Harlekiinin korttipakka (hahmohaku!) Päiv. 5.11.

Galleria on tarkoitettu pelaajien omille taiteiluille. Vain ja ainoastaan TNFään liittyviä kuvia! Pidetään galleria aiheeseen kuuluvana, eikä aleta postailemaan jokaista hienoa kuvaa, jota tuotetaan. Tarkemmat ohjeet foorumin puolella.
Toisten töiden kopioiminen on kiellettyä, ellei toisin mainita.

Valvojat: Crimson, Ivy

Viesti La Helmi 18, 2012 12:44

Jomankuikka, miehän päivittelen täällä! Yhdellä kuvalla, mutta kyllä se siitä.

Tarotprojekti on kovaa vauhtia muuttumassa lupailemakseni ikuisuusprojektiksi, mutta tässäpä teille jotain muuta sitä odotellessa.

Ja Farre pyssyy nyt suklaapoikana. Sittenkin. Tämä on päätetty. Piste.

Monarkki

Viesti La Helmi 18, 2012 1:10

Farre the chocolate boy.

Kiitin ja ylistin jo mesessä, mutta kiitän ja ylistän täälläkin. AWESUM HENRY PIC IS AWESUME! I thank thee!
pulisongit. Ne täytyy hankkia nyt virallisesti. Kyllä.

Viesti La Helmi 18, 2012 12:34

KOLME TUNTIA ! Damn sä olet nopea, ja pro, ja mä olen vähän katkera =D
Osatappa itsekkin noin hyvin, komia mies :3

Viesti Ke Helmi 22, 2012 12:42

Vähän reilut kolme tuntia, sillä luonnostelin ennen nukkumaan menoa sen puoli tuntia ja sen jälkeen värittelin melkein koko kaksoistuntisen (9-12) =D Mikäs siinä väritellessä. Ja itse asiassa, käytinhän minä öpaut kolmisen varttia kun tappelin taustan ja reunojen kanssa. Harvemmin vain satun laskemaan tällaiset pikkuhiomiset kuvan itsensä tekemiseen. Joten..Nelisen tuntia?

Ja Aksu on hyvillään vaan. Pulisongit. Vanno niiden nimeen.

Ja sitten, uusi kuva. Eilen illalla/tänään aamuyöstä tuli mesessä puhetta Tsytanin tosimuodosta. En ole sitä suuremmin suunnitellut saatika kuvaillut, mutta tässä olisi nyt kuva.

Monarkki

Viesti Ke Helmi 22, 2012 1:08

Tsytan you sexy beast.
Siltä puuttuu se massiivinen dingledangle!

Viesti Ke Helmi 22, 2012 8:21

Uuuuhh! Pirullinen Tsytanhan se siellä! :] Aivan ihana kuva..! Ylistän sitä täällä nyt hetken, kunnes menen kuolaamaan toisten töiden perään ja palaan hetken päästä taas kuolailemaan tämän yhden pariin >:3

Viesti Ti Helmi 28, 2012 1:40

Kiitän huomiosta.

Antakaa mulle hahmo. Tai samantien vaikka useampi. Ei tee mieli piirtää kortteja, eikä inpsistä riitä randomeille hahmoillekaan, enkä jaksa etsiä itse ylläriarttia piirtääkseni.

Nya

Viesti Ti Helmi 28, 2012 11:45

Harlekiini! Piirrä minulle vaikka tuo Terreth!. Jos pistätä miehen kasvot suoraan niin Tenshin kasvoista löytyy oikean puolen kuviot. Voitko siis piirtää hänet minulle?

Monarkki

Viesti Ti Helmi 28, 2012 12:10

Haluan nähdä sun piirtävän lohikäärmeen. Ihan kenet tahansa. Marduk, Pumpkin, Lounatuuli, Pandora, Jörre, Belial, Bal, Yard, jne PICK ONE!
tutuin taitaa olla Pumpkin? Tai en minä tiedä oletko sä pahemmin tutustunu hahmoillas Cryptin lohikäärmepopulaatioon.

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ti Helmi 28, 2012 5:08

Harlekiini, (tai joku muu halukas) haluatko piirtää Lelacãn siinä muutoksen puolessa välissä? Ihan jos innostut, tämä ei ole käsky saatika anelu, tämä on halu-kysymys.
"Some people just need a high-five...
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Viesti Ti Helmi 28, 2012 9:49

Ja minähän piirrän.

Lotdow taitaa valitettavasti joutua vartoilemaan kuvaansa hieman. Yksi luonnos on jo, mutten tiedä pidänkö siitä tarpeeksi tehdäkseni sen loppuun |D

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ti Helmi 28, 2012 10:37

Worry not, Suskarikin ilmoittautui jo tehtävään. Itse kuitenkin haluaisin monta versiota, on hauskaa nähdä eri pelaajien ajatuksia ^^
"Some people just need a high-five...
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Viesti Ke Helmi 29, 2012 5:12

MY GOD !!
Ahahahahah, whou, heheh, täällähän tulee kuuma <3 Pikkasenko on komee kasvokuva Terrethistä ! Huhhuh, ja nuo miesten kasvokuvat on muutenkin niin mestarillisia, jotenki niin erityyliin tehty ku mitä minä oon täällä nähny, äiti luulee mua kohta alieniksi ku oon kateudesta vihreä.

Ja tuo lohis <3 Vien sen kotiin ja teen siitä lemmikin, unohin jo sen nimenkin, ei en muuten viekkään, sehän söis meijän kisun.

Ja nyt taas höpötän ihan turhuuksia, älyttömän upeita töitä, keep up the good work, pidä hyvä työ yllä ? Ugh, miten vain, on kyllä kunnon inspis potku persiille ku näitä kuvia kahtelee <3

Monarkki

Viesti Ke Helmi 29, 2012 5:23

DDDDDDDDDDDRAGUUUUN
GJ mate. Once again.

Viesti Ke Helmi 29, 2012 8:29

Vieläkö tarvitset piirrettävää? Ylva on kestosuosikkini tai sitten uutukainen Azrael kummassa hahmossa tahansa XD ei kiirus tai hätä, mutta jos ideat loppuu kesken niin tässä olisi pari.

EDIT: Lohikäärme <3
EdellinenSeuraava

Paluu Galleria