Crimin Galleria

Galleria on tarkoitettu pelaajien omille taiteiluille. Vain ja ainoastaan TNFään liittyviä kuvia! Pidetään galleria aiheeseen kuuluvana, eikä aleta postailemaan jokaista hienoa kuvaa, jota tuotetaan. Tarkemmat ohjeet foorumin puolella.
Toisten töiden kopioiminen on kiellettyä, ellei toisin mainita.

Valvojat: Crimson, Ivy

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Marras 24, 2011 5:47

Niin upeaa, niin fantastista. Lisää Crim, lisää!!!
"Some people just need a high-five...
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Viesti To Marras 24, 2011 5:50

Huu, aivan ihana työ taas XD

The Saviour
The Saviour

Viesti To Marras 24, 2011 5:53

Danke vaan molemmille! o7 :')
MY NAME IS CRIMSON, FAMED SOLDIER OF NIGHTMARES, AND I AM HERE FOR DINNER
---
IRIADOR MIR VALDOREN - DELATHOS N'DRAYER - JACKALOPE - ARETH CÚTHALION - ATREVAUX ARGENTEUS - SHYVANA - NOEL ARTANIA - LORYTHAS - WYRIUS - NESSAYA ANERITTE - QIRA A'DARUIL - OMANIRON
---

Elä pelkää ottaa yhteyttä yksärillä, jos peli kiinnostaa missään muodossa o7

Viesti To Marras 24, 2011 5:54

Enpä ole aikasemmin kommannu, varmaan.. Uskallan tehdä sen ainakin nyt ku noin hienoja töitä et pakko kommentoida jotai o_o *leuka loksahti maahan* O__________O Lisää?*pieni niiaus, kumarruksen sijaan*

The Saviour
The Saviour

Viesti To Marras 24, 2011 5:59

Heh, kiitos Demintty :3 .. varmasti tullee lissää, kunhan saan taas jotain vaan aikaiseksi~
---
IRIADOR MIR VALDOREN - DELATHOS N'DRAYER - JACKALOPE - ARETH CÚTHALION - ATREVAUX ARGENTEUS - SHYVANA - NOEL ARTANIA - LORYTHAS - WYRIUS - NESSAYA ANERITTE - QIRA A'DARUIL - OMANIRON
---

Viesti To Marras 24, 2011 6:00

=O Oooh, so cool =D Oot kyllä semmonen taikuri piirtäjä Crim että paremmaksi on jo vaikea pistää )D

The Saviour
The Saviour

Viesti To Marras 24, 2011 6:04

Harjoittelemalla oppii ;D Ja kun sen harjoittelemisen alottaa jo pikkuisena kakarana niin tässä on tulos. Kaipa ne taidot vieläkin karttuu vaikka oon jo kuvitellu saavuttavani max lvl tässä taidossa x)

Mutta tänks sinullekin Kittyläinen! \o/
---
---

Nya

Viesti Pe Marras 25, 2011 10:47

Crim! Izu on todella hieno ja et sä mitään liiotellu hiuksien suhteen, paitsi tota aavemaisuutta. Miun mielipide. Ja voi kylläpä se muistuttaa realistisesti Izua. Hiuksien tosin pitäis hieman peittää kasvoja, noh se ja sama. Miulle tuli sellainen olo et "Aargh miten minä nyt uskallan panna oman versioni,ku sun piirtämä oli niin hieno. Menin sanattomaksi. Oli ihan lumoutunu kuvaan." Heh. Että sellasta. ^^
Crim. Tulen varmasti pyytämään vielä hahmoistani sinun piirtämiäsi kuvua. Aivan varmasti! o_O
Izu näyttää tooooosi hyvältä. Olet taitava piirtäjä. Itse aloitin mangan piirtämisen 8 vuotiaana. Ja tässä sitä nyt ollaan.

The Saviour
The Saviour

Viesti Ma Marras 28, 2011 10:42

Heh, hyvä että oli mieluinen! :3 ja mitään tuollaisia uskaltamisia kannata miettiä, tokihan sää omankin kuvasi julkaiset täällä koska minä ainakin tahdon nähdä Izun sellaisena minä sinä sen ajattelet X3 Ja oikein mielelläni piirtelen hahmojasi lisääkin, eikun pyytämään vaan.

Tälleen lopuksi kiitos ja kumarrus sinulle Nya!
---
---

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ma Marras 28, 2011 3:40

Liekö sulla paljon piirrettävää Crim? Meinaan voisin ottaa kanssasi traden, jos kiinnostaa.
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

The Saviour
The Saviour

Viesti Ti Marras 29, 2011 2:48

Ei minulla ole kuin pari kuvaa rästissä, joista toinenkin on väritystä vaille valmis. Kun joskus jaksaisi taas paneutua siihen ihan kunnollaaaaaa =3=

Mutta tokihan mua kiinnostaisi tradea ottaa sinun kanssa, tiedä sitten vaan kauan mulla taas kestää sen tekemisessä *___* Jos kenties pieni odottelu ei haittaa, niin siinä tapauksessa olen omasta puolestani in! Toiveita traden suhteen? Iriadorinhan sinä oletkin jo piirtänyt niin tarjoaisin tällä kertaa Delathosia tai Zaeltheusta sinulle piirrettäväksi ;D

EDIT // Eeppinen kuva Crimin pelisessiosta kera sen roolipelihahmot lisätty \o/
---
---

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ti Marras 29, 2011 4:25

:D Repesin tolle uusimmalle kuvalle!

No jos piirtäisin sulle Zaeltheuksesta?

Itse saat piirtää kenet haluat, mutta sen verran vain että Critin lohikäärmemuodon ulkonäkö kokee pian rajun muutoksen niin sitä ei kannata nyt ruveta piirtämään.
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

The Saviour
The Saviour

Viesti Ti Marras 29, 2011 4:59

Nii sille on tarkoituskin tehdä! Itse en voi lopettaa sen katsomista edes kun se on niin hulvaton .. miten sainkin tehtyä siitä sellaisen xD

Zael passaa mainiosti ja koska minä kaipaan haastetta, niin valitsen hahmoistasi Varnefindonin piirrettäväkseni senkin takia, että herra on jo entuudestaan minulle tuttu *3*

Ja sitten eiku töihin \o/
---
---

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ke Marras 30, 2011 3:53

Asia selvä, aloitankin saman tien ^^
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Viesti Ke Joulu 07, 2011 4:14

Hurrrr(durrr), jäin kuolaamaan o.o Kadehdin tuota väritystaitoa, ite en ossoo ees seinää maalata. Tykkään tuosta kuvien dynamiikasta, mitä olet saanut mukaan tunnelmaltaan rauhallisiinkin kuviin. Nice.[/code]
EdellinenSeuraava

Paluu Galleria