Harlekiinin korttipakka (hahmohaku!) Päiv. 5.11.

Galleria on tarkoitettu pelaajien omille taiteiluille. Vain ja ainoastaan TNFään liittyviä kuvia! Pidetään galleria aiheeseen kuuluvana, eikä aleta postailemaan jokaista hienoa kuvaa, jota tuotetaan. Tarkemmat ohjeet foorumin puolella.
Toisten töiden kopioiminen on kiellettyä, ellei toisin mainita.

Valvojat: Crimson, Ivy

Viesti Ti Tammi 03, 2012 8:25

O__O Wooooooohh... nyt kyllä on pakko sanoa, etten tiedä mitä ajatella. Noiden kuvien kauneus on sumentanut jo ajatukseni, enkä malta odottaa, että tiedän mitä ne tekevät kun katson niitä vielä pari tuntia lisää :oo

EDIT: ainiin unohdin kysäistä, että kävisikö Yard Tuomioon? vai otatko edes lohikäärmettä piirrettäväksi, jos et niin toki lohikäärmeen ihmis illuusio on myös piirrettävissä. ;) jos ei sekään, niin ei : D

Viesti Ke Tammi 11, 2012 12:46

Lisää uusia kuvia XD Kitooos :) btw kiinnostaako trade?

Viesti Ke Tammi 11, 2012 3:03

"Hahahahaa ! Ihan oikein sulle äijä !" Terveisiä Mimiltä =D Se ei oikein pidä fareoksesta.

Mutta minun mieleni on = Voi toista =(

Ja on muuten pikkasen hyvin tehty ! Jukupätkä mä oon kade !

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ke Tammi 11, 2012 10:19

Jos kerran hahmohaku edelleen käynnissä on niin ehdottaisin aksinaamaista Varnefindonin Vaunuihin.
Viimeksi muokannut Lotdow päivämäärä To Tammi 12, 2012 3:16, muokattu yhteensä 1 kerran
"Some people just need a high-five...
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Viesti To Tammi 12, 2012 1:32

Minulla on paha tapa kiduttaa hahmojani ja paljastaa kulissien takana niiden pehmeät puolet. Olisittepa nähneet nuoren Farren kissansa kanssa.

Yosh, hahmohaku on käynnissä niin pitkään, kunnes kaikki kohdat on rastitettu.

Viesti Su Tammi 15, 2012 12:24

Todella siisti tuo viimeisin kuva.

Viesti Su Tammi 15, 2012 2:17

Tänks~

Ja nyt vasta huomasin tuon tradepyynnön, hoh. Osaan lukea. Mutta joo, passaahan tuo. Mitäs hahmoa ja miten?

Viesti Su Tammi 15, 2012 4:31

Teet miten tykkäät XD Uuh tämä on aina vaikeaa... Nathala, Aethena, Ylva, ALbine valitse noista XD vaikkapa, kelpaa oikeastaan kuka tahansa, mikä sua inspaa eniten.

Yritän räveltää jotain vastalahjaksi XD

EDIT: Toisaalta Albine ja Nathala on korttipakassasi, joten jos joku muu?

Viesti Su Tammi 15, 2012 5:36

Jesh. Kattellaan mikä sattuu inspaamaan. Sie voitkin sitten valita kaikista yhdestä hahmostani.. x) Ellei demonikaartin lisäykseni satu menemään sopivasti läpi.

Viesti Su Tammi 15, 2012 10:44

XD jeps

etkö sanonut että teit sen albine-kortin jo? Tahtoo nähdä :)

Viesti Su Tammi 15, 2012 11:31

Albinesta on tehty tähän asti vain lineartti, koska en ole saanut aikaiseksi siirtää sitä vielä koneelle. Kyllä se pikku hiljaa valmistuu.

Sen sijaan päivittelin jotain ihan muuta tässä aikani kuluksi. Varmaan ensimmäinen työ mitä itse asiassa hehkutan täällä, hurrr~ Kerrankin läppärin hiiri oli minulle kiltti.

Ja hei, tämän projektin myötä te kaikkihan olette velkaa minulle yhteensä yli kaksikymmentä tradea! Muahhahahahahahaa! Piirtäkää, ruojat!
No ei tarvitse, vitsi vitsi =D Huvikseen mie tätä teen.

The Saviour
The Saviour

Viesti Ma Tammi 16, 2012 11:16

Zaelhan näyttää ihan itseltään o3o Pidän ja paljon pidänkin! Staffista mitään väliä sillä en itsekään ole täysin varma siitä miltä halusin sen sauvan näyttävän. Se on hyvä noin.
Anygays onnistunut vedos - propsit siitä \o/

Ja yksityiskohdat - bwahahaa, nehän on mun tavaramerkki ´U`
MY NAME IS CRIMSON, FAMED SOLDIER OF NIGHTMARES, AND I AM HERE FOR DINNER
---
IRIADOR MIR VALDOREN - DELATHOS N'DRAYER - JACKALOPE - ARETH CÚTHALION - ATREVAUX ARGENTEUS - SHYVANA - NOEL ARTANIA - LORYTHAS - WYRIUS - NESSAYA ANERITTE - QIRA A'DARUIL - OMANIRON
---

Elä pelkää ottaa yhteyttä yksärillä, jos peli kiinnostaa missään muodossa o7

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ma Tammi 16, 2012 4:30

Aah, taas tänne on tullut mahtavia kuvia! Zael näyttää coolilta tossa kuvassa, tuskinpa saan samanveroista tradeeni kyhättyä. Uusia odotellen ^^
"Some people just need a high-five...
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ma Tammi 16, 2012 8:10

Ihastuttavan rauhallinen tunnelma tuossa Harakkaunikuvassa, tykkään sen väreistäkin kovasti :) Aaaaah miten harmoninen...

Samaten uusi kortti on hieno, ja henkilö näyttää ihan itseltään :3
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Monarkki

Viesti To Tammi 26, 2012 3:11

Ja Aksu, otanpa tässä samalla takaisin nillittämiseni Farren ihonväristä. Se on nyt päättänyt olla tuota sävyä.

Imo, toikin on jo melko tumma ihonväri pelkästään haltialle.. Joten tuo sopii paremmin Farrelle, mitä se alkuperäinen suklaapoika design~
EdellinenSeuraava

Paluu Galleria