Crimin Galleria

Galleria on tarkoitettu pelaajien omille taiteiluille. Vain ja ainoastaan TNFään liittyviä kuvia! Pidetään galleria aiheeseen kuuluvana, eikä aleta postailemaan jokaista hienoa kuvaa, jota tuotetaan. Tarkemmat ohjeet foorumin puolella.
Toisten töiden kopioiminen on kiellettyä, ellei toisin mainita.

Valvojat: Crimson, Ivy

The Saviour
The Saviour

Viesti Ke Joulu 07, 2011 5:08

Hah, minä kun itse taas vihaan kömpelöä tapaani värittää 8D Kun olen elämäni aikana tehnyt miljoona kertaa enemmän töitä, joissa on pelkät ääriviivat tai sitten harmaasävyinen väritys - mutta sepä oli vielä sitä aikaa, kun en koneella mitään värkännyt, vaan enemmänkin lyijykynillä. Värit ei ole minun juttu, onnistun pilaamaan niillä hyvin helposti kaiken.
Mutta anygays, kiitokset kovat kehuista! On hienoa kuulla että pidät töistäni *3*
MY NAME IS CRIMSON, FAMED SOLDIER OF NIGHTMARES, AND I AM HERE FOR DINNER
---
IRIADOR MIR VALDOREN - DELATHOS N'DRAYER - JACKALOPE - ARETH CÚTHALION - ATREVAUX ARGENTEUS - SHYVANA - NOEL ARTANIA - LORYTHAS - WYRIUS - NESSAYA ANERITTE - QIRA A'DARUIL - OMANIRON
---

Elä pelkää ottaa yhteyttä yksärillä, jos peli kiinnostaa missään muodossa o7

Viesti Ke Joulu 07, 2011 7:04

Oijoiij! Olet todella hyvä piirtämään!! (: Mm... en osaa muuta kommentoidakaan : D

The Saviour
The Saviour

Viesti Ke Joulu 07, 2011 7:20

Eikä tarvitsekaan, sillä tuo riittää ihan hyvin 8D Kiitokset sinulle, Temp! *3*
---
IRIADOR MIR VALDOREN - DELATHOS N'DRAYER - JACKALOPE - ARETH CÚTHALION - ATREVAUX ARGENTEUS - SHYVANA - NOEL ARTANIA - LORYTHAS - WYRIUS - NESSAYA ANERITTE - QIRA A'DARUIL - OMANIRON
---

Viesti Ke Joulu 07, 2011 9:41

Ohohohoo Way to go Crim =D

Viesti Ti Tammi 03, 2012 9:00

MITÄH?! Olen kommentoinut hetki sitten... mutta nyt kun selaan alas päin, huomaan, etten ole katsonut puoliakaan näistä kuvista. :| jah... pakko sanoa, että ihailen kuinka pikkutarkasti ja kauniisti oikein teetkään töitä. Olet ykkösidolini! IIH!!
*Vaihtaa paidan äkkiä paitaan, jossa lukee suurilla, kissan kokoisilla kirjaimilla "CRIMSON" ja ottaa "crimson"-lippalakin*

Viesti Ti Tammi 03, 2012 9:18

Templer kirjoitti:pakko sanoa, että ihailen kuinka pikkutarkasti ja kauniisti oikein teetkään töitä. Olet ykkösidolini! IIH!!
*Vaihtaa paidan äkkiä paitaan, jossa lukee suurilla, kissan kokoisilla kirjaimilla "CRIMSON" ja ottaa "crimson"-lippalakin*

Tämä.
Minullakin on uusi idoli <3 Sekä yksityiskohdat, että sulava viiva ja värit (etenkin kristallienkelityössä, huuuu). Kovasti pidän.

The Saviour
The Saviour

Viesti Ke Tammi 04, 2012 10:35

Olet ykkösidolini! IIH!!

Aww, olen otettu T3T Kiitos niin Tempille kuin Harlekiinille, lämmitti kovasti mieltä kuulla jotain tuollaista.

