Aksun suttuja // 12.1 RANDOMIA

Galleria on tarkoitettu pelaajien omille taiteiluille. Vain ja ainoastaan TNFään liittyviä kuvia! Pidetään galleria aiheeseen kuuluvana, eikä aleta postailemaan jokaista hienoa kuvaa, jota tuotetaan. Tarkemmat ohjeet foorumin puolella.
Toisten töiden kopioiminen on kiellettyä, ellei toisin mainita.

Valvojat: Crimson, Ivy

Monarkki

Viesti Ti Kesä 10, 2014 5:57

Re: Aksun suttuja // 4.6 randomness

Jonkun pitää joskus in-gamessa heittää kyllä jääläppää. Ihan vaan koska. Sipe älä ole noin jäätävä.

Siinä saa korvanjuuressa mumista. Tosin voi olla vähän niskat kipeenä itse kullakin jos tossa asennossa nukkuu.

Monarkki

Viesti Ma Tammi 12, 2015 7:29

Re: Aksun suttuja // 12.1 RANDOMIA

12.1

Poink lisää uusia tuherruksia, joista olen kyllä jättänyt rivoimmat ja pahimmat K-Agna kuvat pois. Joitain mokomia löytyy kollaasi kuvista DeviantArtin puolelta.
Tälleen hei kyllä mäkin piirrän mut julkasen kerran puolessa vuodessa murto-osan siitä mitä tulee piirreltyä. Joista suurin osa on doodleja. Kyllä mä vielä jossain vaiheessa alan piirtään enemmän ja jotain muuta ku samaa vanhaa, jahka keksin mitä piirtäisin >:

Viesti Pe Tammi 08, 2016 10:02

*hihihi* kattelin (taas) kuviasi ja tajusin vasta tossa aethena lounis kuvassa missä se tökkää sitä nenään niin lounis vaan tuijottelee selvästikin aethenan rintoja XD

Monarkki

Viesti Pe Tammi 08, 2016 12:52

;D;D;D; Lounis on kato vaan luonnollisesti kiinnostunut nisäkäsnaaraan anatomiasta, kun sitä kerrankin näin lähietäisyydeltä pääsee tarkastelemaan.
Eikun.
Edellinen

Paluu Galleria