Crimin Galleria

Galleria on tarkoitettu pelaajien omille taiteiluille. Vain ja ainoastaan TNFään liittyviä kuvia! Pidetään galleria aiheeseen kuuluvana, eikä aleta postailemaan jokaista hienoa kuvaa, jota tuotetaan. Tarkemmat ohjeet foorumin puolella.
Toisten töiden kopioiminen on kiellettyä, ellei toisin mainita.

Valvojat: Crimson, Ivy

Aatelinen
Aatelinen

Viesti To Touko 10, 2012 9:30

HOLY MOLEY! Sehän on, on, on.... Fantastinen! So tah bra! Tätä jos jotain kannatti odottaa! O3O Kiitos paljon!
"Some people just need a high-five...
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

The Saviour
The Saviour

Viesti To Touko 10, 2012 11:26

No mutta Lotscream, you're welcome! >3<
Inspiraatio iski jyrähtäen tuossa viime aamuna ja päätin purkaa sen sitten Varnen kuvaan (vai pitäisikö melkein sanoa tässä tapauksessa että Mornan? :'D) Mutta hienoa kuulla, että pidät! Ehdin jo pelätä ettei koko hahmoa tunnista enää kuvasta suttailuitteni jälkeen x.x

Mutta ma kiitän. Paljon paljon ma kiittää. o7 Tradeillaanhan taas!
MY NAME IS CRIMSON, FAMED SOLDIER OF NIGHTMARES, AND I AM HERE FOR DINNER
---
IRIADOR MIR VALDOREN - DELATHOS N'DRAYER - JACKALOPE - ARETH CÚTHALION - ATREVAUX ARGENTEUS - SHYVANA - NOEL ARTANIA - LORYTHAS - WYRIUS - NESSAYA ANERITTE - QIRA A'DARUIL - OMANIRON
---

Elä pelkää ottaa yhteyttä yksärillä, jos peli kiinnostaa missään muodossa o7

Viesti To Touko 10, 2012 3:23

Ei tämä ole kovinkaan kehittävää kommenttia, mutta uusin työsi on taas kerran ihana <3

PS. Hei jos joskus jaksat/viitsit/haluat, haluaisitko tehdä kuvan mun Azraelista?

The Saviour
The Saviour

Viesti Pe Touko 11, 2012 1:04

Olipa kommentti kehittävä sitten tai ei, saa aina hyvälle tuulelle kuitenkin kuulla että joku piitää sutuistani. Kiva että tykkäät o7

Minulla on yhä se sinun Ylvasi työn alla, mutta no, voin tietty ottaa poikkeuksen ja ottaa toisenkin hahmoistasi työn alle. Sääli, ettei hahmostasi ole kuin suuntaa antava kuvaus - mutta katsotaan, mitä sen pohjalta saan aikaiseksi. ;)
---
IRIADOR MIR VALDOREN - DELATHOS N'DRAYER - JACKALOPE - ARETH CÚTHALION - ATREVAUX ARGENTEUS - SHYVANA - NOEL ARTANIA - LORYTHAS - WYRIUS - NESSAYA ANERITTE - QIRA A'DARUIL - OMANIRON
---

Viesti Pe Touko 11, 2012 3:50

Heh, en muistanut että teet mulle työtä. Ja piäisi Azraelin ulkonäköä sitten päivitellä jos on puutteellinen, mutta toisaalta taiteilijalla vapaammat kädet XD Siinä kuvassa mikä on profiilissa näkyvissä on onnistunut hienosti se miehen tatuointi ja mun suttukuvassa on enemmän oikean näkönen parta :) Jos tämä auttanee hieman.

