Aksun suttuja // 12.1 RANDOMIA

Galleria on tarkoitettu pelaajien omille taiteiluille. Vain ja ainoastaan TNFään liittyviä kuvia! Pidetään galleria aiheeseen kuuluvana, eikä aleta postailemaan jokaista hienoa kuvaa, jota tuotetaan. Tarkemmat ohjeet foorumin puolella.
Toisten töiden kopioiminen on kiellettyä, ellei toisin mainita.

Valvojat: Crimson, Ivy

Kreivi
Kreivi

Viesti Ma Maalis 18, 2013 5:02

Et saa pippelioikeuksiasi, niin. Senkin kurja.

Anonmgur. Ei mitään turhaa. Täydellistä.

Monarkki

Viesti Ma Maalis 18, 2013 5:22

Senkin ruoja.

Sitä sitten seuraavaksi kokeilemaan. Kiitos vinkistä. Valistuksesta. Valaistuksesta.

Viesti Pe Touko 10, 2013 10:57

ihailin pitkästä aikaa kuviasi ja olen niiiin kade sulle, tollee ku saisin aikaseksi piirtää olisin tyytyväinen XD

Monarkki

Viesti Pe Touko 10, 2013 11:11

Naw, kiitos! Oon tässä koittanu Lounis & Aethena kuvia piirrella mut en oo onnistunu kuvakulmissa/anatomiasssa Dx

Viesti La Touko 11, 2013 6:44

olet varmasti liian kriittinen sen suhteen ;) mut olisi ihanaa jos saat joskus jonkun valmiiksi <3

Monarkki

Viesti To Kesä 06, 2013 12:55

asd, melkein muistin vastata tännekin (--D No mutta jos joskus jotain saan siedettävään kuntoon niin voin ainakin sulle näyttää lopputuloksia, jos en julkase muuten.

sitten

6.6

Lisää random kuvia plöts.

Ja myös tässä nyt on ainakin hetki kesällä vaan lojua ja olla, joten kyselenkin, olisiko porukka kiinnostunut Art tradeista? En välitä minkälaisena piirtäjänä itseäsi pidät ja millä tekniikalla kuvan toteutat, kunhan vain yrität parhaasi niin minäkin myös. Vain TNF hahmoja tradeen. Jos hahmosta ei ole kuvaa esittelyssä, otan taiteilijan vapauksia, mikäli tekstiä voi tulkita vapaammin. Mieluiten en ota vastaan tarkkoja toiveita (Esim: Haluan että hahmo X riippuu dramaattisesti puun oksalla yllään sininen tutu kiitos) koska tarkat rajoitukset yleensä imee sitä inspistä piirtää >: Toiveita saa toki esittää, mutta pysytään nyt ensisijaisesti vaan yhden hahmon peruskuvissa simppelillä taustalla. Tietenkin, jos olet itse valmis tekemään monimutkaisempaa kuvaa traden yhteydessä, niin kaipa minäkin voisin kokeilla.

Anygays. Anybody? Nobody? No?
Kolme kerrallaan jooo.

Ylva - Aethena & Lounatuuli
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä To Kesä 06, 2013 3:50, muokattu yhteensä 1 kerran

Viesti To Kesä 06, 2013 2:02

jos saan louniksesta ja aethenasta kuvan niin voin väsäillä jotain suttua vastalahjaksi ;) tai sit pelkkä aethenaki käy. ??

Monarkki

Viesti To Kesä 06, 2013 3:14

Eeeiköhän molemmat onnistu, kerta jo harjoteltukin (--D Mutta mie väsään sen, väsää sinä sitten vaikka.. hmmm.. Onnistuisko joku kuva Samhainasta?

Viesti To Kesä 06, 2013 9:17

eiköhän joku kuva aina onnistu, laadusta en mene takuuseen XD

Viesti Pe Kesä 07, 2013 3:45

Innostusin piirtelemään koneella jaaaa tämmöstä tuli trollistasi;

http://i1286.photobucket.com/albums/a60 ... 811887.jpg

Jätin korut suosiolla pois, jos joskus innostun tekemään ne niin näytän sitten uuden version XD

Monarkki

Viesti Pe Kesä 07, 2013 4:59

Oohohohoo, kiitän tästä! Lllovely <3 Mun tradessa menee hetki koska olen taas wnb perfektionisti (---D Mutta eiköhän se tässä viikon sisään valmis ole!

Viesti Pe Kesä 07, 2013 5:00

Kiva jos tykkäsit. Ei mitään kiirusta XD

EDIT// oon pitkää halunnu piirtää Louniksen ja nyt tuli jotain tuherrettua (Aethenakin pääsi loharina messiin)

http://i1286.photobucket.com/albums/a60 ... aae139.jpg

Monarkki

Viesti Su Kesä 09, 2013 4:48

ASDKJKJSFDGJKA Perkele en minä tota edittiä huomannu! AWESOMESAUCE <3 Tästä kaksikosta pitää ehdottomasti piirtää lisää kuvia.

Ja plöts 9.6 trade valmis

Viesti Su Kesä 09, 2013 5:18

kiva että pidit :) voisi jaksaa joskus viimeistellä sen(kin) kunnolla mut oon vähän tämmönen...

iihana kuva tuo sun tekemä <3 ja juu siniset ne on XD tosin eikös isukilla ollu kultaset?

Monarkki

Viesti Su Kesä 09, 2013 5:32

Joo, oranssit näyttäis olevat, mut meinasin lähinnä, et silmä tosiaan on kokonaan kyseistä väriä eikä oo erikseen iiristä tai pupillia jne (--D Josko sitä vaikka lisää koittais piirrellä, kun alkaa jo hahmottumaan paremmin itte hahmot. Ei sulla kuitenkaan satu olemaan mitään omatekemää kuvaa Aethenasta näin niiku vertailu mielessä?
EdellinenSeuraava

Paluu Galleria