Meikäläisen työt on aina ollu yksityiskohtaisia, siitä ei päästä minnekään. Tykkään näpertää paljon pikkutarkkoja asioita ja niillä onkin hyvä täyttää tyhjiä pintoja. Mutta koska mulla ei kärsivällisyys ja hermot tavallisesti riitä täyttää suuria aloja millään yksityiskohdilla, niin käsialani (siis piirtämisessä) onkin hyvin pieni. En esimerkiksi voi piirtää A4 kokosta paperia isommalle turhautumatta heti alussa että tilaa on liikaa *3* Mutta se niistä jorinoista. Kiitos ja kumarrus vielä kerran teille molemmille. <3
---
---

Viesti Ke Tammi 04, 2012 8:01

No eipä tuo mitään, sillä totta joka sana.
ja kannattaa muistaa nuo sanat kun alkaa tympimään (;

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ke Tammi 04, 2012 8:14

Noniin fanit perääntykää olkaa hyvät, ettei mun tarvitse ruveta Crimsonin turvamieheksi (tai oikeaksi kädeksi heh X))

Tulin taas vaan ihailemaan näitä töitä ♥.♥
Ja nyt tuli taas vaihteeksi alemmuuskompleksi >.< ja juurikun yritän täällä piirtää tradeja!
"Some people just need a high-five...
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

The Saviour
The Saviour

Viesti Ke Tammi 04, 2012 8:24

Tutkani havaitsevat galleriani puolella ruuhkaa! D8 Pitäisi varmaan asennuttaa liikennevalot tänne, ettei onnettomuuksia pääse sattumaan~

kannattaa muistaa nuo sanat kun alkaa tympimään (;

Temp, todellakin aion muistaa ;3

Ja Lotdow, ihaile pois vain, jos ovat mieluisia. Olen otettu ja yllättynyt, jos noin moni todella tykkää näistä sutuista o3o .. olenpas vaatimaton~ .. ja suotta mitään alemmuuskomplekseja noista otat!

Ja Lotscreamista tulisi varmasti hyvä turvamies tai oikea käsi vaikka itse sanonkin!
---
---

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ke Tammi 04, 2012 8:27

Hahha! Virassa ollaan *suunnittelee töiden varastamista*

Hei Crim, by the way, onko mitään toiveita asennosta tai tausta tradesi suhteen. Ole hyvä ja sano jotain, koksa minä en keksi mitään D:
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

The Saviour
The Saviour

Viesti Ke Tammi 04, 2012 8:37

Pitääkö mun asentaa murtohälyttimetki D8 KUI KALLISTA!

Tähän hätään minulla ei ole mielessä yhtään mitään koska olen puoliunessa. Mutta koska "Ole hyvä ja sano jotain", niin kai minun sitten täytyy keksiä jotain > <
Awwwwh, ensimmäisenä tulisi mieleen joku sellainen missä Zael istuu kirjojensa keskellä ja pänttää jotain kovin keskittyneenä. Siinähän voisi taustalle hahmotella jotain lämpöistä sisätilaa, kirjastoa maybeh tai vaan nojatuolissa roikkumista. Voihan se nojailla kirjahyllyynkin tai muuten vaan nököttää paikoillaan \o/ Kelpasiko edes jotenkin? *____*
---
---

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ke Tammi 04, 2012 8:41

*Unohtaa töiden varastamisideat toistaiseksi*

Tuostapa vasta idean sainkin, loistavaa!
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

The Saviour
The Saviour

Viesti Ke Tammi 18, 2012 9:29

Yksi uusi kuva lisätty derp!

Yksi trade vielä tuloillaan.
Jos joku on kiinnostunut, voin ottaa yhden työn lisää alle, joko pelkän giftin tai sitten ihan traden! \o/
---
---

Viesti Ke Tammi 18, 2012 11:47

Uu vähän on hieno <3 kiitoksia XD No jaa, ehkä olisi pitänyt liittyä eri nimellä XD Toisaalta on se hassua omistaa saman niminen hahmo kuin nicki XD (Tai sitten vain muutan nickini takaisin joku päivä, en tiedä)

Mutta kuitenkin kuva on aivan ihana. XD
EdellinenSeuraava

Paluu Galleria