Aksun suttuja // 12.1 RANDOMIA

Galleria on tarkoitettu pelaajien omille taiteiluille. Vain ja ainoastaan TNFään liittyviä kuvia! Pidetään galleria aiheeseen kuuluvana, eikä aleta postailemaan jokaista hienoa kuvaa, jota tuotetaan. Tarkemmat ohjeet foorumin puolella.
Toisten töiden kopioiminen on kiellettyä, ellei toisin mainita.

Valvojat: Crimson, Ivy

Monarkki

Viesti Ma Loka 03, 2011 11:12

Minä piirrän sinulle Iriadorin. Piirrä sinä minulle Darius.
Deal?

The Saviour
The Saviour

Viesti Ma Loka 03, 2011 11:48

It's a deal! \o/
MY NAME IS CRIMSON, FAMED SOLDIER OF NIGHTMARES, AND I AM HERE FOR DINNER
---
IRIADOR MIR VALDOREN - DELATHOS N'DRAYER - JACKALOPE - ARETH CÚTHALION - ATREVAUX ARGENTEUS - SHYVANA - NOEL ARTANIA - LORYTHAS - WYRIUS - NESSAYA ANERITTE - QIRA A'DARUIL - OMANIRON
---

Elä pelkää ottaa yhteyttä yksärillä, jos peli kiinnostaa missään muodossa o7

Monarkki

Viesti Ma Loka 10, 2011 2:27

10.10

Traden puolisko valmiina, Ole hyvä Crimson.

Tradet yhä auki, anyone?

The Saviour
The Saviour

Viesti Ma Loka 10, 2011 2:36

Se on IHANA! Aivan jumalaisen taivaallinen ilmestys suoraa Aksun piirtopöydästä ja tuon hallitsevasta kädestä lähtöisin oleva IHANA Iriador *3* Minä tykkään. Tykkään kovasti. Värit ei ole mun mielestä ainakaan yhtään liian räikeät, juuri sopivat ja miljöö on nerokkaasti keksitty~
Saanhan tuon koneelleni tallentaa? Saanko saanko saaaaaankooo~??

Ei, en voi lopettaa tuijottamista. Mulla onkin töitä vielä sopivasti puoltuntia jäljellä ja tiedän nyt, mihin sen puolituntiani käytän <3 *droooool*

Ja mun suunnasta tulee tradea heti, kun ragesairauteni on mennyt ohi ja uskallan tarttua piirtopöytään siinä toivossa, ettei se lennä päin seiniä ja säpälöidy siinä ohessa heti kun joku menee pieleen~
---
IRIADOR MIR VALDOREN - DELATHOS N'DRAYER - JACKALOPE - ARETH CÚTHALION - ATREVAUX ARGENTEUS - SHYVANA - NOEL ARTANIA - LORYTHAS - WYRIUS - NESSAYA ANERITTE - QIRA A'DARUIL - OMANIRON
---

Monarkki

Viesti Ma Loka 10, 2011 2:50

Saanhan tuon koneelleni tallentaa? Saanko saanko saaaaaankooo~??

Kuvan tekijöiltä ei tarvitse kysyä lupaa kuvan tallentamiseen omaan, yksityiseen käyttöön. Ei ole koskaan tarvinnut, eikä tarvitse tulevaisuudessakaan. Toivottavasti.
Eli saat "koipioida" koneellesi ja tulostaa kymmenittäin kyseistä kuvaa seinällesi, niin kauan kuin et sitä omaksi väitä tai ala sitä levittelemään.

Mutta hienoa että pidät~ Piristi päivää moinen uutinen. Ja ei mitään kiirettä sen Traden kanssa, maltan kyllä odotella.
Ja perhana sun Avas on häirittevä... hyvällä tavalla... kai

The Saviour
The Saviour

Viesti Ma Loka 10, 2011 2:56

Joo se oli tuommoinen, hei löysin hienon kuvan surffatessani netissä pistänpä sen avakseni, tapaus. Ihanan häiritsevä~

Tavallisesti kun tarkistan, mitä saa tallentaa ja mitä ei, ettei myöhemmin tule sitten jonkinsortin riitoja sunmuita kuvan tekijän kanssa. Mutta uu maih, danke vaan. Taidankin samantien tästä mennä tapetoimaan paneeliseinäni tuolla sitten. ´U`
---
---

Monarkki

Viesti Ma Loka 10, 2011 3:04

Taidankin samantien tästä mennä tapetoimaan paneeliseinäni tuolla sitten. ´U`

Vaadin sitten valokuvaa tästä mestarillisesta seinästä!

The Saviour
The Saviour

Viesti Ma Loka 10, 2011 4:02

Tapahtuu, sir! o7
---
---

Viesti Ti Loka 25, 2011 6:10

Kelpaako sulle mustavalkonen töherrys traidiksi? (Sellanen taso mitä Ylvasta sain aikaan) Haluaisin Ylvasta värikuvan tai sitten kuvan Drusta, kummin vain. Mutta ymmärrän kyllä jos töherrykseni ei ole tarpeeksi taidokas XD Sie osaat piirtää kuitenkin niin hemmetin hyvin.

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Su Marras 06, 2011 7:54

Olin juuri tulossa kysymään tradetuksia ja sitten niitä tuolla aivan hingutaan ja huhhuh, tilaisuushan tuli enemmän kuin apteekin hyllyltä.

Sinä tehdä trade kera Pikku-Agna, ja sinä piirtää Eugene tai Fred. Kenet saan tuhertaa? B)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Monarkki

Viesti Ma Marras 07, 2011 12:05

Ylva, En ole nirso kakkiainen, vaan rakastan KAIKKIA mahdollisia fanartteja ja tradeja, mitä voin omista hahmoistani saada! Joten kyllä, kelpaa mustavalkoinen kuva~
Voisin koittaa sinulle tuota Ylvaa näin ensialkuun piirrellä, jos käy. Minulle voisit piirtääää... Hmm, Jos naisen mieluummin haluat piirtää, niin piirrä Prinsessa Lily! :D Jos miehen, niin sitten.. Aran!

Ja Agna, onnistuu!
Aksu piirtää pikku Agnalle kuvan Eugenesta. Pikku Agna piirtää Aksulle kuvan joko Hecatesta tai Alfista!

Viesti Ma Marras 07, 2011 2:24

Ok, katson jos saan siitä värillisen puuväreillä (pitäisi hommata taas kunnon piirrustusvehkeitä, mutta kun maksavat kerpele). Väsäilen mieluummin Lilyn sinulle XD Ja Ylva käy mainiosti, katsotaan mitä Lilystä tulee, heh.

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ma Marras 07, 2011 9:57

Tämä selvä! Piirrän sulle Hecaten. Alan piirrustella jahka oon selvinnyt kokeista.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Monarkki

Viesti To Marras 10, 2011 8:13

10.11

Kaksi lupaamaani Tradea, Agnalle ja Ylvalle!
Sekä gift arttia Kittylle~

Viesti To Marras 10, 2011 8:16

oi, että Ylvalla on niin mahtava ylimielinen/dominoiva katse :'D Upeaa valojen ja varjojen vaihtelua as usual<3
EdellinenSeuraava

Paluu Galleria