Ja kukapa ei tykkäisi ;)

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Pe Touko 11, 2012 7:18

TUO VARNEFINDON (taikka Morna) ON NIIN HIENO! Oon odottanu melkein kaks päivää että pääsin sen tänne katsomaan kun Lotdow näytti puhelimensa taustakuvasta vähän maistiaisia ja täytyy sanoa että se on niin nappikuva että kyllä kannatti odottaa *-* AAAH, olen liekeissä! Olet kyllä tosi hyvä piirtämään. Tuo asento on tunnelmaa luova ja hiuksista pidän erityisesti.
Voisin olla kiinnostunut tradearttia piirtelemään sun kanssa, mutta mikäli ymmärsin oikein niin sulla on vähän jonoa, joten jaksaisin kyllä odottaa että saat sumasi pois mikäli vain trade kiinnostaa o3o
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

The Saviour
The Saviour

Viesti Pe Touko 11, 2012 9:15

Kyllä mä tekstistä sen verran saan revittyä juttua, että saan tavallisesti jonkunäkösen mielikuvan, jonka pohjalta alkaa vääntämään jotain. Taiteilijanvapauksia tulee otettua väistämättä, jos joku ei asetu monenkaan yrittämän jälkeen kohilleen kuvassa, siitä voidaan olla enemmän kuin varmoja.
Mutta Ylva ja Azrael sinulle - tulee heti, kun taas inspiraatio pamahtaa vasten kalloa! o7

Agna kirjoitti:kun Lotdow näytti puhelimensa taustakuvasta vähän maistiaisia

Realleeeeeh?!? 8D Oh my, tämäpäs vasta uutinen! Ei taida olla ensimmäinen kerta, kun bongailen tekemiäni kuvia toisten taustakuvista - mutta siitäpäs nyt vain olenkin otettu. Oli niin ninjamainen fiilis, että oli pakko piirtää edes vähän ninjamainen Morna. With katana ofc. Hiuksiin ihastuin ittekin - vaikka olisinhan niistä saanut vieläkin mallikkaammat, jos vain olisin jaksanut pelata vaalean ja tumman värin kanssa vähän pidempään - mutta loppui yksinkertaisesti kärsivällisyys ja idea mokomaan, joten jäivät tuollaisiksi x.x Ja Agna, kiitän kommentistasi!
Mitä tradeiluun tulee, onhan tuota vähän jonoa kertynyt tosiaan, kun inspiraationi iskee niin harvoin kohdalleen, että viitsin alkaa väkertämään jotain, mihin olisin itse edes hitusen tyytyväinen. Jos nyt näin pikaisesti lasken, mieleeni tulee tosin vain kolme kuvaa, jotka ovat varsinaisesti työn alla (tnfään) ja sitten muualle taitaa olla niin paljon, etten tahdo edes ajatella asiaa.
BUT ANYGAYS, trade kiinnostaa aina! Vaikka se nyt toiselta vaatiikin vähän kärsivällisyyttä odottelun kannalta. Heitähän ehdotuksesi tästä asiasta ilmoille ja jutellaan asiasta lisää! O3O
---
---

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Pe Touko 11, 2012 9:46

Ah tosiaan unohdin mainita että innostuin niin suunnattomasti että kännykän taustakuva vaihtui alta aikayksikön :P Mutta ilmeisesti se ei sinua haittaa.

Sitten vielä kysyisin että saisiko kuvan laittaa hahmoesittelyyn? Siinä näkyisi väritys niin kivasti ja tämä Mornan persoonallisuus, jos suinkin sopii? :)
"Some people just need a high-five...
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Pe Touko 11, 2012 9:58

No tuotah tuotah, minua kiinnostaisi kovasti piirrellä Dagnir jonka kanssa olen saanut vähän pelaillakin ja on sellainen mukava näppituntuma herrasta niin piirtäisin hänet oikein mielelläni :> Sinä voit sitten tuosta valita ihan mieleisesi tuosta katraasta, Aberec on ainoa jolta ei löydy esittelykuvaa koska palvelin jolla vanha kuva oli, kaatui, enkä ole saanut aikaiseksi tehdä uutta/ladata vanhaa kuvaa uudelle kuvasivustolle. Tältä koneelta koko kuvaa ei edes taita löytyä T-T Aberin kuva taisi vilahtaa synttärikuvakilpailussa sivuprofiilista.
TAKAISIN ASIAAN :D Päättäös ihan itse mitä haluat tuherrella! Asennoilla sun muilla ei ole väliä mutta värikuva olisi kiva :) Olen kärsivällinen odottelija, ei haittaa vaikka työllä kestäisi sillä todnäk joudut omaakin osaasi odottelemaan... jonkunaikaa =3= Saat toki piirtää aiemmin pyydetyt ja työn alla olevat ensin valmiiksi.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

