Harlekiinin korttipakka (hahmohaku!) Päiv. 5.11.

Galleria on tarkoitettu pelaajien omille taiteiluille. Vain ja ainoastaan TNFään liittyviä kuvia! Pidetään galleria aiheeseen kuuluvana, eikä aleta postailemaan jokaista hienoa kuvaa, jota tuotetaan. Tarkemmat ohjeet foorumin puolella.
Toisten töiden kopioiminen on kiellettyä, ellei toisin mainita.

Valvojat: Crimson, Ivy

Viesti La Syys 29, 2012 8:29

Oh My Harlekiini <3

Juu, olet oikeassa, että tuohon ei ole vangittu sitä uhkeaa ja runsasta ja flirttailevaa typyä, mutta Naun luonne on kyllä erinomaisesti juuri tuossa. Eli sukelsit hahmoon sisälle ennemminkin, kuin että olisit vanginnut vain ulkomuodon <3
Ja tuossa on paljon sellaista pikkutyttömäisyyttä, mutta onhan Nau todellakin nuori vielä :)

Hitsi mä oon kahlannu tätä galleriaa ja olen ihan monttu auki sinun ja teidän kaikkien kanssa, miten mahtavia tuotoksia teillä tällä on! :shock:

Aatelinen
Aatelinen

Viesti La Syys 29, 2012 12:01

Ihan sikahieno tuo Lörrille tehty Nau :) Vastaa kyllä täysin mielikuvaani 15-vuotiaasta nuoresta tytöstä. Hiukset on aivan ihanat ja ilme myös, vaikka totta onkin että Nausta saa esittelyn perusteella hieman eri kuvan. Ja totta, palataan asiaan kun hän on parikymppinen :D
T: Agna mutta koska Lotdowilla on tällä käyttäjällä pelejä kesken niin en kehdannut kirjautua omalleni.
"Some people just need a high-five...
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Viesti La Syys 29, 2012 12:29

Ja tuo väritys tyyli on tosiaan todella upea.
Tiedättekö mitä te teitte mulle?
Te saitte mut itsenikin luonnostelemaan lehtiöön vaikka ja mitä...siitä on jo aikaa kun viimeksi olen mitään sutannut, mutta en minä ihan totaalisen ruosteessa ole kuitenkaan <3

Viesti Ke Loka 10, 2012 10:27

Tämähän hyvä jos kelpaa = D Ma kiitan.
Ja hyvä Lörri, ei kun vaan piirtämään! Mikäs sen rattoisampaa. Paitsi sillon kun se ei onnistu ja itellä olisi juuri jotain mielessä, tai vaihtoehtoisesti haluaisi piirtää muttei ole ideaa eikä hapuilut onnistu. Sillon se lähinnä ketuttaa. Mutta ilmankaan ei pärjää.

Tällä kertaa vain epämääräinen luennoilla luotu kollaasi Khaleemia. Joum herättäkää sen seksuaalisuus niin sen veistosvartalosta pääsee nauttimaan muulloinkin kuin pukeutumisen aikana! Tai sitten ei.

Viesti Ma Marras 05, 2012 11:33

Pässit puskee. Milloin näitä sivuja kerkesi tulla kahdeksan?

Lam, koska hassahtaneet vanhukset, sekä luvattu Urlin Bizaralle. Näin minun silmissäni, en tiedä onko sinne päinkään mutta käytä vaikka sinä varoittavana esimerkkinä.

Monarkki

Viesti Ma Marras 05, 2012 11:42

Oh Lam, You so fine.

Viesti Ti Marras 06, 2012 8:19

Damn, tulipas siitä eeppinen .`> Kiitän oikein kovasti, ja kiittelen vielä lisää tuosta söpöstä Tuffiksesta <3 Näyttää oikein hyvältä, ja vielä suunnilleen sellaiselta mitä ajattelin .D (ja se suunnilleen tulee siitä koska mielessäni kaikki ovat sellaisia kauniita poikia että uh huh, joten miehekkäämmässä ei ole koskaan mitään vikaa.)
Edellinen

Paluu Galleria