toisivat töihisi hieman kolmiuloitteisuutta, jos saan sanoa =D
Tykkään kyllä, en itse osaa käytellä puuvärejä käytännössä lainkaan. Painan liikaa (sitä kynää, siis).

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ti Tammi 03, 2012 1:09

Kiitoksia kehuista! \o Hiroi on tunnetusti kyllä symppiksin hahmoistani. Itse en oo väritykseen kovin tyytyväinen koska väritettävää oli niin paljon ja piti tuhertaa monien eri värien kanssa, ja tunnetusti kun yrittää nopeasti hyvää niin tulos on jotain keskinkertaisen ympäriltä. Eniten ehkä saan kylmiä väreitä Hiroin takista, jossa huomasin vasta koneella värityksen jääneen laiskaksi. Häiritsi paperiversiossa niin paljon että uusioväritin sen, mutta jätin tänne tämän version.
Ja kiitän lämpimästi vinkistä! Saa sanoa enemmän kuin mielellään =‿=

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ma Heinä 30, 2012 7:41

Pitkästä aikaa uutta! Voisin toki latailla vanhoja luonnoksiakin tänne mutta ehei.

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Monarkki

Viesti Ma Heinä 30, 2012 7:59

Ehkä total repsahdus uusimmalle kuvalle.
LLOVE IT!
Seuraava

Paluu Galleria