The Saviour
The Saviour

Viesti Pe Touko 11, 2012 10:31

Ei haittaa laisinkaan o7 Kuva on osoitettu sinulle, joten saat käyttää sitä myös vapaasti, mikäli crediitit tulee ofc meikäläiselle, eikä niitä ryhdytä omimaan. Voit lisätä kuvan ihan vapaasti minun puolestani myös Varnen hahmoesittelyyn - sopii enemmän kuin hyvin, mikäli kuva tosiaan oli näköinen! Vältä kuitenkin suoralinkittämistä. Tallenna kuva mielummin omille tunnuksillesi vaikkapa juuri photobucketiin - miksei myös jonnekin muualle - ja sieltä sitten linkität kuvan esittelyysi. Jos sattuu käymään niin, että omalle bucketin tililleni käy jotain, tai muuten vain poistan sen, niin kuva on sinulla silti tallessa :)

Dagnir joo! Dagnirista en olekaan saanut arttiä vielä, joten passaapi vallan mainiosti! Oli hän sitten lohikäärmeenä tai ihmisilluusiossaan. Vapaat kädet saat tämän otuksen suhteen o3o Venailusta taitaakin tulla sitten molemmin puolista, mutta sepä kun ei kumpaakaan haittaa niin ei oletettavasti myöskään maailmanloppua aiheuta.
Itse voisin olla kiinnostunut piirtämään sinulle kuvan Hiroista. Herra kun on minulle jo jokseenkin tutumpi, kun sen kanssa on tuo pelikin menossa. Johon pitäisi kyllä vastatakin ahkerammin, mutta inspiraatio sanoo toista ;____; Toki voit ehdottaa jotain muutakin, sikäli mikäli mielit saada kuvaa jostain muustakin hahmostasi >3<
---
---

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Pe Touko 11, 2012 10:33

Hiroi kelpaa oikein hyvin \o7 Siispä palaamme asiaan siinä, hmm, puolen vuoden päästä ja katsomme muistaako kumpikaan enää tämän tradeartjutun olemassaoloa 8D Ei vaiskaan, vaan teemme kaikessa rauhassa tämän.
Dagnirista tulet todennäköisesti saamaan ihmismuodon sillä lirin aina elukka/petomuodot ja hallitsen ihmisen anatomian paremmin. Mutta sitä odotellessa.

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

The Saviour
The Saviour

Viesti Pe Touko 11, 2012 10:41

Dagnirin asusteiden kanssa voit ottaa vähän vapauksia. Tälleen btw helpotuksenakin kenties, kun sille olen yhden ainokaisen kuvan jaksanut piirtää missä sillä on tosissaan se haarniskansa päällä. Pitäisi tehdä sille vähän yksinkertaisempikin asukokonaisuus, jahka jaksan tarttua tuumasta toimeen.
Mutta tämä tältä osin selvä \o7

Sä saada kuva Hiroista. Värikuva. Actionkuva - tai sitten vähemmän action, mutta kuvan saat kuiteski! Ottaa tämä yhteyttä sitten, kun kuva valmistuu >3< Ja minuahan saa tulla potkimaan joutusammaksi arttieni kanssa kans.
---
---

The Saviour
The Saviour

Viesti La Heinä 21, 2012 8:16

Tuplapostaus HAH!

Agnalle tradepuoliskon palanen ilmestynyt gallerian täytöksi. Kaipaan risuja, kaipaan ruusuja. Tradeja saa tulla ehottamaan, samoin pelkkiä giftejäkin - jos joku on vailla.
Nyt poistun leputtamaan silmiäni kuusituntisen näytön tuijottamisen jälkeen, nom o7
---
---

Monarkki

Viesti La Heinä 21, 2012 11:32

Mee nyt tynnytiin, ei noin hyvin saa piirtää!

The Saviour
The Saviour

Viesti La Heinä 21, 2012 1:30

BARRELS! Sinne menen, sinne jään, ikinä enää piirrä en >8Y Otan tuon silti positiivisena kommenttina rakkaani!
---
---

EdellinenSeuraava

Paluu Galleria